Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Viteza maxima cu RD08 este 160, iar RD02 se opreste pe la 130. (Poate pentru ca am filtru K&N)

 

Am uitat ceva. Pinioanele stock sunt cu 15 dinti la toate.

RD 02 vine cu foaie de 47 de dinti, RD 08 cu 45 dinti, insa se gasesc foi 'custom' de la 42 la 48 de dinti.

La RD 02 scrie in talon viteza maxima 155 km/h. Pe bord arata 160 la blana, asta cu foaia standard de 47. Mi-am pus de curand o foaie de 44, dar nu ca sa merg cu 200, ci ca sa schimb mai rar vitezele prin oras.

Totusi, Domi este un monocilindru racit cu aer pentru enduro, nu pentru viteza. Nu se recomanda turatii mari. Plus ca la 140 imi falfaie capu'. Pentru viteze mari exista, ati ghicit, motocicletele de viteza.

 

Totusi, daca un Domi, indiferent de model, nu prinde mai mult de 130, ceva nu e-n regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc frumos de lamuriri :cheers:

 

totusi m-as orienta spre un model post-96, pentru ca (subiectiv) imi place mai mult semicarena mai supla si jantele argintii, evacuarea e din nou din inox. sper sa fie o versiune ok. oricum... la SH motocicleta te alege, nu tu alegi motocicleta :lol: totul e sa ai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sanchez , de unde iei foi de roata ? Si cu cit ?

De la Admin, de la magazin, din Cotroceni. Pentru motoreta mea a fost in jur de 17-18 € asta cu 44 de dinti.

Aduce pe comanda. Asta a ajuns in 3 luni dar alte piese au venit in 2-3 saptamani.

Editat de Sanchez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

vreau sa schimb lantu la dominator si o venit nituit, deci ma gandesc ca cel mai bine ar fi sa dau jos bascula.

o mai facut cineva asa ceva?ii greu?

Salut!

L-am schimbat eu de curand. Scoti roata, desfaci articulatia basculei si pro-linku' de la amortizor, dupa care cauti pozitia care-ti permite acces intre bascula si cadru. Spatiul ca sa treaca lantul este la limita. Ai grija sa priponesti bine motoru, sa ai toate sculele necesare pt operatiunea asta si nu uita sa strangi tot la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de sfaturi

maine ma apuc de ea si sper sa iasa bine. dupa asta mai am placutele de frana si bujia si gata

Precizez ca nu e nevoie sa scoti complet bascula. Pentru asta ar trebui scos si amortizorul si e prea mare deranjul.

Doar desfaci ce am scris mai sus, o ridici de la nivelul articulatiei si cauti pozitia in care iti ofera loc suficient intre ea si cadru pentru a trece lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa rost de o bucata de plexiglas, un resou, o bormasina, suruburi, manusi si un fierastrau si cu rabdare iti faci singurel. Ieftin.

No bun! :( Merci de sfat. Aia stiam si eu dar se zgarie si dupa un timp arata ca naiba. Oare, ma gandesc eu..., daca pun pe el folie din aia fumurie ca si cea ce se foloseste la masini o sa tina? :baldy: Ca habar nam ca nu am lipit niciodata!

Oricum, merci de sfat! :finger:

 

asfalt uscat in continuare... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fi o varianta; eu am de gind sa o mai scurtez insa trebuie mai intai sa o prind bine de masca farului si sa ii dau inclinarea dorita.

 

am incercat sa pun spuma poliuretanica intr-o punga dar nu a vrut :finger: ori punga nu trebuia sa fie inchisa ermetic ori spuma a fost proasta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fi o varianta; eu am de gind sa o mai scurtez insa trebuie mai intai sa o prind bine de masca farului si sa ii dau inclinarea dorita.

 

 

pfuiiii :) :lol: Da' ce ai avut bre cu sarmana capra de o pocesti in halul ala ???? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca daca tot ai umblat la Pro linkul ala, l-ai si curatat si gresat temeinic, altfel e pacat.

Daca aveti de gand sa curatati si sa gresati pro-linku, inarmati-va cu rabdare, ca nu's rulmenti incapsulati p'acolo, ci role. Aveti grija sa nu pierdeti vreuna cand scoateti lagarul sau sa va ramana de rezerva la sfarsitul operatiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca s-a facut Camel Trophy pe Dominatoare. Super fain filmuletul dar ceea ce m-a surprins a fost ca sfarsitul carenele, pe care nu inteleg de ce nu le-au scos, erau aparent intacte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fi o varianta; eu am de gind sa o mai scurtez insa trebuie mai intai sa o prind bine de masca farului si sa ii dau inclinarea dorita.

 

am incercat sa pun spuma poliuretanica intr-o punga dar nu a vrut :kick: ori punga nu trebuia sa fie inchisa ermetic ori spuma a fost proasta

 

:crack: :cheers: :P :lol: :D

 

:crack:

 

O M F G

 

 

da' cu ce ti-a gresit in halul asta domi???

 

 

Nu stiam ca s-a facut Camel Trophy pe Dominatoare. ceea ce m-a surprins a fost ca sfarsitul carenele, pe care nu inteleg de ce nu le-au scos, erau aparent intacte

pai de ce nu? Editat de GT'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, sunt nou aici pe forum :crack: si daca gresesc sper sa ma intelegeti pt ca inca nu stiu exact cum functioneaza forumul. Sunt bucuros ca ma pot numara printre cei care conduc minunatele honde dominator.

Am si eu o mica problema...mi s-a furat carenajul care acopera toba,de pe partea dreapta...daca exista cineva care dezmembreaza vreun dominator, il rog sa anunte prin intermediul forumului. Nu stiu ce an e motorul...am doar seria: RD02-5000207.

Mult respect...am citit tot topicul...sunteti de nota 10

asfalt uscat si numai bine :crack: :crack:

 

PS: Sunt foarte multumit de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti sunt nou pe forum am si eu un dominator , gandindu-ma la vara ce a trecut si stiind ca nu are decat o racire banala prin cadru care ..... nu e grozav de eficienta as dorii sa pun un radiator de ulei , am tot citit aici pe forumuri asa pe sarite n-am vzt pe nimeni vb despre asta a facut cineva asta ? a incercat sa puna careva un radiator de ulei pe un dominator ? cu siguranta e mult mai bun decat racirea aia prin cadru . Astept sfaturi , pareri , idei oricum imi voi pune dar daca cineva a facut-o deja astept orice sfat . numai bine la toti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...