Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare: cum mama zbengii completez ulei? Ca fara palnie nu am reusit nicicum sa nimeresc gaura ????

 

 

:disappointed: :crack:

ce a spus si cristi-mic e bun

stai prost cu simtu? :sick:

sanatate

p.s. se tine dracos dominatorul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai se tine... Stii cum se zice: "obrazu subtire cu bani grei se tine". La cati bani am bagat in el - cred si io ca se tine bine.

Adica axu cu came + culbutorii noi originali, 380 E, apoi am schimbat o piesa la pornire + 2 garnituri + aparatoarele de la telescopul fata (cu ocazia asta am constatat ca telescoapele sunt uscate uscate, nu pierde nici gram de ulei din telescoape pe la semeringuri!), iarasi 120 Euro... Plus ca am pus cauciuce noi-noute pe el, 1,7 + 2,2 milioane... nu mai vorbesc de bujie noua, filtru aer si ulei noi-noute, ulei schimbat....

Asa ca trebe sa mearga, n-are incotro :disappointed: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu de kilometraj ~ melc

 

la ceva vreme dupa ce l-am luat ... mi s-a stricat kilometrajul. probabil e de la melc, pentru ca am incercat cablul (adica la o vizita la el mao mi-a desfacut cablul de jos de la roata si l-a invartit si imi indica).

mentionez ca la distanta mai indica ceva, cam 50% din real, la viteza nimic. are cineva idee ce ar trebui sa fac? merita sa desfac melcul si ... sa ma uit la el poate are ceva sarit? sau trebuie sa iau altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceeasi problema o am si eu; al meu nu mai merge deloc. e ceva inainte de inceputul cablului de kilometraj (restu am verificat)

we alalalt o sui pe cric si ii scot roata sa o studiez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceeasi problema o am si eu; al meu nu mai merge deloc. e ceva inainte de inceputul cablului de kilometraj (restu am verificat)

we alalalt o sui pe cric si ii scot roata sa o studiez.

 

ok ... daca iti raman piese sau nu mai stii cum sa le pui la loc dai un semn (am vazut ca esti in bucuresti) si vin si eu cu a mea sa o desfacem ca sa avem model :-)

poate le dam de cap

si eu m-am gandit sa dau roata jos ... dar inca nu mi-am facut destul curaj - de asta am zis sa intreb inainte daca are rost sau nu :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati jos rotile si nu va mai invartiti atata dupa coada. E o operatiune curenta pe care tb sa stie sa o faca oricine. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. innecati-l in vaselina curata. In cel mai rau caz tot nu va merge, dar sunt sanse sa calce partial si sa mai mearga pana faceti rost de altul. La mine la vaca a mers smecheria si de 2000 km inca merge.

 

p.S. faza cu banalul pinion de plastic care costa 1 milion e de tot rahatul, stiu. Dar deh..daca ne-au trebuit japoneze :crack: La o comunista de 1 mil schimbi setul de pistoane cu segmenti cu tot :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati jos rotile si nu va mai invartiti atata dupa coada. E o operatiune curenta pe care tb sa stie sa o faca oricine. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. innecati-l in vaselina curata. In cel mai rau caz tot nu va merge, dar sunt sanse sa calce partial si sa mai mearga pana faceti rost de altul. La mine la vaca a mers smecheria si de 2000 km inca merge.

 

p.S. faza cu banalul pinion de plastic care costa 1 milion e de tot rahatul, stiu. Dar deh..daca ne-au trebuit japoneze :sick: La o comunista de 1 mil schimbi setul de pistoane cu segmenti cu tot :disappointed:

 

Multumim (inca o data) Axa ...

pe mine unul m-ai incurajat indeajuns cat sa ma apuc ... cum am putin timp.

pana la urma mie nu imi era de viteza neaparat ... dar cand o fi sa o vand si o sa ma intrebe potentialii cumparatori daca kilometrajul e real ... ce le zic? :crack:

 

@ser79ban ne incumetam? eu depind de sculele unui prieten zzr-ist asa ca nu pot sa zic exact cand ma apuc, dar cand ma apuc vreau sa o fac pe indelete - poate fac si poze ... before and after

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... revin la primele probleme din topic...

Am luat pt. o prietena ieri in Dominator....Pret bun, merge finut/fainut

1.Acum care e buba...cam aceeasi (cred eu) cu care a deschis Axa topicul...

De pornit porneste usor...sta la relanti la 1400

Dar, cand mergi cu ea si incetinsesti brusc scade turatia...cam la 1000 ture

De murit nu mi-a murit inca...dar asa jos sta ... si dupa ce il accelerezi pe loc de cateva ori,

urca iar la 1400 si sta acolo...oricat

Dar daca plec cu el aceeasi buba...

 

Tot de la Flansa de admisie sa fie...?

Si asta unde e situata?

 

2.Cat ar trebui sa arate vitezometru la 5000 ture intr-a 5-a? Am impresia ca fura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati jos rotile si nu va mai invartiti atata dupa coada. E o operatiune curenta pe care tb sa stie sa o faca oricine. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. innecati-l in vaselina curata.

 

 

am dat jos roata, si problema era la piesa de plastic, dar nu la zimtii cu care antreneaza cablul .. ci in partea cealalta unde sunt 2 dinti cu ajutorul carora roata invarte melcul ... acei dinti erau rosi cam 1 mm.

Pe scurt am facut cam asa: adus la nivel dintii indepartand 1 mm din dinti ... bagat saiba de plastic in partea dinspre cablu - care sa suplineasca raderea acelui 1 mm de la dinti.

Bag poze - o poza face cat 1000 de cuvinte.

post-8113-1153080050_thumb.jpg post-8113-1153080070_thumb.jpg post-8113-1153080084_thumb.jpg

post-8113-1153080097_thumb.jpg post-8113-1153080109_thumb.jpg post-8113-1153080127_thumb.jpg

post-8113-1153080136_thumb.jpg post-8113-1153080149_thumb.jpg post-8113-1153080160_thumb.jpg

 

Concluzia este ca dupa operatie kilometrajul a luat-o din loc ... si indica si bine.

Pentru ca nu putea sa fie totul roz ... intre doua tigari am zis sa mai strang suruburile ... si am rupt un surub de la capacul de la motor ... pe unde a inceput sa curga ulei - dar asta este alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am participat si eu la operatiunea descrisa mai sus...

vreau sa adaug ca si in acest caz, inecarea in vaselina e necesara... :banana:

 

PS: imi pare rau pt surubul tau (mai bine nu te lasam sa iti strangi shuruburile :smoke:)... ziceai ca te uiti in carte sa vezi ce tzine... ai aflat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pt 50- in treapta 4 cam 2500 ture

pt 70 in 4 cam 3500 ture

pt 90 in 5 cam 4000 ture

is relative ....plus/ minus 1oo ture

 

 

Poti s'o tii in 2500?!?!?!?!???

 

Eu imi aminteam ca 70 era pe la 3300 :crack:

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e drumul drept adica sa nu fie in rampa mai merge

dar in general merg la 50 km/ h cu treapta 3 dar nu mai tin minte ce ture am

si de asta am zis

is cu aproximatie

daca vrei ma uit azi atent si iti zic

da' ma tem sa merg cu 90 :crack:

sanatate :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... revin la primele probleme din topic...

Am luat pt. o prietena ieri in Dominator....Pret bun, merge finut/fainut

1.Acum care e buba...cam aceeasi (cred eu) cu care a deschis Axa topicul...

De pornit porneste usor...sta la relanti la 1400

Dar, cand mergi cu ea si incetinsesti brusc scade turatia...cam la 1000 ture

De murit nu mi-a murit inca...dar asa jos sta ... si dupa ce il accelerezi pe loc de cateva ori,

urca iar la 1400 si sta acolo...oricat

Dar daca plec cu el aceeasi buba...

 

Tot de la Flansa de admisie sa fie...?

Si asta unde e situata?

 

2.Cat ar trebui sa arate vitezometru la 5000 ture intr-a 5-a? Am impresia ca fura...

 

ia baga ochiu' si ia-le pe rand

succes!

:crack:

NX650_D_Section_4__Fuel_system.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit asa si nu era crapata flansa de admisie. Problema era de la filtrul de aer. Dupa o curatare temeinica problema a disparut de tot. Recomand flitrele K&N. (doar 37E la Louis)

Noroc

cam da

de la filtru e

am patit-o pana ce am schimbat filtrul

relantiul dupa ce se infierbanta creste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt posesorii de Domi : am o oferta de dominator fara acte la pret f bun,ideea e ca nu'mi permit sa'l iau tot,contactati'ma pe PM si poate ne combinam sa'l luam impreuna si vedem care ce piese vrea/ia.

 

 

 

In alta ordine d eidei : ce viteza are la 7000-7200 de ture intr'a 5a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt posesorii de Domi : am o oferta de dominator fara acte la pret f bun,ideea e ca nu'mi permit sa'l iau tot,contactati'ma pe PM si poate ne combinam sa'l luam impreuna si vedem care ce piese vrea/ia.

In alta ordine d eidei : ce viteza are la 7000-7200 de ture intr'a 5a?

 

Cu Dominatorul pentru piese nu zic nimic inca. Maine particip la o licitatie pt un SZR660 si daca il iau n-o sa mai am nici un cent. Daca nu, dau pm! (din ce an este cel fara acte???)

 

Cu viteza... din cate imi aduc io aminte in treapta cinci la 7000-7200rpm ai aprox. 160 km/h!

 

In alta ordine de idei pe 23 august tre sa fac identificarea la al meu si tare as avea nevoie de un stop (geamul) ca al meu e franjuri. Am vb cu Serban si a zis ca ma ajuta... dar io mai arunc o intrebare... E pentru cateva ore, cat duc capra la RAR si inapoi.

 

Multumesc! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei pe 23 august tre sa fac identificarea la al meu si tare as avea nevoie de un stop (geamul) ca al meu e franjuri. Am vb cu Serban si a zis ca ma ajuta... dar io mai arunc o intrebare... E pentru cateva ore, cat duc capra la RAR si inapoi.

 

Multumesc! :lol:

 

daca o sa ai nevoie pot sa te ajut eu numai sa imi spui o zi doua inainte sa stabilim ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...