dorisbforzainter Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Fa o lada de bere pachet si trimite-o prin curier ca sa nu te cari cu ele a vara-toamna. pai am auzit ca o aduc la vara( cand e buna), baiatii de la bucuresti care au suporti laterali ca sa tina echilibru la motorete. hai sa mai vorbim si de motorete ca de nu ne dau astia afara de pe site: dominatorul poate duce in topcase bere, apa de izvor, vin de izvor, iar la restu nu ma pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 LA MULTI ANI, BATRANE! No, da vezi ca dominatoru nu duce apa in topcase , ca rugineste (apa) Mulajul ala de parbriz, pentru ce model e? Noua ne cam trebe de 96+, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Da da si eu am auzit ca apa tinuta in topcase rugineste. am auzit ca se face ungere buna cu bere..... trebuie testat yup, de 96+ ne trebuie parbrizul cu toate ca si mai vechi nitel zic ca ne-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 ce uleiuri mai folositi la gatit ? untura foloseste cineva? semisintetica, minerala? ce marci de untura mai stiti bune la dominatoare si cu preturi 3 in 1? vreau sa schimb motor(s)ex-ul sa vad cum e si cu altul asa cum fac si fetele in general. diversificat, ca doar nu-i slanina sa se termine. este pentru toata lumea daca face bine ungerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Eu am folosit si folosesc Yacco 10W50 full sintetic pentru domi meu. Acelasi ulei am bagat si in domi cel micut 250 si am fost foarte multumit. Asta la 4T. In trecut a mai fost o dragoste mare intre mine si un enduric 2T mai batran ca mine. a fost..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Eu am folosit si folosesc Yacco 10W50 full sintetic pentru domi meu. Acelasi ulei am bagat si in domi cel micut 250 si am fost foarte multumit. Asta la 4T. In trecut a mai fost o dragoste mare intre mine si un enduric 2T mai batran ca mine. a fost..... Din cate stiu, full-sintetic nu e recomandat pentru Domi; in plus, e si mai scump decat semi-sintetic. Eu am fost si raman multumit cu Motul 5100 (semi-sintetic): 10w40 iarna, 15w50 vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 aoleu, IAR ULEI. Treceti inapoi pe discutia despre bautura ca de ulei m-am saturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Salut! Postez si aici pentru ca sar putea sa am mai mult noroc! Am nevoie de ajutorul vostru! Imi tacane dominatoru. De cand ii frig face si mai urat! Am ajuns la concluzia ca trebe desfacut si aflat de ce suna! Daca aveti careva sa'mi dati niste sfaturi, niste tipuri sau ceva, va rog pm sau contact ym al_locului Mersi mult, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) Tzacanitul e la ghidon, cumva? Serios acu, probabil e de la supape. Regleaza-le (e treaba de mai putin de o ora daca stii ce faci) si vezi cum suna. Atentie cum reglezi pe dreapta fatza. Acolo e posibil sa te pacalesti la primu reglaj. Tot o posibilitate e si lantul de distributie. Asta se schimba foarte rar, insa la cat de vechi sunt mobrele noastre, un nou intinzator + lant s-ar putea sa fie necesare, mai ales ca nu stim cum au fost abuzare mobrele si cu cat de putin (si prost) ulei au mers. Editat Ianuarie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Salut! Postez si aici pentru ca sar putea sa am mai mult noroc! Am nevoie de ajutorul vostru! Imi tacane dominatoru. De cand ii frig face si mai urat! Am ajuns la concluzia ca trebe desfacut si aflat de ce suna! Daca aveti careva sa'mi dati niste sfaturi, niste tipuri sau ceva, va rog pm sau contact ym al_loculuiMersi mult, Adi Nu-l desface! De cand nu ai reglat tachetii (nr de km)? In principiu, asta e primul reglaj care trebuie facut. Tacanitul poate fi si de la lantul de distributie. Poate vei rade, dar poate fi si de la lantul de transmisie (e intins cat trebuie?)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Serios acu, probabil e de la supape. Regleaza-le (e treaba de mai putin de o ora daca stii ce faci) si vezi cum suna. Atentie cum reglezi pe dreapta fatza. Acolo e posibil sa te pacalesti la primu reglaj. Acolo e smecheria, la dreapta fata... Ai ceva documentatie unde scrie clar cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Si mai ales dupa ce valori faci reglajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Acolo e smecheria, la dreapta fata...Ai ceva documentatie unde scrie clar cum se face? Salut! Nu, nu am documente! Si da, sunetul ii din partea de sus a motorului! Daca m'ai putea lumina as fi recunoscator! O zi faina! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Salut! Nu, nu am documente! Si da, sunetul ii din partea de sus a motorului! Daca m'ai putea lumina as fi recunoscator! O zi faina!Adi Uite aici: Manual Domi. Cap. 3 Intretinerea, la paginile 3-6 si 3-7 sectiunea "Valve clearance". Vezi si nota care se refera la dreapta fata P.S. Daca nu te descurci... ia un ciocan mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) 96-le nu are alt tip de motor? nu de alta da' de la .12 la .30 e ceva diferenta si ramine ca mine in drum. Editat Ianuarie 14, 2010 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 96-le nu are alt tip de motor? nu de alta da' de la .12 la .30 e ceva diferenta si ramine ca mine in drum. De unde ai scos diferenta de 0.12 pana la 0.30? Oricum, valvele mele asa-s reglate (0.10 si 0.12) si n-am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 De unde ai scos diferenta de 0.12 pana la 0.30? Oricum, valvele mele asa-s reglate (0.10 si 0.12) si n-am probleme. pai la tine o fi .12 ca ai 96 ca Switch-ul. Doar ca in manualul de 92 (89) zice .30. Spre exemplu a mea nu merge cu .10 si .12 ca a ta. Merge cu .10 si .30. d'asta te si intrebam daca ai RD02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 pai la tine o fi .12 ca ai 96 ca Switch-ul. Doar ca in manualul de 92 (89) zice .30. Spre exemplu a mea nu merge cu .10 si .12 ca a ta. Merge cu .10 si .30. d'asta te si intrebam daca ai RD02? Am priceput acum ce vroiai sa zici. Nu am RD02, am RD08. Insa partea de manual pe care am postat-o anterior e pentru modelul din '89, astfel ca mi se pare ciudata diferenta intre ce dau astia in manualul de reparatii pe care-l am eu si valorile pe care le ai tu... Tu ai manual pt '92 sau 89? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) Nu, serbane. Si eu si Sebi si Laur (mecanicu de dominatoare) -- toti stim de 0.12. De ce? Pentru ca asta scrie in user manual de 88-89, asta scrie in repiar manual de 88-89 (pe care il ai, dar nu citesti unde trebe). Si, culmea, asta scrie si intr-un manual de model '95 (manual din ala de hartie) pe care mi l-a dat un prieten cand a auzit ce motor am. La toate motoarele de domi/fmx din 88 pana in 2005 ai jocul de 0.10 pe admisie si 0.12 pe evacuare. Si oricum domnule, daca e bine la modelul 88-89 (asa zice in manual) si daca e bine la modelul 1996 (cu 0.12 e ok, cu 0.2 clantzane ca dieselu, cu 0.3 cred ca face tronca-tronca), cum sa fie diferit taman la 92-94? Avand in vedere ca specificatiile tehnice sunt identice, in afara de un raport de transmisie ici colo? @Domi72: domnu meu, toate motoarele sunt RD02. Motocicletele in sine sunt RD02/RD08/RD12 (FMX). Iar Serban are tot manualul de 89... Editat Ianuarie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Sara buna! Care ii din cluj si nu are ce face maine?....si stie sa umble la dominatoare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Salut ! Sunt Babinu din Brasov si am si eu un Dominator 1992 si pe langa Domi mai am si vreo 58774 de intrebari.Motorul il am de anul trecut din primavara,dar tinand cont de faptul ca anul trecut am avut 7 nunti si o inmormantare (fara misto)nu am prea avut timp.....$$$ sa ma ocup de EL.Am facut cu el vreo 600 Km din care 83,41% drum forestier.Am reusit performanta sa nu dau nici cu el nici cu mine de pamant(am uitat sa va mentionez ca sunt cel mai tare motociclist de la mine din casa,adica incepator)si sunt multumit si de mine si de motor.VA ROG sa ma ajutati si pe mine cu cate un raspuns la inrebarile mele ,,care vor dovedi ingeniozitatea mea in domeniul moto,,!! Va multumesc anticipat1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Salut ! Sunt Babinu din Brasov si am si eu un Dominator 1992 si pe langa Domi mai am si vreo 58774 de intrebari.Motorul il am de anul trecut din primavara,dar tinand cont de faptul ca anul trecut am avut 7 nunti si o inmormantare (fara misto)nu am prea avut timp.....$$$ sa ma ocup de EL.Am facut cu el vreo 600 Km din care 83,41% drum forestier.Am reusit performanta sa nu dau nici cu el nici cu mine de pamant(am uitat sa va mentionez ca sunt cel mai tare motociclist de la mine din casa,adica incepator)si sunt multumit si de mine si de motor.VA ROG sa ma ajutati si pe mine cu cate un raspuns la inrebarile mele ,,care vor dovedi ingeniozitatea mea in domeniul moto,,!!multumesc anticipat1 58774 de scuze din partea mea ca am ras cand ti-am vazut numele de user( am citit babuinu nx 650) ar fi frumos sa facem o intrunire acolo la tine la ursii aia dragalasi si gingasi mai baieti, pana la urma care e treaba cu supapepe alea? tin sa precizez ca mie o supapa pe evacuare mi-a reglat-o cu o lera gresita dar mult mai mare decat 0.12 si facea motorul ca o locomotiva diesel din aia care trage 127 de vagoane de marfa pline ...credeam ca se rupe in 10 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 58774 de scuze din partea mea ca am ras cand ti-am vazut numele de user( am citit babuinu nx 650) ar fi frumos sa facem o intrunire acolo la tine la ursii aia dragalasi si gingasi Babuinu imi spun doar cativa prieteni si nevastamea,cateodata Mesaj completat Intrebarea nr. 1 Uleiul sintetic chiar strica la un Domi 92 ? In ingeniozitatea mea am cumparat 3l REPSOL 4T off road (mi sa recomandat in magazin) 10 w 40 sintetic.La 38 lei 1l mi sa parut ieftin si am muscat-o.MOTUL semisintetic 10 w 40 nu mai avea de cat un litru la 39 Lei.Am inteles ca un motor mai vechiut merita un ulei mai bunicel,altfel nu m-as fi aruncat la uleiuri scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) @Ser79ban: iaca am gasit care-i problema la matale. Tu citesti Valve stem to valve guilde clearence. Pai stii ce sunt astea? Sa traducem: Valve stem - supapa, sau o piesa care vine fixata pe piciorusu supapei. (piesa de vreo ~10e; o gasesti la sectiunea VALVES in cataloage). Valve guide - ghidajul supapei. Nu sunt sigur, dar am impresia ca i se mai zice si scaunul supapei. E vorba de piesele alea presate in bloc. (piesa de ~15e; o gasesti la seciunea CYLINDER HEAD). Ce vezi tu acolo sunt valorile jocului dintre supapa si ghidajul ei. 0.1 pana la 0.x pe admisie si 0.3 pana la 0.y pe evacuare. Valorile astea nu au nici o legatura cu jocul supapelor pe care il reglezi matale cu surubelnita prin capacele de vizitare. Mesaj completat Ulei... semisintetic 10w-40 iarna si 15w-50 vara. Cate 2l la fiecare schimb, completat daca e cazu pe parcurs (atentie mare ca te pacaleste foarte usor joja la domi). Daca ii bagi 2l dupa schimb, ii ajunge chiar daca nu o arata pe joja. Ca marca de ulei, am observat ca Motorex ii place in mod deosebit. Valvoline merge, dar se subtiaza mult spre final (+2000km). Aceeasi poveste si cu Putoline. Yacco iar a mers impecabil, vreo 3500km chiar (heh, daca am prelungit Sibiul si la Mare... ) Editat Ianuarie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) Eu am Castrol Edge 10W60 PS: si merge fara nici un bai Editat Ianuarie 15, 2010 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.