switch Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Ce iti trebuie exact? PS: Tu ai pus domi-ul tau pe bikeshop, cumva? E unu de 500 asemanator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Da, eu l-am pus dar nu stiu inca sigur daca sa il vand sau sa il fac. Sunt destul de exigent si investitia pentru a-l aduce in starea in care vreau ar fi destul de mare si desi imi place (in special consumul) parca as trece la altceva. Oricum, pana una alta caut la un pret cat mai bun urmatoarele (pt 650 ca sunt la fel): -scarite sofer (complete si in stare buna) -cric lateral, cric central(nu stiu sigur daca exista) -2 discuri de frana in stare foarte buna -crash-bar -suporti bagaje laterale -maneta acceleratie(care sa revina inapoi) -electromotor (inca nu stiu sigur) Am comandat deja lant de distributie de la dily (mersi swich), asta fiind prima lucrare importanta la ea Mai am electromotoru si gata cu motorul...urmeaza restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Scarite gasesti pe e-bay pt modelul tau. (nx 650 footpegs) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Nu stie cineva vreun dominator la dezmembrat? daca afli ceva am si eu nevoie de amortizorul spate, dai un semn te rog. P.S. a desfacut careva amortizorul ala sa schimbe/completeze uleiul din el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 daca afli ceva am si eu nevoie de amortizorul spate, dai un semn te rog. P.S. a desfacut careva amortizorul ala sa schimbe/completeze uleiul din el ? Eu am plimbat amortizoru pe la vreo trei mesteri si toti au zis fie ca nu au ce-i face, fie sa-mi iau altu. El din fabrica e gandit ca si consumabil :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Eu am plimbat amortizoru pe la vreo trei mesteri si toti au zis fie ca nu au ce-i face, fie sa-mi iau altu. El din fabrica e gandit ca si consumabil :| am reusit si l-am desfacut bucatica cu bucatica,l-am curatat, acum problema e ca nu stiu cat si de care ulei sa pun inauntru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 am reusit si l-am desfacut bucatica cu bucatica,l-am curatat, acum problema e ca nu stiu cat si de care ulei sa pun inauntru . Pune niste fotografii cu el demontat sa ne luminezi si pe noi. Ce probleme ai avut la demontare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) Pune niste fotografii cu el demontat sa ne luminezi si pe noi.Ce probleme ai avut la demontare? cea mai mare problema era ca nu stiam cum sal demontez... si asa frumos un prieten al meu a incepul usor bate aici loveste acolo pana am dat de capat cum se desface si surpriza inauntru arata destul de bine, mai o siguranta ce nu o vazusem nea dat batai de cap dar am izbandit. acum dilema e ca nush cat ulei sa pun la loc ca nu mai avea nimic inauntru, la scuipat pe tot afara deodata... cauza necunoscuta. poze maine ca acum amortizorul nu e acasa la mine. mai o problema a fost la demontarea amortizorului de pe cadru, operatiune ce nu am mai facuto pana acum asa frumos am desfacut toata partea din spate a motocicletei din cauza unui amarat de surubce tine amortizorul in partea de sus. Editat Martie 8, 2010 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 cea mai mare problema era ca nu stiam cum sal demontez... si asa frumos un prieten al meu a incepul usor bate aici loveste acolo pana am dat de capat cum se desface si surpriza inauntru arata destul de bine, mai o siguranta ce nu o vazusem nea dat batai de cap dar am izbandit. acum dilema e ca nush cat ulei sa pun la loc ca nu mai avea nimic inauntru, la scuipat pe tot afara deodata... cauza necunoscuta. poze maine ca acum amortizorul nu e acasa la mine. mai o problema a fost la demontarea amortizorului de pe cadru, operatiune ce nu am mai facuto pana acum asa frumos am desfacut toata partea din spate a motocicletei din cauza unui amarat de surubce tine amortizorul in partea de sus. Ulei hidraulic. Un litru iti ajunge. Gasesti la orice benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Exista ulei special de amortizor spate: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&...mp;eintragId=99 50bani, vezi intai de ce a scuipat uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Am vesti "de pe front" Se pare ca aveam un surub tocit rau prin zona supapelor (cred ca e vorba de cel pe care stau cele 4 balansoare ce imping de supape; ce poetic am zis-o ) Surubul care tine de plutitor era pus cish (al ce inginer sunt ) si mi se cam inunda carburatorul Si vesnica problema cu contactele slabite la mufa din CDI. acuma astept "intristarea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Eu ti-am zis ca jocu la supape e 0.12, da tu nimic, betmen. Nici nu mi-a trecut prin cap sa-ti sugerez sa te uiti la uzura generala a mecanismului de distributie. Mare atentie si ulei de calitate o vreme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Eu ti-am zis ca jocu la supape e 0.12, da tu nimic, betmen. Nici nu mi-a trecut prin cap sa-ti sugerez sa te uiti la uzura generala a mecanismului de distributie. Mare atentie si ulei de calitate o vreme! Poate ma supar si dupa ce o aduc acasa ii verific .12-le, numa ca sa vad cit e defapt la mine. Apar pozele alea cu amortizorul desfacut? Daca stau eu bine si ma gindesc, Just_him parca zicea odata ca a revigorat un amortizor spate. Pe fata sigur le-a refacut ca l-am ajutat sa puna la loc jambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Domnilor, azi am vandut Dominatorul. Dupa un an si doar 2400km(sezonul trecut a fost aglomerat cu altfel de drumuri) m-am despartit de el, iar acum urmeaza sa imi achizitionez motocicleta care o vroiam de la inceput, si anume Transalpul de 650. Va urez multi km buni si lipsiti de probleme pe Dominatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 huooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Apar pozele alea cu amortizorul desfacut? Daca stau eu bine si ma gindesc, Just_him parca zicea odata ca a revigorat un amortizor spate. Pe fata sigur le-a refacut ca l-am ajutat sa puna la loc jambele. uite si pozele cu jucaria dezmembrata ...si am gasit si buba(semeringul ala mic plus uzura destul de mare pe ax), incerc sa refac ceva cred ca refac cota la ax mai mica si pun alt semering dar totusi pun alt amortizor ca in asta nu mai am incredere . , , , , , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Astea in mod normal au si gaz in ele. Nu ma intreba detalii ca nu stiu, dar nu cred ca a scris tehnicianu de la Showa GAS SHOCK pe ele de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Astea in mod normal au si gaz in ele. Nu ma intreba detalii ca nu stiu, dar nu cred ca a scris tehnicianu de la Showa GAS SHOCK pe ele de pomana. nu e pe gaz ca a curs ulei de acolo si apoi daca era pe gaz trebuia sa aiba si butelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) E pe gaz, omule. Uleiu ala e acolo strict pentru a mentine garnitura lubrifiata, nu ajuta la amortizare decat pe cap de cursa. Uite ceva informatii legate de amortizoare pe gaz in general: http://www.industrialgassprings.com/uk/calculate_basics.asp. Tot in pagina aia ai jos de tot un exemplu de amortizo hibrid: ALEA sunt cele cu rezervor de gaz. Editat Martie 9, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 E pe gaz, omule. Uleiu ala e acolo strict pentru a mentine garnitura lubrifiata, nu ajuta la amortizare decat pe cap de cursa. Uite ceva informatii legate de amortizoare pe gaz in general: http://www.industrialgassprings.com/uk/calculate_basics.asp. Tot in pagina aia ai jos de tot un exemplu de amortizo hibrid: ALEA sunt cele cu rezervor de gaz. cer scuze se pare ca ai dreptate ... deci nu am nici o sansa sa refac amortizorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Imi pare rau ca par asa pesimist, dar nu cred ca ai ce-i face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 La ce altceva mai e bun un Dominator in afara de plimbari? Uite aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 La ce altceva mai e bun un Dominator in afara de plimbari? Uite aici! Nu ar fi trebuit sa pice vreo 2 picuri de benzina din motocicleta aia cand s-a dat peste cap? Eu am scapat Dominatorul in garaj si 5 secunde a fost la orizontala(cu rezervoru inchis) si mi-a facut o baltuta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buciR Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Salutare Stiu ca scriu la ceva vreme dupa ce s-a terminat discutia, dar poate ajuta pe cineva. Am un Domi din '88. L-am luat de 2 ani la 40000km si am mai mers cu el inca 54.000 km. Parerea mea in legatura cu uleiul: Motul sintetic 20W50(7100). Daca bagati 10W40 sau altceva vi-l papa repede. Daca bagati mineral 20W50 se simte la mersul motorului ca parca nu-i convine ceva. Motulul sintetic 20W50 e scump rau dar, daca tineti la motor, eu zic ca merita. Apropo de faza cu oprirea la relanti, cine spunea ca in 90% din cazuri e de vina galeria de admisie(flansa de cauciuc). Mai este si pistonasul de la soc care nu etanseaza bine si sa va mai zic eu una la care nu va ganditi, dar sunt patit. Intr-o vreme imi dadea rateuri in carburator si cateodata se mai si oprea. Dupa ce am verificat tot ce se putea verifica si dupa ce m-am sfatuit cu cativa mecanici mai priceputi decat mine am ajuns la concluzia ca o supapa de admisie e fisurata. Dar, surpriza, am desfacut motorul si toate bucatile erau intregi. Cauza: motorul avea 21 de ani la vremea respectiva si vreo 80.000 km si inca nu se umblase in el (teoretic daca nu s-a umblat la odometru) si se depusese destul de multa calamina pe supape si pe scaunele supapelor ceea ce a dus la o etansare proasta. S-a remediat usor cu niste pasta de slefuit supape.Mie mi s-a recomandat de catre niste mecanici mai batrani, in locul acestei paste, scrum de tigare de amestecat cu ulei ars.Unii mai folosesc o pasta home made din praf obtinut din electrozii de sudura si cu acelasi ulei ars, dar mi se pare mult prea dupa si e posibil ca produca zgarieturi destul de urate. Se roteste supapa la mana in ambele sensuri fara a depasi un unghi de rotatie de 180 grade(puteti infige un furtunas de cauciuc pe tija supapei si merge mai usor). Si sa nu va puna naiba sa folositi bormasina pt ca dupa o sa va duceti cu motorul sa-i rectificati supapele si scaunele de supapa. Procedura dureaza mult si trebuie facuta cu multa dragoste. Mie toata reparatia mi-a luat 2 zile in conditiile in care am lucrat singur si nu am avut nici presa de supape. Va salut si va mai scriu peste vreo 50.000km sa va spun cum merge Adriana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 cer scuze se pare ca ai dreptate ... deci nu am nici o sansa sa refac amortizorul. Daca citesti in link-ul, f interesant, pus de Switch, o sa vezi ca in amortizor e o cantitate f mica de ulei, doar pentru ungerea tijei pistonului si a etansarii din cauciuc. Tu ai pierdut uleiul si de aia s-a uzat tija si etansarea din cauciuc... Pentru efectul de amortizare este azotul, la o presiune de cca 150 bar. In manualul NX650 e o chestie interesanta. Zice ce sa faci daca vrei sa desfaci amortizorul. Sa dai o gaura intr-un loc bine precizat pe unde sa iasa gazul, avand grija sa nu te accidentezi din cauza presiunii. Nu mai zice apoi nimic despre ce sa faci la remontare... cred si eu ca nu se poate face nimic pentru reconditionarea lui. Mesaj completat La ce altceva mai e bun un Dominator in afara de plimbari? Uite aici! Se pare ca Domi poate sa fie o sursa buna de adrenalina... Poti sa dai niste detalii tehnice, poate ceva schitze, sa pot sa-mi fac si eu acel suport pentru "pasager" ? Mesaj completat SalutareStiu ca scriu la ceva vreme dupa ce s-a terminat discutia, dar poate ajuta pe cineva. Am un Domi din '88. L-am luat de 2 ani la 40000km si am mai mers cu el inca 54.000 km. Parerea mea in legatura cu uleiul: Motul sintetic 20W50(7100). Daca bagati 10W40 sau altceva vi-l papa repede. Daca bagati mineral 20W50 se simte la mersul motorului ca parca nu-i convine ceva. Motulul sintetic 20W50 e scump rau dar, daca tineti la motor, eu zic ca merita. Apropo de faza cu oprirea la relanti, cine spunea ca in 90% din cazuri e de vina galeria de admisie(flansa de cauciuc). Mai este si pistonasul de la soc care nu etanseaza bine si sa va mai zic eu una la care nu va ganditi, dar sunt patit. Intr-o vreme imi dadea rateuri in carburator si cateodata se mai si oprea. Dupa ce am verificat tot ce se putea verifica si dupa ce m-am sfatuit cu cativa mecanici mai priceputi decat mine am ajuns la concluzia ca o supapa de admisie e fisurata. Dar, surpriza, am desfacut motorul si toate bucatile erau intregi. Cauza: motorul avea 21 de ani la vremea respectiva si vreo 80.000 km si inca nu se umblase in el (teoretic daca nu s-a umblat la odometru) si se depusese destul de multa calamina pe supape si pe scaunele supapelor ceea ce a dus la o etansare proasta. S-a remediat usor cu niste pasta de slefuit supape.Mie mi s-a recomandat de catre niste mecanici mai batrani, in locul acestei paste, scrum de tigare de amestecat cu ulei ars.Unii mai folosesc o pasta home made din praf obtinut din electrozii de sudura si cu acelasi ulei ars, dar mi se pare mult prea dupa si e posibil ca produca zgarieturi destul de urate. Se roteste supapa la mana in ambele sensuri fara a depasi un unghi de rotatie de 180 grade(puteti infige un furtunas de cauciuc pe tija supapei si merge mai usor). Si sa nu va puna naiba sa folositi bormasina pt ca dupa o sa va duceti cu motorul sa-i rectificati supapele si scaunele de supapa. Procedura dureaza mult si trebuie facuta cu multa dragoste. Mie toata reparatia mi-a luat 2 zile in conditiile in care am lucrat singur si nu am avut nici presa de supape. Va salut si va mai scriu peste vreo 50.000km sa va spun cum merge Adriana Raman la parerea mea, acele opriri aleatoare, la relanti sunt de la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.