switch Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) hmmmcand am zis fisa,,,,,,,ma gandeam atat la fir, cat si la pipa, cara au fost o singura piesa,,,,sau cum sa ma exprim,,,? sa mai trag o izolatie suplimentara peste tot circuitul de inalta tensiune???? in alta ordine de idei,,,switch,,,,ca te vad mai priceput, daca pun mai mult ulei decat e recomandat, e bai mare? Aha. Pai fisa de obicei e doar firul, pipa e cea care vine peste bujie. In fine. Daca le-ai schimbat cu totu ar trebui sa fie ok. Nu cred ca e cazu de alte dracii. A mea a intrat in apa pana la nivelul supapelor, eu mergand cu 5 km la ora. Deci a facut baie si nu a comentat. la tine nu mi-e clar ce patesti. Daca pui mai mult ulei nu e bine - cresti presiunea in instalatie si omori pompa. De principiu daca stii cat ai pus peste, poti scoate cu seringa. Variatiuni mici sunt tolerabile de obicei. Editat Martie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salut baieti, Se pare ca ma intorc tot la Dominator si vreau sa va intreb daca stie cineva unde pot sa gasesc lateralele astea(cele Galbene)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Sunt carene normale, decupate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 deci? Se poate, nu se poate, se arde, nu se arde, incarca releul suficient, nu incarca releul suficient,....cum e pina la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Exista o explicatie: mobele noastre sunt pretentioase la pornire, ca au un singur cilindru cu o singura bujie. Cand o lasi sa stea mai mult timp (de obicei dupa o saptamana inca o mai ia, dar doua saptamani pe gerul asta...), bezina din carb isi pierde proprietatile si la pornire omori bateria pana sa ai aprindere. Asa ca: 1. dai benzina pe OFF; si te asiguri ca e pe OFF 2. gasesti surubu de scurgere al carburatorului: e pe partea dreapta chiar in extremitatea de jos a carburatorului; singurul surub cu cap lat de acolo. 3. desurubezi incet si te opresti cand incepe sa curga benzina sub motor 4. astpti sa se scurga benzina; nu va curge mai mult de 100ml 5. insurubezi la loc cu bun simt (nu-l omori, dar nici nu-l lasa liber) 6. dai benzina pe ON sau RES 7. astepti juma de minut 8. pornesti motorul In acest weekend am ajuns la Motocicleta mea(eramsuparat pe ea), am aplicat pasii de mai sus si surpriza... Domi porneste la prima cheie. Multumesc mult pentru sfat. Raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Purice a facut balans din cauza emotiei sa se tina dupa ravenitza... Funny you! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 I-auzi una: cand o pornesc rece scoate fum (mai mult) pe teava din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 I-auzi una: cand o pornesc rece scoate fum (mai mult) pe teava din dreapta. Regleaza supapa sau roaga-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 I-auzi una: cand o pornesc rece scoate fum (mai mult) pe teava din dreapta. i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Regleaza supapa sau roaga-te Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva? Mesaj completat i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon. Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare glumeam domnule. vezi ca tot prof. ing. dr. Swich le zice bine Mesaj completat Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?Mesaj completat Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon. Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo replay pt tine, io mi-am dat mie. scz Mesaj completat Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?Mesaj completat Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon. Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo replay pt tine, io mi-am dat mie. scz. sunt emotionat ca urmeaza sa bag ulei in motoreta expirat cu 8 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 am vrut sa-mi fac si eu galerile de evacuare sa luceasca , le-am dat cu bormasina cu perie de sarma montata , le-am slefuit cu ceva pasla pe polizir , apoi le-am luat la mana cu smirghel , dar ca sa luceasca trebuie multaaaaaaaaaaaaaaaa rabdare si trebuie frecate pana iti iese fum pe nas , eu nu dispun de atata rabdare si dupa ce mi-am dat seama ca nu am sa le fac lucioase , le-am suflat cu sprayul rezistent la 800 de grade Celsius (" pe scara Richter "), acuma sunt curios cat v-a rezista vopseaua . pe voi cat va tine un plin de benzina , in oras , dar afara la drum lung ? pe rezerva cati litrii mai sunt , 2,5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Tu ai rezervoru de 16... deci ca mine inainte. Asa. Pai ma tinea vreo 200km inainte sa dau pe rezerva. Asta in oras sau la distractie. La drum lung, 5.5% consumul. N-am fost curios sa vad cat duce rezerva, dar sunt vreo 2,5-3L acolo. Editat Martie 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Am mers cel mai mult 230km cu un rezervor(intrasem pe rezerva). Dar in medie cei 10 litri(modelul pana in '94 si dupa inca 3 litrii rezerva) treceau de 200km. Drum lung pe asfalt nu am facut mai mult de 150km, dar pe segmentul Cluj-Sebes(100km) cu 100-110km/h si 60-70 in localitati am reusit sa scot un consum de 3.7-3.8%(rezervorul umplut in Cluj la fel ca si in Sebes). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 mai frate,,,,la mine,,,,ultima oara,,,consumul se situa la putin sub 4 l/100km, la drum intins si pe la 5,5 in oras dar, tin sa spun ca nu e f nervoasa dar mie mi draga asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Acum vreo 2 saptamani am bagat benzina, aproape plin , si am umblat doar in oras la ore de varf si cam sportiv , la un momentdat facea motorul figuri , parca nu avea benzina , am pus pe rezerva si mergea , am crezut ca s-a infundat robinetul , l-am desfacut si l-am curatat , tot nu mergea, am zis ca am sa-l mai desfac o data cand voi avea timp , dar sambata scot motorul, il pornesc , merge vreo juma de minut si se opreste ca si cum nu primeste benzina , incerc sa il pornesc iar si nu vroia nicicum, ma uit in rezervor si surpriza , era gol , am facut vreo 180 km . in aceasi dupamasa am alimentat plin , pana sus 16 l si am facut un drum de 130 km , mers constant 110-120 km\h si de vreo cateva ori am verificat viteza maxima ( aprox 155 km/h ), culcat pe rezervor , duminica iar am facut un drum de vreo 60 km , 100 constant, iar acum sunt la 220 km si inca n-am pus pe rezerva ( de asta am intrebat cati L sunt , sa vad cand intra pe rezerva cam ce consum imi iese) . incepe sa imi placa si ma obisnuiesc cu el , iar apoi am sa vreau sa ii fac un parbriz pt drum lung si poate daca mai fac rost de ceva banuti ii caut alte tpbe , avea cineva in piata 2 tobe de ducati si parca imi faceau cu ochiul , am vazut la cineva in oras pe un Domi din 89-90 tobe de ducati si imi place cu suna . dar din pacate s-ar putea sa trebuiasca sa ma despart de el daca imi iese treaba sa plec iar la lucru pe undeva . pana atunci ardem gazul , pana nu se scumpeste iar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Recomandati-mi va rog un magazin din Bucuresti, deschis maine (sambata), din care sa-mi pot cumpara o camera de aer pentru roata spate. Si o vulcanizare. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto. Spate. Cati bani iti dau si un' te gasesc? Da-mi PM mail sau mobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto. Unde mai exact? Eu sunt din zona dar spre rusinea mea nu o stiu. Cum stau cu tarifele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 mie daca imi consuma 5,5 % sunt extaziat. am mers 250 km cu plin de 13 dar am mers si 140 km cu plin de 13... in medie merg 221,4 km. media, dar nu aritmetica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Mie imi ia 4,5 -5 afara si 7,5 in oras. Asta fara sa-i fi curatat carburatorul caci nu ma pricep... si nici alte reglaje nu am facut tot din lipsa priceperii. Astept iarna sa pot sa bag si eu un ochi caci pana atunci nu risc. Poate o s-o duc totusi la un mecanic caci porneste destul de greu.... Acum am si eu o alta curiozitate si anume de ce creste relanti-ul atunci cand inclin motorul pe partea dreapta si scade atunci cand il inclin pe stanga? Editat Martie 27, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Mie imi ia 4,5 -5 afara si 7,5 in oras. Asta fara sa-i fi curatat carburatorul caci nu ma pricep... si nici alte reglaje nu am facut tot din lipsa priceperii. Astept iarna sa pot sa bag si eu un ochi caci pana atunci nu risc. Poate o s-o duc totusi la un mecanic caci porneste destul de greu.... Acum am si eu o alta curiozitate si anume de ce creste relanti-ul atunci cand inclin motorul pe partea dreapta si scade atunci cand il inclin pe stanga? pai tocmai ai iesit din iarna, vine sezonul si nu te risti sa o pui la punct? cum mergi cu ea? infundata vara si desfundata iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 ieri mi-am facut un suport de camera pe ghidon, in linkul urmator vedeti ce am construit : /index.php?...p;#entry2355547 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 pai tocmai ai iesit din iarna, vine sezonul si nu te risti sa o pui la punct? cum mergi cu ea? infundata vara si desfundata iarna? Daca m-as pricepe as curata-o si as regla-o. Dar habar nu am cum se face toata chestia asta asa ca...mai string un ban si o duc la un service ceva... s-o verifice. Ziceam de iarna pt ca atunci pot desface carburatorul, curata si pune la loc pe cont propriu, iar daca nu merge mai incerc sau apelez la cineva intr-un final fara a fi presat de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.