dodomotox Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare glumeam domnule. vezi ca tot prof. ing. dr. Swich le zice bine Mesaj completat Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?Mesaj completat Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon. Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo replay pt tine, io mi-am dat mie. scz Mesaj completat Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?Mesaj completat Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon. Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo replay pt tine, io mi-am dat mie. scz. sunt emotionat ca urmeaza sa bag ulei in motoreta expirat cu 8 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 am vrut sa-mi fac si eu galerile de evacuare sa luceasca , le-am dat cu bormasina cu perie de sarma montata , le-am slefuit cu ceva pasla pe polizir , apoi le-am luat la mana cu smirghel , dar ca sa luceasca trebuie multaaaaaaaaaaaaaaaa rabdare si trebuie frecate pana iti iese fum pe nas , eu nu dispun de atata rabdare si dupa ce mi-am dat seama ca nu am sa le fac lucioase , le-am suflat cu sprayul rezistent la 800 de grade Celsius (" pe scara Richter "), acuma sunt curios cat v-a rezista vopseaua . pe voi cat va tine un plin de benzina , in oras , dar afara la drum lung ? pe rezerva cati litrii mai sunt , 2,5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Tu ai rezervoru de 16... deci ca mine inainte. Asa. Pai ma tinea vreo 200km inainte sa dau pe rezerva. Asta in oras sau la distractie. La drum lung, 5.5% consumul. N-am fost curios sa vad cat duce rezerva, dar sunt vreo 2,5-3L acolo. Editat Martie 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Am mers cel mai mult 230km cu un rezervor(intrasem pe rezerva). Dar in medie cei 10 litri(modelul pana in '94 si dupa inca 3 litrii rezerva) treceau de 200km. Drum lung pe asfalt nu am facut mai mult de 150km, dar pe segmentul Cluj-Sebes(100km) cu 100-110km/h si 60-70 in localitati am reusit sa scot un consum de 3.7-3.8%(rezervorul umplut in Cluj la fel ca si in Sebes). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 mai frate,,,,la mine,,,,ultima oara,,,consumul se situa la putin sub 4 l/100km, la drum intins si pe la 5,5 in oras dar, tin sa spun ca nu e f nervoasa dar mie mi draga asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Acum vreo 2 saptamani am bagat benzina, aproape plin , si am umblat doar in oras la ore de varf si cam sportiv , la un momentdat facea motorul figuri , parca nu avea benzina , am pus pe rezerva si mergea , am crezut ca s-a infundat robinetul , l-am desfacut si l-am curatat , tot nu mergea, am zis ca am sa-l mai desfac o data cand voi avea timp , dar sambata scot motorul, il pornesc , merge vreo juma de minut si se opreste ca si cum nu primeste benzina , incerc sa il pornesc iar si nu vroia nicicum, ma uit in rezervor si surpriza , era gol , am facut vreo 180 km . in aceasi dupamasa am alimentat plin , pana sus 16 l si am facut un drum de 130 km , mers constant 110-120 km\h si de vreo cateva ori am verificat viteza maxima ( aprox 155 km/h ), culcat pe rezervor , duminica iar am facut un drum de vreo 60 km , 100 constant, iar acum sunt la 220 km si inca n-am pus pe rezerva ( de asta am intrebat cati L sunt , sa vad cand intra pe rezerva cam ce consum imi iese) . incepe sa imi placa si ma obisnuiesc cu el , iar apoi am sa vreau sa ii fac un parbriz pt drum lung si poate daca mai fac rost de ceva banuti ii caut alte tpbe , avea cineva in piata 2 tobe de ducati si parca imi faceau cu ochiul , am vazut la cineva in oras pe un Domi din 89-90 tobe de ducati si imi place cu suna . dar din pacate s-ar putea sa trebuiasca sa ma despart de el daca imi iese treaba sa plec iar la lucru pe undeva . pana atunci ardem gazul , pana nu se scumpeste iar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Recomandati-mi va rog un magazin din Bucuresti, deschis maine (sambata), din care sa-mi pot cumpara o camera de aer pentru roata spate. Si o vulcanizare. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto. Spate. Cati bani iti dau si un' te gasesc? Da-mi PM mail sau mobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto. Unde mai exact? Eu sunt din zona dar spre rusinea mea nu o stiu. Cum stau cu tarifele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 mie daca imi consuma 5,5 % sunt extaziat. am mers 250 km cu plin de 13 dar am mers si 140 km cu plin de 13... in medie merg 221,4 km. media, dar nu aritmetica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Mie imi ia 4,5 -5 afara si 7,5 in oras. Asta fara sa-i fi curatat carburatorul caci nu ma pricep... si nici alte reglaje nu am facut tot din lipsa priceperii. Astept iarna sa pot sa bag si eu un ochi caci pana atunci nu risc. Poate o s-o duc totusi la un mecanic caci porneste destul de greu.... Acum am si eu o alta curiozitate si anume de ce creste relanti-ul atunci cand inclin motorul pe partea dreapta si scade atunci cand il inclin pe stanga? Editat Martie 27, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Mie imi ia 4,5 -5 afara si 7,5 in oras. Asta fara sa-i fi curatat carburatorul caci nu ma pricep... si nici alte reglaje nu am facut tot din lipsa priceperii. Astept iarna sa pot sa bag si eu un ochi caci pana atunci nu risc. Poate o s-o duc totusi la un mecanic caci porneste destul de greu.... Acum am si eu o alta curiozitate si anume de ce creste relanti-ul atunci cand inclin motorul pe partea dreapta si scade atunci cand il inclin pe stanga? pai tocmai ai iesit din iarna, vine sezonul si nu te risti sa o pui la punct? cum mergi cu ea? infundata vara si desfundata iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 ieri mi-am facut un suport de camera pe ghidon, in linkul urmator vedeti ce am construit : /index.php?...p;#entry2355547 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 pai tocmai ai iesit din iarna, vine sezonul si nu te risti sa o pui la punct? cum mergi cu ea? infundata vara si desfundata iarna? Daca m-as pricepe as curata-o si as regla-o. Dar habar nu am cum se face toata chestia asta asa ca...mai string un ban si o duc la un service ceva... s-o verifice. Ziceam de iarna pt ca atunci pot desface carburatorul, curata si pune la loc pe cont propriu, iar daca nu merge mai incerc sau apelez la cineva intr-un final fara a fi presat de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Daca m-as pricepe as curata-o si as regla-o. Dar habar nu am cum se face toata chestia asta asa ca...mai string un ban si o duc la un service ceva... s-o verifice. Ziceam de iarna pt ca atunci pot desface carburatorul, curata si pune la loc pe cont propriu, iar daca nu merge mai incerc sau apelez la cineva intr-un final fara a fi presat de timp. Cu 50-60 de lei, in maxim o ora, ti-o rezolva un meserias. Chiar si primavara (adica nu tre' sa astepti sa vina iarna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Reglaju ca reglaju, ca ala se face banal in 10 minute, dar curatatu si verificatu functionarii cu carbu jos, aia e mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Semi-off-topic: ( ) S-au stabilit cateva detalii referitoare la plimbarica de 1 Mai (Baile Herculane/Orsova). Pentru cei interesati, detalii aici. P.S. Totusi nu e chiar off-topic, doarece vor fi prezenti multi Dominatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 E de apreciat ca la noi nu sunt trei sferturi din pagini legate de excursia asta, cum e in alte parti. Felicitari pentru mentinerea on-topic!! Apropo, domnu ViruSS, cum fu cu vulcanizarea!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Apropo, domnu ViruSS, cum fu cu vulcanizarea!? Fu tare tarziu cand ajunsei eu la fata locului. Dar imi lasai gumele acolo si ramase sa-mi fac timp saptamana asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Au anuntat astia ca in 4-5 luni vine primavara si la Brasov,asa ca am pornit si eu motorul.Am constatat cu stupoare ca la pornirea motorului,timp de aproximativ 1 min., scoate fum pe toba dreapta.Am incercat metoda cu rugaciunea,mia dat ocupat!!!( cu alte probleme mai serioase) Cat de grava este problema mea ? Sa-mi cumpar un motor nou nout doar cu buletinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Sincer, recomand sa urmaresti daca face asa la fiecare pornire. Cand e frig si motoru statut, posibil sa mai faca figuri (porniri la -5 grade = scoate abur/fum pe ambele tzevi cat cuprinde -- mai mult pe dreapta daca il tii pe cric). Altfel nu-mi place treaba asta -- miroase a supapa sau scaun de supapa pe duca Sa speram insa ca merge mesageria la rugaciuni si n-ai tu probleme d'astea urate. Editat Martie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 salutare tuturor! nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. chiar daca initial cautam ceva naked, am vazut pozele cu frumoasa asta si m-am indragostit:D e din 97, proaspat adus din italia, frumos, 31000 km as avea pt inceput o intrebare enorm de importanta.... motoarele astea au sau nu limitator de turatie? la mine, cand l-am luat tipul de la care l-am luat l-a turat odata de am crezut ca zboara acul din bord... ralantiul sta cam la 1800 rpm, daca il reduc vibreaza si moare.... zilele astea imi fac timp sa desfac carburatorul si sa il curat, si sper ca apoi sa pot regla ralantiul ca la carte (1300 +- 100 rpm) stie cineva cine/ce e responsabil cu limitarea turatiei? (e ceva legat de CDI ?) e primul meu moto, scuze daca intreb prostii. asfalt uscat! (si poteci cat mai noroioase:D) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) - nu ai limitator de ture, asa ca grija la rosu - nu tura motoru asta pe loc, mai ales la rece, ca in 2-3 reprize l-ai facut varza - relantiul ar trebui sa stea la 1500; nu-i foarte bine pentru ungere sa-l tii mai jos - curata carbul si schimba (curata) filtrul de aer daca ai probleme cu relantiu' Vezi de ulei. Uleiu e chiea longevitatii si fiabilitatii motorului asta! Cauta pe la paginile 80~ sa zic si incoace despre procedura de masurare a uleiului. De principiu la fiecare 20 de pagini cineva o descrie pe topicu asta Mesaj completat Noh fote-m-ash ce misto arata calutzu tau... asa era si-al meu acu un an jumate :snif: Editat Martie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 mersi mult pt raspuns! de ralanti de-aia spun pt ca am scos manualul de service si ma cam ghidez dupa el. nu l-a turat la rece, ca ma plimbasem eu cu el vreo 10 min inainte.... o sa schimb consumabilele cat de curand miercuri merg pana in ungaria sa ii iau de toate (preturi mai mici) si e aproape de mine daca nu ma insel uleiul se masoara la cald, dupa oprirea motorului, se scoate joja, se sterge, se pune la loc dar nu se infileteaza si trebuie sa fie intre cele 2 semne (nu mai jos de min si nu mai sus de max:P ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.