Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Daca faci asta, o sa distrugi filtrul -- isi va pierde capacitatea de a filtra praful fin. Prafu asta odata ajuns in motor... face ravagii. Cum credeti voi. 90 lei odata si pe urma curatat de doua ori pe an sau cate 60 de lei pe an... macar atat merita motoru asta.

 

De acord cu Switch.

 

P.S. Recomand filtru lavabil. Din proprie experienta, de 2 ani de cand am filtru lavabil, cu 80 de lei cat m-a costat kit-ul de intretinere a filtrului (din care au folosit si prietenii), am ajuns de abia la jumatate din cantiatea de consumabile (detergent + ulei) si credeti-ma ca l-am "reimprospatat" la fiecare 1000 - 1500 km (si mai des daca am mers pe offroad).

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai ok, foarte probabil ca e mai bine asa, sau ca macar stati voi linistiti, dar pt cineva care in momentul respectiv nu are banii necesari....eu zic ca merge si "ca la carte"...

 

in manual scrie ca filtrul trebuie schimbat tot la 12 000 mile si curatat mai des. sunt de-acord ca e mai mult praf la noi si/sau daca se merge offroad trebuie curatat/schimbat mai des.

 

faza ca se strica daca il sufli cu aer...imi vine greu sa cred. uite manual: cititi si voi, oricum decizia este pana la urma a fiecaruia :laugh:

 

post-51492-1270585083_thumb.jpg post-51492-1270585104_thumb.jpg

 

cititi si voi, oricum decizia este pana la urma a fiecaruia :)

 

Mesaj completat

acum ca mi-am adus aminte... de unde se poate lua o cheie de bujie care sa fie buna la domi? (lungime si evident masura bujiei)

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ca mi-am adus aminte... de unde se poate lua o cheie de bujie care sa fie buna la domi? (lungime si evident masura bujiei)

Din trusa de scule de la Domi, sau:

- se poate cumpara (www.dillypoint.ro ar fi o varianta);

- se poate imprumuta de la o cunostinta (in Cj poti gasi posesori de Domi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai filtru de aer OEM si nu stim noi? :laugh: In fine, il cureti cum vrei -- e motorul tau. Eu nu voi face niciodata asa :)

 

 

pai ok, si aunci asa zisa curatare cum se face? la un filtru care nu e lavabil, ce altceva poti sa ii faci sa il cureti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ok, si aunci asa zisa curatare cum se face? la un filtru care nu e lavabil, ce altceva poti sa ii faci sa il cureti ?

Bati cu el de perete, suflii tu (nu aer comprimat la 6atm) si cam atat. De obicei nu prea ai ce curata -- particulele mari oricum se strang pe fund ca un fel de nisip.

Mesaj completat

Filtru aer = 41 RON

Filtru lavabil (K&N) = 93 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ajuta cu ceva umila mea parere dar eu am lasat mobra cu bateria pe ea toata iarna si la -15 grade (o porneam la 7-9 zile) si nu a avut nimik. Iar de cand am avut probleme cu carburatia si membranele de vacuum am zapacit-o toata seara la automat incontinuu ore si spre surprinderea mea a facut fata. Bateria e o varta luata in toamna anului trecut. Eu as tinde sa inclin spre un consumator continuu care suge din baterie.

 

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am avut ce sa pornesc la ea ca....nu pornea (chestia cu supape/carburatie/....).

Am scos aseara si electromotorul ca sa ma edific cum sta treaba cu el. E ca nou. :laugh:. Am bagat si bacteria la incarcat. De diminatza mi-am dat seama ca degeaba am incercat eu scula aia smechera numita "booster" ca bricheta mea e prin releu si pina ajunge curentul la baterie se "scurge" prin tot cadrul. Deci tre sa mai pun o bricheta pe direct daca vreau sa fac o smecherie cu boosterul. Diseara pun electromotorul la loc, bag bateria si tre sa mearga ca vintul si ca gindul (nu schiopul si ziarul).

 

Filtrul meu de aer il mai suflam cu aer comprimat (lucram intr-o hala unde aveam acces la un compresor industrial) dar nu se curata mare lucru. Ori schimbat ori luat d-ala curatabil care se spala si apoi se reunge cu ulei special.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are rost sa suflii nici un filtru...ori din alea de unica folosinta sau mai bine unul care se curata regulat. au astia dreptate ca daca suflii in el cu presiune, se deterioreaza. pentru o investitie de 0,0075 lei pe km...aproximativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am avut ce sa pornesc la ea ca....nu pornea (chestia cu supape/carburatie/....).

Am scos aseara si electromotorul ca sa ma edific cum sta treaba cu el. E ca nou. :laugh:. Am bagat si bacteria la incarcat. De diminatza mi-am dat seama ca degeaba am incercat eu scula aia smechera numita "booster" ca bricheta mea e prin releu si pina ajunge curentul la baterie se "scurge" prin tot cadrul. Deci tre sa mai pun o bricheta pe direct daca vreau sa fac o smecherie cu boosterul. Diseara pun electromotorul la loc, bag bateria si tre sa mearga ca vintul si ca gindul (nu schiopul si ziarul).

 

Filtrul meu de aer il mai suflam cu aer comprimat (lucram intr-o hala unde aveam acces la un compresor industrial) dar nu se curata mare lucru. Ori schimbat ori luat d-ala curatabil care se spala si apoi se reunge cu ulei special.

Ori asa ori actionezi releul cand incarci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori asa ori actionezi releul cand incarci.

:laugh: putin probabil. E actionat dej de baterie cind pun contactul asa ca nu mai am ce actiona la el.

Sper sa am timp diseara sa pun si multimetrul pe ea. Mai zi-mi odata cum e aia cu masurat amperajul pe circuit, te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu:

 

Normal: Borna minus -- Minus baterie // Plus baterie -- Borna plus

Masurare: Borna minus -- Minus baterie // Plus baterie -- Plus multimetru // Minus multimetru -- Borna plus

 

 

Cu bateria pusa, verifici sa fie bine pusa masa (-). Borna de la plus o deconectezi. Legi borna la un capat ( - ) al multimetrului iar capatul celalalt ( + ) il pui pe baterie. Toate astea fara chei in contact. Ar trebui sa ai un consum minuscul, cam cat consuma de obicei alarma. Daca ai valori de ordinul 100mA sau mai mari, e clar ca ceva iti consuma. In mod normal, in astfel de situatii consumul este nul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are rost sa suflii nici un filtru...ori din alea de unica folosinta sau mai bine unul care se curata regulat. au astia dreptate ca daca suflii in el cu presiune, se deterioreaza. pentru o investitie de 0,0075 lei pe km...aproximativ.

 

Sunt de acord cu tine, mai ales ca ai precizat ca ai dat un cost aproximativ.

 

Vei fi tu inginer, insa daca ai fi vrut sa fii riguros, ar fi trebuit sa tii seama in calculul investitiei pe km si de variatia relativa intre indicii EUROBOR si ROBIBOR pe ultimele 14 luni si 23 de zile, caz in care valoarea reala a investitiei intr-un filtru de aer este de 0.00014(6) lei/km. Cu precizarea ca penultima si ultima cifra pot varia considerabil in functie de uzura cablului de soc precum si a kit-ului de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ajuta cu ceva umila mea parere dar eu am lasat mobra cu bateria pe ea toata iarna si la -15 grade (o porneam la 7-9 zile) si nu a avut nimik. Iar de cand am avut probleme cu carburatia si membranele de vacuum am zapacit-o toata seara la automat incontinuu ore si spre surprinderea mea a facut fata. Bateria e o varta luata in toamna anului trecut. Eu as tinde sa inclin spre un consumator continuu care suge din baterie.

 

Toate cele bune

 

 

ce probleme ai avut cu membranele? ai avut cu cea mare de la partea de sus a carburatorului? aia care e atasata de un cilindru? eu cu aia am probl, mai precis e rupta in cateva locuri, si am si 2 puncte la cea de la "pompa de spritz".

 

cum ai rezolvat? sau ce ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine, mai ales ca ai precizat ca ai dat un cost aproximativ.

 

Vei fi tu inginer, insa daca ai fi vrut sa fii riguros, ar fi trebuit sa tii seama in calculul investitiei pe km si de variatia relativa intre indicii EUROBOR si ROBIBOR pe ultimele 14 luni si 23 de zile, caz in care valoarea reala a investitiei intr-un filtru de aer este de 0.00014(6) lei/km. Cu precizarea ca penultima si ultima cifra pot varia considerabil in functie de uzura cablului de soc precum si a kit-ului de lant.

 

Ai avut magazin de etnobotanice si ai ramas cu marfa pe stoc cand v-au inchis astia? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu:

 

Normal: Borna minus -- Minus baterie // Plus baterie -- Borna plus

Masurare: Borna minus -- Minus baterie // Plus baterie -- Plus multimetru // Minus multimetru -- Borna plus

 

 

Cu bateria pusa, verifici sa fie bine pusa masa (-). Borna de la plus o deconectezi. Legi borna la un capat ( - ) al multimetrului iar capatul celalalt ( + ) il pui pe baterie. Toate astea fara chei in contact. Ar trebui sa ai un consum minuscul, cam cat consuma de obicei alarma. Daca ai valori de ordinul 100mA sau mai mari, e clar ca ceva iti consuma. In mod normal, in astfel de situatii consumul este nul.

 

 

Atentie sa nu se atinga simultan (din greseala, bineinteles) testerele ampermetrului de borna plus a bateriei si de un punct de masa. Poate ca ar fi mai bine ca masuratoarea sa se faca la borna minus a bateriei. Se va masura acelasi curent prezent si la borna plus a bateriei. Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut magazin de etnobotanice si ai ramas cu marfa pe stoc cand v-au inchis astia? :huh:

Dupa ce ca esti insensibil la calcule matematice riguroase, mai esti si offtopic :D :) :) Deh, asa-s artistii din ziua de azi :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URAAAAA

am terminat de reasamblat motorul lu Hoini a mea!!!!!!!!!!

l-am pus sus, si a pornit domi,,,,,la prima cheie

sau,,,buton, no

MAAAAMA CE MESERIAS SUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

numa bine

Bravo, felicitari! Toata lumea stie: Honda-i Honda, domne', ce sa mai! :blink:

 

Acu' ne zici si noua in detaliu:

- ce te-a determinat sa-l desfaci;

- ce-ai gasit;

- cum ai remediat;

- cat te-au costat toate cele (piese, manopera daca a fost cazul etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un clantanit in motor pe partea dreapta, numai la rece, care s-a dovedit a fi lantul de distributie prea uzat,,,,,,intins,,,,astfel incat intinzatorul nu isi mai facea treaba cum trebuie, polizand puternic in ghidajul fix al lantului in cauza

am schimbat ghidajul cu unul nou, pret 170 lei, si lantul,dar cu un lant folosit pe care l-am scos din alt motor, intrucat unul nou costa 382 lei

am pus totul la loc, am aranjat aprinderea la punct, reglat supape, motorul la locul lui, conducte de ulei cuplate, fire,,,alea alea, ,,,,stiti voi

AM FACUT TOTUL DE UNUL SINGUR

fara nici un ajutor,,,,,,,fizic vorbind

dar, am cules informatii de pe forum, de prin cartea tehnica,,,

asa ca,,,,in cee ce priveste manopera,,,,, a fost gratis :blink:

SI A PORNIT LA PRIMUL BUTON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@phreak_or (ca raspuns) si tuturor

 

Am o mare problema cu vacuta mea.

 

Mergea perfect pana cand intr-o zi nu a vrut sa mai porneasca .....pe calea floreasca. super. Intr-un final am reusit sa o aduc acasa dar fara sa scad sub 4500 de ture. Altfel murea. Acasa am schimbat bujia , desfacut carburatorul, curatat, pus la loc. A inceput sa porneasca perfect, sa stea la 1500 de ture de iti era mai mare dragul de ea. Cum bagai mana in acceleratie murea. Am zis ca s-o fi blocat sau rupt vreo membrana de vacuum. Am desfacut carburatorul iar (in ziua de paste) : desfacut curatat membranele, pus la loc , erau intacte. Acum porneste la sfert, sta in 1500, pot merge cu ea dar batraneste, cum bag mana in acceleratie mai tare da in nas. Deasemenea se intinde la drum dar de la 120 km/h in sus incepe si da in nas. Poate cineva sa ma ajute in problema asta? Am deja berea la rece :blink: dar jur ca mai am nitel si ii dau foc.

 

Multam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca ai un amestec prea sarac

ai incercat sa te joci cu surubelul de aer de la carburator?

 

 

 

Si eu cred la fel. Am incercat dar nu am reusit prea multe , daca il inchid nu e bine daca il deschid tot nu e bine , efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de model 92: IN CITE SURUBURI VA PRINDETI VOI MASCA DE FAR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred la fel. Am incercat dar nu am reusit prea multe , daca il inchid nu e bine daca il deschid tot nu e bine , efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac

Imi amintesc eu corect ca ziceai ca n-ai numarat cate ture avea surubul de aer ("main screw") inainte sa-l scoti? (cate ture avea pana la strans complet)

 

In principiu, aici isi poate avea originea toata problema. Ca sa fii absolut sigur ca aceasta problema este rezolvata ai doua variante:

1. mergi la un mecanic bun la carburatie, pe care ti-l pot recomanda eu in particular;

2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul").

 

Parerea mea este sa mergi pe varianta 1 (care nici nu te-ar costa mult) inainte sa-i dai foc :huh:

Mesaj completat

am avut un clantanit in motor pe partea dreapta, numai la rece, care s-a dovedit a fi lantul de distributie prea uzat,,,,,,intins,,,,astfel incat intinzatorul nu isi mai facea treaba cum trebuie, polizand puternic in ghidajul fix al lantului in cauza

am schimbat ghidajul cu unul nou, pret 170 lei, si lantul,dar cu un lant folosit pe care l-am scos din alt motor, intrucat unul nou costa 382 lei

am pus totul la loc, am aranjat aprinderea la punct, reglat supape, motorul la locul lui, conducte de ulei cuplate, fire,,,alea alea, ,,,,stiti voi

AM FACUT TOTUL DE UNUL SINGUR

fara nici un ajutor,,,,,,,fizic vorbind

dar, am cules informatii de pe forum, de prin cartea tehnica,,,

asa ca,,,,in cee ce priveste manopera,,,,, a fost gratis :D

SI A PORNIT LA PRIMUL BUTON

Bravo, ai facut o treaba frumoasa, felicitari! Acum ce zici: vii cu noi la Baile Herculane/Orsova de 1 mai? Mai ales ca tu esti destul de aproape :blink:

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...