Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

@gabriell totusi de ce atunci cand accelerez brusc de la turatie joasa da in nas ?

 

Daca ai nivelul prea mic spre foarte mic la acceleratie brusca sa nu cumva sa suga benzina din carburator prea prepede...si sa ramai fara.

Mai este si amestecul dar aici nu stiu cum ar trebui sa fie. Incearca sa mergi linistit o distanta mare. Daca ai consum foarte mic (mult mai mic decat iti lua pana sa-l cureti) inseamna ca amestecul e prea sarac in benzina. Daca e prea mare inseamna ca ai amestecul prea bogat.(asa am auzit si eu dar nu stiu cat de adevarat este) Metode empirice, evident.

 

Tot asa...zic si eu...ca nu am cunostinte de mecanica decat foarte mici si nu pot da sfaturi ci doar pareri neavizate. Incerc mai mult logic.

 

Cel mai bine e sa apelezi la cineva priceput in asa ceva.

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amestecu se face simplu: incalzesti bine motoru, pui relanti la 1400-1500 sau 1500 daca nu sta constant, apoi te joci cu surubu pana obtii turatia maxima (se simte si dupa ureche). Apoi reglezi iar relantiul la 1500 sau cat il lasi normal si reglezi iarasi pana la turatia maxima. Mare branza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul").

 

Nasoala treaba... n-am dormit deloc toata noaptea. :D

Te rog nu ma mai tzine in tensiunea asta ca nu mai rezist. Cum e treaba cu "creion color- tune", ca mor de curiozitate. Am acasa o gramada de creioane colorate si nu stiu cum sa le folosesc... :huh:

Vai, imi pare rau pentru tot ce ti-am facut azi-noapte! :) Dar treaba e simpla: adu tu cu tine toate creioanele colorate pe care le ai la Baile Herculane, eu aduc un notes, tu mai aduci niste bere si te invat cum se face treaba cu color tune :blink:

 

Apropos de excursia la Baile Herculane, informatii recente aici.

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabriell la drum mai lung (170 km) facut luni nu am facut consumul dar la mers linistit se comporta bine doar de la 120 km/h in sus da in nas

@ phreak si eu cred ca e vorba de reglaje doar ca nu prea imi ies. Nici eu nu vreau sa ii dau foc mai ales ca ma hotarasem sa o pastrz si sa nu o mai dau Multam fain

@ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? As incerca asta azi sper sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine, mai ales ca ai precizat ca ai dat un cost aproximativ.

 

Vei fi tu inginer, insa daca ai fi vrut sa fii riguros, ar fi trebuit sa tii seama in calculul investitiei pe km si de variatia relativa intre indicii EUROBOR si ROBIBOR pe ultimele 14 luni si 23 de zile, caz in care valoarea reala a investitiei intr-un filtru de aer este de 0.00014(6) lei/km. Cu precizarea ca penultima si ultima cifra pot varia considerabil in functie de uzura cablului de soc precum si a kit-ului de lant.

 

da domnu dar e relativa demonstratia. fiecare cu investitia lui. deci si rezultatul final e altul :blink:

Mesaj completat

am avut un clantanit in motor pe partea dreapta, numai la rece, care s-a dovedit a fi lantul de distributie prea uzat,,,,,,intins,,,,astfel incat intinzatorul nu isi mai facea treaba cum trebuie, polizand puternic in ghidajul fix al lantului in cauza

am schimbat ghidajul cu unul nou, pret 170 lei, si lantul,dar cu un lant folosit pe care l-am scos din alt motor, intrucat unul nou costa 382 lei

am pus totul la loc, am aranjat aprinderea la punct, reglat supape, motorul la locul lui, conducte de ulei cuplate, fire,,,alea alea, ,,,,stiti voi

AM FACUT TOTUL DE UNUL SINGUR

fara nici un ajutor,,,,,,,fizic vorbind

dar, am cules informatii de pe forum, de prin cartea tehnica,,,

asa ca,,,,in cee ce priveste manopera,,,,, a fost gratis :huh:

SI A PORNIT LA PRIMUL BUTON

 

cum ai reglat supapele? asta e tema mea de casa pana la toamna in sesiune...

Mesaj completat

intrebam de supape ca totusi le cam visez noaptea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabriell la drum mai lung (170 km) facut luni nu am facut consumul dar la mers linistit se comporta bine doar de la 120 km/h in sus da in nas

 

Suna exact ca si cum nu are suficienta benzina. Adica fix atunci cand ar incepe sa pape mai mult (>120kmh si cand tragi de ea), ramane pe uscat. Verifica nivelul.

 

@ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu?

 

Acela este reglajul amestecului doar pentru relanti. Pentru sarcina se regleaza doar prin ridicare/coborarea acului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acela este reglajul amestecului doar pentru relanti. Pentru sarcina se regleaza doar prin ridicare/coborarea acului.

 

Carbu de domi nu are asa ceva, cel putin eu nu am vazut pe niciun ac niciun fel de saiba. Ace terminate in filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? As incerca asta azi sper sa mearga.

 

Da. La urma reglezi din nou relantiul de la surubul opritor.

 

Ziceai ca, pe langa lipsa de putere peste 120 km/h, iti da in nas la viteze mici si acceleratii bruste. Mie mi se pare amestec bogat. N-are pompa de spritz. M-am uitat in manual. Membrana mica e Air Cut-off Valve. Un fel de Coaster Enreacher de la carburatoarele Teikei. Poate ai bagat si membranele in decarbusolv si s-au deteriorat. Verifica, totusi, plutitorul (nivelul benzinei) si socul (sa inchida).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, daca pleci ca desteptu cu socul tras (amestec f bogat), cand tragi brusc de gaz da putin in nas, dar in rest merge ok.

 

 

:blink: nu sunt chiar asa :huh: . O pornesc o incalzesc dau drumul la soc si apoi plec . Dar totusi ma gandesc acum ....e posibil sa fie cablul de soc prea intins si sa fie un pic tras tot timpul ? mie nu mi s-a parut a fi intins dar cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: nu sunt chiar asa :huh: . O pornesc o incalzesc dau drumul la soc si apoi plec . Dar totusi ma gandesc acum ....e posibil sa fie cablul de soc prea intins si sa fie un pic tras tot timpul ? mie nu mi s-a parut a fi intins dar cine stie...

Slabeste-l la maxim. Cand iti sta la relanti fara joc, joaca-te cu reglajul de la cablu. In mod normal, daca socul e impins, nu ar trebui sa iti varieze turatia decat intr-un singur sens al reglajului (ma rog, cred ca intelegi ce vreau sa zic). Mai e si posibil sa fie ceva sarit de pe fix la mecanismul socului -- nu e exclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi seria de pe carburator (f, ed, sp, gi, gii, e, sw, ar) si va spun eu reglajul original de la aer ca am cartea tehnica

 

 

sal

 

la mine de ex seria este: VE87A

 

pt asta ai?:blink:

Mesaj completat

hai ca mai intreb o chestie...

voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc eu corect ca ziceai ca n-ai numarat cate ture avea surubul de aer ("main screw") inainte sa-l scoti? (cate ture avea pana la strans complet)

 

In principiu, aici isi poate avea originea toata problema. Ca sa fii absolut sigur ca aceasta problema este rezolvata ai doua variante:

1. mergi la un mecanic bun la carburatie, pe care ti-l pot recomanda eu in particular;

2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul").

 

Parerea mea este sa mergi pe varianta 1 (care nici nu te-ar costa mult) inainte sa-i dai foc :D

Mesaj completat

 

Bravo, ai facut o treaba frumoasa, felicitari! Acum ce zici: vii cu noi la Baile Herculane/Orsova de 1 mai? Mai ales ca tu esti destul de aproape :blink:

multumesc fe apreciere!!!!!

as veni cu mare placere, chiar daca nu e chiar asa aproapem dar se suprapune cu un concurs de tir, faza finala pe MAI

altfel,,,,ma invitam eu mai demult

dar, nu-i bai, ca o sa mai fie intalnuri,,,,si o sa aduc si niste palinca, ca merge bine cu slanina fripta

numa bine

Mesaj completat

da domnu dar e relativa demonstratia. fiecare cu investitia lui. deci si rezultatul final e altul :huh:

Mesaj completat

 

 

cum ai reglat supapele? asta e tema mea de casa pana la toamna in sesiune...

Mesaj completat

intrebam de supape ca totusi le cam visez noaptea

[/quot

dodo,,,e destul de usor

dai jos cele 4 capace de pe capacul de chiuloasa

scoti dopul din centrul vapacului alternatorului

cu cheia de bujie invarti motorul in sens invers al acelor de ceasornic,pana ai un mic joc intre tacheti si supapele de admisie

cu cheia de 12 destrangi piulita de la tacheti

pui lera de 0,1 mm intre supapa si tachet, strangi usor cu surubelnita, pana simti ca strange putin lera

blochezi cu cheia de 12

repeti manevra la evacuarea stanga

la evacuarea dreapta, tre sa ai grija ca tre sa auzi un clic, cand cade decompresorul de pe cama

ala e momentul in care se regleaza

bafta

si sa nu uiti sa pui la loc toate dopurile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai, imi pare rau pentru tot ce ti-am facut azi-noapte! :huh: Dar treaba e simpla: adu tu cu tine toate creioanele colorate pe care le ai la Baile Herculane, eu aduc un notes, tu mai aduci niste bere si te invat cum se face treaba cu color tune :blink:

 

Apropos de excursia la Baile Herculane, informatii recente aici.

 

Perfect, o sa aduc berea de la Cluj, baiul e ca e posibil sa se incalzeasca pe drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoti dopul din centrul vapacului alternatorului

cu cheia de bujie invarti motorul in sens invers al acelor de ceasornic,pana ai un mic joc intre tacheti si supapele de admisie

cu cheia de 12 destrangi piulita de la tacheti

pui lera de 0,1 mm intre supapa si tachet, strangi usor cu surubelnita, pana simti ca strange putin lera

blochezi cu cheia de 12

repeti manevra la evacuarea stanga

la evacuarea dreapta, tre sa ai grija ca tre sa auzi un clic, cand cade decompresorul de pe cama

ala e momentul in care se regleaza

bafta

si sa nu uiti sa pui la loc toate dopurile :blink:

 

io cu amicul dominator am desfacut sa facem supapele si am bagat lerele dar parca erau ok...nu le-am mai desfacut. dar faza e ca nu calca perpendicular la 90 grade... poate din cauza uzurii...sau asa trebuie?

 

oricum, ceva de gandit daca sa mai reglez sau nu am avut, caci nu stiam exact cum trebuie sa se ridice dracia aia cand bagi lera sub ea...asa ca le-am reglat de nici nu le-am mai atins...am bagat cate o bere si s-au reglat singure. trage motorul de rupe si mai si porneste cu toate ca socul e pierdut prin spatiu cu surubul ala de plastic rupt la carb si vajaie de parca e locomotiva...dar va zic io: uleiul expirat castrol face toti banii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca mai intreb o chestie...

voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi?

Eu folosesc exclusiv Motul 5100 (semisintetic) astfel:

- vara 15W50;

- primavara si toamna 10W40.

 

Schimb la 2500km, iar filtrul de ulei la 5000km (la fiecare doua schimburi de ulei).

 

Si sunt multumit de ulei; si sunt convins ca voi fi multumit de alegerea asta si peste urmatorii 50.000km. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorex semisintetic 10w40 primavara/toamna, 15w50 vara + filtru ulei champion la fiecare 3000km filtru aer K&N curatat la fiecare 6000km

 

 

intrebare pentru verificat supapele: cand dai jos dopul de la capacul de alternator sa invarti motorul cu cheia de bujii in sens invers... nu curge ulei !? (pt slr jocul e 0.1admisie 0.12 evacuare)

mereu cand citesc topicul asta ma arde sa verific cate ceva la motor, cat de des trebuie verificat lantul de distributie, (a mai intrebat cineva dar nu gasesc) are intinzator automat ?

test: cum verifici daca ambreiajul e uzat, care ar fi simptomele !?

 

 

@switch abia astept sa vad modificarea cu furca de AT/ST x2disc, totusi cea mai tare modificare mi se pare fata de FMX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

la mine de ex seria este: VE87A

 

pt asta ai?:blink:

Mesaj completat

hai ca mai intreb o chestie...

voi ce ulei folositi? si cat de des schimbati uleiul? schimbati si filtrul odata cu uleiul sau tot la 2 schimburi?

Nu am pentru carburatorul tau, cred ca e ultimul model de domi si de aia,

Am pt

ve81e-2-3/8

ve84j-2-1/4

ve84d-2-1/8

ve84f-2-1/8

ve84h-2-1/8

ve80d-2-1/8

 

Mesaj completat

Si o intrebare: a folosit cineva bujie ngk iridium? eu am umblat vreo 25000 de km cu una si is multumit, de 5000 de km am pus-o pe a doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de model 92: IN CITE SURUBURI VA PRINDETI VOI MASCA DE FAR?

Asa-i ca nici voi nu stiati ca-s 6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...