Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da este suport pt casca cu aceeasi cheie de la contact si busonul de rezervor csilla_hard_drive_03.jpg e undeva mai jos

 

pacat ca a mea nu are suport de-asta :P dar ii montez unul cat de curand :( :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ce-i cu curu asta pe acilea? Ia tineti voi in pat fundurile astea!

 

Suport de casca, e o chestie mica deasupra scaritei stanga. E un fel de lacat ancorat pe cadru. Iti trebuie ceva anou metalic (vreo 15cm de cablu cu cate o ureche la fiecare capat) pe care il treci prin casca si cu care o ancorezi de acel 'suport'. E pt tarile civilizate, unde nu se fura ca in codru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ce-i cu curu asta pe acilea? Ia tineti voi in pat fundurile astea!

 

Suport de casca, e o chestie mica deasupra scaritei stanga. E un fel de lacat ancorat pe cadru. Iti trebuie ceva anou metalic (vreo 15cm de cablu cu cate o ureche la fiecare capat) pe care il treci prin casca si cu care o ancorezi de acel 'suport'. E pt tarile civilizate, unde nu se fura ca in codru.

 

scuze, dar era tare suportul ala pe care l-a propus :P :)

 

mersi de explicatie:) nici de-ala n-am dar nu stiu daca ii voi duce lipsa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) .................. oameni buni ! voi ce faceti cand se duce melcu de kilometraj ? se poate comanda pe undeva?

Da, se poate. Vezi la www.dillypoint.ro (ma refer la datele de contact). Dar nu suna mai devreme de martea viitoare, ca e plecat din tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) .................. oameni buni ! voi ce faceti cand se duce melcu de kilometraj ? se poate comanda pe undeva?

Uiti de kilometraj si gata. Costa cel putin 100 RON si daca s-a dus odata se vor duce pe banda; din pacate trebuie curatat si gresat foarte bine si elementul de sustinere, eventual schimbat cu totul. Pretul estimativ ar fi de vreo 600 ron in cazul asta. Deja in banii astia iti modifici bordul si pui kilometraj de bicla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uiti de kilometraj si gata. Costa cel putin 100 RON si daca s-a dus odata se vor duce pe banda; din pacate trebuie curatat si gresat foarte bine si elementul de sustinere, eventual schimbat cu totul. Pretul estimativ ar fi de vreo 600 ron in cazul asta. Deja in banii astia iti modifici bordul si pui kilometraj de bicla.

Neniculeee, ce facusi, bausi de cand ne-am vazut noi (cu vreo juma' de ora inainte sa postezi???) De unde scoti preturile astea? Melcu' e cel mult 70 de lei. Iar aia 600 de lei din ce se compun? Ca ma faci sa-mi cumpar KTM, sa moara kick-startu' la Husaberg! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neniculeee, ce facusi, bausi de cand ne-am vazut noi (cu vreo juma' de ora inainte sa postezi???) De unde scoti preturile astea? Melcu' e cel mult 70 de lei. Iar aia 600 de lei din ce se compun? Ca ma faci sa-mi cumpar KTM, sa moara kick-startu' la Husaberg! :)

 

Uita-te tu cat e un melc + suport + rulmenti + cablu. De la un TA-ist care tot manca melci pe banda stiu ca pana nu scimbi mai tot... nu rezolvi. El a incercat intai melc, apoi melc + rulmenti + saiba, apoi a schimbat si angrenaju si cablul iar acum ii tine deja din vara trecuta.

 

Iar melcu la dilly e ~100ron. Daca prinzi promotii la 70ron, ia vreo 10, ca se dau usor :P

 

 

...si ca sa-ti raspund: ABSOLUT.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si ca sa-ti raspund: ABSOLUT.

Asta cu ABSOLUT e dementiala. Cine-a gandit brand-ul asta la vodca a fost foooarte inspirat. Si vezi ca de la Dilly am luat melc cu cel mult 70 lei anul trecut. Golden Brau rules :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curu ala se gaseste ca accesoriu aftermarket?

 

de regula e bonus cand iei mobra sau poate sa intervina pe parcurs, in functie de imbracaminte, stilul de mers prin oras, si daca iesi seara prin "centru" :( ; sau poate il aveai pe stoc dinainte sa iei mobra, dar inca nu ai apucat sa il montezi cum trebuie pe sa (asta e cazul meu) :P

numa de-as face si eu carburatorul asta si poate la vara ne si vedem :)

Mesaj completat

uite am tot vrut sa intreb, am citit o gramada in manual cum sa reglez carburatorul, in principiu am priceput, dar ultima parte m-a dat gata :D

deci dupa ce incalzesc motorul, reglez ralantiul din surubul de ralanti, apoi invart "pilot screw" orar/anti-orar pana gasesc o turatie cat mai mare.... apoi iar reglez ralanti-ul, apoi iar invart de surubul PILOT in sens orar pana scade turatia cu aprox 100 rpm iar apoi il desurubez cu " 1 - 1/2 " ture; ce inseamna acest 1 - 1/2 ?? eu am cautat evident cu google, si da e 1 minus 1/2 deci 0.5, dar atunci in manual de ce nu au zis zis doar 1/2? ... ma poate lamuri cineva?:-s

 

multumesc anticipat :P

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Juma de tura inseamna. Daca nu ma insel, antiorar inseamna bogat si orar inseamna sarac. Te intereseaza sa il reglezi usor bogat; daca merge sarac se incinge mai tare si asta e ultima chestie pe care o vrei la un motor racit cu aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Juma de tura inseamna. Daca nu ma insel, antiorar inseamna bogat si orar inseamna sarac. Te intereseaza sa il reglezi usor bogat; daca merge sarac se incinge mai tare si asta e ultima chestie pe care o vrei la un motor racit cu aer.

 

da am citit si despre asta, dar cred ca reglajul ca la carte e ok

multumesc ca m-ai lamurit:) oricum daca o sa am dubii o sa mai intreb si daca mi se va parea ca nu va fi ok o sa merg la cineva care se ocupa de asta

acum doar sa ajunga membrana aia :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglajul la carb e foarte orientativ. te intereseaza si cum trage, ce culoare are bujia, cum revine din ture (daca face ca un 2T ai amestec sarac), cum accelereaza (daca se poticneste/ineaca ai amestec prea bogat)... e o adevarata arta bibilitul carburatorului.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales la cum e pus surubu' ala acolo... :)

Bai, daca scoti recipientu ala de decantare (paharul ala negru cu 3 furtune), poti sa reglezi surubu cu un cap lat de surubelnita modulara. Alternativ, poti folosi o lamela metalica scurta. Oricum merge destul de usor surubul ala. Numai ca trebe facuta la cald treaba, iar acolo in zona frige - e bine sa ai manusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea as scoate recipientul de decantare, motorul va merge pe urma cu el legat. "bitul" de surubelnita modulara e bun dar nu prea iti dai seama cat invartesti cu el, un sfert, o optime de tura, mergi cam la orb. o surubelnita cu un angrenaj conic la 90 grade cu transmisie 1 la 1 e super, dar nu prea merita investitia (150 ron).

 

alta varianta ar fi slabirea colierului de pe tubul de admisie de cauciuc si rotirea usoara a carbului. asta a fost aplicata in final la mine.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu mi-a placut mie niciodata la Honda. Inghesuiala asta si greutatea/imposibilitatea de a umbla la carebelitoare-bujii fara sa te chinui sau fara sa desfaci juma' de motocicleta.

La fosta mea Honda VT, bai frate ce chinuiala dracu sa ajungi la carburatoare, sa le reglezi, ce sa mai zic de scos si curatat ca dura montatul la loc cat de 3 ori demontanul+curatarea+reglarea, noroc ca nu trebuia facuta des (probabil asta e explicatia :D :) ca nu tre' sa umbli des in ele). La Honda CBR 600 F alta chinuiala, ca dracu puse carburatoarele, ca dracu accesul la bujii, iti vine sa ii dai foc. :P

La Zuzuki, desi nu arata probabil la fel de bine e cam acelasi sistem de la IJ Planeta 5 & alte "clasice". Adica carburatoarele dispuse perpendicular pe cilindru si paralele cu carterul, foarte foarte aerisit, cu surub de reglaj dinspre exterior frumos, putin supradimensionate repele, russian tehnology :( Si vreau sa zic ca la DR-u din dotarea personala nu i-am desfacut niciodata carburatorul intr-un an de mers prin toate gaurile si bagate toate porcariile de benzine.

F...utu-i in gura de galbejiti cum au facut ei la Honda toate stramte sa incapa doar manutele lor mici acolo si sa ii injure europeanu' de fiecare data cand tre' sa faca ceva. Repet, noroc ca macar nu trebuie facut des odata ce e facut bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu-i cel mai comod. Insa bujia se da jos fara probleme, carbul se regleaza usor (dpmdv), de scos sau pus la loc te doare capu, iar umblatu la distributie (adicatelea pe dinauntru) e enervant. Comparativ cu alte motoare, e ok totusi.

 

Iar tu vezi ca ai DR de 350 la care ai loc sa pui si-un tractor intre cadru si capac.

Mesaj completat

Oricum, decat Yamaha unde tre sa demontezi tot carenajul fatza cu tot cu bord si faruri ca sa schimbi un bec...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva un Dominator de vanzare???... dar unul OK tehnic si estetic... tzipla, vreau sa zic :)

Da, stiu eu. Sa-l intreb pe baiat daca l-a dat sau daca mai vrea sa-l dea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...