Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Dati-mi, va rog, o idee de ce se alimenteaza prost Dominatorul meu. Dimineatza tre sa dau o groaza la automat ca sa porneasca. Zic eu ca nu-i ajunge din prima benzina la carburator si de acolo in piston. Sa fie iar de la 'ciuspica' (n-am verificato)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Benzina ramane in carburator. Porneste chiar daca dai benzina pe off, in mod normal. Desigur, merge cam 30 sec si gata, dar merge.

 

De asemenea, cunoscand modul de alimentare la Domi, nu prea ai CUM sa nu iti ajunga benzina in carburator. De acolo, daca e ceva infundat sau reglat prost, ciuciu. La tine e posibil sa nu mearga socul cum trebe. Fara soc iti vine rau dand la automat pana pleaca.

 

 

...aaauzi, tu ai curatat vreodata rezervorul de mizerii?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca m-au tzapit? Acum ce naiba sa mai fac....?!! Asta e...

 

si mie mi-au facut omologare individuala (3 casute au bifat de pe formularul ala) toate inafara de redobandire CI

si pretul a fost mare.... 445 ron..

 

Mesaj completat

Benzina ramane in carburator. Porneste chiar daca dai benzina pe off, in mod normal. Desigur, merge cam 30 sec si gata, dar merge.

 

De asemenea, cunoscand modul de alimentare la Domi, nu prea ai CUM sa nu iti ajunga benzina in carburator. De acolo, daca e ceva infundat sau reglat prost, ciuciu. La tine e posibil sa nu mearga socul cum trebe. Fara soc iti vine rau dand la automat pana pleaca.

 

 

...aaauzi, tu ai curatat vreodata rezervorul de mizerii?

 

 

eu am patit ca am pornit (din gresala) cu benzina oprita, am stat vreo 30 sec langa motor, am facut vreo 300 metrii si numa apoi a murit motorul si ma mai si minunam ce are :blink:)

 

aici sunt si eu curios... si la mine este cand o ia in nici 2 secunde (la rece ma refer) sau cand trebuie sa ii dau de tampesc. am patit si la cald ca o ia mai greu, si daca un pic trag de acceleratie o ia imediat. carbul e curat, ralantiul l-am reglat cam la 1400 rpm (un pic sub 1,5X1000 )

 

sa ma mai uit (sa umblu) la pilot screw? (sau cum ii zice pe romana) surub pilot... :)

 

 

aa si da, ca sa pot sa reglez carbul am facut niste scule din spite de bicicleta. o sa fac si poze si o sa pun daca trebuie cuiva, e foarte simplu asa sa reglez carbul cu toate la loc si fara sa mai desfac nimic .

 

:P

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot screw = surub de amestec. E ala mic, cu capul in jos, pe partea din spate a carburatorului, la jumatate.

 

Asta si surubul de relanti sunt singurele reglaje posibile la carburatoru de domi.

 

Interesant ce imi ziceti cu omologarea, pentru ca modelul NX650 este omologat la RAR :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu. Am pus in septembrie anul trecut (pana atunci am folosit exclusiv Motul 5100 10w40). Deci la inceput de septembrie am pus 5100 15w50. Acum l-am schimbat (tot cu 15w50).

 

Am colectat uleiul scurs si (adaugand si ceva pierderi "tehnologice"), am ajuns la concluzia ca mi-a consumat aprox. 300ml de ulei la 3000km. Eu zic ca e bine, mai ales ca nu l-am menajat (bineinteles, nici nu mi-am batut joc de el).

 

In orice caz, in regim de mers preponderent in localitate si/sau pe off-road, consider ca 15w50 e o alegere buna pentru vara.

 

P.S. Pentru cine vrea sa ma contrazica... prea tarziu, precum spuneam, am facut deja plinul cu 15w50 :P

aha am inteles :)

Mesaj completat

are cineva maneru de la ambreiaj? ca am cumparato cu el jumate si e cam incomod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles :)

Mesaj completat

are cineva maneru de la ambreiaj? ca am cumparato cu el jumate si e cam incomod

Te referi la maneta? Daca da, incearca la www.dillypoint.ro -- de obicei mai are si pe stoc. In general manetele sunt prima chestie care se duce la motoru ast, in caz de utilizare agresiva :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici sunt si eu curios... si la mine este cand o ia in nici 2 secunde (la rece ma refer) sau cand trebuie sa ii dau de tampesc. am patit si la cald ca o ia mai greu, si daca un pic trag de acceleratie o ia imediat. carbul e curat, ralantiul l-am reglat cam la 1400 rpm (un pic sub 1,5X1000 )

:)

Sub nicio forma sa nu umbli la pilot screw. Cauza pentru care nu-ti porneste ok este cel mai probabil legata de folosirea inadecvata a socului. De exemplu, daca il inchizi de tot si e relativ caldut afara, e foarte posibil sa nu-ti porneasca (chiar daca motorul e rece); intr-o situatie ca asta, daca-l mai deschizi cale de 2-3mm, vei fi surprins ca porneste imediat (asta in cazul in care nu ai dat cu disperare la demaror inainte :P ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub nicio forma sa nu umbli la pilot screw. Cauza pentru care nu-ti porneste ok este cel mai probabil legata de folosirea inadecvata a socului. De exemplu, daca il inchizi de tot si e relativ caldut afara, e foarte posibil sa nu-ti porneasca (chiar daca motorul e rece); intr-o situatie ca asta, daca-l mai deschizi cale de 2-3mm, vei fi surprins ca porneste imediat (asta in cazul in care nu ai dat cu disperare la demaror inainte :P ).

 

 

pai uite cu asta am o maaaaare dilema...

eu am desfacut carburatorul (dupa ce am luat mobra) sa il curat pt ca nu statea ralanti-ul numai peste 1600-1700 altfel murea. cand l-am desfacut am constatat ca sunt 2 membrane "nenorocite" cea mare, responsabila cu ridicarea acului si cu ridicarea cilindrului pt debit de aer/benzina era sfasiata iar cea mica responsabila cu alimentarea in frana de motor avea o mica gaurica.

 

bineinteles ca si carbul era foarte murdar. l-am curatat, am reparat membrana mica, iar pe cea mare (cea cu cilindru, etc) am schimbat-o cu una noua originala HONDA.

 

cand am curatat carburatorul eu am numarat cate ture am strans surubul pana la capat (mai precis cam 0.5 ture) si apoi l-am desfacut si curatat. cand l-am pus la loc m-am luat dupa manual... deci l-am strans pana la capat (nu cu forta evident) si apoi l-am deschis 3 ture. apoi am vrut sa il reglez. aici apare marea mea dilema: am crezut ca efectul invartirii de el va fi mai drastic dar nu a fost asa. abia daca s-a simtit.... l-am dus pana unde mi s-a paraut ca are motorul cea mai mare turatie si apoi am reglat ralanti-ul cam la 1300 (ca in carte) apoi l-am dat inapoi pana a scazut turatia cu aprox 100 de ture apoi iar afara cam 0.5 ture. apoi am reglat ralanti-ul un pic mai sus..cam la 1400 din reglajul special pt asta. dupa cum am zis... este cand la rece porneste incredibil de usor (cu jumatate de soc tras) si in alta zi, cam cu aceeasi temp afara nu vrea decat mult mai greu.

 

a cald am patit ca dupa ce opresc, la vreo 30 min dau sa pornesc si nu vrea sa o ia, daca trag socul se ineaca. daca trag un pic de gaz merge....altadata nu ii trebuie nmk.

 

ce am observat interesant e ca dupa pornire la cald (fara soc sau acceleratie) prima data cateva secunde bune sta ralanti-ul cam la 1000 ture si apoi creste la 1400 relativ brusc...

 

voi ce ziceti?

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erai prin Bucuresti te luam la o tura de porniri rapide si pe urma iti explicam cum e treaba.

 

Asa... eu m-am obisnuit sa-l pornesc indiferent de conditii, dar il am de un an jumate. De obicei soc la jumate si incercari, apoi soc inchis si incercari, de regula cu un pic de gaz ca sa evit acele 2-3 sec cu turatie ff mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uite cu asta am o maaaaare dilema...

eu am desfacut carburatorul (dupa ce am luat mobra) sa il curat pt ca nu statea ralanti-ul numai peste 1600-1700 altfel murea. cand l-am desfacut am constatat ca sunt 2 membrane "nenorocite" cea mare, responsabila cu ridicarea acului si cu ridicarea cilindrului pt debit de aer/benzina era sfasiata iar cea mica responsabila cu alimentarea in frana de motor avea o mica gaurica.

 

bineinteles ca si carbul era foarte murdar. l-am curatat, am reparat membrana mica, iar pe cea mare (cea cu cilindru, etc) am schimbat-o cu una noua originala HONDA.

 

cand am curatat carburatorul eu am numarat cate ture am strans surubul pana la capat (mai precis cam 0.5 ture) si apoi l-am desfacut si curatat. cand l-am pus la loc m-am luat dupa manual... deci l-am strans pana la capat (nu cu forta evident) si apoi l-am deschis 3 ture. apoi am vrut sa il reglez. aici apare marea mea dilema: am crezut ca efectul invartirii de el va fi mai drastic dar nu a fost asa. abia daca s-a simtit.... l-am dus pana unde mi s-a paraut ca are motorul cea mai mare turatie si apoi am reglat ralanti-ul cam la 1300 (ca in carte) apoi l-am dat inapoi pana a scazut turatia cu aprox 100 de ture apoi iar afara cam 0.5 ture. apoi am reglat ralanti-ul un pic mai sus..cam la 1400 din reglajul special pt asta. dupa cum am zis... este cand la rece porneste incredibil de usor (cu jumatate de soc tras) si in alta zi, cam cu aceeasi temp afara nu vrea decat mult mai greu.

 

a cald am patit ca dupa ce opresc, la vreo 30 min dau sa pornesc si nu vrea sa o ia, daca trag socul se ineaca. daca trag un pic de gaz merge....altadata nu ii trebuie nmk.

 

ce am observat interesant e ca dupa pornire la cald (fara soc sau acceleratie) prima data cateva secunde bune sta ralanti-ul cam la 1000 ture si apoi creste la 1400 relativ brusc...

 

voi ce ziceti?

 

:)

Nu mi-e clar din istorisirea ta cum a fost cu main screw: adica l-ai insurubat 0.5 ture inainte sa-l dai jos, iar cand l-ai montat l-ai insurubat pana la capat si apoi l-ai desfacut 3 ture?

 

Dupa ce lamurim aspectul asta, trecem la pasul urmator.

 

Apropos, cand ai desfacut carburatorul, la cotul de cauciuc care leaga carburatorul de cilindru exista un O-ring. Ai remarcat in ce stare se afla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-e clar din istorisirea ta cum a fost cu main screw: adica l-ai insurubat 0.5 ture inainte sa-l dai jos, iar cand l-ai montat l-ai insurubat pana la capat si apoi l-ai desfacut 3 ture?

 

Dupa ce lamurim aspectul asta, trecem la pasul urmator.

 

Apropos, cand ai desfacut carburatorul, la cotul de cauciuc care leaga carburatorul de cilindru exista un O-ring. Ai remarcat in ce stare se afla?

 

O-ringul este bun, la fel si cotul de cauciuc;

 

deci inainte sa desfac surubul de amestec l-am strans ca sa numar cate ture are pana in capat (asa cum scrie in manual) avea 0.5 .

apoi cand l-am montat la loc, dupa ce am citit in manual am zis ca totusi nu e tocmai bine si l-am strans(nu tare ci doar pana a atins) pana la capat, apoi l-am deschis 3 ture urmand ca apoi sa fac reglajul carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,,

ar fi mai multe avantaje, cum ar fi manuire mai usoara, dar si faptul ca la tranta,,,nu se rupe asa repede

pe maneta de frana,,,,,imi incap doar 2 degete si mi se pare mai mult decat ok

in alta ordine de idei, cred ca asta este si conducerea corecta,,,,cu cate 2 deste pe fiecare maneta

HAI APUSENI-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate nu e locul, dar vreau sa vad si eu macar in poze, ce ati facut de 1 mai, pe unde ati batatorit pamantul!

 

io cu luigi am facut un ceaun de bitum pe marginea drumului intre caransebes si orsova. apoi am plecat la lugoj dupa niste condimente:)

Mesaj completat

la mine ITP in 10 october la 50 ron. TESS VW. 15 minute. intrebat daca merg luminile si Doamne-ajuta!

Mesaj completat

Eu. Am pus in septembrie anul trecut (pana atunci am folosit exclusiv Motul 5100 10w40). Deci la inceput de septembrie am pus 5100 15w50. Acum l-am schimbat (tot cu 15w50).

 

Am colectat uleiul scurs si (adaugand si ceva pierderi "tehnologice"), am ajuns la concluzia ca mi-a consumat aprox. 300ml de ulei la 3000km. Eu zic ca e bine, mai ales ca nu l-am menajat (bineinteles, nici nu mi-am batut joc de el).

 

In orice caz, in regim de mers preponderent in localitate si/sau pe off-road, consider ca 15w50 e o alegere buna pentru vara.

 

P.S. Pentru cine vrea sa ma contrazica... prea tarziu, precum spuneam, am facut deja plinul cu 15w50 :)

 

imi zice azi cineva ca dupa 700 km mers cu motoru a completat 700 ml...e ok? iar ma apuc de antireclama aceluiasi vanzator...

Mesaj completat

georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,,

ar fi mai multe avantaje, cum ar fi manuire mai usoara, dar si faptul ca la tranta,,,nu se rupe asa repede

pe maneta de frana,,,,,imi incap doar 2 degete si mi se pare mai mult decat ok

in alta ordine de idei, cred ca asta este si conducerea corecta,,,,cu cate 2 deste pe fiecare maneta

HAI APUSENI-ul

 

 

cu doua deste, depinde cat sunt de mari si de tari in incheieturi...dar ca sa tai din maneta nu e prea bine. maneta are la capat ceva de siguranta ca sa nu iti alunece mana. ma refer la capatul manetei. daca vrei sa fie mai scurta vezi daca merge sa o dai mai in interior pe ''volan''

Mesaj completat

georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,,

ar fi mai multe avantaje, cum ar fi manuire mai usoara, dar si faptul ca la tranta,,,nu se rupe asa repede

pe maneta de frana,,,,,imi incap doar 2 degete si mi se pare mai mult decat ok

in alta ordine de idei, cred ca asta este si conducerea corecta,,,,cu cate 2 deste pe fiecare maneta

HAI APUSENI-ul

 

 

daca esti hotarat sa pariezi pe cazaturi, ar fi bine sa iti pui altfel de aparatoare de vant , din alea ca la cross care sa apere si e vant ( mai putin) dar mai ales sa apere maneta cand o dai de pamant. fii si tu mai optimist, nu mergi cu motoru sa cazi. io am fost pe la munte pe forestiere tot prin santuri cu el dar nu am rupt decat o data maneta. dar si berea a fost buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de pariat,,,ca e destul una,,,,si sa fii destul de departe de casa, si apoi sa vezi cascadorii de pornit de pe loc fara ambreiaj,,,,,sarit din mers pe mobra,,,,dar sa mai ai si pasager,,,,

e durere mare

am patit-o anu trecut in Apuseni,,,,asa ca tot ce am zis mai sus,,,,,e experienta proprie

hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de pariat,,,ca e destul una,,,,si sa fii destul de departe de casa, si apoi sa vezi cascadorii de pornit de pe loc fara ambreiaj,,,,,sarit din mers pe mobra,,,,dar sa mai ai si pasager,,,,

e durere mare

am patit-o anu trecut in Apuseni,,,,asa ca tot ce am zis mai sus,,,,,e experienta proprie

hai noroc

aha asta a cazut pe parte ztanga si atunci ia rupt maneta presupun , incape 3 degete si are si aparatori de cross, dar am zis sa fie una normala, cred ca o las asa vara asta sa imi revin putin cu bani acum pe prin plan vreau sa iau o casca de cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha asta a cazut pe parte ztanga si atunci ia rupt maneta presupun , incape 3 degete si are si aparatori de cross, dar am zis sa fie una normala, cred ca o las asa vara asta sa imi revin putin cu bani acum pe prin plan vreau sa iau o casca de cross

 

 

casca de cross am eu de vanzare... cu prima ocazie cand ma vezi pe mess da un semn ieri cand ai intrebat nu eram pe la comp... intra si discutam si de pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

imi zice azi cineva ca dupa 700 km mers cu motoru a completat 700 ml...e ok? iar ma apuc de antireclama aceluiasi vanzator...

Vrei sa zici "producator", nu "vanzator", corect? :) Acum... la care te referi: la Honda sau la Motul? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant: la Agip uleiurile moto 4T 15w, 10w si 5w sunt la promotie. Preturi de la 17 la 29 lei. Pare-se ca-s stocuri.

Or fi potrivite si pentru noi? Ce stiti de uleiurile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant: la Agip uleiurile moto 4T 15w, 10w si 5w sunt la promotie. Preturi de la 17 la 29 lei. Pare-se ca-s stocuri.

Or fi potrivite si pentru noi? Ce stiti de uleiurile astea?

Eu stiu ca toate uleiurile ung. Daca sunt uleiuri pentru masina si pui la motocicleta si ai ambreiajul umed (in baia de ulei), e mai nashpa, ca iti patineaza ambreiajul.

 

Dar povestea merge mai departe. Se pune intrebarea: cat de des vrei sa faci o revizie la motor? Daca vrei sa pastrezi motoreta si sa nu fii nevoit sa bagi bani in piese si manopera, mai bine pui 10 lei in plus la litrul de ulei si cumperi o marca deja testata si consacrata (care inseamna un cost aditional ~ 0.008 lei/km, in cazul in care schimbi uleiul la 2500km) si apoi dormi linistit... uleiul lucreaza pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,,

 

 

Poti cresta maneta la jumatate si in cazul unei cazaturi se va rupe de la crestatura. Am vazut asta cand am facut scoala. Aveau manetele crestate. Ideea e ca pe vreme rece cand iti mai ingheata mainile ai folosi mai greu doar doua degete....

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, de vreo 2 saptamani de cand m-am decis sa imi iau un Dominator caut in disperare in zona Bucuresti n-am gasit macar o mobra cat de cat ok. Pe langa faptul ca toate sunt de prin 90-'92, de cele mai multe ori aflu cand sun ca au motoarele desfacute dar "nu e grav dom'le se rezolva", de parca lumea cand n-are ce face se apuca fara motiv sa desfaca motorul.

 

acum incep sa ma gandesc si la varianta cu adusul din Germania sau Italia si as vrea sa va intreb daca imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa cu asa ceva.

multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e sa nu fi neaparat "setat" pe marca, ci pe familie de mobre, adica monocilindre de 650cc. la sh mobra te alege pe tine, nu tu pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, de vreo 2 saptamani de cand m-am decis sa imi iau un Dominator caut in disperare in zona Bucuresti n-am gasit macar o mobra cat de cat ok. Pe langa faptul ca toate sunt de prin 90-'92, de cele mai multe ori aflu cand sun ca au motoarele desfacute dar "nu e grav dom'le se rezolva", de parca lumea cand n-are ce face se apuca fara motiv sa desfaca motorul.

 

acum incep sa ma gandesc si la varianta cu adusul din Germania sau Italia si as vrea sa va intreb daca imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa cu asa ceva.

multumesc in avans

 

 

salut.

 

daca vrei iti dau id-ul celui care mi-a adus mie dominatorul, l-am luat din 97 la 1300 eur adus in tara, in posturile anterioare sunt si ceva poze.

daca vrei da-mi un p.m. sau add la id de mess ca is userul de aici.

 

:)

Mesaj completat

 

sunt curios... exista oameni cu dominatoare prin oradea? e cineva care mai apare si aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...