phreak_or Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 eu am incercat sa fac ITP in alta parte,,,,,,,si m-au trimis la RARcica numai ei fac,,, nu stiu o sa mai incerc,,,,,,ca am rupt suportul de oglinda dreapta stie careva? sunt obligatorii ambele oglinzi? noroc nu poti sa il sudezi sau sa il lipesti cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) ITP normal in ianuarie anul curent a costat 66 Ron depinde de zone cu RAR asta a nostru la mine la ITP normal am dat 30 ron si totu complet 280 ron nici decum 445 mi se pare absurd dar astea sunt taxele la noi Editat Mai 5, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 nu se poate suda,,,,,, poate doar lipi,,,,provizoriu,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 nu se poate suda,,,,,,poate doar lipi,,,,provizoriu,,,,,, O dai jos mai bine si ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pai,,e jos pb e daca pot a fac ITP dara oglinda din dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) @gabriell:pt ce ai facut matale omologare? ca asta a costat mult!!! ai schimbat dimensiunile gumelor, ai suduri pe cadru sau ce?? pt ca abia am terminat de inmatriculat o masina si nu are cum sa fie asa de scump (si la moto, si la auto: itp 60-100 ron + identificare@rar ~100 ron +taxe inmatriculare, certificat inmatriculare, placa numar ~100 ron). @andreizalau: nu poti sa faci itp fara far, semnale, oglinzi. gaseste un sistem de prindere pt o oglinda la articole sanitare, vezi ce poate fi folosit macar temporar. Editat Mai 6, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Cu o intrebare deranjez si eu: a mai folosit cineva Ulei Motul 5100 15w50 ? e recomndabil la domi? sa merg tot pe motul 5100 10w40? sau spre ce uleiu ma indrumati care ii prieste motorului de domi? Editat Mai 6, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 @gabriell:pt ce ai facut matale omologare? pai pentru motorul din dotare. Honda nx650 Dominator. A fost adusa de afara si nu a mai fost inmatriculata in Romania. Cica trebuie sa i se faca omologare la prima inmatriculare. Mie asa mi-au facut la RAR la Voluntari. Ca m-am dus pregatit sa arunc maxim 3sute... maxim am spus.... si cand mi-a zis aia la casa ca ma costa 4 sute si ceva am intrebat caaat??!? de s-au uitata aia de la coada la mine. Si asa am aflat ca trebuie si omologare pt vehiculele neinmatriculate in Romania. Poate am avut eu moaca mai de fraier si m-au tzapit. Ca tot am mai adaugat un post vedeti ca-s gata pozele din tura moto de 1 Mai din Dobrogea. Le gasiti la link-ul din semnatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Cu o intrebare deranjez si eu: a mai folosit cineva Ulei Motul 5100 15w50 ? e recomndabil la domi? sa merg tot pe motul 5100 10w40? sau spre ce uleiu ma indrumati care ii prieste motorului de domi? Eu. Am pus in septembrie anul trecut (pana atunci am folosit exclusiv Motul 5100 10w40). Deci la inceput de septembrie am pus 5100 15w50. Acum l-am schimbat (tot cu 15w50). Am colectat uleiul scurs si (adaugand si ceva pierderi "tehnologice"), am ajuns la concluzia ca mi-a consumat aprox. 300ml de ulei la 3000km. Eu zic ca e bine, mai ales ca nu l-am menajat (bineinteles, nici nu mi-am batut joc de el). In orice caz, in regim de mers preponderent in localitate si/sau pe off-road, consider ca 15w50 e o alegere buna pentru vara. P.S. Pentru cine vrea sa ma contrazica... prea tarziu, precum spuneam, am facut deja plinul cu 15w50 Editat Mai 6, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pai pentru motorul din dotare. Honda nx650 Dominator. A fost adusa de afara si nu a mai fost inmatriculata in Romania. Cica trebuie sa i se faca omologare la prima inmatriculare. Mie asa mi-au facut la RAR la Voluntari. Ca m-am dus pregatit sa arunc maxim 3sute... maxim am spus.... si cand mi-a zis aia la casa ca ma costa 4 sute si ceva am intrebat caaat??!? de s-au uitata aia de la coada la mine. Si asa am aflat ca trebuie si omologare pt vehiculele neinmatriculate in Romania. Poate am avut eu moaca mai de fraier si m-au tzapit. Ca tot am mai adaugat un post vedeti ca-s gata pozele din tura moto de 1 Mai din Dobrogea. Le gasiti la link-ul din semnatura... NX650 nu necesita omologare individuala in Romania :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Dati-mi, va rog, o idee de ce se alimenteaza prost Dominatorul meu. Dimineatza tre sa dau o groaza la automat ca sa porneasca. Zic eu ca nu-i ajunge din prima benzina la carburator si de acolo in piston. Sa fie iar de la 'ciuspica' (n-am verificato)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Benzina ramane in carburator. Porneste chiar daca dai benzina pe off, in mod normal. Desigur, merge cam 30 sec si gata, dar merge. De asemenea, cunoscand modul de alimentare la Domi, nu prea ai CUM sa nu iti ajunga benzina in carburator. De acolo, daca e ceva infundat sau reglat prost, ciuciu. La tine e posibil sa nu mearga socul cum trebe. Fara soc iti vine rau dand la automat pana pleaca. ...aaauzi, tu ai curatat vreodata rezervorul de mizerii? Editat Mai 7, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 NX650 nu necesita omologare individuala in Romania :| Sa inteleg ca m-au tzapit? Acum ce naiba sa mai fac....?!! Asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Sa inteleg ca m-au tzapit? Acum ce naiba sa mai fac....?!! Asta e... si mie mi-au facut omologare individuala (3 casute au bifat de pe formularul ala) toate inafara de redobandire CI si pretul a fost mare.... 445 ron.. Mesaj completat Benzina ramane in carburator. Porneste chiar daca dai benzina pe off, in mod normal. Desigur, merge cam 30 sec si gata, dar merge. De asemenea, cunoscand modul de alimentare la Domi, nu prea ai CUM sa nu iti ajunga benzina in carburator. De acolo, daca e ceva infundat sau reglat prost, ciuciu. La tine e posibil sa nu mearga socul cum trebe. Fara soc iti vine rau dand la automat pana pleaca. ...aaauzi, tu ai curatat vreodata rezervorul de mizerii? eu am patit ca am pornit (din gresala) cu benzina oprita, am stat vreo 30 sec langa motor, am facut vreo 300 metrii si numa apoi a murit motorul si ma mai si minunam ce are ) aici sunt si eu curios... si la mine este cand o ia in nici 2 secunde (la rece ma refer) sau cand trebuie sa ii dau de tampesc. am patit si la cald ca o ia mai greu, si daca un pic trag de acceleratie o ia imediat. carbul e curat, ralantiul l-am reglat cam la 1400 rpm (un pic sub 1,5X1000 ) sa ma mai uit (sa umblu) la pilot screw? (sau cum ii zice pe romana) surub pilot... aa si da, ca sa pot sa reglez carbul am facut niste scule din spite de bicicleta. o sa fac si poze si o sa pun daca trebuie cuiva, e foarte simplu asa sa reglez carbul cu toate la loc si fara sa mai desfac nimic . Editat Mai 7, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Pilot screw = surub de amestec. E ala mic, cu capul in jos, pe partea din spate a carburatorului, la jumatate. Asta si surubul de relanti sunt singurele reglaje posibile la carburatoru de domi. Interesant ce imi ziceti cu omologarea, pentru ca modelul NX650 este omologat la RAR :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Eu. Am pus in septembrie anul trecut (pana atunci am folosit exclusiv Motul 5100 10w40). Deci la inceput de septembrie am pus 5100 15w50. Acum l-am schimbat (tot cu 15w50). Am colectat uleiul scurs si (adaugand si ceva pierderi "tehnologice"), am ajuns la concluzia ca mi-a consumat aprox. 300ml de ulei la 3000km. Eu zic ca e bine, mai ales ca nu l-am menajat (bineinteles, nici nu mi-am batut joc de el). In orice caz, in regim de mers preponderent in localitate si/sau pe off-road, consider ca 15w50 e o alegere buna pentru vara. P.S. Pentru cine vrea sa ma contrazica... prea tarziu, precum spuneam, am facut deja plinul cu 15w50 aha am inteles Mesaj completat are cineva maneru de la ambreiaj? ca am cumparato cu el jumate si e cam incomod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 aha am inteles Mesaj completat are cineva maneru de la ambreiaj? ca am cumparato cu el jumate si e cam incomod Te referi la maneta? Daca da, incearca la www.dillypoint.ro -- de obicei mai are si pe stoc. In general manetele sunt prima chestie care se duce la motoru ast, in caz de utilizare agresiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 aici sunt si eu curios... si la mine este cand o ia in nici 2 secunde (la rece ma refer) sau cand trebuie sa ii dau de tampesc. am patit si la cald ca o ia mai greu, si daca un pic trag de acceleratie o ia imediat. carbul e curat, ralantiul l-am reglat cam la 1400 rpm (un pic sub 1,5X1000 ) Sub nicio forma sa nu umbli la pilot screw. Cauza pentru care nu-ti porneste ok este cel mai probabil legata de folosirea inadecvata a socului. De exemplu, daca il inchizi de tot si e relativ caldut afara, e foarte posibil sa nu-ti porneasca (chiar daca motorul e rece); intr-o situatie ca asta, daca-l mai deschizi cale de 2-3mm, vei fi surprins ca porneste imediat (asta in cazul in care nu ai dat cu disperare la demaror inainte ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Sub nicio forma sa nu umbli la pilot screw. Cauza pentru care nu-ti porneste ok este cel mai probabil legata de folosirea inadecvata a socului. De exemplu, daca il inchizi de tot si e relativ caldut afara, e foarte posibil sa nu-ti porneasca (chiar daca motorul e rece); intr-o situatie ca asta, daca-l mai deschizi cale de 2-3mm, vei fi surprins ca porneste imediat (asta in cazul in care nu ai dat cu disperare la demaror inainte ). pai uite cu asta am o maaaaare dilema... eu am desfacut carburatorul (dupa ce am luat mobra) sa il curat pt ca nu statea ralanti-ul numai peste 1600-1700 altfel murea. cand l-am desfacut am constatat ca sunt 2 membrane "nenorocite" cea mare, responsabila cu ridicarea acului si cu ridicarea cilindrului pt debit de aer/benzina era sfasiata iar cea mica responsabila cu alimentarea in frana de motor avea o mica gaurica. bineinteles ca si carbul era foarte murdar. l-am curatat, am reparat membrana mica, iar pe cea mare (cea cu cilindru, etc) am schimbat-o cu una noua originala HONDA. cand am curatat carburatorul eu am numarat cate ture am strans surubul pana la capat (mai precis cam 0.5 ture) si apoi l-am desfacut si curatat. cand l-am pus la loc m-am luat dupa manual... deci l-am strans pana la capat (nu cu forta evident) si apoi l-am deschis 3 ture. apoi am vrut sa il reglez. aici apare marea mea dilema: am crezut ca efectul invartirii de el va fi mai drastic dar nu a fost asa. abia daca s-a simtit.... l-am dus pana unde mi s-a paraut ca are motorul cea mai mare turatie si apoi am reglat ralanti-ul cam la 1300 (ca in carte) apoi l-am dat inapoi pana a scazut turatia cu aprox 100 de ture apoi iar afara cam 0.5 ture. apoi am reglat ralanti-ul un pic mai sus..cam la 1400 din reglajul special pt asta. dupa cum am zis... este cand la rece porneste incredibil de usor (cu jumatate de soc tras) si in alta zi, cam cu aceeasi temp afara nu vrea decat mult mai greu. a cald am patit ca dupa ce opresc, la vreo 30 min dau sa pornesc si nu vrea sa o ia, daca trag socul se ineaca. daca trag un pic de gaz merge....altadata nu ii trebuie nmk. ce am observat interesant e ca dupa pornire la cald (fara soc sau acceleratie) prima data cateva secunde bune sta ralanti-ul cam la 1000 ture si apoi creste la 1400 relativ brusc... voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Daca erai prin Bucuresti te luam la o tura de porniri rapide si pe urma iti explicam cum e treaba. Asa... eu m-am obisnuit sa-l pornesc indiferent de conditii, dar il am de un an jumate. De obicei soc la jumate si incercari, apoi soc inchis si incercari, de regula cu un pic de gaz ca sa evit acele 2-3 sec cu turatie ff mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 pai uite cu asta am o maaaaare dilema...eu am desfacut carburatorul (dupa ce am luat mobra) sa il curat pt ca nu statea ralanti-ul numai peste 1600-1700 altfel murea. cand l-am desfacut am constatat ca sunt 2 membrane "nenorocite" cea mare, responsabila cu ridicarea acului si cu ridicarea cilindrului pt debit de aer/benzina era sfasiata iar cea mica responsabila cu alimentarea in frana de motor avea o mica gaurica. bineinteles ca si carbul era foarte murdar. l-am curatat, am reparat membrana mica, iar pe cea mare (cea cu cilindru, etc) am schimbat-o cu una noua originala HONDA. cand am curatat carburatorul eu am numarat cate ture am strans surubul pana la capat (mai precis cam 0.5 ture) si apoi l-am desfacut si curatat. cand l-am pus la loc m-am luat dupa manual... deci l-am strans pana la capat (nu cu forta evident) si apoi l-am deschis 3 ture. apoi am vrut sa il reglez. aici apare marea mea dilema: am crezut ca efectul invartirii de el va fi mai drastic dar nu a fost asa. abia daca s-a simtit.... l-am dus pana unde mi s-a paraut ca are motorul cea mai mare turatie si apoi am reglat ralanti-ul cam la 1300 (ca in carte) apoi l-am dat inapoi pana a scazut turatia cu aprox 100 de ture apoi iar afara cam 0.5 ture. apoi am reglat ralanti-ul un pic mai sus..cam la 1400 din reglajul special pt asta. dupa cum am zis... este cand la rece porneste incredibil de usor (cu jumatate de soc tras) si in alta zi, cam cu aceeasi temp afara nu vrea decat mult mai greu. a cald am patit ca dupa ce opresc, la vreo 30 min dau sa pornesc si nu vrea sa o ia, daca trag socul se ineaca. daca trag un pic de gaz merge....altadata nu ii trebuie nmk. ce am observat interesant e ca dupa pornire la cald (fara soc sau acceleratie) prima data cateva secunde bune sta ralanti-ul cam la 1000 ture si apoi creste la 1400 relativ brusc... voi ce ziceti? Nu mi-e clar din istorisirea ta cum a fost cu main screw: adica l-ai insurubat 0.5 ture inainte sa-l dai jos, iar cand l-ai montat l-ai insurubat pana la capat si apoi l-ai desfacut 3 ture? Dupa ce lamurim aspectul asta, trecem la pasul urmator. Apropos, cand ai desfacut carburatorul, la cotul de cauciuc care leaga carburatorul de cilindru exista un O-ring. Ai remarcat in ce stare se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Nu mi-e clar din istorisirea ta cum a fost cu main screw: adica l-ai insurubat 0.5 ture inainte sa-l dai jos, iar cand l-ai montat l-ai insurubat pana la capat si apoi l-ai desfacut 3 ture? Dupa ce lamurim aspectul asta, trecem la pasul urmator. Apropos, cand ai desfacut carburatorul, la cotul de cauciuc care leaga carburatorul de cilindru exista un O-ring. Ai remarcat in ce stare se afla? O-ringul este bun, la fel si cotul de cauciuc; deci inainte sa desfac surubul de amestec l-am strans ca sa numar cate ture are pana in capat (asa cum scrie in manual) avea 0.5 . apoi cand l-am montat la loc, dupa ce am citit in manual am zis ca totusi nu e tocmai bine si l-am strans(nu tare ci doar pana a atins) pana la capat, apoi l-am deschis 3 ture urmand ca apoi sa fac reglajul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,, ar fi mai multe avantaje, cum ar fi manuire mai usoara, dar si faptul ca la tranta,,,nu se rupe asa repede pe maneta de frana,,,,,imi incap doar 2 degete si mi se pare mai mult decat ok in alta ordine de idei, cred ca asta este si conducerea corecta,,,,cu cate 2 deste pe fiecare maneta HAI APUSENI-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 stie cineva ceva de amortizor central aftermarket care sa se potriveasca la nx650 ? ceva pe gaz cu reglaj ? link me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Stiu ca poate nu e locul, dar vreau sa vad si eu macar in poze, ce ati facut de 1 mai, pe unde ati batatorit pamantul! io cu luigi am facut un ceaun de bitum pe marginea drumului intre caransebes si orsova. apoi am plecat la lugoj dupa niste condimente:) Mesaj completat la mine ITP in 10 october la 50 ron. TESS VW. 15 minute. intrebat daca merg luminile si Doamne-ajuta! Mesaj completat Eu. Am pus in septembrie anul trecut (pana atunci am folosit exclusiv Motul 5100 10w40). Deci la inceput de septembrie am pus 5100 15w50. Acum l-am schimbat (tot cu 15w50). Am colectat uleiul scurs si (adaugand si ceva pierderi "tehnologice"), am ajuns la concluzia ca mi-a consumat aprox. 300ml de ulei la 3000km. Eu zic ca e bine, mai ales ca nu l-am menajat (bineinteles, nici nu mi-am batut joc de el). In orice caz, in regim de mers preponderent in localitate si/sau pe off-road, consider ca 15w50 e o alegere buna pentru vara. P.S. Pentru cine vrea sa ma contrazica... prea tarziu, precum spuneam, am facut deja plinul cu 15w50 imi zice azi cineva ca dupa 700 km mers cu motoru a completat 700 ml...e ok? iar ma apuc de antireclama aceluiasi vanzator... Mesaj completat georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,,ar fi mai multe avantaje, cum ar fi manuire mai usoara, dar si faptul ca la tranta,,,nu se rupe asa repede pe maneta de frana,,,,,imi incap doar 2 degete si mi se pare mai mult decat ok in alta ordine de idei, cred ca asta este si conducerea corecta,,,,cu cate 2 deste pe fiecare maneta HAI APUSENI-ul cu doua deste, depinde cat sunt de mari si de tari in incheieturi...dar ca sa tai din maneta nu e prea bine. maneta are la capat ceva de siguranta ca sa nu iti alunece mana. ma refer la capatul manetei. daca vrei sa fie mai scurta vezi daca merge sa o dai mai in interior pe ''volan'' Mesaj completat georgian,,,,,pe mine ma bate gandul sa tai maneta de la ambreiaj la jumate,,,,ar fi mai multe avantaje, cum ar fi manuire mai usoara, dar si faptul ca la tranta,,,nu se rupe asa repede pe maneta de frana,,,,,imi incap doar 2 degete si mi se pare mai mult decat ok in alta ordine de idei, cred ca asta este si conducerea corecta,,,,cu cate 2 deste pe fiecare maneta HAI APUSENI-ul daca esti hotarat sa pariezi pe cazaturi, ar fi bine sa iti pui altfel de aparatoare de vant , din alea ca la cross care sa apere si e vant ( mai putin) dar mai ales sa apere maneta cand o dai de pamant. fii si tu mai optimist, nu mergi cu motoru sa cazi. io am fost pe la munte pe forestiere tot prin santuri cu el dar nu am rupt decat o data maneta. dar si berea a fost buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.