switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Sugestie: 1. incalzesti bine motoru 2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm 3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA 4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi 5. dai un sfert-jumate de tura in afara Aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Sugestie: 1. incalzesti bine motoru 2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm 3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA 4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi 5. dai un sfert-jumate de tura in afara Aia e. aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130? Editat Mai 13, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130? pai 130 e mai lat dar 80 e mai scund. Adica ai un cauciuc care calca mai bine asfaltul (noroiul) da' tre sa se invirta roata de mai multe ori ca sa faci acelasi drum pe care-l faceai cu xx/90/yy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Mda... oarecum. 120/90 are inaltimea de 108mm in timp ce 130/80 are inaltimea de 104mm. Adica per total, roata e cu 10mm mai lata si cu 8mm mai mica in diametru. Nu obtii un bonus deosebit daca pui 130/80 in loc de 120/90. Eu as recomanda 120/90 daca gasesti de care iti doresti. Eu de exemplu voi pune Karoo, probabil, si din alea nu au decat pe 130 cu 80. Nici vorba de 120/90. Editat Mai 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut. revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie? la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat? inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6. e normal sau daca nu care ar putea fi motivele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 6 afara,,,,,mi se pare multisor,,,, eu scot la drum intins sub 4 e drept ca nu rupe asfaltu, dar,,,,,,decat 6 la suta,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut. revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie? la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat? inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6. e normal sau daca nu care ar putea fi motivele? nu e normal eu am la 120km 5000 rot/min dar acum depinde foarte mult de pinion si cu consumu cam mare la mine e undeva la 5 in medie Mesaj completat maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja pai atunci eu zic sa verifici carburatorul si in special membrana mare de la partea de sus. la mine era rupta si de-aia nu tragea...(Ajungeam pe la 90-100 dar apoi ffffff greu) Deci cu pinionul e clar o sa vreau unul mai mic dar numai sa strang bani...cu consumul in schimb? aveti idei? de ce sa ia asa mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele. Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi. Spor si succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) in "supa/ciorba de carburator" se pune si un detergent de vase, 100 ml la 2 litri. se lasa la fiert 30-45 min, la foc mic, nu sa bolboroseasca nebuneste. curentii de apa calda ce se ridica de pe fundul recipientului curata canalele carburatorului, in functie de felul in care este acesta asezat in oala. se zice ca detergentul de vase e mai bun decat cel de rufe pt ca nu e asa alcalin si se dizolva mai usor, fiind deja lichid. bon appetit!! eu nu stiu cum scot altii consumuri de astea mirobolante de sub 4 afara. eu, mergand singur, preponderent 3000-4000 ture, viteza a 5a, fara nebunii, nu scad sub 5. asta e. O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele. Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi. Spor si succes! Editat Mai 13, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele. Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi. Spor si succes! foarte tare supa nu am auzit de ea pina acum , o sa iau decarburol ca poate nu iese supa cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Dragii mei, mi-am tras moaca mai comerciala la domi-ul meu. In curand o sa fie chiar prezentabil! in sfarsit ai si tu dominator de baieti:) Mesaj completat ala cu moaca de fete(97) , nu prea era cautat...femei sunt pe toate gardurile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) oricum, cel mai important la curatatul carbului este suflatul lui dupa [curatat, fireste]. astfel se mai scot din mizeri, apa, solvent. se poate folosi un pai simplu sau o pompita ca cele pentru lipiturile cu fludor. mie cea mai ok metoda mi s-a parut sa fac mai intai carbului o fierbere, si apoi o curatare cu decarburol. iese ca nou. Editat Mai 13, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Din amintiri, cu kit de 15/45: - 110 km/h 5000 ture - 120 km/h 5500 ture - 150 km/h maxim, cu pasager, si ar mai fi dus putin dar deja era neplacut pt mine; de regula nu omor motoarele Toate valorile erau indicate de bordul 100% functional de domi an 96. Ca sa nu se interpreteze. Consum la 110-120 pe autostrada, singur 5.5, cu pasager 6.5. La mers extraurban, cu pasager, am scos 6. Singur cam 5. In oras cam 6-7 vara (mixt cu/fara pasager) si vreo 7-8 iarna (mai mult fara pasager). Cand am curatat carbul am constatat ca e destul de curat. Nu am sesizat diferente in urma curatarii si reglarii. Poate s-a imbunatatit, dar de obicei imi iau o marja zdravana de eroare asa ca nu am luat in calcul. Daca mai am chef, o sa ii mai fac consumul mai incolo. Momentan, calc pe urmele domnului p.c. crez ca i se zicea intr-o vreme. Prietenii vor afla Editat Mai 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 revin si eu dupa supa de carburator si bagat in decarburol la urma , a esit ca nou uitinduma atent la flansa dintre carburator si motor acea prinsa in 3 suruburi de motor dedesupt unde are santu acela de se baga imbusu era crapat dea binelea , stie cineva cat costa? eu iam bagat oleaca de banda izoler in crapatura si apoi iam dat de jur imprejur juma de banda sa se sature pina o cumpar pe cea noua. a pornit trage mult mai bine nu a mai dat nici un rateu dar in schimb il tin la 1400r/min si variaza +-100 rot e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Nu-i normal la cald sa varieze mult. Oricum flansha de admisie (aia crepata la tini) e cam 100e noua. Mama ei de treaba. Ar merge lipita cu ceva rasina. --------------- In alta ordine de idei: se dezmembreaza Honda NX 650 Dominator, an 1993: /index.php?showtopic=524562 Printre altele: Toba arrow eleganta, cutie buna (an 93), electrica buna (CDI, relee), furca buna, roti bune, amortizor spate dus, melc&cablu de km bune, piston si capac aproximativ dubioase. Editat Mai 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Nu-i normal la cald sa varieze mult. Oricum flansha de admisie (aia crepata la tini) e cam 100e noua. Mama ei de treaba. Ar merge lipita cu ceva rasina. --------------- In alta ordine de idei: se dezmembreaza Honda NX 650 Dominator, an 1993: /index.php?showtopic=524562 Printre altele: Toba arrow eleganta, cutie buna (an 93), electrica buna (CDI, relee), furca buna, roti bune, amortizor spate dus, melc&cablu de km bune, piston si capac aproximativ dubioase. oho mersi e cam mult si merge varianta cu rasina, ca nu de alta macar vara asta sa ma duca ca toata iarna poate strang bani de una noua , cred ca trebuie sa mai umblu aer sa numai varieze asa Mesaj completat oho mersi e cam mult si merge varianta cu rasina, ca nu de alta macar vara asta sa ma duca ca toata iarna poate strang bani de una noua , cred ca trebuie sa mai umblu aer sa numai varieze asa si unde se poate gasi rasina? Mesaj completat am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu. A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat? ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu. A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat? ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata Nu stiu de ce am eu senzatia ca producatorul japonez a conceput piesa respectiv din materialul respectiv pentru anumite considerente. Altfel, cred ca ar fi fost destul de simplu si pentru ei daca ar fi facut cotul din acelasi materialul ca si cilindrul, eventual dintr-o bucata, si ar fi lasat un "furtun" de cauciuc pentru imbinare cu carburatorul... Dar daca esti dispus sa (s)experimentezi, sa ne zici si noua dup-aia cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 da este in proiect ptr iarna si am sa va anunt ca acum n-am de gand sa ma uit la ea ca strungaru care il cunosc nu prea se grabeste de felu lui probabil sa fac treaba buna, o sa va anunt si cat ma costat si cum se comporta moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu. A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat? ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata Atentie la diametrul interior si forma flansei si a gatului de cauciuc. Pot influenta alimentarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Atentie la diametrul interior si forma flansei si a gatului de cauciuc. Pot influenta alimentarea motorului. aha o sa o fac identica numai ca aproape de carburator rotunda ca sa etanseze colieru bine o sa mai studiez pina atunci sa vad daca ar influenta cu ceva gresit Editat Mai 14, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 forma,,,,nu influenteaza mare lucru, cat dimensiunile interioare astea sunt importante, deoarece de ele depinde debitul fluxului de amestec si implicit performanta motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Can te costa 350 lei una noua, care tine 15 ani bine mersi, de ce dracu sa stai calare pe strung o zi intreaga iar piesa finala sa ias o prostie care nici macar nu stii cum resita in timp? Oricum ii vei pune o garnitura din ceva material cauciucat -- aia daca nu va fi de calitate, se ve manca de la benzina si vei avea aceleasi simptome ca la flansa crapata. Recomandarea mea? Flansha de admisie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 subscriu la parerea lui Switch tin minte ca la Mobra, admisia era de aluminiu,,,,,si in timp se oxida,,, asa ca, tot solutia japoneza e cea fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.