phreak_or Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Minune mare....poza zice tot! Adi scuze de calitatea pozei incredibil...capul era uzat? sau segmentii? cati km are mobra? o fi avut vre-un defect ...nici nu stiu ce altceva sa zic... cam la cat estimezi paguba? :-s si chestia cu bucatile de "carne" din el..e bine ca le-ai gasit acum si ca nu s-a stricat altceva pe-acolo de la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Urmeaza sa duc la doctor motorul desfacut, sa analizeze biela si ambielajul, daca astea is in regula, o sa fie de schimbat bolt, piston, segmenti, garnituri. A, pe cilindru sunt cateva zgarieturi, trebe sa il duc si pe el sa vedem cat de grav e. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Asa, dati-mi vesti bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Asa, dati-mi vesti bune Si tu ai necazuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Eu am fost primu' Sunt fondatorul 'clubului'. Am stat toata iarna pe tusa ca l-am dus la mester sa-l regleze si l-a reglat prost (adica nu mai tacanea dar m-a lasat in drum. Si asta primavara l-am dus la alt mester si cica l-a facut. Inca nu a trecut un anotimp si iar tre sa il duc la mester. Abia astept sa se faca marti sa ma infiintez la poarta lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) Un domi facut calumea nu crapa. Acu depinde ce mester si cum l-a facut si ce probleme avea de la inceput. Editat Mai 23, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 "minunat" piston,,,,, cum naiba a ajuns in halul ala????? zici ca a fost batut cu picameru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Un domi facut calumea nu crapa. Acu depinde ce mester si cum l-a facut si ce probleme avea de la inceput. Las ca o sa fie si a ta majora si atunci ssa vezi cum o apuca damblalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 salutare! posed si eu un domi de 650 si din pacate de cand l-am cumparat nu i-am auzit glasul. am problema cu jiglerul de relantiu a fost rupt si nu il pot porni. nu stiu daca e numa ala sau nu dar nu porneste. daca ati mai patit careva ceva de genu astept sfaturi va rog daca e cineva care are un carburator de vanzare daca imi poate spune un pret numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) Vezi prin semnatura mea. E o tipa care dezembreaza un domi cu motoru' pushcat si cred ca mai are carbul. Era ok din cate stiu. Pentru jiglere, vezi la ceva service din zona -- posibil sa scapi mai ieftin. Totusi, daca l-ai luat fara sa-l pornesti, asteapta-te la probleme. Editat Mai 23, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) vreau sa cumpar un lant de transmisie (preferabil cu zala cu siguranta) second-hand dar sa fie cat de cat in stare de functionare macar 2 - 3 luni si la un pret acceptabil caci bugetul este redus , putin ajutor va rog. Editat Mai 23, 2010 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 dar de un lant de distributie nou, la 190 de lei, ce zici? nu stiu daca are sau nu za de imbinare,,,,,, eu am schimbat lantul, fara za nu e greu Mesaj completat second,,,,,am, dar nu e de folosit bate rau la rece, si iti polizeaza pe unde trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 dar de un lant de distributie nou, la 190 de lei, ce zici?nu stiu daca are sau nu za de imbinare,,,,,, eu am schimbat lantul, fara za nu e greu Mesaj completat second,,,,,am, dar nu e de folosit bate rau la rece, si iti polizeaza pe unde trece Omul zice de lant de transmisie. Adica ala de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 ai dreptate man,,,, oare cum de oi fi inteles altceva???? tot cu gandul la ale mele,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 s-a lamurit cineva pana la urma ce e cu tzacanitul la cald? numai ca sa stiu ce sa verific... ca alftel iar alti bani pt "doctor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 care vreti sa cumparati carburator , respectiv lant sau altele de la model 94 dezmembrat: marian 0721269731 Gaesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 salutare! posed si eu un domi de 650 si din pacate de cand l-am cumparat nu i-am auzit glasul. am problema cu jiglerul de relantiu a fost rupt si nu il pot porni. nu stiu daca e numa ala sau nu dar nu porneste. daca ati mai patit careva ceva de genu astept sfaturi va rog daca e cineva care are un carburator de vanzare daca imi poate spune un pret numa bine uita-te in postul de mai sus, suni si afli.. ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) s-a lamurit cineva pana la urma ce e cu tzacanitul la cald? numai ca sa stiu ce sa verific... ca alftel iar alti bani pt "doctor" Daca tzacane la cald cu supape reglate corect, e de la distributie (lantul/patinele/intinzatorul) sau (mai putin probabil) de la mecanismul de decompresie. Mai poate fi si de la ceva saiba pe undeva (scarite pasager). Vezi si acolo ca eu mi-am luat tzeapa asta odata Editat Mai 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) intrebare rapida: kitul de lant transmisie de la RD02 ('90) se potriveste cu toate modelele ('92 - '97)? eu cred ca da dar mai bine intreb ca nu costa si poate a incercat careva vreodata. Editat Mai 24, 2010 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cred ca anul asta se dezmembreaza Dominatoare. Citind topicurile din ultimele pagini vad vreo 3 ......si nici al meu nu se simte prea bine. Mi-a zis 'doctorul' ca s-ar putea sa fie nevoie de schimbat cam tot de la ax cu came in sus pina la colbutori (pe viitor, nu acum). Deci ~1500 euro, deci PA-SI-PU. I-o fi ajuns si lui ca 70k nu-s de ici pina colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 uita-te in postul de mai sus, suni si afli.. ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus Mesaj completat uita-te in postul de mai sus, suni si afli.. ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 salutare tuturor Ieri am facut o iesire cu Domi. dupa ce am ajuns acasa, am auzit un sunet(vîjîit) ciudat, parca nu se mai auzea motorul ca inainte. Am verificat ulei, etc. totul era in regula. Am iesit din nou pe strada cu ea sa vad cum trage motorul si am abs ca merge la fel. Dupa un timp am pornit din nou motorul si zgomotul s-a accentuat, se auzea un zgomot uniform care nu-si modifica intensitatea odata cu turatia motorului. Am vrut sa opresc motorul si ce sa vezi... cand am luat contactul a ramas pe demaror, puneam contactul pornea din nou dar acel sunet se auzea. Atunci nu am mai avut ce face decat sa desfac borna de la baterie. In concluzie ... daca pun borna ... pornesc demarorul. Cred ca a ramas electromotorul cuplat (bendixul). ce vreau sa va rog... vreau sfaturi ... si daca a patit cineva chestia asta... PS De ce cred ca a aparut aceasta problema: Am apasat din greseala pe butonul de pornire in timpul functionarii motorului... Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cred ca anul asta se dezmembreaza Dominatoare. Citind topicurile din ultimele pagini vad vreo 3 ......si nici al meu nu se simte prea bine. Mi-a zis 'doctorul' ca s-ar putea sa fie nevoie de schimbat cam tot de la ax cu came in sus pina la colbutori (pe viitor, nu acum). Deci ~1500 euro, deci PA-SI-PU. I-o fi ajuns si lui ca 70k nu-s de ici pina colo. deci io mai am 5 mii si gata...de stiam ca duce doar 70 mii, nici nu ma chinuiam sa fac scoala de soferi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiu domi la 125.000 km fara probleme. Consuma cca 400mL ulei la mia de km - i-a venit vremea de segmentare probabil. Motoarele astea nu au probleme daca toti proprietarii le-au ingrijit cum trebe. Ajunge insa unu sa-si bata joc si deja ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cred ca a ramas electromotorul cuplat (bendixul). ce vreau sa va rog... vreau sfaturi ... si daca a patit cineva chestia asta... schimba releul de pornire. ia unul ieftin de scuter chinezesc (20-30RON), daca nu gasesti/nu ai $ de unul original. Nu-ti face probleme ca nu-i ce trebe, e doar un electromagnet + 3 fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.