phreak_or Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 cand am desfacut bujia mi s-a parut ca are cam multe depuneri pe ea. o substanta neagra, in special pe partea de jos a filetului, pe electrod mai putin... din ce cauza poate fi? mentionez ca bujia are vreo 2000 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 amestec bogat,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) "ciocul" bujiei cum e? e si el negru? depunerea de pe inel e uleioasa sau doar neagra-funigine? culoarea bujiei are relevanta dupa un drum mai lung (5km), dupa care tai contactul in ture (nu la relanti), astepti sa se raceasca si abia apoi scoti bujia. in trafic normal urban bujia o sa arate intotdeauna ca una de amestec bogat. Editat Iunie 5, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 eu scosesem bujia dupa ceva drum prin oras de vreo 5-10 km; am oprit la ralanti..nu turat. era o depunere neagra, ca o funingine, nu era uleioasa de loc. ciocul bujiei parea curat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 eu scosesem bujia dupa ceva drum prin oras de vreo 5-10 km; am oprit la ralanti..nu turat. era o depunere neagra, ca o funingine, nu era uleioasa de loc. ciocul bujiei parea curat... Pai ciocul conteaza - daca ala e curat totul e ok. In rest se fac depuneri negre, chiar si pe jumate de filet. Mesaj completat Dominator alb-albastru de Tulcea... care esti? Salutari de la tancul care se strecura printre masini langa Obor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 noroc domnilor, m-am apucat sa-mi aduc Domi-ul la stare optima si am nevoie de cateva informatii: modelul e din 1992 1.Kit lant - am gasit pe net la un pret bun (80 EUR) un kit DID XRing, 110 zale tip 520. Stiu ca exista doua modele de kit, unul dintre ele are cu un dinte in plus la pinionul de la roata. voi va puteti da seama din specificatiile de mai sus cati dinti are pinionul final? 2.placute frana: discurile fiind din 92, foarte probabil ca sunt din otel, diferite de modelele care au aparut pe motocicletele de strada incepand cu 2000 (otel calit si tratat); ideea e ca stiu de cand cautam pt Fazer, ca la discuri din astea simple e recomandat sa pui placute organice, si nu sinterizate (astea din urma mananca mai repede discul). voi ce recomandare aveti: sinterizate sau organice? si inca ceva..placute ceramice inseamna sinterizate..sau e o alta denumire pt cele organice? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 noroc domnilor, m-am apucat sa-mi aduc Domi-ul la stare optima si am nevoie de cateva informatii:modelul e din 1992 1.Kit lant - am gasit pe net la un pret bun (80 EUR) un kit DID XRing, 110 zale tip 520. Stiu ca exista doua modele de kit, unul dintre ele are cu un dinte in plus la pinionul de la roata. voi va puteti da seama din specificatiile de mai sus cati dinti are pinionul final? 2.placute frana: discurile fiind din 92, foarte probabil ca sunt din otel, diferite de modelele care au aparut pe motocicletele de strada incepand cu 2000 (otel calit si tratat); ideea e ca stiu de cand cautam pt Fazer, ca la discuri din astea simple e recomandat sa pui placute organice, si nu sinterizate (astea din urma mananca mai repede discul). voi ce recomandare aveti: sinterizate sau organice? si inca ceva..placute ceramice inseamna sinterizate..sau e o alta denumire pt cele organice? multumesc Kit de lant la 80e = ok. Probabil de la dilly, dupa pret si tip. Din ala am eu. Daca nu iti convine pinionul, am eu de 43, 45 si 46. La alegere, daca nu iti convine ala care vine dupa 5000-6000km Placute de frana organice. SBS la mymoto e recomandarea mea, numa vezi sa nu fie sinter. Am sinter pe spate si e aiurea daca nu franezi mult. Ceramicele sunt racing daca nu ma insel. Not useful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 e un domi de vanzare,,,,,,,, din 92, inmatriculat, nerulat in tara, gume de cros bunicele, 68 000 km cere 1050 e dar a lasat pana la 3000 lei nu are semnalizari fata si galeria de admusie, aia se cauciuc pare crapata culoare,,,,rosu caramiziu parca saua e originala, nu e crapata deloc, nici carenajul daca e cineva interesat,,,,,,,,,, omu raspunde la tel 0752907154 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? Am descoperit care era problema ... si anume ... este o bucata de plastic inauntru mecanismului de la manerul de acceleratie care ghideaza cablurile. Acel plastic era ros (uzat) si prinde cablu unul din cabluri de mecanism. Am inteles ca acel plastic este "consumabil" . Avetzi idee daca se poate cumpara doar bucata aia de plastic sau trebuie sa comand tot sistemul de la maneta de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am descoperit care era problema ... si anume ... este o bucata de plastic inauntru mecanismului de la manerul de acceleratie care ghideaza cablurile. Acel plastic era ros (uzat) si prinde cablu unul din cabluri de mecanism. Am inteles ca acel plastic este "consumabil" . Avetzi idee daca se poate cumpara doar bucata aia de plastic sau trebuie sa comand tot sistemul de la maneta de acceleratie. Vezi daca te intelegi cu cineva care dezmembreaza. E mai ieftin. Se gaseste si doar bucata, dar e relativ scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Vezi daca te intelegi cu cineva care dezmembreaza. E mai ieftin. Se gaseste si doar bucata, dar e relativ scumpa. Am o intrebare, eu am pe motocicleta pinion de 47 de dinti pe spate si mi se pare ca e prea turat in a 5-a la 100 (4750rpm). cam care ar fi diferenta daca l-as schimba cu unul de 45 de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Futui, am uitat cat am la 100 la ora. Sigur am scris la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Futui, am uitat cat am la 100 la ora. Sigur am scris la un moment dat. al meu e de 500 deci s-ar putea sa fie odiferenta de rapoarte, dar oricum mi se pare cam turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Vine vreun dominatorist la bikesfestul din w/e asta de la mare? Sau ma retrag (iar) la niste namoale "de Alexandria"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Eu. Da nu stiu daca ma pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 tztztz, ce ti-e cu beemvistii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am o intrebare, eu am pe motocicleta pinion de 47 de dinti pe spate si mi se pare ca e prea turat in a 5-a la 100 (4750rpm). cam care ar fi diferenta daca l-as schimba cu unul de 45 de exemplu Eu am avut cu 45 si la fix 400rpm aveam 90/h. Acum, cu kit-ul nou am pe spate 47 si pt aceiasi 90/h am 4100-4150 (cam grosima unui ac si un pic peste linia de 4000rpm. Deci nu iti scade cu mult turatia la doar doi dinti. Daca vrei poti pune de 43 insa nu vei mai avea nici demarajul pe care-l ai cu 47. Spor! Domi72, ca tot ne-am cunoscut si altfel decat virtual, permite-mi un sfat. In tura din apuseni evita vizitarea Pesterii Ursilor. Este o mare porcarie. Pestera nu prezinta dezvoltari spectaculoase, vizitele se organizeaza in "turme" de 20-30 de insi iar harmalaia este infernala, costul biletului nu justifica cele vizitate. Scheletul de urs din interiorul pesterii nu este autentic. Adica nu este cel gasit acolo si nici macar nu este de Ursus Speleus ci este un schelet de Urs Carpatin. Daca puteti vizitati Ghetarul de la Vartop" care se afla in catunul Casa de Piatra insa trebuie sa te interesezi daca se mai poate vizita fiind rezervatie speo iar accesul facandu-se doar cu un localnic care are cheia de la intrare. Eu l-am vizitat prin 2000-2002. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Am o intrebare, eu am pe motocicleta pinion de 47 de dinti pe spate si mi se pare ca e prea turat in a 5-a la 100 (4750rpm). cam care ar fi diferenta daca l-as schimba cu unul de 45 de exemplu Calculul e simplu. In cazul in care pinionul la tine este de 15 dinti, asa cum banuiesc, daca la 47 de dinti ai turatia de 4750, la 45 de dinti o sa ai turatia de 4553. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Domnu' Dan, sunt fan declarat. Calculele au fost de vină Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) SPROCKET MATH There are only two basic equations for sprocket math: calculating the sprocket drive ratio and calculating the percentage change in sprocket ratios. Calculating the sprocket drive ratio: (Rear tooth count) / (front tooth count) = drive ratio Example 1: Bike ships stock with 47 tooth rear sprocket, 15 tooth front sprocket. 47 / 15 = 3.13333 So 3.13333 is the stock sprocket ratio. Example 2: You buy a 50 tooth rear sprocket and a 15 tooth front sprocket for the above bike. 50 / 15 = 3.33333 So 3.33333 is the new sprocket ratio. Calculating the percentage change in sprocket ratios: ((new ratio / old Ratio) - 1) * 100 = change as a percentage. NOTE: Positive percentages indicate higher gearing ratios, negative numbers mean lower gearing ratios Example (using the numbers from the first set of equations): Motorcycle had a 3.1333 sprocket ratio, cycle will now have a 3.3333 sprocket ratio ((3.3333 / 3.1333) - 1) * 100) = ((1.0638) - 1) * 100) = (.0638) * 100) = 6.38% change Combining the equations (if you'd want to for some reason): (( (NewRear/NewFront) / (OldRear/OldFront) ) - 1) * 100 = % change. Example (using the same numbers as from the sprocket drive ratio examples): (( (50 / 15) / (47 / 15) ) - 1) * 100 = (( 3.3333 / 3.1333 ) - 1 ) * 100 = (1.0638 - 1) * 100 = (0.0638) * 100 = 6.38 Thus, changing from 47 to 50 tooth rear with a 15 tooth front is a 6.38% change. Editat Iunie 9, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Mai trebuie cunoscut: Primary drive ratio: 2.029 1st gear ratio: 2.666 2nd gear ratio: 1.750 3rd gear ratio: 1.250 4th gear ratio: 1.000 5th gear ratio: 0.840 Final drive ratio: rear sprocket / front sprocket (standard 3.000). Astfel calculam: 5000 RPM / (pri ratio * gear ratio * final ratio) = wheel rpm = (wheel diameter (in meters) * 2 * pi * 0.06) km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Nu prea are a face, ca din moment ce cunosti cu cat se schimba raportul de transmisie final, adica aia x.y %, inmultesti rapoartele la cutie cu x.y % si acolo iesi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Mai trebuie cunoscut: Primary drive ratio: 2.029 1st gear ratio: 2.666 2nd gear ratio: 1.750 3rd gear ratio: 1.250 4th gear ratio: 1.000 5th gear ratio: 0.840 Final drive ratio: rear sprocket / front sprocket (standard 3.000). Astfel calculam: 5000 RPM / (pri ratio * gear ratio * final ratio) = wheel rpm = (wheel diameter (in meters) * 2 * pi * 0.06) km/h Ei bine, chiar avem ce sa discutam. Este mai mult decat evident ca in august, pe Valea Iadului (la intalnirea din Apuseni), cu berea la rece, si calculele astea vor iesi mult mai bine. Pana si ultimile zecimale vor fi mai corect calculate si vom putea face nenumarate combinatii de sprockets, insa cineva va trebui sa aduca o ruleta ca sa masuram diametru' rotii (in meters). Acum sper ca nu va avea nimeni pretentia sa-l masuram din mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Mai trebuie cunoscut: Primary drive ratio: 2.029 1st gear ratio: 2.666 2nd gear ratio: 1.750 3rd gear ratio: 1.250 4th gear ratio: 1.000 5th gear ratio: 0.840 Final drive ratio: rear sprocket / front sprocket (standard 3.000). Astfel calculam: engine RPM / (pri ratio * gear ratio * final ratio) = wheel rpm speed = wheel rpm * wheel length / 60 m/s= wheel diameter (in meters) * 2 * pi /60 meters per second Roata de 17 tzoli, guma 120/90-17 => diametru rotii = 432mm + 2 * 108 =648mm = 0.648m; deci lungimea rotii este de 2.035m. Astfel, la 15-45, viteza a 5a, 4000 rpm si guma standard, avem: wheel rpm = 4000 / (2.029 * 0.840 * 3) = 782.31 speed = 782.31 * 2.035 / 60 = 26.54 m/s; adica vreo 95 la ora. Editat Iunie 9, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Calculul e simplu.In cazul in care pinionul la tine este de 15 dinti, asa cum banuiesc, daca la 47 de dinti ai turatia de 4750, la 45 de dinti o sa ai turatia de 4553. Eu credeam ca se subintelege ca 4553 (rot/min) e turatia(motorului la pinionul de atac), vizualizata pe turometrul Dominatorului exact in momentul care viteza (tot a Dominatorului) este de 100km/h. Singura problema apare doar daca rulezi mai putin de o ora... Ma gandeam sa-i raspundem la ce a intrebat... Se pare ca o sa avem ceva subiecte la Intalnirea Nationala... Editat Iunie 9, 2010 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.