switch Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 CU mica mentiune ca 4500 RPM nu e turatia la pinionul de atac, ci la ambielaj. De acolo ai o reductie primara de 2.089 intre ambielaj si cutia de viteze, dupa care una din cele 5 reductii corespunzatoare celor 5 viteze si abia apoi masori viteza de rotatie a pinionului de atac. Abia dupa aia intervine transmisia finala cu raportul ei. Cum ziceam si mai sus: 15-45, gume standard, are 95 km/h (reali, nu pe ceas!!) la cca 4000 rpm. Vitezometrul indica cca 5-10% in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 CU mica mentiune ca 4500 RPM nu e turatia la pinionul de atac, ci la ambielaj. Corect! Oare a schimbat cineva cuplajul elastic dintre ghidon si furca fata? Daca da, de unde a facut rost de bucse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Nu recomand manevra respectiva. Am mers la drum intins (pret de 2km dus-intors) pe un husaberg cu pridneri fixe. La revenire ma dureau mainile grav. Parerea mea (subiectiva) e ca scade considerabil confortul. Bucele respective se confectioneaza in mod banal: se scot prostiile de cauciuc existente, sa ramana doar jugul. Se masoara diametrul gaurii, se masoare diametrul prinderilor, apoi se face la strung piesa. Fix cat e jugul. Apoi se fac doua saibe din inox, groase de 3-4mm, cat sa fixeze bucsa atunci cand sunt puse pe suruburile care prind ghidonul. Oricum bucsarea ar trebui sa se faca musai cu jugul incalzit in cuptor la vreo 60 de grade macar, iar bucsa in sine scoasa de la congelator. Chair si atunci cu insistenta. In fine, presupun ca stiai si tu principiul. Dan Cata (ca tot posta' el mai sus) avea cum face niste bucsi. Poate te poate ajuta el. Clujenilor Editat Iunie 9, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Nu recomand manevra respectiva. Am mers la drum intins (pret de 2km dus-intors) pe un husaberg cu pridneri fixe. La revenire ma dureau mainile grav. Parerea mea (subiectiva) e ca scade considerabil confortul. Nu vreau sa le inlocuiesc cu un cuplaj neelastic, vreau sa le inlocuiesc cu altele originale, din cauciuc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Nu vreau sa le inlocuiesc cu un cuplaj neelastic, vreau sa le inlocuiesc cu altele originale, din cauciuc! Am inteles. Ma intereseaza si pe mine operatiunea; din pacate n-am gasit pe nimeni sa faca asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 salut, uite Domii asta e de vanzare, si e negociabil ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Se da 888-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Se da 888-ul? nu man, 888-ul va ramane dar pe un TA ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Bah, stiu eu un TA tzais, da cred ca-l da inainte sa vanda mishu domi-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Bah, stiu eu un TA tzais, da cred ca-l da inainte sa vanda mishu domi-ul. io stiu !? mishu vrea si schimb daca e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 http://www.gearingcommander.com/ Aici am introdus eu deja datele de la Domi, asa ca trebuie doar sa cautati dupa NX si acolo aveti toate datele astea, si va puteti juca cu pinioanele. BAFTA! Mai trebuie cunoscut: Primary drive ratio: 2.029 1st gear ratio: 2.666 2nd gear ratio: 1.750 3rd gear ratio: 1.250 4th gear ratio: 1.000 5th gear ratio: 0.840 Final drive ratio: rear sprocket / front sprocket (standard 3.000). Astfel calculam: engine RPM / (pri ratio * gear ratio * final ratio) = wheel rpm speed = wheel rpm * wheel length / 60 m/s= wheel diameter (in meters) * 2 * pi /60 meters per second Roata de 17 tzoli, guma 120/90-17 => diametru rotii = 432mm + 2 * 108 =648mm = 0.648m; deci lungimea rotii este de 2.035m. Astfel, la 15-45, viteza a 5a, 4000 rpm si guma standard, avem: wheel rpm = 4000 / (2.029 * 0.840 * 3) = 782.31 speed = 782.31 * 2.035 / 60 = 26.54 m/s; adica vreo 95 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 http://www.gearingcommander.com/Aici am introdus eu deja datele de la Domi, asa ca trebuie doar sa cautati dupa NX si acolo aveti toate datele astea, si va puteti juca cu pinioanele. BAFTA! Multumim de jucarie! In alta ordine de idei: La Louis sunt reduse TOATE kit-urile de lant. Cu 97e se poate lua un kit de lant nou nout DID. De adus+transport mocca se ocupa Kronaumoto; pt Cluj Romi3 si pt Iasi Orestte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 salut intreb aici ca vad ca pe enduromaniacs nu mi-a raspuns nimeni... la intalnirea din apuseni, e musai sa stam in cabana sau este si loc pt corturi? si mai vreau sa intreb daca doar dominatoristi sunt bineveniti? e un oradean cu un kava kle care zicea ca i-ar placea sa treaca o zi doua prin zona... eu i-am dat linkul cu de pe enduromaniacs sa vada si el si sa intrebe:P numai bine! mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Sa vie si altii; n-o sa fie numai Domi-uri Cat despre corturi, eu unul cu asa ceva vin. Nu dau 200km de asfalt pe-o noapte in pat... si aia DORMITA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 salut intreb aici ca vad ca pe enduromaniacs nu mi-a raspuns nimeni... la intalnirea din apuseni, e musai sa stam in cabana sau este si loc pt corturi? si mai vreau sa intreb daca doar dominatoristi sunt bineveniti? e un oradean cu un kava kle care zicea ca i-ar placea sa treaca o zi doua prin zona... eu i-am dat linkul cu de pe enduromaniacs sa vada si el si sa intrebe:P numai bine! mihai Salut, Hai ca-ti raspund acum in partea cealalta Si, da, poate veni oricine, chiar daca nu are Dominator. E o intalnire prieteneasca, nu exclusivista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 este cineva care sa fi pus radiator pe ulei pe domi? are vre-un efect (pozitiv mai ales)? eu as pune ca cel mai mult merg prin oras si se incalzeste tare motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 nu ai amestec sarac - parca ne spuneai ca scoti 3,5 consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Nu te-ai uitat deloc cu atentia la semnatura mea Apropos, vii la intalnirea din Apuseni? Mesaj completat este cineva care sa fi pus radiator pe ulei pe domi? are vre-un efect (pozitiv mai ales)?eu as pune ca cel mai mult merg prin oras si se incalzeste tare motorul.... Lasa-l asa cum l-a proiectat echipa dlui Honda Daca vrei sa te linistesti in privinta asta (adica a racirii suplimentare pentru Domi), fa-ti timp si vino in Bucuresti in perioada asta torida si facem cateva "trasee" impreuna prin oras (nimic spectaculos, totul absolut "uzual") si-o sa-ti dai seama ca n-ai de ce-ti face griji din cauza incalzirii motorului. Eventual, cel mult, vei simti nevoia sa-ti instalezi tie insesi un radiator sau... cate-o bere rece la fiecare semafor intre masini cu aerul conditionat pornit (asta in cazul in care nu reusesti sa te strecori pana in fata, inaintea oricarei masini)... P.S Zi "merci" lui Doamne-Doamne ca nu ai parte de un motor cu racire pe lichid, la care sa-i porneasca si ventilatorul in trafic, sa vezi atunci transfer de energie termica de la motor la motociclist. Editat Iunie 11, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Nu te-ai uitat deloc cu atentia la semnatura mea Apropos, vii la intalnirea din Apuseni?Mesaj completat Lasa-l asa cum l-a proiectat echipa dlui Honda Daca vrei sa te linistesti in privinta asta (adica a racirii suplimentare pentru Domi), fa-ti timp si vino in Bucuresti in perioada asta torida si facem cateva "trasee" impreuna prin oras (nimic spectaculos, totul absolut "uzual") si-o sa-ti dai seama ca n-ai de ce-ti face griji din cauza incalzirii motorului. Eventual, cel mult, vei simti nevoia sa-ti instalezi tie insesi un radiator sau... cate-o bere rece la fiecare semafor intre masini cu aerul conditionat pornit (asta in cazul in care nu reusesti sa te strecori pana in fata, inaintea oricarei masini)... P.S Zi "merci" lui Doamne-Doamne ca nu ai parte de un motor cu racire pe lichid, la care sa-i porneasca si ventilatorul in trafic, sa vezi atunci transfer de energie termica de la motor la motociclist. pai, din cauza caldurii nu se uzeaza prematur partea de sus (top end) ? ma refer la tacheti, supape, si ce mai e pe-acolo?; si in conditiile astea, daca as putea sa il ajut sa se raceasca putin nu i-ar face bine? (poate ma insel, daca da, te rog sa imi zici ) Mesaj completat nu ai amestec sarac - parca ne spuneai ca scoti 3,5 consumul? as vrea eu sa am asa consum ) cred ca nici daca strang la capat surubul de amestec nu scot asa mic consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 pai... stransul surubului imbogateste amestecul, din cate imi aduc aminte regleaza aerul, nu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 pai... stransul surubului imbogateste amestecul, din cate imi aduc aminte regleaza aerul, nu benzina. s-ar putea sa ai dreptate, eu stiam ca regleaza cantitatea de benzina care iese prin alea 4 sau 5 gauri mici de dupa clapeta de acceleratie, pe care cand invarti de surubul de ralanti le acoperi sau descoperi cu marginea clapetei. (e posibil sa ma insel) poate cineva care e sigur sa ne lamureasca? numa bine mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 si eu,,,asa stiu surubul e pt aer benzina e data de nivelul plutitorului din camera de nivel constant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 ok, m-am documentat via google si aveti dreptate. in cazul asta asa e. regleaza cantitatea de aer necesara pt ralanti si deschideri pana la 1/4 din acceleratie. daca e mai strans e amestec mai bogat; iar daca e mai desfacut e amestec mai sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Vand dominator 650 din 91, rk la motor (piston, segmenti, garnitura chiuloasa, garnitura cilindru, ulei, filtru, reglat supape, bujie, filtru aer) placute frana fata- spate, kit lant pinioane nou, parbriz puig, far nou (lumineaza mult mai bine decat cel original) motorul functioneaza impecabil, nu bate nimic nici la rece nici la cald, porneste bine in orice conditii. pret 1250 usor neg http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-303002.html Mesaj completat isi merita banii, nu pt aspect ci pt cum functioneaza. Motorul l-am facut dupa cartea tehnica, toate suruburile stranse cu cheie dinamometrica dupa specificatiile tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.