phreak_or Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 mersi de raspunsuri si pentru motor pana la urma cum e mai bine? este cu adevarat mai prost cel k&n (ca tot vad reclame, chesii, si in plus pretul)? cei de la koranaumoto trimit si in tara? si care e val minima, ca eventual iau ce stiu eu..unul de-ala simplu, nu de alta..dar inseamna ca 45 x3 =135 si merg 18000 km, cu k&n merg 15000 km (dupa cum ziceti voi) si pretul e cu aprox 15 % mai mare, si in plus filtreaza mai prost(sau oare?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Filtrare mai proasta = intra mai mult aer si mai multe particule. E bun cand vrei performanta, insa daca schimbi doar filtru nu te astepta la mare lucru. Adica nu te astepta sa simti nimic. Cat despre eficienta filtrarii... nu cred sa fie o diferenta sensibila, dar e posibil sa creasca putin uzura. Nesemnificativ. O sa segmentezi la 75000 in loc de 80000. Not really a big deal -- se pierde intre multe alte detalii. Filtru de aer il schimbi la 6000 doar daca mergi numai prin praf. Altfel duce mai mult. Il bati de un perete la fiecare schimb de ulei si cand ramane mizerabil il inlocuiesti (am spre 10000 cu al meu si e cam imbacsit... ar merge unu nou). Oricum e treaba de 10 minute. E alegerea ta, la urma urmei. Eu unul as baga mai degraba banii in benzina Mesaj completat Kronaumoto (www.kronaumoto.ro) : Baietii livreaza mocca in tzara orice comanda de peste 100 ron. Sunt foarte seriosi, insa dureaza 10 zile. De pe louis.de poti lua cu incredere filtrul de ulei (recomand champion, cu tot cu garnitura). La 5euro e cel mai ieftin pt domi. Pt comenzi mai mici de 100ron, poti apela la Romi3 si sa-ti iei produsele din Cluj, sau te-ajutu unu din noi si pui tu banii intr-un cont Editat Iunie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 parerea mea e ca un filtru de aer k&n merita pus la un motor de turatie, la 10-12-14.000 ture, nu pe unul ce nu e "dus" des la 6000 rpm. si in al doilea rand k&n-ul nu e recomandat pe un motor care merge enduro, pe drumuri prafoase. e foarte permisiv si cu particulele de praf, nu numai cu aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 ok, am priceput:) mersi pt sfaturi:) o sa iau unul stock de pe aici pt inceput, ca am gasit pe la 50 -55 lei, si nu mai astept 10 zile.... iar de pe luis o sa iau mai multe cand va fi cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 prieteni, ieri am aflat cu stupoare ca busonul de la baia de ulei (cel de pe carter) e complet olarit. ca atare, caut pe cineva priceput care sa ma poata ajuta sa scot surubul de acolo (kit de scos suruburi, bormasina...etc). multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Costa 30 euro, adica ~125 RON. De pe louis. Se murdareste ceva mai repede decat cel de hartie, filtreaza ceva mai prost (trece mai mult aer si mai multe particule), iar un kit de curatare de 18euro (80lei) iti ajunge de 2-3 ori. Practic vreo 200ron si peste vreo 15000km o sa ai nevoie de un alt kit (inca 80 lei); asta daca faci curatirile ca la carte. Un filtru de aer normal e 45 lei si te tine 6000km. In concluzie, daca tii mobra 25000km se amortizeaza un K&N. Altfel nu prea. Eu unul nu ii vad rolul, daca nu te apuci sa modifici chestii la motor (tobe mai goale, airbox largit, intake modificat, carburator cu jiclere schimbate si alte prostii din astea). In cazul respectiv devine un avantaj plusul de flux de aer. Altfel... nu prea se simte. Da, pe Louis e mai ieftin decat la importatorul local, iar kit-ul de curatare este 75-80 lei. Mai departe, referitor la filtru de aer K&N ai furnizat cateva informatii eronate. In primul rand, este garantat pe viata (1.000.000 mile), in conditii normale de intretinere (adica sa nu te apuci sa-l cureti cu peria, aer sau apa sub presiune, ci doar conform instructiunilor). Probabil ca de aceea se livreaza impreuna cu filtru si-un colant pe care sa-l pui pe air-box, pe care scrie ca-i filtru K&N si sa nu-l arunci, ci sa-l cureti (in caz ca vinzi mobra, sa stie si noul proprietar, sau in caz ca mergi intr-un service, la fel...) Pe de alta parte, uleiul de ungere din kit vine intr-un bidon de 200ml. Producatorul recomanda ca la ungerea filtrului de aer sa folosesti 15ml de ulei (detalii aici: filtru aer K&N pentru Domi. De unde rezulta 200ml : 15ml ~= 13 ungeri, adica aproximativ 6.15 lei costuri de intretinere filtru de aer/curatare. Cu alte cuvinte, rezulta ca filtrul de aer (utilizand solutia K&N) ajunge sa te coste cam 15 lei daca iei in calcul doar durata de viata a kit-ului de intretinere. Avand in vedere ca vei continua sa folosesti filtru de aer propriu-zis si cu urmatoarele kit-uri de intretinere... calculele le face fiecare. Cat despre eficienta filtrarii, din experienta proprie rezulta ca este cel putin la fel de eficient ca un filtru de aer standard. Aaa, si inca ceva. Da, se simte foarte bine diferenta dintre un filtru stock si un filtru K&N, fara sa modifici tobe si jiglere; in plus, scade binisor si consumul, astfel incat iti mai raman ceva bani si de... benzina Asfalt uscat si praf in filtru (asta ca sa nu zic noroi intre crampoane)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Bai, noi am mai intrat in polemica asta... Iti zic eu ca cel mai bine trage motorul fara filtru. Sau cu tobe goale. Hai cu motoarele noastre la un atelier cu dyno sa facem niste teste Pe pariu ca diferenta o sa fie insesizabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Bai, noi am mai intrat in polemica asta... Iti zic eu ca cel mai bine trage motorul fara filtru. Sau cu tobe goale. Hai cu motoarele noastre la un atelier cu dyno sa facem niste teste Pe pariu ca diferenta o sa fie insesizabila? Daca faci cinste cu testul, ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 mie mi se pare mult mai convenabil kn. iar mai slab decat cu filtru normal, nu trage motorul.cel putin egal. ei spun ca e garantat ceva aer in plus. daca ala are kit de curatare si ungere, clar ca praful sta mai bine pe uns decat pe uscat. deci nu cred eu ca aDsoarbe mai slab KN ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ok, am priceput ce si cum, mi se pare ok filtrul k&n (nu stiam ca e si imbibat cu ulei) cum strang niste bani, dau comanda de pe louis la cate ceva si o sa iau si un filtru am o alta intrebare ce cauciucuri folositi pe domi? eu am acum dunlop trailmax pe spate, si cred ca tot de-ala pe fata. cel de fata ar mai merge, dar spatele e aproape neted pe mijloc; deci ar trebui sa il schimb; ce imi recomandati? merg 80-90% pe asfalt... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ok, am priceput ce si cum, mi se pare ok filtrul k&n (nu stiam ca e si imbibat cu ulei) cum strang niste bani, dau comanda de pe louis la cate ceva si o sa iau si un filtru am o alta intrebare ce cauciucuri folositi pe domi? eu am acum dunlop trailmax pe spate, si cred ca tot de-ala pe fata. cel de fata ar mai merge, dar spatele e aproape neted pe mijloc; deci ar trebui sa il schimb; ce imi recomandati? merg 80-90% pe asfalt... numai bine Destul de multi dintre noi au pus in ultima vreme Heidenau K60, care este un profil destinat 60% off, 40% on road (pe care insa il folosim 80% pe asfalt ). Intra si tu pe www.heidenau.ro si alegeti de acolo ce profil ti se pare mai convenabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) K60 avem toti, mai mult de show. 90% on-10% il folosim noi, in loc de 60-40 In fine: tine cam 10000km pe asfalt si nu te lasa la greu in offroad moderat. Ca alternative exista Metzler Tourance (tin foarte mult, extrem de bune pe asfalt), Michelin Anakee (impecabile pe sosea) si cam atat. Daca o dai in gume si pentru off, ai Pirelli MT60 (strada si ceva off), Metzler Enduro 3 (off predominant) si Metzler Karoo T (off combinat cu on). Alternativa e si Heidenau K76, pt mers pe drum asfaltat, dar sunt ceva mai slabe calitativ. Desigur, exista si Continental TKC80 pt impatimitii de offroad sau Continental ContiEscape pentru vesnicul 80%on-20%off. Editat Iunie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 pai si diferenta de pret sa zicem intre heidenau k60 si Metzler Tourance merita banii? sa Continental ContiEscape? care ar fi bun in conditiile in care merg eu numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ContiEscape-uri as zice. D'astea si-au luat fratii transalpisti impatimiti de locuri dubioase si ceva cam ne-primitoare pt vaci de 180kg Ideea e alta: in 20.000km iti trebe 3 gume k60 (2spate una fatza) iar din celelalte, doar o pereche. Alegerea e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) pai din ce am googalit eu reiese ca mai bine iau heidenau k60 pt ca un continental conti escape e cam dublu la pret (sau poate nu am gasit eu site-urile potrivite) daca stii ceva site unde sa gasesc pret eventual sa compar... pe ansamblu, sunteti multumiti de heidenau k60? pe asfalt merge ok? se pot lua curbe bine? daca te apleci nu aluneca aiurea? etc... pe asfalt ud ce stie? de offroad nici nu stiu ce sa intreb.... daca voi ziceti ca e ok, si merge la ceva soft e perfect Editat Iunie 20, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Eu mi-am polizat scaritzele bine de tot cu K60uri... si cu pasager si bagaje, si solo. Ba chiar si prin Bucuresti la un viraj mai strans. Pe ud, am facut valea oltului la vreo 70-90 la ora fara probleme. Se comporta foarte bine gumele, chiar in si in teren accidentat. Eu unul zic k merita banii. As incerca un Metzler Karoo, pt mine, ca sa vad daca e doar efectul placebo sau chiar sunt asa bune K60urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 bun, mersi de raspunsuri:) deci inainte de dominatoriada trebuie sa imi procur un exemplar pe spate pe tine in special vroiam sa te intreb... legat de transmisie, ai ceva pinion mai mic pe spate, parca 43, pe fata cat ai? cum se comporta mobra si cam la ce viteza se simte bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 io sunt fan bridgestone trail wing. se uzeaza greu si au aderenta pe ud cat si pe uscat. merg bine si pe piatra si pe asfalt. dar nu sunt ieftine deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 io sunt fan bridgestone trail wing. se uzeaza greu si au aderenta pe ud cat si pe uscat. merg bine si pe piatra si pe asfalt. dar nu sunt ieftine deloc. pai ma gandesc ca la un moment dat cand platesti mai mult chiar primesti mai mult; dar nu as avea foarte multi bani de dat pe gume... ma intereseaza sa fie ok, si daca nu tin ca la masina ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) pe tine in special vroiam sa te intreb... legat de transmisie, ai ceva pinion mai mic pe spate, parca 43, pe fata cat ai? cum se comporta mobra si cam la ce viteza se simte bine? 15 fatza. Spate am 43, 45 si 46. Cu 46 era cea mai sprintena. Cu 43 e ceva mai lenesa dar se simte mai bine la drum intins. Am apucat sa merg foarte putin cu 43ul. Acum am 46 din nou, pentru ca nu mai scot mobra in afara orasului. PS: E incredibil cat de proaste sunt franele la domi Editat Iunie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 15 fatza. Spate am 43, 45 si 46. Cu 46 era cea mai sprintena. Cu 43 e ceva mai lenesa dar se simte mai bine la drum intins. Am apucat sa merg foarte putin cu 43ul. Acum am 46 din nou, pentru ca nu mai scot mobra in afara orasului. PS: E incredibil cat de proaste sunt franele la domi de ce zici ca sunt proaste franele ? e adevarat ca si eu am patit sa cedeze, cand am franat brusc de la 130 la ora cu pasager in spate. practic eu apasam pe frana dar parca aluneca... cred ca depinde foarte mult de placutele de frana pe care le ai. in conditii normale chiar mi se par ok franele... stiu ca era bine sa fie 2 discuri pe fata etc..dar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 nu-l lua in seama, el compara acum franele de pe domi cu furtune imbatranite cu alea de locomotiva bmw cu abs care mai are si telelever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) nu-l lua in seama, el compara acum franele de pe domi cu furtune imbatranite cu alea de locomotiva bmw cu abs care mai are si telelever. Sa te vad io cum franezi tu cu freewindu de la 130 la ora cu pasagera din dotare Eu stiu cum e de la 90-100 la ora sau peste cu dominatoru incarcat cu bagaje si pasagera. Daca intr-adevar vrei sa opresti... not funny! Editat Iunie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Pai io cand vreau sa opresc nu merg cu 130. Glumesc, evident. Cand se lasa rau de regula franez pana la limita la care simt cauciucul ca incepe sa chitaie. Pana acum n-am avut ocazia sa simt discul de frana ca dat cu ulei decat pe spate, dupa ce-a mers soata cu piciorul pe pedala mai multa vreme. Ideea e ca franele de domi nu nu pot fi comparate cu cele de pe vaca aia mare a ta. Dar daca-s intretinute cum trebuie, fac fata cu brio solicitarilor. Adica sa ai: furtune bune, care nu se umfla cand strangi frana. discuri cu uzura rezonabila placute de frana inca "necoapte" etrieri curatati sa nu-ti tina placuletele usor apasate pe discuri tot timpul. lichid de frana corespunzator. LE> prefer placutele de frana "organice"- le halesc de 2 ori mai repede decat pe cele sinterizate dar se "lipesc" mai bine de disc Editat Iunie 21, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Da, inteleg ce zici si sunt total de acord. Insa odata ce am un termen de comparatie, incep sa vad limitarile franelor de pe domi. Raman la concluzia mea: sub 80 la ora franele sunt adecvate. Peste, se simte nevoie de mai mult. Am mers 12000km cu nebunia asta de motor si mi s-a parut ca franeaza ok. Pana am tras o fuga cu un hornet, cu un TDM si apoi cu trolei-tancul meu (cu asta fugi de vreo 2000km). Si mai e ceva: eu am avut si un accident "datorita" franelor "bune" de pe domi. In alta ordine de idei: cand vor fi bani, 200e un disc de 320 cu adaptor la pachet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.