switch Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Zici ca-i SLR Mesaj completat Nenea, LA MULTI ANI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 salut am fost ieri intr-o mica tura cu Hoini a mea printre altele,,,,,am ajuns la o pastravarie la vreo 20 km de Ciucea drum fain,,,,asfalt spart pe alocuri, macadam, o zona tare faina amu, io ma gandeam daca nu ar fi de luat in calcul si o tura pe la pastravarie,,,,, la 19 lei, cat e kilu de pastrav viu,,,,,umbra si apa rece,,,,numa buna de pus berea,,,,,,, voi ce parere aveti? Mesaj completat ma gandeam la intalnirea din Apuseni, bineinteles, dar nu numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 salutam fost ieri intr-o mica tura cu Hoini a mea printre altele,,,,,am ajuns la o pastravarie la vreo 20 km de Ciucea drum fain,,,,asfalt spart pe alocuri, macadam, o zona tare faina amu, io ma gandeam daca nu ar fi de luat in calcul si o tura pe la pastravarie,,,,, la 19 lei, cat e kilu de pastrav viu,,,,,umbra si apa rece,,,,numa buna de pus berea,,,,,,, voi ce parere aveti? Mesaj completat ma gandeam la intalnirea din Apuseni, bineinteles, dar nu numai ce motoreta e Hoini? de hoinar spuneai ca mergi prin apuseni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Hoini, asa cum se vede in poza, e o domi de 650, ca majoritatea amu,,,,hoinar sunt eu,,,,,atat prin Apuseni, cat si pe Transalpina si Transfagarasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 salutam fost ieri intr-o mica tura cu Hoini a mea printre altele,,,,,am ajuns la o pastravarie la vreo 20 km de Ciucea drum fain,,,,asfalt spart pe alocuri, macadam, o zona tare faina amu, io ma gandeam daca nu ar fi de luat in calcul si o tura pe la pastravarie,,,,, la 19 lei, cat e kilu de pastrav viu,,,,,umbra si apa rece,,,,numa buna de pus berea,,,,,,, voi ce parere aveti? Mesaj completat ma gandeam la intalnirea din Apuseni, bineinteles, dar nu numai Iti spun ideea mea despre pastrav si alte idei conexe, daca postezi informatiile acestea utile pe topicul dedicat Uite link-ul aici: link catre topicul dedicat Intalnirii Dominatorilor 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 ai dreptate am fost cu totul off-topic,,,,,, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Sneak preview: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Sneak preview: Frumos, foarte frumos... setul de pat Pe cand il vedem si pe Domi-al tau frumos imbracat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 daca stie cineva sa imi raspunda ... vreau sa imi fac filtrul de aer din burete; deci pe suportul celui vechi sa inlocuiesc hartia cu burete special pt filtru de aer. exista ceva spray/solutie cu care se da pe acest burete pt ca el sa retina si cele mai mici particule? daca da, stie cineva de care e, sau ce sa cer de la magazin? exista filtru k&n pt domi? daca da cam la ce pret e, cat tine si cu ce "solutii" vine in pachet? sau cum e treaba cu el. si cam cat tine si in ce conditii? mersi:) numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 daca stie cineva sa imi raspunda ...vreau sa imi fac filtrul de aer din burete; deci pe suportul celui vechi sa inlocuiesc hartia cu burete special pt filtru de aer. exista ceva spray/solutie cu care se da pe acest burete pt ca el sa retina si cele mai mici particule? daca da, stie cineva de care e, sau ce sa cer de la magazin? exista filtru k&n pt domi? daca da cam la ce pret e, cat tine si cu ce "solutii" vine in pachet? sau cum e treaba cu el. si cam cat tine si in ce conditii? mersi:) numai bine Exista filtru K&N pentru Domi si costa ~150-155 lei. Exista si un kit de curatare pentru el care se cumpara separat si costa mult sub 100 lei si iti este suficient pentru ffff multe curatari si ungeri. Eu de exemplu mi-am luat acum doi ani (si filtrul si kit-ul de curatare) si am curatat de f. multe ori (inclusiv niste prieteni) si inca mai am din kit-ul de intretinere. Cu buretele, nu iti recomand (caci daca se putea, fii sigur ca punea japonezu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Costa 30 euro, adica ~125 RON. De pe louis. Se murdareste ceva mai repede decat cel de hartie, filtreaza ceva mai prost (trece mai mult aer si mai multe particule), iar un kit de curatare de 18euro (80lei) iti ajunge de 2-3 ori. Practic vreo 200ron si peste vreo 15000km o sa ai nevoie de un alt kit (inca 80 lei); asta daca faci curatirile ca la carte. Un filtru de aer normal e 45 lei si te tine 6000km. In concluzie, daca tii mobra 25000km se amortizeaza un K&N. Altfel nu prea. Eu unul nu ii vad rolul, daca nu te apuci sa modifici chestii la motor (tobe mai goale, airbox largit, intake modificat, carburator cu jiclere schimbate si alte prostii din astea). In cazul respectiv devine un avantaj plusul de flux de aer. Altfel... nu prea se simte. Editat Iunie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 mersi de raspunsuri si pentru motor pana la urma cum e mai bine? este cu adevarat mai prost cel k&n (ca tot vad reclame, chesii, si in plus pretul)? cei de la koranaumoto trimit si in tara? si care e val minima, ca eventual iau ce stiu eu..unul de-ala simplu, nu de alta..dar inseamna ca 45 x3 =135 si merg 18000 km, cu k&n merg 15000 km (dupa cum ziceti voi) si pretul e cu aprox 15 % mai mare, si in plus filtreaza mai prost(sau oare?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Filtrare mai proasta = intra mai mult aer si mai multe particule. E bun cand vrei performanta, insa daca schimbi doar filtru nu te astepta la mare lucru. Adica nu te astepta sa simti nimic. Cat despre eficienta filtrarii... nu cred sa fie o diferenta sensibila, dar e posibil sa creasca putin uzura. Nesemnificativ. O sa segmentezi la 75000 in loc de 80000. Not really a big deal -- se pierde intre multe alte detalii. Filtru de aer il schimbi la 6000 doar daca mergi numai prin praf. Altfel duce mai mult. Il bati de un perete la fiecare schimb de ulei si cand ramane mizerabil il inlocuiesti (am spre 10000 cu al meu si e cam imbacsit... ar merge unu nou). Oricum e treaba de 10 minute. E alegerea ta, la urma urmei. Eu unul as baga mai degraba banii in benzina Mesaj completat Kronaumoto (www.kronaumoto.ro) : Baietii livreaza mocca in tzara orice comanda de peste 100 ron. Sunt foarte seriosi, insa dureaza 10 zile. De pe louis.de poti lua cu incredere filtrul de ulei (recomand champion, cu tot cu garnitura). La 5euro e cel mai ieftin pt domi. Pt comenzi mai mici de 100ron, poti apela la Romi3 si sa-ti iei produsele din Cluj, sau te-ajutu unu din noi si pui tu banii intr-un cont Editat Iunie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 parerea mea e ca un filtru de aer k&n merita pus la un motor de turatie, la 10-12-14.000 ture, nu pe unul ce nu e "dus" des la 6000 rpm. si in al doilea rand k&n-ul nu e recomandat pe un motor care merge enduro, pe drumuri prafoase. e foarte permisiv si cu particulele de praf, nu numai cu aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 ok, am priceput:) mersi pt sfaturi:) o sa iau unul stock de pe aici pt inceput, ca am gasit pe la 50 -55 lei, si nu mai astept 10 zile.... iar de pe luis o sa iau mai multe cand va fi cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 prieteni, ieri am aflat cu stupoare ca busonul de la baia de ulei (cel de pe carter) e complet olarit. ca atare, caut pe cineva priceput care sa ma poata ajuta sa scot surubul de acolo (kit de scos suruburi, bormasina...etc). multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Costa 30 euro, adica ~125 RON. De pe louis. Se murdareste ceva mai repede decat cel de hartie, filtreaza ceva mai prost (trece mai mult aer si mai multe particule), iar un kit de curatare de 18euro (80lei) iti ajunge de 2-3 ori. Practic vreo 200ron si peste vreo 15000km o sa ai nevoie de un alt kit (inca 80 lei); asta daca faci curatirile ca la carte. Un filtru de aer normal e 45 lei si te tine 6000km. In concluzie, daca tii mobra 25000km se amortizeaza un K&N. Altfel nu prea. Eu unul nu ii vad rolul, daca nu te apuci sa modifici chestii la motor (tobe mai goale, airbox largit, intake modificat, carburator cu jiclere schimbate si alte prostii din astea). In cazul respectiv devine un avantaj plusul de flux de aer. Altfel... nu prea se simte. Da, pe Louis e mai ieftin decat la importatorul local, iar kit-ul de curatare este 75-80 lei. Mai departe, referitor la filtru de aer K&N ai furnizat cateva informatii eronate. In primul rand, este garantat pe viata (1.000.000 mile), in conditii normale de intretinere (adica sa nu te apuci sa-l cureti cu peria, aer sau apa sub presiune, ci doar conform instructiunilor). Probabil ca de aceea se livreaza impreuna cu filtru si-un colant pe care sa-l pui pe air-box, pe care scrie ca-i filtru K&N si sa nu-l arunci, ci sa-l cureti (in caz ca vinzi mobra, sa stie si noul proprietar, sau in caz ca mergi intr-un service, la fel...) Pe de alta parte, uleiul de ungere din kit vine intr-un bidon de 200ml. Producatorul recomanda ca la ungerea filtrului de aer sa folosesti 15ml de ulei (detalii aici: filtru aer K&N pentru Domi. De unde rezulta 200ml : 15ml ~= 13 ungeri, adica aproximativ 6.15 lei costuri de intretinere filtru de aer/curatare. Cu alte cuvinte, rezulta ca filtrul de aer (utilizand solutia K&N) ajunge sa te coste cam 15 lei daca iei in calcul doar durata de viata a kit-ului de intretinere. Avand in vedere ca vei continua sa folosesti filtru de aer propriu-zis si cu urmatoarele kit-uri de intretinere... calculele le face fiecare. Cat despre eficienta filtrarii, din experienta proprie rezulta ca este cel putin la fel de eficient ca un filtru de aer standard. Aaa, si inca ceva. Da, se simte foarte bine diferenta dintre un filtru stock si un filtru K&N, fara sa modifici tobe si jiglere; in plus, scade binisor si consumul, astfel incat iti mai raman ceva bani si de... benzina Asfalt uscat si praf in filtru (asta ca sa nu zic noroi intre crampoane)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Bai, noi am mai intrat in polemica asta... Iti zic eu ca cel mai bine trage motorul fara filtru. Sau cu tobe goale. Hai cu motoarele noastre la un atelier cu dyno sa facem niste teste Pe pariu ca diferenta o sa fie insesizabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Bai, noi am mai intrat in polemica asta... Iti zic eu ca cel mai bine trage motorul fara filtru. Sau cu tobe goale. Hai cu motoarele noastre la un atelier cu dyno sa facem niste teste Pe pariu ca diferenta o sa fie insesizabila? Daca faci cinste cu testul, ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 mie mi se pare mult mai convenabil kn. iar mai slab decat cu filtru normal, nu trage motorul.cel putin egal. ei spun ca e garantat ceva aer in plus. daca ala are kit de curatare si ungere, clar ca praful sta mai bine pe uns decat pe uscat. deci nu cred eu ca aDsoarbe mai slab KN ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ok, am priceput ce si cum, mi se pare ok filtrul k&n (nu stiam ca e si imbibat cu ulei) cum strang niste bani, dau comanda de pe louis la cate ceva si o sa iau si un filtru am o alta intrebare ce cauciucuri folositi pe domi? eu am acum dunlop trailmax pe spate, si cred ca tot de-ala pe fata. cel de fata ar mai merge, dar spatele e aproape neted pe mijloc; deci ar trebui sa il schimb; ce imi recomandati? merg 80-90% pe asfalt... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ok, am priceput ce si cum, mi se pare ok filtrul k&n (nu stiam ca e si imbibat cu ulei) cum strang niste bani, dau comanda de pe louis la cate ceva si o sa iau si un filtru am o alta intrebare ce cauciucuri folositi pe domi? eu am acum dunlop trailmax pe spate, si cred ca tot de-ala pe fata. cel de fata ar mai merge, dar spatele e aproape neted pe mijloc; deci ar trebui sa il schimb; ce imi recomandati? merg 80-90% pe asfalt... numai bine Destul de multi dintre noi au pus in ultima vreme Heidenau K60, care este un profil destinat 60% off, 40% on road (pe care insa il folosim 80% pe asfalt ). Intra si tu pe www.heidenau.ro si alegeti de acolo ce profil ti se pare mai convenabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) K60 avem toti, mai mult de show. 90% on-10% il folosim noi, in loc de 60-40 In fine: tine cam 10000km pe asfalt si nu te lasa la greu in offroad moderat. Ca alternative exista Metzler Tourance (tin foarte mult, extrem de bune pe asfalt), Michelin Anakee (impecabile pe sosea) si cam atat. Daca o dai in gume si pentru off, ai Pirelli MT60 (strada si ceva off), Metzler Enduro 3 (off predominant) si Metzler Karoo T (off combinat cu on). Alternativa e si Heidenau K76, pt mers pe drum asfaltat, dar sunt ceva mai slabe calitativ. Desigur, exista si Continental TKC80 pt impatimitii de offroad sau Continental ContiEscape pentru vesnicul 80%on-20%off. Editat Iunie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 pai si diferenta de pret sa zicem intre heidenau k60 si Metzler Tourance merita banii? sa Continental ContiEscape? care ar fi bun in conditiile in care merg eu numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ContiEscape-uri as zice. D'astea si-au luat fratii transalpisti impatimiti de locuri dubioase si ceva cam ne-primitoare pt vaci de 180kg Ideea e alta: in 20.000km iti trebe 3 gume k60 (2spate una fatza) iar din celelalte, doar o pereche. Alegerea e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.