switch Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) Intre timp am gasit piesele de care aveam nevoie la un tip, stiulewa, pt cei care au nevoie de piese pt domi are unul la dezmembrat, om serios, mi-a lasat impresie placuta Ai nr. lui de tel ? E forumist? Stulewa: /index.php?showuser=1864 Dai de el la 0735.862.388. Intreaba-l si de butonu' lu switch daca vb cu el Editat Octombrie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 ti-am gasit butonu ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 dragii mosului, azi am facut socoteala cu aproximatie si am urmatorul rezultat pt mobra mea. dupa 20 ani se comporta in felul urmator: avand 75 mii km reali cu aproximatie, marja de eroare + sau - 1000 km, consum ulei cca 100 ml la 1500 km, nu scoate fum, iar despre motor pot sa spun ca merge din ce in ce mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 dragii mosului, azi am facut socoteala cu aproximatie si am urmatorul rezultat pt mobra mea. dupa 20 ani se comporta in felul urmator: avand 75 mii km reali cu aproximatie, marja de eroare + sau - 1000 km, consum ulei cca 100 ml la 1500 km, nu scoate fum, iar despre motor pot sa spun ca merge din ce in ce mai bine merge mai rotund dar si consumul e putin mai mare, am dreptate sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 merge mai rotund dar si consumul e putin mai mare, am dreptate sau nu ? pai 200 ml la 3000 km e consum? io stiam ca e ceva normal la un cilindru Mesaj completat pai 200 ml la 3000 km e consum? io stiam ca e ceva normal la un cilindru scz. motor monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 merge mai rotund dar si consumul e putin mai mare, am dreptate sau nu ? Mai Purice, ala care merge rotund e Transalp. Dominatoru' merge hexagonal si consuma cat vrea. Se poate si altfel: KTM 640 Adv. Ala chiar merge patrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 cand am luat motoru la 44 mii( cu melc stricat de km), tot atata consuma. parca la ulei sintetic lua mai mult cu 50-100 ml. din cate imi amintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) ghiceste personajul, povestea o sa vina de la urs Editat Octombrie 9, 2010 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) ghiceste personajul, povestea o sa vina de la urs Pe Dorinel (zis si ursu') il stie mai toata lumea; insa Domi negru pare a fi a lui Silviu, insa cine e personajul "misterios" care o calareste? LE: Tocmai l-am sunat pe urs si mi-o zis: "no' stai ca te sun inapoi imediat, ca scriu ceva la domiatori acolo"... deci povestea toata e pe cale sa apara in curand aici... Editat Octombrie 9, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Multam domnu Purice. Dragii mosului, dupa cum se spune de dragul nostru conducator, ''iarna nu-i ca vara'', dar nici io ca altii sa stau acasa la caldura, cand in oras era doar putin innorat, se vedea catre munte ceva mai senin. hai sa merem pana la 2244 m altitudine, ce naiba ca doar nu e atat de greu Da pe la 1600 m mai sus de statiunea Paltinis, parca vad io cate ceva alb in aer mic mic si tot mai mare...am urcat in continuare pe drum forestier pe unde v-am dus si pe voi. Din vf dealului acolo unde Purice a cautat zmeura prin sant anul trecut, am mai mers 300 m si stop. drum ingust in dreapta direct prin padure si , cu toate ca deja ningea destul de binisor cu fulgi mici, eu cu gume de vai de mama lor, mai ales spatele, da-i in sus . incepea sa fie tot mai rau drumul, pietre tot mai mari, parca imi cerea xr ul, vai ca abia urca domi pe piatra aia si deja cu putina zapada pe ea. am mers asa in chinuri cam 1 km, urcare dificila pe piatra inzapezita. am inceput sa mergem pe creasta, afara din padure. apai se vedea in jur cam la 50 m. in rest nimic. tot mai tare viscolul. si am hotarat sa ne intoarcem. dar acuma incepea chinul ca abia taram motoarele prin bolovanii aia cu zapada pe ei, oaii ce alunecau zici ca erai pe patinoar si era cutremur nu mai zic nimic, alpinistul dominatorist e la un vin fiert acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Multam domnu Purice. Dragii mosului, dupa cum se spune de dragul nostru conducator, ''iarna nu-i ca vara'', dar nici io ca altii sa stau acasa la caldura, cand in oras era doar putin innorat, se vedea catre munte ceva mai senin. hai sa merem pana la 2244 m altitudine, ce naiba ca doar nu e atat de greu Da pe la 1600 m mai sus de statiunea Paltinis, parca vad io cate ceva alb in aer mic mic si tot mai mare...am urcat in continuare pe drum forestier pe unde v-am dus si pe voi. Din vf dealului acolo unde Purice a cautat zmeura prin sant anul trecut, am mai mers 300 m si stop. drum ingust in dreapta direct prin padure si , cu toate ca deja ningea destul de binisor cu fulgi mici, eu cu gume de vai de mama lor, mai ales spatele, da-i in sus . incepea sa fie tot mai rau drumul, pietre tot mai mari, parca imi cerea xr ul, vai ca abia urca domi pe piatra aia si deja cu putina zapada pe ea. am mers asa in chinuri cam 1 km, urcare dificila pe piatra inzapezita. am inceput sa mergem pe creasta, afara din padure. apai se vedea in jur cam la 50 m. in rest nimic. tot mai tare viscolul. si am hotarat sa ne intoarcem. dar acuma incepea chinul ca abia taram motoarele prin bolovanii aia cu zapada pe ei, oaii ce alunecau zici ca erai pe patinoar si era cutremur nu mai zic nimic, alpinistul dominatorist e la un vin fiert acasa E clar, l-am "citit" bine si pe Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 ghiceste personajul, povestea o sa vina de la urs F tare! vreau si eu... Dominatorul meu dotat cu gume Mitas E-05 se descurca pe asa ceva? Revin cu: dupa o zi intreaga, operatiunea de schimbare a bobinei de inductie, a releului de pornire si a electromotorului (doar dupa ce am dat jos o galerie) a fost finalizata. Diferenta enorma. Acum inteleg ce scriati voi mai sus cu "pornit la sfert de ceas". Acum inteleg ce inseamna "sa invarta electromotorul". Merge mai rotund. Sunt din nou multumit de ea si sunt si mai hotarat sa o pastrez. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 mergea cu orice fel de guma pt dominator, daca erai norocos nu o tranteai. Mesaj completat astia cu iutubu mananca mult din calitatea imaginii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 @NX250: uite poze ce scaritele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Mesaj completat Mesaj completat inca una si ma duc. sa escaladez muntele ciuc. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 poate vrea careva o toba arrow /index.php?showtopic=590898 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 ati bagat motoarele la iernat>? care, cum? le scoateti uleiul? e mai bine scos ca face depuneri sau mai bine lasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 ati bagat motoarele la iernat>?care, cum? le scoateti uleiul? e mai bine scos ca face depuneri sau mai bine lasat? Obligatoriu lasat si pornit o data la doua saptamani pana se incalzeste -- asta daca vrei sa nu ai depuneri si sa nu rugineasca nimic pe acolo. Al meu azi mai are asigurare. Momentan n-am bani sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) nu stiu daca e o idee asa buna pornirea pe timp de iarna. uzura pornirilor scurte, cu un ulei gros, timp in care va merge cu amestec bogat, care iti va imbacsi si bujia, si posibil sa iti contamineze si uleiul cu benzina. ori o pornesti si te dai, ori o lasi acolo unde ai parcat-o, cu 10ml de ulei in cilindru, carb golit si bateria la calduria, in casa. gura filtrului astupata, la fel si evacuarea, dupa ultima tura, cand motorul mai e putin cald, pentru a nu permite aerului umed sa intre si sa condenseze. eventual vaselina pe unde stii ca a mai sarit vopseaua si pe capete de suruburi. contra depunerilor poti sa schimbi uleiul inainte de iernare. uleiul din zilele noastre e destul de stabil, nu am vazut pe undeva sa fi luat cineva un bidon cu depuneri pe fund. Editat Octombrie 14, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 eu am asigurare pana in 20 noiembrie, deci mai merge azi, dupa aproape 2 sapt de pauza l-am pornit pe domi, care fericit a luat-o la a 2-a incercare pentru iernat din cate am citit, se pune ulei proaspat (sau cu care nu s-a mers ft mult), se umple rezervorul cu benzina, se ridica ambele roti de pe sol, se desumfla cauciucurile pana pe la 0.8 bari...... cand e momentul de pornire se pune in capul piestonului un pic de ulei de motoare in 2T (ca arde ok), se invarte ori "la automat" ori bagat in viteza si invartit roata cu mana, un pic ca sa se miste usor toate cele, iar apoi se da drumul si merge (evident exista multe variate si pareri) numai bine ps: vand bestie de dominator din semnatura Mesaj completat salutare am facut azi ceva ture cu domi, inclusiv pe ceva strazi in "reparatii" unde am profitat de faptul ca domi se poate catara pe borduri, poate sari peste damburi etc... devine tot mai greu sa ma gandesc sa il dau... e dubioasa chestia. o intrebare ft importanta pt cei care au habar despre treaba asta: Cum pot sa modific sau sa schimb raportul treptei a 5-a de viteza, sa prind viteza ceva mai mare? se potriveste pinion de la alta motocicleta/ cutie de viteze sau trebuie sa fac una pe comanda, undeva, cumva? daca trebuie facuta sper sa aveti idei si pe unde s-ar putea face una cum trebuie (la dimensiunile potrivite, din otelul necesar, calit asa cum trebuie...etc) numai bine ps: sebi- si tu ai partea ta de vina cand am fost la tine si am vazut dominatoarele alea acolo mi s-a facut iar dor.... Mesaj completat de adaugat a 6-a treapta nu cred ca se poate, dar daca ma insel va rog sa imi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 salutare am facut azi ceva ture cu domi, inclusiv pe ceva strazi in "reparatii" unde am profitat de faptul ca domi se poate catara pe borduri, poate sari peste damburi etc... devine tot mai greu sa ma gandesc sa il dau... e dubioasa chestia. o intrebare ft importanta pt cei care au habar despre treaba asta: Cum pot sa modific sau sa schimb raportul treptei a 5-a de viteza, sa prind viteza ceva mai mare? se potriveste pinion de la alta motocicleta/ cutie de viteze sau trebuie sa fac una pe comanda, undeva, cumva? daca trebuie facuta sper sa aveti idei si pe unde s-ar putea face una cum trebuie (la dimensiunile potrivite, din otelul necesar, calit asa cum trebuie...etc) numai bine ps: sebi- si tu ai partea ta de vina cand am fost la tine si am vazut dominatoarele alea acolo mi s-a facut iar dor.... Ma bucur ca sunt vinovat! Nu pot decat se te mai invit pe la mine, in special cand iti mai vine cheful sa-l vinzi pe Domi, dar nu numai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Nu poti umbla la viteza a 5a in mod eficient. E foarte inghesuita cutia la domi. Singurul lucru la care poti umbla e raportul final. Tu ai, daca nu ma insel, raportul 15-48. Care e un raport enduro. Poti merge lejer in 15-45 sau 16-48 - cele doua rapoarte sunt identice. Raportul standard ar fi 15-46, deci mai lung decat ai tu acum (cca 5km/h). Nu te infige la un raport prea lung (pinion mai mic pe spate sau pinion mai mare pe fatza). Asa am avut eu cand am fost in Apuseni si doar in viteza a5a era util; in rest am injurat mobra si cutia in draci. M-am intors rapid la un raport standard (14-43, echivalent 15-46) si l-as trage mai in sus (echivalent cu ce ai tu acum). In principiu daca vrei mai multa viteza, tre sa bagi 500e in motocicleta. Cum? Radiator ulei (asta e ieftin rau), cilindru mai mare si piston de compresie 10 sau 10.5 (astea sunt scumpe). Impreuna cu un re-jetting la carb, toba (mai) goala si K&N, scoti vreo 10-12 cai (25%) in plus. Daca mergi peste 120 recomand frane. Alea standard la domi sunt praf. Editat Octombrie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) pai stiu ca treaba cu raportul final nu prea merge... imi place ca e sprintena la viteze mici, dar mi-ar placea sa ajung mai confortabil (ture mai putine) la viteze mai mari...gen 120.. mai mult nu prea ma intereseaza am filtru k&n, de tobe m-am gandit sa le dau jos, sa pun una singura (nu asa galagioasa cum avea cineva asta vara) si in cealalta parte sa pun o trusa de scule. Rejetting nu as face pt ca mi-ar creste consumul iar de piston... ce sa zic...cat timp are compresie buna, nu prea as umbla la el, radiator de ulei m-am gandit deja... ar ramane chestia cu treapta a 5-a....eventual daca s-ar potrivi de la alta moto o roata dintata cu un dinte in plus.... Editat Octombrie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) pai stiu ca treaba cu raportul final nu prea merge... imi place ca e sprintena la viteze mici, dar mi-ar placea sa ajung mai confortabil (ture mai putine) la viteze mai mari...gen 120.. mai mult nu prea ma intereseaza am filtru k&n, de tobe m-am gandit sa le dau jos, sa pun una singura (nu asa galagioasa cum avea cineva asta vara) si in cealalta parte sa pun o trusa de scule. Rejetting nu as face pt ca mi-ar creste consumul iar de piston... ce sa zic...cat timp are compresie buna, nu prea as umbla la el, radiator de ulei m-am gandit deja... ar ramane chestia cu treapta a 5-a....eventual daca s-ar potrivi de la alta moto o roata dintata cu un dinte in plus.... Nu ma intelege gresit: fie tobe, fie filtru, fie piston nou, fie rejetting... nu fac absolut nimic luate unul cate unul. Daca schimbi doar pistonul, nu faci nimic ca ai carburatie neadecvata si evacuare prea restrictiva. Daca pui doar filtru K&N, nu faci decat sa saracesti amestecul de carburant. Daca pui tobe goale, nu obtii decat un sunet mai puternic si o gaura de putere pana in 3000 ture. Daca umblii la carburatie, umblii degeaba ca din fabrica vine cu jet-urile care trebe. Daca pui doar radiator de ulei, obtii zero beneficii daca nu mergi non-stop prin oras. Insa: un cilindru de 680cc cu piston de compresie geometrica 10 sau 10.5, inpreuna cu toba goala, filtru sport si re-tuning la carburator vor creste puterea cu ~20% fara sa afecteze drastic consumul. Cum asa? Pai pistonul va fi cam cu 25% mai eficient si daca admisia si evacuarea sunt ajustate corect, motocicleta va urca mai repede in ture chiar si in sarcina si va consuma mai putin ca sa mentina turatia constanta. Nu vorbesc prostii acilea, cauta pe net sa vezi cum sta treaba. Singurul dezavantaj e temperatura inalta; asta o rezolvi cu un radiator de ulei si o carburatie usor bogata de-a lungul intregii plaje de ture. Ah, da, posibil sa fie nevoie de-o bujie cu temperatura de lucru mai inalta -- DPR9EA9 in loc de DPR8EA9. Editat Octombrie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) pai ok, si daca fac toate inafara de schimbarea jet-urilor, si modificarea pistonului? nu castig ceva? ah si da, de frana de spate nu prea imi fac griji, ca e ok, cea de fata se cam simte ca nu e excelenta, ce frana merge pe domi fara un cost ft mare si modificari substantiale? sau eventual daca schimb furtunul stock cu unul racing am ceva de castigat? Editat Octombrie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.