stulewa Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 @NX250: uite poze ce scaritele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Mesaj completat Mesaj completat inca una si ma duc. sa escaladez muntele ciuc. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 poate vrea careva o toba arrow /index.php?showtopic=590898 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 ati bagat motoarele la iernat>? care, cum? le scoateti uleiul? e mai bine scos ca face depuneri sau mai bine lasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 ati bagat motoarele la iernat>?care, cum? le scoateti uleiul? e mai bine scos ca face depuneri sau mai bine lasat? Obligatoriu lasat si pornit o data la doua saptamani pana se incalzeste -- asta daca vrei sa nu ai depuneri si sa nu rugineasca nimic pe acolo. Al meu azi mai are asigurare. Momentan n-am bani sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) nu stiu daca e o idee asa buna pornirea pe timp de iarna. uzura pornirilor scurte, cu un ulei gros, timp in care va merge cu amestec bogat, care iti va imbacsi si bujia, si posibil sa iti contamineze si uleiul cu benzina. ori o pornesti si te dai, ori o lasi acolo unde ai parcat-o, cu 10ml de ulei in cilindru, carb golit si bateria la calduria, in casa. gura filtrului astupata, la fel si evacuarea, dupa ultima tura, cand motorul mai e putin cald, pentru a nu permite aerului umed sa intre si sa condenseze. eventual vaselina pe unde stii ca a mai sarit vopseaua si pe capete de suruburi. contra depunerilor poti sa schimbi uleiul inainte de iernare. uleiul din zilele noastre e destul de stabil, nu am vazut pe undeva sa fi luat cineva un bidon cu depuneri pe fund. Editat Octombrie 14, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 eu am asigurare pana in 20 noiembrie, deci mai merge azi, dupa aproape 2 sapt de pauza l-am pornit pe domi, care fericit a luat-o la a 2-a incercare pentru iernat din cate am citit, se pune ulei proaspat (sau cu care nu s-a mers ft mult), se umple rezervorul cu benzina, se ridica ambele roti de pe sol, se desumfla cauciucurile pana pe la 0.8 bari...... cand e momentul de pornire se pune in capul piestonului un pic de ulei de motoare in 2T (ca arde ok), se invarte ori "la automat" ori bagat in viteza si invartit roata cu mana, un pic ca sa se miste usor toate cele, iar apoi se da drumul si merge (evident exista multe variate si pareri) numai bine ps: vand bestie de dominator din semnatura Mesaj completat salutare am facut azi ceva ture cu domi, inclusiv pe ceva strazi in "reparatii" unde am profitat de faptul ca domi se poate catara pe borduri, poate sari peste damburi etc... devine tot mai greu sa ma gandesc sa il dau... e dubioasa chestia. o intrebare ft importanta pt cei care au habar despre treaba asta: Cum pot sa modific sau sa schimb raportul treptei a 5-a de viteza, sa prind viteza ceva mai mare? se potriveste pinion de la alta motocicleta/ cutie de viteze sau trebuie sa fac una pe comanda, undeva, cumva? daca trebuie facuta sper sa aveti idei si pe unde s-ar putea face una cum trebuie (la dimensiunile potrivite, din otelul necesar, calit asa cum trebuie...etc) numai bine ps: sebi- si tu ai partea ta de vina cand am fost la tine si am vazut dominatoarele alea acolo mi s-a facut iar dor.... Mesaj completat de adaugat a 6-a treapta nu cred ca se poate, dar daca ma insel va rog sa imi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 salutare am facut azi ceva ture cu domi, inclusiv pe ceva strazi in "reparatii" unde am profitat de faptul ca domi se poate catara pe borduri, poate sari peste damburi etc... devine tot mai greu sa ma gandesc sa il dau... e dubioasa chestia. o intrebare ft importanta pt cei care au habar despre treaba asta: Cum pot sa modific sau sa schimb raportul treptei a 5-a de viteza, sa prind viteza ceva mai mare? se potriveste pinion de la alta motocicleta/ cutie de viteze sau trebuie sa fac una pe comanda, undeva, cumva? daca trebuie facuta sper sa aveti idei si pe unde s-ar putea face una cum trebuie (la dimensiunile potrivite, din otelul necesar, calit asa cum trebuie...etc) numai bine ps: sebi- si tu ai partea ta de vina cand am fost la tine si am vazut dominatoarele alea acolo mi s-a facut iar dor.... Ma bucur ca sunt vinovat! Nu pot decat se te mai invit pe la mine, in special cand iti mai vine cheful sa-l vinzi pe Domi, dar nu numai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Nu poti umbla la viteza a 5a in mod eficient. E foarte inghesuita cutia la domi. Singurul lucru la care poti umbla e raportul final. Tu ai, daca nu ma insel, raportul 15-48. Care e un raport enduro. Poti merge lejer in 15-45 sau 16-48 - cele doua rapoarte sunt identice. Raportul standard ar fi 15-46, deci mai lung decat ai tu acum (cca 5km/h). Nu te infige la un raport prea lung (pinion mai mic pe spate sau pinion mai mare pe fatza). Asa am avut eu cand am fost in Apuseni si doar in viteza a5a era util; in rest am injurat mobra si cutia in draci. M-am intors rapid la un raport standard (14-43, echivalent 15-46) si l-as trage mai in sus (echivalent cu ce ai tu acum). In principiu daca vrei mai multa viteza, tre sa bagi 500e in motocicleta. Cum? Radiator ulei (asta e ieftin rau), cilindru mai mare si piston de compresie 10 sau 10.5 (astea sunt scumpe). Impreuna cu un re-jetting la carb, toba (mai) goala si K&N, scoti vreo 10-12 cai (25%) in plus. Daca mergi peste 120 recomand frane. Alea standard la domi sunt praf. Editat Octombrie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) pai stiu ca treaba cu raportul final nu prea merge... imi place ca e sprintena la viteze mici, dar mi-ar placea sa ajung mai confortabil (ture mai putine) la viteze mai mari...gen 120.. mai mult nu prea ma intereseaza am filtru k&n, de tobe m-am gandit sa le dau jos, sa pun una singura (nu asa galagioasa cum avea cineva asta vara) si in cealalta parte sa pun o trusa de scule. Rejetting nu as face pt ca mi-ar creste consumul iar de piston... ce sa zic...cat timp are compresie buna, nu prea as umbla la el, radiator de ulei m-am gandit deja... ar ramane chestia cu treapta a 5-a....eventual daca s-ar potrivi de la alta moto o roata dintata cu un dinte in plus.... Editat Octombrie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) pai stiu ca treaba cu raportul final nu prea merge... imi place ca e sprintena la viteze mici, dar mi-ar placea sa ajung mai confortabil (ture mai putine) la viteze mai mari...gen 120.. mai mult nu prea ma intereseaza am filtru k&n, de tobe m-am gandit sa le dau jos, sa pun una singura (nu asa galagioasa cum avea cineva asta vara) si in cealalta parte sa pun o trusa de scule. Rejetting nu as face pt ca mi-ar creste consumul iar de piston... ce sa zic...cat timp are compresie buna, nu prea as umbla la el, radiator de ulei m-am gandit deja... ar ramane chestia cu treapta a 5-a....eventual daca s-ar potrivi de la alta moto o roata dintata cu un dinte in plus.... Nu ma intelege gresit: fie tobe, fie filtru, fie piston nou, fie rejetting... nu fac absolut nimic luate unul cate unul. Daca schimbi doar pistonul, nu faci nimic ca ai carburatie neadecvata si evacuare prea restrictiva. Daca pui doar filtru K&N, nu faci decat sa saracesti amestecul de carburant. Daca pui tobe goale, nu obtii decat un sunet mai puternic si o gaura de putere pana in 3000 ture. Daca umblii la carburatie, umblii degeaba ca din fabrica vine cu jet-urile care trebe. Daca pui doar radiator de ulei, obtii zero beneficii daca nu mergi non-stop prin oras. Insa: un cilindru de 680cc cu piston de compresie geometrica 10 sau 10.5, inpreuna cu toba goala, filtru sport si re-tuning la carburator vor creste puterea cu ~20% fara sa afecteze drastic consumul. Cum asa? Pai pistonul va fi cam cu 25% mai eficient si daca admisia si evacuarea sunt ajustate corect, motocicleta va urca mai repede in ture chiar si in sarcina si va consuma mai putin ca sa mentina turatia constanta. Nu vorbesc prostii acilea, cauta pe net sa vezi cum sta treaba. Singurul dezavantaj e temperatura inalta; asta o rezolvi cu un radiator de ulei si o carburatie usor bogata de-a lungul intregii plaje de ture. Ah, da, posibil sa fie nevoie de-o bujie cu temperatura de lucru mai inalta -- DPR9EA9 in loc de DPR8EA9. Editat Octombrie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) pai ok, si daca fac toate inafara de schimbarea jet-urilor, si modificarea pistonului? nu castig ceva? ah si da, de frana de spate nu prea imi fac griji, ca e ok, cea de fata se cam simte ca nu e excelenta, ce frana merge pe domi fara un cost ft mare si modificari substantiale? sau eventual daca schimb furtunul stock cu unul racing am ceva de castigat? Editat Octombrie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 pai ok, si daca fac toate inafara de schimbarea jet-urilor, si modificarea pistonului? nu castig ceva? Practic tot castigul vine de la piston (cu fusta si segmentii aferenti). Restul sunt doar accesorii pentru a avea o functionare optima (evacuare nerestrictiva, racire adecvata, carburatie reglata) - in sinea lor nu aduc performanta cand sunt aplicate pe pistonul stock. Poate doar sa castigi 2-3 caluti cu evacuare goala (da goala nene), admisie largita la airbox si re-jetting. Insa nu se justifica o prostie din asta. ah si da, de frana de spate nu prea imi fac griji, ca e ok, cea de fata se cam simte ca nu e excelenta, ce frana merge pe domi fara un cost ft mare si modificari substantiale? sau eventual daca schimb furtunul stock cu unul racing am ceva de castigat? Frana fatza nu este excelenta deloc. Nu iti dai seama decat daca ai mers ceva mai mult si pe alta motocicleta care, prin comparatie, are frane. Pentru curiosi, nu ma refer la BMW care are frane de camion, ci la alte motociclete cu discuri ne-subdimensionate. Conducta metalica (100 ron de la thunderbikes.ro -- iti trebuie 114cm daca nu ma insel, cu un cap la 90' si unul la 45') ajuta. La fel si garnituri noi pe cilindrii etrierului (65-75 lei setul complet de la dillypoint.ro). Ceea ce vei imbunatati va fi feel-ul manetei si raspunsul instantaneu. Coroborat cu un ulei mai gros in furca (15w) vei frana initial mai bine. Problema e cand deja ai fatza incarcata, franezi cu maneta la maxim (nu in maner ca atunci inseamna ca e prost reglata) si simti ca incetinesti prea lent -- sa dea mnezeu sa nu fie chiar nevoie sa opresti atunci. Am patati de cateva ori cu domi-ul. Ce-i drept, erau frane de la 120+ cu motorul incarcat (eu+pasager+topcase full). Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost sa fi avut bagaj a' la' Oradea Probabil m-as fi simtit ca la patinuar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Conducta metalica (100 ron de la thunderbikes.ro -- iti trebuie 114cm daca nu ma insel, cu un cap la 90' si unul la 45') ajuta. La fel si garnituri noi pe cilindrii etrierului (65-75 lei setul complet de la dillypoint.ro). Ceea ce vei imbunatati va fi feel-ul manetei si raspunsul instantaneu. Coroborat cu un ulei mai gros in furca (15w) vei frana initial mai bine. total de acord. testat, placut, recomandat si la altii Editat Octombrie 15, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Nu ma intelege gresit: fie tobe, fie filtru, fie piston nou, fie rejetting... nu fac absolut nimic luate unul cate unul. Daca schimbi doar pistonul, nu faci nimic ca ai carburatie neadecvata si evacuare prea restrictiva. Daca pui doar filtru K&N, nu faci decat sa saracesti amestecul de carburant. Daca pui tobe goale, nu obtii decat un sunet mai puternic si o gaura de putere pana in 3000 ture. Daca umblii la carburatie, umblii degeaba ca din fabrica vine cu jet-urile care trebe. Daca pui doar radiator de ulei, obtii zero beneficii daca nu mergi non-stop prin oras. Insa: un cilindru de 680cc cu piston de compresie geometrica 10 sau 10.5, inpreuna cu toba goala, filtru sport si re-tuning la carburator vor creste puterea cu ~20% fara sa afecteze drastic consumul. Cum asa? Pai pistonul va fi cam cu 25% mai eficient si daca admisia si evacuarea sunt ajustate corect, motocicleta va urca mai repede in ture chiar si in sarcina si va consuma mai putin ca sa mentina turatia constanta. Nu vorbesc prostii acilea, cauta pe net sa vezi cum sta treaba. Singurul dezavantaj e temperatura inalta; asta o rezolvi cu un radiator de ulei si o carburatie usor bogata de-a lungul intregii plaje de ture. Ah, da, posibil sa fie nevoie de-o bujie cu temperatura de lucru mai inalta -- DPR9EA9 in loc de DPR8EA9. iti iei asta http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_2000.php water cooled 65HP Ca sa iti pui turbo ce au facut nebunii aia ai nevoie de racire pe apa, si ai nevoie de o pompa cu debit mai mare, implicit radiatoare mai mari... offtopic: si sa nu uitam ca honda a facut motocicleta de serie turbo http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cx_500_turbo_1981.php eu inca sper la o versiune de enduro cu turbo care sa poata fi activata doar pe strada(sau ceva asemanator vfr, pana la o anumita turatie functioneaza doar 2 pistoane si peste toate 4), si normal cadru tubular de aluminiu, furca upsidedown, bascula monobrat aluminiu, amortizor ajustabil, telescoape cu incarcare pe aer. jante tubeless... ceva ce nu exista inca, usor, puternic, performante maxime atat pe strada cat si pe offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Turbo? De unde sufletu? - Cilindru big-bore de 720 - Piston Wiseco de 11:1 - Carburator flat-side pumper de 41 (parca) - Hotcams stage 2 - Airbox modificat - Galerii primare + mediane mari - Tobe sport Practic nebuniile astea fac din motor unul asemanator cu cel al XR650R-ului. In total, 70HP pe dyno. Si vreo 69NM. Adica mai mult decat un LC4 si mai mult decat un XR650R. Ah, si e vorba la origine de un XR650L, adica varianta fara radiatoare, la care s-a pus un radiator de ulei. Atat. Nu pot sa ma pronunt asupra fiabilitatii. Oricum, mare parte din probleme sunt datorate camshaft-ului schmbat. Daca il lasi pe ala stock si pui un piston ceva mai mic (reglabil si pt carb-ul de domi normal) - adica un 10 sau 10.5, ajungi lejer la 50-53 cai, adica un sfert peste ce are in mod normal un domi. Un XR650R e alta poveste. Ala din standard vine cu 65 cai, datorati mai ales carburatorului si camshaftului. Pistonul saracu e de 10:1. Editat Octombrie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Turbo? De unde sufletu? - Cilindru big-bore de 720 - Piston Wiseco de 11:1 - Carburator flat-side pumper de 41 (parca) - Hotcams stage 2 - Airbox modificat - Galerii primare + mediane mari - Tobe sport Practic nebuniile astea fac din motor unul asemanator cu cel al XR650R-ului. In total, 70HP pe dyno. Si vreo 69NM. Adica mai mult decat un LC4 si mai mult decat un XR650R. Ah, si e vorba la origine de un XR650L, adica varianta fara radiatoare, la care s-a pus un radiator de ulei. Atat. Nu pot sa ma pronunt asupra fiabilitatii. Oricum, mare parte din probleme sunt datorate camshaft-ului schmbat. Daca il lasi pe ala stock si pui un piston ceva mai mic (reglabil si pt carb-ul de domi normal) - adica un 10 sau 10.5, ajungi lejer la 50-53 cai, adica un sfert peste ce are in mod normal un domi. Un XR650R e alta poveste. Ala din standard vine cu 65 cai, datorati mai ales carburatorului si camshaftului. Pistonul saracu e de 10:1. e 5dimineata, eu is la munca.... tu ce scuza ai? ONTOPIC, caut chiulasa de domi sau xr 650 in stare cat mai perfecta de functionare sub 30k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 eu inca sper la o versiune de enduro cu turbo care sa poata fi activata doar pe strada(sau ceva asemanator vfr, pana la o anumita turatie functioneaza doar 2 pistoane si peste toate 4), si normal cadru tubular de aluminiu, furca upsidedown, bascula monobrat aluminiu, amortizor ajustabil, telescoape cu incarcare pe aer. jante tubeless... ceva ce nu exista inca, usor, puternic, performante maxime atat pe strada cat si pe offroad. Se gaseste la aprox 500 de iepuro un kit pentru amortizoarele de Domi care-ti permite sa faci reglaj pneumatic pentru suspensia fata. Insa... merita sa investeti banii astia intr-un Domi? Iar referitor la orice modificare menita sa sporeasca puterea, toate bune si frumoase, insa cu asa bani multi (cat inseamna investitia in motor-tuning) poti transforma atat de usor pe fiabilul Domi intr-un amarat de KTM... (ma refer la fiabilitate). Partea proasta e ca la KTM gasesti usor piese si accesibile ca pret, in schimb pentru Domi... nicidecum accesibile ca pret (mai ales daca vorbim despre piese noi). ("accesibile ca pret" = mult mai ieftine in comparatie cu...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 cand facem un test de fiabilitate intre cele doua modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 stiam ca trebuie sa vina un ktm-ist cu replica asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 cand facem un test de fiabilitate intre cele doua modele? Pai sa incepem acum! In 60000km, in afara de consumabile si reglaje (de tacheti si carburatie) eu am investit in motocicleta mea 175 lei + transport pentru un lant de distributie. Ceea ce inseamna un cost aproximativ de 0,3 bani (adica 0,003 lei) pe kilometru parcurs (recunosc, am rotunjit suma investita la 200 lei). La cati km ai parcurs cu motocicleta la care faci referire, ce costuri de intretinere ai avut pe km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Pai sa incepem acum! In 60000km, in afara de consumabile si reglaje (de tacheti si carburatie) eu am investit in motocicleta mea 175 lei + transport pentru un lant de distributie. Ceea ce inseamna un cost aproximativ de 0,3 bani (adica 0,003 lei) pe kilometru parcurs (recunosc, am rotunjit suma investita la 200 lei). La cati km ai parcurs cu motocicleta la care faci referire, ce costuri de intretinere ai avut pe km? io la 75 mii numai consumabile parerea mea e ca dominatorul nu trebuie modificat in nici un fel, e motor de enduro soft si nu iti trebuie sa mergi cu 130 km /h cu el. eu si la 80 ma gandesc ce fac daca zboara camera de pe janta...toate nu le poti avea. Mesaj completat cand facem un test de fiabilitate intre cele doua modele? ktm e ca un prezervativ. il folosesti o data si gata, daca nu cumva vrei sa dai de mancare la copiii( piese), sau cum e aia cu pensia alimentara? cand ai un ktm, te gandesti te-ai distrat putin cu femeile, dar apoi ai de tras o viata intreaga cu rasplata. sau cel putin 18 ani in fiecare luna nu am ktm si nici nu am avut! sper sa nu imi cumpar niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Se gaseste la aprox 500 de iepuro un kit pentru amortizoarele de Domi care-ti permite sa faci reglaj pneumatic pentru suspensia fata. Insa... merita sa investeti banii astia intr-un Domi? Nu cred ca asa ceva costa 500 euro. Mai degraba 1200 euro setul. Si vreo 1000e amortizorul spate. Si e hidraulic nu pneumatic, dar nu conteaza. Intr-un domi merita sa bagi bani daca vrei mai mult de la el. De ce? Pai oricum nu iei nimic pe el daca il vinzi, asa ca mai bine investesti ca sa-l aduci la standardele pe care le doresti. Ai de unde. Un radiator de ulei cu 6 elementi lung de ~30cm il raceste chiar prea bine. Cuplat cu un termostat, poti tine uleiul in 105 grade extrem de usor, chiar daca ii maresti mult compresia. As face un test de fiabilitate: domi nx 680, compresie 10.5:1, radiator, carb cu pompa si tobe goale vs un LC4. Sunt convins ca ar fi aproximativ aceleasi costuri de mentenanta. Adica in cel mai rau caz, va trebui sa schimb uleiul mai des (1800-2000km) si sa folosesc 10w-50 de calitate (adica exclus mineral). Poate si o bujie iridiu sa faca diferenta. Ce s-ar putea strica daca am destul ulei? Mai nimic. Cutia de viteze e bullet proof daca ai ulei in motocicleta si folosesti din cand in cand ambreiajul. PS: Cu ~1400e poti pune frane cu ABS de la un 650GS Dakar. Deci: - Domi oarecare: 1500e - Revizie achizitie: 200e - Kit cilindru: 600e - Carburator: 200e - Suspensii: 2200e - Tobe + galerii: 600e - Frane ABS: 1500e ---------------------------- TOTAL: 6800euro (TVA inclus ) E ca si cum ai lua un XT 660z ABS 2011 (~8000e fara tva) in rate, doar ca e cu vreo 30% mai ieftin. Rezultatul final e aproximativ acelasi. Editat Octombrie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Switch in prima faza ai zis ca se merita, dar cand ai calculat e ca un motor nou? se mai merita? corecteaza-ma daca am citit io gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Switch in prima faza ai zis ca se merita, dar cand ai calculat e ca un motor nou? se mai merita? corecteaza-ma daca am citit io gresit Pai daca ai motocicleta deja, poti cu 1000 s-o faci belea. Dar la fel de bine poti da si 4000. Conteaza doar cum te descruci cu achizitia componentelor Calculul de sus e pentru piese aftermarket luate de noi de la un producator oarecare. Exemplu: evacuari full arrow = 600e. 2 tobe de la Vick = 200e si gleria de evacuare facuta la comadna inca 150e = 350. Oleaca peste jumate. Altul: Un carburator duce intre 50 si 300e. La fel de bine te poti descurca si cu 10e, daca stii sa ti-l faci pe ala standard. ABSul e optional; frane bune costa doar 250e. Frane cu ABS mai costa inca 1200. Suspensiile belea sunt optionale. Poti sa le lasi cum sunt sau doar sa le pui niste arcuri progresive (90e, 70e daca prinzi reducere pe louis). Una peste alta, o motocicleta echivalenta cu ceva 2008 costa aproape cat motocicleta respectiva. Insa nu esti obligat sa pui totul pe ea. Poti sa umblii doar unde consideri necesar. Dominator72 ar prefera sa bage banii in suspensii, aparent. Eu unul as opta pt ABS. Phreak_or ar vrea mai multa putere. Bine, nici mie nu mi-ar displacea mai multi cai, dar ABSul ar fi cel mai important. Poti sa-ti construiesti motocicleta ideala pt tine, pornind de la ceea ce ai deja. Iesi clar mai ieftin decat vanzand pe nimic un domi si cumparand ceva nou. Editat Octombrie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.