Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna.

 

uite ce a raspuns producatorul:

 

"In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice.

 

Best regards

 

Pierre Schäffer

Leiter Vertrieb / Sales Manager

 

Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uite ce a raspuns producatorul:

 

"In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice.

 

Best regards

 

Pierre Schäffer

Leiter Vertrieb / Sales Manager

 

Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG"

E ceva diferenta. Ia sa incerc si eu asa... poate nu ma vars pe asfalt la prima frana pe linia de tramvai :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D eu cam 2,1 ; 2,2 am pe spate si in fata cam 1,6.

cam asa de cand am luat motoru :D la inceput am umflat asa pt ca mi s-a parut prea putin 1,5; iar apoi pt ca in fiecare zi cand ies cu motoru merg si singur, si merg si cu pasager(a) (cine stie, cunoaste :moron: ). deci e cam la mijloc; dar pot sa spun ca si singur daca este 2,2 presiunea in roata spate, cu k60 am aderenta super (evident fuge spatele daca franez cu fata tare si apas si frana pe spate putin, doar e aproape in aer roata)

 

 

ps: domi a implinit ieri 35.000 km :lol: adica 4000 de cand l-am luat :D

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La gume, 1.5 / 1.7 e standard pentru mine solo cu bagaje in drumuri dubioase. Cand o tai insa la drum intins, 1.7 cu 2.0 e norma. Daca am pasager, mai bag un 0.1-0.2 pe spate.

 

@phreak -- La multi km, domnul meu! :moron:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: ce ulei folositi pt telescoapele fata? ma refer in special la vascozitate dar si la marca

Deci tu intrebai pe advrider? :cheers:

 

Baga ceva 10 de calitate. Sau ATF mai vascos.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez :cheers:

 

P.S: de asemenea sunt in cautare de:

- releu de semnalizare

- releu de pornire

- capacelul din imaginea atasata

 

 

P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie...

 

 

 

Va multumesc anticipat! Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez :cheers:

 

P.S: de asemenea sunt in cautare de:

- releu de semnalizare

- releu de pornire

- capacelul din imaginea atasata

 

 

P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie...

 

 

 

Va multumesc anticipat! Numai bine!

In doua vorbe: la motocicletele cu un sigur carburator (cazul nostru, de exemplu), nu se pune problema de sincronizare (se sinconizeaza minim doua carburatoare). La al tau te poti gandi la o curatare, de exemplu.

 

Dupa ce schimbi bobina de inductie, vezi daca mai ai probleme cu relantiul.

 

Din ce an e motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez :cheers:

 

Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri.

 

Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! ma puteti lamuri cum se regleaza intinderea lantului? am inlocuit anvelopele si l-am pus momentan pe semnele vechi, iar din ce am citit in manualul de service nu m-am luminat; mi se pare ca e cam slab lantul, are un joc destul de mare cand e suspendata roata si cuplez in viteza, mai plastic spus "falfaie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul NU se masoara cand roata e in aer. Atunci in mod sigur lantul va avea joc mare si va 'bate', chiar daca e intins ca la carte. E normal si nu va face probleme in mers.

 

Jocul la domi se masoara conform manualului. Si nu, nu voi cita din manualul de utilizare. Poti sa te uiti si tu la pag. 60-61. Manualul se obtine foarte usor cu un simplu search pe internet (incearca user manual nx 650 pe google); e acelasi din 88 pana in 2003, cu mici variatiuni (amplasarea surubului de relanti, tipul de surub - imbus sau drept - folosit la reglarea farului si alte detalii din astea minore).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri.

 

Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor...

In mod sigur releu de semnalizare e diferit de la modelele <94 si cele > 94 (cele mai vechi au doar doi papuci, cele mai noi au trei papuci)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur releu de semnalizare e diferit de la modelele <94 si cele > 94 (cele mai vechi au doar doi papuci, cele mai noi au trei papuci)...

 

iar daca nu gasesti, sigur merge releu de dacie, si inca merge bine, clipeste regulat. (pe incercate)

 

am si eu o intrebare (stupida de altfel) cum scot nemernicul ala de bec de la far? eu am incercat sa trag de mufa fara nici un succes; cauciucu nu pot sa il dau jos pana nu dau jos mufa(parca).

in ce ordine si ce sa scot? cat de tare sa trag de ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ochiometric si istoric, ar trebui sa fie acelasi etrier...

Mda, m-ai facut curios ;) Asa ca am gasit pe net manual de Transplant si am aflat ca numai ochiometric se potrivesc, insa shublermetric nu! Transplantul monodisc frana fata are pistoanele (din etrier) mai subtiri decat Domi.

 

In schimb, coincide la diamtetre la pompa de frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ce zici tu aici si schimba putin socotelile. O sa notez la caietel. PS - dimensiunile exacte?

Dimensiunile sexacte sunt urmatoarele:

Domi: cilindru I.D. = 32.030-32.080mm; piston O.D. = 31.948-31.998mm;

Transplant: cilindru I.D. = 30.230-30.280mm; piston O.D. = 30.148-30.280mm;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, m-ai facut curios :D Asa ca am gasit pe net manual de Transplant si am aflat ca numai ochiometric se potrivesc, insa shublermetric nu! Transplantul monodisc frana fata are pistoanele (din etrier) mai subtiri decat Domi.

 

In schimb, coincide la diamtetre la pompa de frana...

 

Inseamana ca poti sa schimbi pompa cu un etrier... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca la dilly gasesti garniturile astea (sursa ar fi wemoto). eu asa le-am luat si au mers la marele fix.

 

Stie cineva daca se potrivesc la Domi ('96 - etrier Nissin) garniturile de frana fata de la Transalp (modelul cu un singur disc de frana fata)?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...