fba Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Care suruburi la etrierul spate? Ala nu sta pe o sina si e tinut de axul rotii? ba da, asa e dar are un surub (lung) care tine placutele intr-o parte la mine se blocase ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Plimbarica mare si frumoasa peste doua saptamani! Detalii mai jos: Transaplina Enduro-tour 2008, 5-7 sept 2008 (primul weekend din septembrie) Pana acum, in afara de mine, mai contam pe inca 4 motociclete (2 x Domi, 1 x Transalp, 1 x V-Storm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am citit si eu mai pe sarite posturile pe care le-am ratat pina acuma ca nu am mai dat demult pe aici. Acu , daca n-am inteles bine dar zicea cineva ca nu se incinge uleiul prin oras si nu e bun termometrul? La mine cam in jumatate de ora cit fac de la munca pian acasa trece de 120grade lejer. Daca e sa o mai si tin prin ambuteiaj mai mult, trece de 140 grade (maxim pe termometru). Daca vreti sa va enervati, puneti-va termometru (eu mi-am luat la sfatul unui "mester" un termometru care a avut nevoie de o reductie ca sa se potriveasca) mai ales ca duap vreo 3-4 zile (max 100km) s-a evaporat apa din cadran si de curind am scapat o picatura de transpiratie pe ecran si s-a si crapat. In consecintza AM O PROBLEMA. Vreau sa fac tot ce pot pentru a scadea temperatura uleiului. Trec pe lista: - schimbat uleiul - i-a venit timpul asa ca ma gindesc sa schimb si caracteristicile. momentan folosesc motul cu 20W50. Cu ce pot inlocui ca sa nu se mai incalzeasca asa de mult el? - curatzat sita - daca bag mina prin motor si tot ma mozolesc, o sa umblu si la sita aia. nu-i dau in gusa da' nu se stie niciodata ce-i acolo - filtrele - tre sa mai citesc odata ce zicea Axa de sitele alea din furtunul flexibil. - RADIATOR(ca asta ma adusese pe topic) - un coleg care mai mestereste pe la masini mi-a zis sa-mi pun un radiator de Oltcit. Nu stiu cum arata (banuiesc ca nu ma pune sa-mi iau un radiator cit caloriferul =)) ) insa nu asta ma ingrijoreaza ci faptul ca am povestit unui motociclist de ideea de a pune radiator pe Domi si mi-a zis ca nu tine pompa. CE PARERE AVETI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 De ce vrei sa chinui pompa de ulei? Poate te lasa si atunci chiar ca ai cacao steagul. E cam greu sa imbunatatesti "pe genunchi" ceea ce a proiectat un japonez la birou (si a proiectat bine din moment ce sunt Domi de la inceputul anilor '90 care inca merg bine mersi). am citit si eu mai pe sarite posturile pe care le-am ratat pina acuma ca nu am mai dat demult pe aici. Acu , daca n-am inteles bine dar zicea cineva ca nu se incinge uleiul prin oras si nu e bun termometrul? La mine cam in jumatate de ora cit fac de la munca pian acasa trece de 120grade lejer. Daca e sa o mai si tin prin ambuteiaj mai mult, trece de 140 grade (maxim pe termometru). ............................. - RADIATOR(ca asta ma adusese pe topic) - un coleg care mai mestereste pe la masini mi-a zis sa-mi pun un radiator de Oltcit. Nu stiu cum arata (banuiesc ca nu ma pune sa-mi iau un radiator cit caloriferul =)) ) insa nu asta ma ingrijoreaza ci faptul ca am povestit unui motociclist de ideea de a pune radiator pe Domi si mi-a zis ca nu tine pompa. CE PARERE AVETI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 De ce vrei sa chinui pompa de ulei? Poate te lasa si atunci chiar ca ai cacao steagul.E cam greu sa imbunatatesti "pe genunchi" ceea ce a proiectat un japonez la birou (si a proiectat bine din moment ce sunt Domi de la inceputul anilor '90 care inca merg bine mersi). Corect. Daca motorul asa a fost conceput, atunci cred ca asa at trebui sa ramana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 treaba cu radiatorul am vazut-o si eu undeva, nu va inchipuiti ca am inventat eu apa calda. Dar sa lasam asta ca acuma frige altceva Electromotorul, fi-i-ar carbunii de ras. Vreau un sfat de we cu ce-i pot inlocui pina pun unii noi si buni. Am umblat la sita aia de sub discurile de ambreiaj si e curata. Un articol de pe lista pot sa sterg deci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 treaba cu radiatorul am vazut-o si eu undeva, nu va inchipuiti ca am inventat eu apa calda. Dar sa lasam asta ca acuma frige altceva Electromotorul, fi-i-ar carbunii de ras. Vreau un sfat de we cu ce-i pot inlocui pina pun unii noi si buni.Am umblat la sita aia de sub discurile de ambreiaj si e curata. Un articol de pe lista pot sa sterg deci. Cum s-a manifestat chestia cu carbunii? La mine se aude doar un click sub sit, insa nu am apucat sa vad un e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) exact ca atunci cind nu ai suficient curent. de pornit nu porneste, paraitul ala sub sha e acolo. Singura chestie diferita e ca ai lumina cacalau deci nu e bateria. la inceput nu o lua din prima (mai dadeam inainte-inapoi ca sa se aseze "cateii" credeam eu) , apoi mai paraia el ceva acolo dar fara vreo sperantza dupa care, ultima faza , nu misca electromotorul, se adude doar bobina sub sha. In momentul de fatza stau in garaj asteptand sa vina fratimiu si ma intreb daca oi reusi sa manaresc niste carbuni ca sa intre acolo sa pot sa iau maine motocicleta din garaj sa o duc acasa. Editat August 30, 2008 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 exact ca atunci cind nu ai suficient curent. de pornit nu porneste, paraitul ala sub sha e acolo. Singura chestie diferita e ca ai lumina cacalau deci nu e bateria.la inceput nu o lua din prima (mai dadeam inainte-inapoi ca sa se aseze "cateii" credeam eu) , apoi mai paraia el ceva acolo dar fara vreo sperantza dupa care, ultima faza , nu misca electromotorul, se adude doar bobina sub sha. In momentul de fatza stau in garaj asteptand sa vina fratimiu si ma intreb daca oi reusi sa manaresc niste carbuni ca sa intre acolo sa pot sa iau maine motocicleta din garaj sa o duc acasa. Inseamna ca trebuie sa ma astept si eu sa fie carbunii, banuiam treaba asta mai ales ca mi-a mai zis cineva. Bateria e ok, pentru ca am luat curent si de la un redresor de mare putere, doar ca sa fiu sigur. Sa ma tii si pe mine la curent ce carbuni pui si de care, daca reusesti sa adaptezi ceva. Stiu doar ca am mai facut din cei de Dacie pentru un ETZ si se poate, insa e o solutie de moment. Acum ar fii fost bun un kick starter... De pe Louis sau in alta parte nu se pot comanda? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 o facui. pe scurt (ca nu povestesc cit am batut azi Bucurestiul in lung si-n lat dupa carbuni) am luat un carbune din piatza (de scula electrica gen bormasina, flex, pompa apa,......) care sa se potriveasca un casutza carbunelui meu si am decupat din el o bucata satisfacatoare ca sa inlocuiesc bucata lipsa (nu am inlocuit carbunele pentru ca litza aia de la cel de schimb era prea subtire si ar fi necesitat o lipitura pe care nu eram pregatit sa o fac; litza originala e lipita prin presare deci nu m-am bagat sa o stric). Pentru scoaterea electromotorului am dat jos rezervorul si cred ca pompa de benzina. N-am facut poze ca n-am avut asistentza si eram murdar "pina la coate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Salut , de cateva zile mi-am luat si eu un Dominator din '95.Are 21 000 de km si mie imi pare ca arata si merge foarte bine.Vroiam sa intreb aici in topic pe cei care au habar de ce ar trebui sa verific/schimb la el (gen ulei,filtre ,bujie,lant...etc)...plus de asta am impresia ca atunci cand merg cu el relativ subturat si incep sa accelerez fara sa schimb viteza intr-o treapta mai mica (motorul trage foarte bine asa fara sa se balbaie) se simt vibratii de undeva din cutie/distribuite insotite de zgomot ca o bataie sa zicem.....aveti idee care-i treaba cu faza asta,e normal? Atasez si cateva poze cu Dominatorul asa ...de arhiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Salut , de cateva zile mi-am luat si eu un Dominator din '95.Are 21 000 de km si mie imi pare ca arata si merge foarte bine.Vroiam sa intreb aici in topic pe cei care au habar de ce ar trebui sa verific/schimb la el (gen ulei,filtre ,bujie,lant...etc)...plus de asta am impresia ca atunci cand merg cu el relativ subturat si incep sa accelerez fara sa schimb viteza intr-o treapta mai mica (motorul trage foarte bine asa fara sa se balbaie) se simt vibratii de undeva din cutie/distribuite insotite de zgomot ca o bataie sa zicem.....aveti idee care-i treaba cu faza asta,e normal? Atasez si cateva poze cu Dominatorul asa ...de arhiva Arata fain. Sa ai noroc de el Pentru inceput eu zic sa incepi sa rasfoiesti manualul unde o sa gaseste multe informatii folositoare (citeste si ce mai e scris pe forum). http://rapidshare.com/files/126721553/domi_manuals.zip.html E bine sa-i schimbi consumabilele pentru inceput. Restul se mai poate verifica pe parcurs. salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 21 mii km e o suma absolut fantezista la anul acela. Deci nu asta conteaza, ci cum merge motorul. Daca deschizi gazul fara sa retrogradezi treapta, avand sub 2500 ture e absolut normal sa se auda tare si clar (ca un bocanit) cursa pistonului insotita de vibratiile specifice. Invata sa schimbi treptele mai des. Cam trebuie, la o mobra la care plaja de turatii "normala" e foarte mica (intre 2500 - 5500). Cifrele sunt orientative. Verifica ulei (ai 2 busoane de evacuare) plus mai poti verifica sita din capul de jos al "rezervorului" de ulei din cadru, plus sertarul din spatele capacului motor dreapta. Si mai verifica tot ce se verif la orice mobra... le-ai zis si tu... plus frane, lantz. Salut , de cateva zile mi-am luat si eu un Dominator din '95.Are 21 000 de km si mie imi pare ca arata si merge foarte bine.Vroiam sa intreb aici in topic pe cei care au habar de ce ar trebui sa verific/schimb la el (gen ulei,filtre ,bujie,lant...etc)...plus de asta am impresia ca atunci cand merg cu el relativ subturat si incep sa accelerez fara sa schimb viteza intr-o treapta mai mica (motorul trage foarte bine asa fara sa se balbaie) se simt vibratii de undeva din cutie/distribuite insotite de zgomot ca o bataie sa zicem.....aveti idee care-i treaba cu faza asta,e normal? Atasez si cateva poze cu Dominatorul asa ...de arhiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 21 mii km e o suma absolut fantezista la anul acela. Deci nu asta conteaza, ci cum merge motorul.Daca deschizi gazul fara sa retrogradezi treapta, avand sub 2500 ture e absolut normal sa se auda tare si clar (ca un bocanit) cursa pistonului insotita de vibratiile specifice. Invata sa schimbi treptele mai des. Cam trebuie, la o mobra la care plaja de turatii "normala" e foarte mica (intre 2500 - 5500). Cifrele sunt orientative. Verifica ulei (ai 2 busoane de evacuare) plus mai poti verifica sita din capul de jos al "rezervorului" de ulei din cadru, plus sertarul din spatele capacului motor dreapta. Si mai verifica tot ce se verif la orice mobra... le-ai zis si tu... plus frane, lantz. Multam de sfaturi...acum m-am mai linistit .O sa-i fac schimbul de ulei si filtre etc si nici subturata nu o voi mai tine..clar! Cat despre numarul de km eu inclin sa cred ca sunt reali pt ca in actele ei zice de 95 ca an de fabricatie dar prima inmatriculare a fost in 99 .Totusi cel mai bine km se reflecta in starea mobrei .Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 salutare In dorinta de a demonta electromotorul, a trebuie sa scot galeriile, care au si iesit pana la urma. Insa cea de sus, am scos-o cu tot cu o plasa ceva, banuiesc ca face parte din site, habar nu am La remontare sigur nu o sa mai pot introduce plasa la loc, asa ca singura solutie este sa o tai. Aveti vreo idee daca o sa afecteze cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) salutare In dorinta de a demonta electromotorul, a trebuie sa scot galeriile, care au si iesit pana la urma. Insa cea de sus, am scos-o cu tot cu o plasa ceva, banuiesc ca face parte din site, habar nu am La remontare sigur nu o sa mai pot introduce plasa la loc, asa ca singura solutie este sa o tai. Aveti vreo idee daca o sa afecteze cu ceva? Te referi la azbestul de la imbinarea dintre galerii si finale? Nu inteleg despre ce plasa e vorba... Editat Septembrie 12, 2008 de XCS911 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Te referi la azbestul de la imbinarea dintre galerii si finale? Nu inteleg despre ce plasa e vorba... E si un azbest acolo, dar banuiesc ca pe galeria superioara a ramas lipit si cand am tras-o afara, a iesit cu tot cu o plasa de sarma subtire. Cealalta galerie a iesit ok. Din pacate nu am niste poze ca le puneam. Chiar nu stiu ce rol are chestia aia acolo, stiam ca sitele se gasesc doar in partea inferioara, si anume la capat in cele doua tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Daca e inelul ala de care cred eu ca e vorba, atunci el are rol de etansare. Eu nu le mai am si merge ok. Cel putin dau tobele jos si le pun la loc mult mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che_TheUndertaker Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Sanatate la toata lumea.is nou, desi am mai avut odata un dominator. al meu e din 93, desi in talon a fost trecut 88.caterinca.oricum merge si arata impecabil.plasticele is cam proaste si s-au cam crapat de la vibratii.ar trebui sa gasesc o solutie sa le confectionez din ceva mai moale, cum ar fi plasticul de-l folosesc astia la ktm-uri.am avut de schimbat doar placute de frana cablu km si cam atat.consumabile.bine, la ce se face cu dominatorul, pana si plasticele au devenit consumabile.ma intereseaza sa mai cumpar inca una, la un pret mai mic, nu neaparat inmatriculata , ca sa o am pt piese.vreau sa zic ca iubesc tipul asta de motocicleta desi nu stiu inca mai nimic (date tehnice).numele de dominator a fost pus foarte bine, si, dupa mine e cea mai buna enduro touring din cate exista. ce mai arata nasol si ar cere schimbare sunt galeriile , stii, ruginesc si se mananca.en fin, am un motor genial !!! sanatate si, daca stiti ceva de vreun dominator de vanzare, sau dezmembrat sau ceva, anuntati-ma si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 "iubesc tipul asta de motocicleta desi nu stiu inca mai nimic " Tare de tot afirmatia asta... Sanatate la toata lumea.is nou, desi am mai avut odata un dominator.al meu e din 93, desi in talon a fost trecut 88.caterinca.oricum merge si arata impecabil.plasticele is cam proaste si s-au cam crapat de la vibratii.ar trebui sa gasesc o solutie sa le confectionez din ceva mai moale, cum ar fi plasticul de-l folosesc astia la ktm-uri.am avut de schimbat doar placute de frana cablu km si cam atat.consumabile.bine, la ce se face cu dominatorul, pana si plasticele au devenit consumabile.ma intereseaza sa mai cumpar inca una, la un pret mai mic, nu neaparat inmatriculata , ca sa o am pt piese.vreau sa zic ca iubesc tipul asta de motocicleta desi nu stiu inca mai nimic (date tehnice).numele de dominator a fost pus foarte bine, si, dupa mine e cea mai buna enduro touring din cate exista. ce mai arata nasol si ar cere schimbare sunt galeriile , stii, ruginesc si se mananca.en fin, am un motor genial !!! sanatate si, daca stiti ceva de vreun dominator de vanzare, sau dezmembrat sau ceva, anuntati-ma si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) si-a luat cineva scut/crash bar (sau cum ii zice ca nu cred ca am folosit termenul corect) pt motor, din acela cu bare negre ce protejeaza capacele laterale? ca in pozele de mai jos (sunt 2 modele): am gasit asta pe louis.de : "10023336 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER NX 650, BJ. 95-, SCHWARZ" la 135 de iepuroi. si-a montat cineva asa ceva sau ceva asemanator? am vazut ca oferta la fmx e mai bogata. are cadrul diferit acest urmas cu valente de supermoto? Editat Septembrie 19, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) Dominatorul, din fericire, e by default destul de bine protejat la cazaturi... adica nu apuca sa se rascheteze mare branza cand cazi pe asfalt/beton.. Iar daca e sa cada pe pietre oricum e o chestie de noroc ca nici crash-bar-urile nu iti salveaza capacele mereu. Asta-i doar ideea mea. si-a luat cineva scut/crash bar (sau cum ii zice ca nu cred ca am folosit termenul corect) pt motor, din acela cu bare negre ce protejeaza capacele laterale? ca in pozele de mai jos (sunt 2 modele): am gasit asta pe louis.de : "10023336 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER NX 650, BJ. 95-, SCHWARZ" la 135 de iepuroi. si-a montat cineva asa ceva sau ceva asemanator? am vazut ca oferta la fmx e mai bogata. are cadrul diferit acest urmas cu valente de supermoto? Editat Septembrie 19, 2008 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Sanatate la toata lumea.is nou, desi am mai avut odata un dominator.al meu e din 93, desi in talon a fost trecut 88.caterinca.oricum merge si arata impecabil.plasticele is cam proaste si s-au cam crapat de la vibratii.ar trebui sa gasesc o solutie sa le confectionez din ceva mai moale, cum ar fi plasticul de-l folosesc astia la ktm-uri.am avut de schimbat doar placute de frana cablu km si cam atat.consumabile.bine, la ce se face cu dominatorul, pana si plasticele au devenit consumabile.ma intereseaza sa mai cumpar inca una, la un pret mai mic, nu neaparat inmatriculata , ca sa o am pt piese.vreau sa zic ca iubesc tipul asta de motocicleta desi nu stiu inca mai nimic (date tehnice).numele de dominator a fost pus foarte bine, si, dupa mine e cea mai buna enduro touring din cate exista. ce mai arata nasol si ar cere schimbare sunt galeriile , stii, ruginesc si se mananca.en fin, am un motor genial !!! sanatate si, daca stiti ceva de vreun dominator de vanzare, sau dezmembrat sau ceva, anuntati-ma si pe mine Are bogdan_awo unul de vanzare pt piese. Vb cu el si vezi de scor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Buna De curand am schimbat carbunii la electromotor si inainte de a-l monta, l-am testat direct pe bateria de la masina. Merge, e ok insa se invarte cam slab, practic daca il tin cu mana nu mai o ia din loc Ma gandesc ca nu e in regula, ar trebui sa aibe ceva mai multa putere !? salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 :) recunosc ca nu am incercat sa il tin cu mana dar banuiesc ca la halul in care dadea sa se invirta cu tot cu mina mea cind il puneam la baterie si dupa cit cred ca are de invartit la rotitzele alea prin motor.............NUP. NU-I NORMAL sa stea daca-l tii cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.