Jump to content

Recommended Posts

50bani, daca vrei sa dai de mine repede, da-mi un mesaj si iti las mail,ID,etc.

 

Dar da, se potrivesc CDIurile. Toate. Si de la XR650L. Unele foarte vechi (pana in ~90) aveau un singur fir pe a doua mufa; lipsea firul de masa.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca afli ceva CDI in plus ma intereseaza si pe mine

 

.............

 

 

ok, iti dau de veste. Si tu anunta-ma te rog daca gasesti...

 

( e-bay? )

 

ma tenteaza din ce in ce mai mult ideea sa o vand, a auzit si acum se razbuna ;) nerecunoscatoarea, in 2 ani am avut grija de ea cu cele mai bune tratamente

Edited by siu_long
Link to post
Share on other sites

salut.

ce parere aveti de asta: geaca ?

m-ar tenta sa o iau numai ca sa am ceva protectie la vant, o sa o port peste armura, deci nu ma intereseaza protectia propriu-zisa.

 

 

50 bani, daca e asa cum zice switch, ma suni, imi zici ce ai vb cu vio, si ma duc cu domi sa incerc cdi-ul.

 

numai bine ;)

Link to post
Share on other sites

Se dezmembreaza Honda nx 650 dominator, din 1990, rd02.

 

detalii la:

 

-id mess: ciprian_che

-tel: 0744772243; 0766219739

-mail: office@enduroparc.ro

Link to post
Share on other sites
stie cineva daca CDI de GS 500 se potriveste pe dominator?

Nu te baga la cacaturi din astea. In cel mai bun caz nu va merge.

 

Iti trebuie curba de aprindere de dominator/XR650L. Eventual daca s-ar potrivi si firele, senzorul de pe volanta sa fie identic... ca sa nu mai zicem de bujii.

Edited by switch
Link to post
Share on other sites

rugaminte - daca aveti sticker-ul de pe bascula spate cu "PROLINK" as avea nevoie de dimensiunile lui, le-am notat undeva dar se pare ca le-am pierdut si vreau sa refac stickerul pentru ca am revopsit bascula, cadrul si multe alte piese...proces destul de laborios de altfel ;)

Link to post
Share on other sites
stie cineva daca CDI de GS 500 se potriveste pe dominator?

 

Domi are un singur cilindru. GS 500 are doi cilindrii. Ce crezi? Se potrivesc CDI-urile?

Link to post
Share on other sites
Domi are un singur cilindru. GS 500 are doi cilindrii. Ce crezi? Se potrivesc CDI-urile?

O avea delcou GSu. ;)

 

Serios acu, poate omu nu stie exact cum e cu instalatiile electrice la motoare. ;)

Link to post
Share on other sites
O avea delcou GSu. ;)

 

Serios acu, poate omu nu stie exact cum e cu instalatiile electrice la motoare. ;)

 

Intr-adevar nu ma pricep deloc la electrice. Faptul ca sunt 2 cilindre si nu unul nu imi spune nimic, daca poti te rog sa imi explici as aprecia... nu ratez nici o ocazie sa mai ciupesc unpic de info. Altfel, multumesc ca-n Troia pt raspuns :( Numai bine!

Link to post
Share on other sites
Intr-adevar nu ma pricep deloc la electrice. Faptul ca sunt 2 cilindre si nu unul nu imi spune nimic, daca poti te rog sa imi explici as aprecia... nu ratez nici o ocazie sa mai ciupesc unpic de info. Altfel, multumesc ca-n Troia pt raspuns ;) Numai bine!

 

Nu mai fi puturos si studiaza singur problema. Fa rost de manualele de reparatie ale celor doua modele si compara schemele electrice intre ele. Vezi cati senzori are GS-ul, cate bobine de inductie (probabil doua), cum se ralizeaza aprinderea in general, cum se potrivesc la mufe, etc. Presupun ca sunt multe GS-uri la dezmembrat, altfel nu vad rostul deranjului.

Link to post
Share on other sites
si tie iti place cum arata cu rotile alea , ca mie NU

 

asa am roti de CBR cacalau si pot sa-i pun dar e urat . in cel mai rau caz o sa cumpar niste roti de SM si gata . dar pana atunci incerc cu astea .

 

Intrebare . daca pun cauciuc de 140 de strada . cum fac cu camera ? la asta nu m;am gandit .

 

ia vezi asta ca e chiar misto mobra...

post-1864-1289631174_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

mie mi se pare ca arata bine, dar mi-ar fi mila sa o bag pe aia pe unde merg (cateodata) cu domi....

 

intrebare...a coborat cineva scari cu domi pana acum? cum se comporta? eu mai mult de 3 trepte nu am coborat cu el... dar am idei de un traseu, si implica sa cobor vreo 150 trepte ;)

Edited by phreak_or
Link to post
Share on other sites
mie mi se pare ca arata bine, dar mi-ar fi mila sa o bag pe aia pe unde merg (cateodata) cu domi....

 

intrebare...a coborat cineva scari cu domi pana acum? cum se comporta? eu mai mult de 3 trepte nu am coborat cu el... dar am idei de un traseu, si implica sa cobor vreo 150 trepte ;)

 

Eu am coborat, insa nu mi s-a parut in mod special controlabil. Daca sunt serii de 10-15 trepte cu 2-3 m intre ele, merge sigur.

Link to post
Share on other sites

am inteles! mersi:) asa este, sunt mai multe rampe cu podeste intre:)

 

o alta intrebare..... pentru ca vreau sa renunt pe vitor la umblatul cu bagaje "a la oradea" caut ceva variante... desigur la bugetul meu de student ;))

deci ceva mai ieftin decat asta: click credeti ca gasesc undeva?

 

mersi

;)

Link to post
Share on other sites
o alta intrebare..... pentru ca vreau sa renunt pe vitor la umblatul cu bagaje "a la oradea" caut ceva variante... desigur la bugetul meu de student ;))

deci ceva mai ieftin decat asta: click credeti ca gasesc undeva?

La domi nu poti pune gentile alea textile fara sa le arzi de la tobe. Iti trebuie ceva suporti laterali care sa le tina departe de tobe. Eu am asa ceva - mi le-am facut cat va plimbati voi creanga la Dominatoriada 2 ;)

 

Accesorii-1.jpg

Edited by switch
Link to post
Share on other sites

stiu ca trebuie, si imi voi face, dar prima data imi trebuie gentile:)) de-aia intreb.... oare gasesc mai ieftin pe undeva? sau e cam cea mai ok oferta?

Link to post
Share on other sites
daca afli ceva CDI in plus ma intereseaza si pe mine

 

.............

 

 

ok, iti dau de veste. Si tu anunta-ma te rog daca gasesti...

 

( e-bay? )

 

ma tenteaza din ce in ce mai mult ideea sa o vand, a auzit si acum se razbuna ;) nerecunoscatoarea, in 2 ani am avut grija de ea cu cele mai bune tratamente

eu am rezolvat treaba cu CDI-ul , daca mai ai nevoie am vorbit deja cu cineva de la un magazin din Oradea si i-mi poate aduce un CDI second hand la 250 ron undeva la sfarsitul saptamanii viitoare, daca ai nevoie dami un semn sa-ti dau numarul lui, eventual vorbesti cu userul PHREAK_OR ca se stie mai bine cu respectivul.

Link to post
Share on other sites
eu am rezolvat treaba cu CDI-ul , daca mai ai nevoie am vorbit deja cu cineva de la un magazin din Oradea si i-mi poate aduce un CDI second hand la 250 ron undeva la sfarsitul saptamanii viitoare, daca ai nevoie dami un semn sa-ti dau numarul lui, eventual vorbesti cu userul PHREAK_OR ca se stie mai bine cu respectivul.

 

ok, multumesc. ( acum sunt si eu in negocieri cu cineva din targul secuiesc, mi-a trimis mesaj pe pv, 250 ron pretul + 20 transport. cred ca e aceeasi persoana, astept sa imi spui daca merge si dupa o sa achizitionez si eu cand mai au unul pe stoc... si poate nu mai vand Domi :goodposting: )

Intre timp mai caut sticla stop spate, si "capacelul negru de pe cadru", partea stanga.

numai bine!

Edited by siu_long
Link to post
Share on other sites
Intre timp mai caut sticla stop spate.

Aici gasesti dispersor nou pentru '94+: http://vicma.ro/lampa-stop-moto-honda-cod-...5a88c647495df75. La fel arata si a mea ('91), dar nu stiu daca sunt aceleasi dimensiuni.

Daca a ta e ma veche de atat, intreaba-i pe chat, ca au catalog stufos.

 

Pentru cei interesati, tot acolo se mai gasesc dispersoare pentru semnalizatoare, semnale complete, oglinzi si multe altele.

Link to post
Share on other sites
Salut, are cineva o axa cu came decenta si ca aspect si la pret? Nu de altceva dar m-am pricopsit ieri cu un gunoi de axa de la un prieten "motociclist"...

Domnul meu, ai imbulinat-o. Axa cu came e probabil cel mai greu de gasit element in stare buna. De obicei chilipirurile au defete pe masura pretului. Cam cat dai, atata face.

 

Ca si la cilindru/piston, iesi mai bine cu optiuni aftermarket. Daca ai chef, cauta pe www.XRsONLY.com piese pentru Honda XR650L - are aproape acelasi motor ca Domi-ul. Difera doar profilul axei cu came si carburatia.

Edited by switch
Link to post
Share on other sites
Domnul meu, ai imbulinat-o. Axa cu came e probabil cel mai greu de gasit element in stare buna. De obicei chilipirurile au defete pe masura pretului. Cam cat dai, atata face.

 

Ca si la cilindru/piston, iesi mai bine cu optiuni aftermarket. Daca ai chef, cauta pe www.XRsONLY.com piese pentru Honda XR650L - are aproape acelasi motor ca Domi-ul. Difera doar profilul axei cu came si carburatia.

 

Noroc Switch,

Nu este atat de grava starea axei mele dar am zis ca daca-i desfacut... de ce nu?! L-am desfacut pentru un "tacanit" care mi se parea ca-l aud, si asta inca de cand am luat motorul. Problema este decompresorul, s-a slabit nus'ce arculet ce trebuie retensionat sau schimbat, altminteri motoreata mere' de rupe!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...