Jump to content

Recommended Posts

...Eu am masurat la mine 16V pe incarcare (si se pare ca-i normal), asa ca as recomanda un filtru sau regulator de tensiune sau cum i-o mai zice, care sa stabilizeze voltajul pe la 12...

Cred ca ai o problema la incarcare... o tensiune mai mare de 14,5-14,7 este deja semnul unei defectiuni la regulator.

Nu fierbe bateria ta, ma refer la cea de la motor... :goodposting:

Intamplator ma uitam pe un manual de alta Honda. Transalp mai exact. Si zice acolo la capitotul despre regulator/rectifier ca regulator voltage trebuie sa fie '13,3 - 15,5 V at 5.000 rpm'.

Eu cred ca la japonezii astia lucrurile-s ca-n desenele lor animate (manga, anime sau, de ce nu, hentai): in realitate ei au ochii mici, dar pe hartie toate personajele animate au ochii cat cepele. Altfel nu inteleg de ce nu-mi fierbe bateria.

Mai masuram, mai cercetam...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noroc Switch,

Nu este atat de grava starea axei mele dar am zis ca daca-i desfacut... de ce nu?! L-am desfacut pentru un "tacanit" care mi se parea ca-l aud, si asta inca de cand am luat motorul. Problema este decompresorul, s-a slabit nus'ce arculet ce trebuie retensionat sau schimbat, altminteri motoreata mere' de rupe!

Pai nu schimbi axa cu came daca ai probleme cu decompresoru. Problema insa nu se rezolva cu arculetul ala... posibil sa ai uzura si prin alte parti pe acolo. Posibil, nu probabil.

 

@VirusS - 15.5-16V e ok la turatii mari; din experienta. Lui Laur nu-i fierbe bateria si al lui incarca vreo 15.8 la 5000-5500 ture.

Link to post
Share on other sites
@VirusS - 15.5-16V e ok la turatii mari; din experienta. Lui Laur nu-i fierbe bateria si al lui incarca vreo 15.8 la 5000-5500 ture.

Laur e japonez? :goodposting:

Poate e ceva legat de amperaj.

Link to post
Share on other sites

Treaba e ca asa e proiectata motocicleta. 15.5 e normal la domi (normal la capatul extrem), indiferent ce ne dam noi cu presupusul pe aci. Si, din experienta, merge si 15.7 fara sa sughite. Gandeste-te ca e direct dependenta de turatie reglarea. In ture normale, pe la 3k-4k, ai vreo 14.4V, adica relativ normal dupa toate standardele.

Edited by switch
Link to post
Share on other sites
Noroc Switch,

Nu este atat de grava starea axei mele dar am zis ca daca-i desfacut... de ce nu?! L-am desfacut pentru un "tacanit" care mi se parea ca-l aud, si asta inca de cand am luat motorul. Problema este decompresorul, s-a slabit nus'ce arculet ce trebuie retensionat sau schimbat, altminteri motoreata mere' de rupe!

 

salut!

poti sa imi descrii si mie acel tacanit?

poate imi dau seama...mie tot mi se pare ca se aude ceva...culminand pe la 3000 ture, la rece nu prea se aude, cand e cald bine atunci parca parca...

 

Mesaj completat

edit:

azi am facut o tura in premiera pt mine. si anume pe o "vitezana" mai precis zxr400 si vreau sa precizez ca sunt foarte fericit ca nu mi-am luat asa ceva :goodposting:) in cele 5 minute petrecute la ghidon au inceput sa ma doara mainile si sa ma enervez ca nu trage (cam deloc) sub 5000-6000 ture :blink:

Link to post
Share on other sites

salut!

poti sa imi descrii si mie acel tacanit?

poate imi dau seama...mie tot mi se pare ca se aude ceva...culminand pe la 3000 ture, la rece nu prea se aude, cand e cald bine atunci parca parca...

 

Salut M!

Numai ce am venit cu ea din service, trage bine si...tacane! Cum sa-ti descriu fenomenul...?!... este un tacanit metalic ascutit continuu, eu am crezut ca e mai grav, gen ambielaj, bolturi si alte alea deoarece se aude sacadat, cam in tandem cu pistonul. Nu a fost cazul, este doar inelul decompresor ce s-a uzat, defapt s-a uzat arculetul ce-l tine ferm intr-o pozitie anume, la mine joaca liber in toate pozitiile de parca nu am acel arc (unul mi-a zis ca merge si un arc de pix cu o siguranta zinger :goodposting: )

O sa incerc sa iau tot ansamblul de pe un site din USA unde se vinde la 160usd comparativ cu 280 euroi din FRA(doar axul! :blink: )

Iarna e lunga, am timp si de aspectul asta!

Bafta!

Link to post
Share on other sites

160USD pentru decompresor complet? Cam mult, zic eu. Tot mecanismul decompresor nu ar trebui sa sara de 100eur pe OEM (2 piese, un arc mare, niste pini subtiri, vreo 3 pini grosi cu arculete si o siguranta). Presupun ca lobul decompresorului nu are urme pe exterior ca sa il schimbi (alti 40e). Niciuna din piesele astea nu au treba cu axa cu came -- sunt doar componente care se pun pe axa cu came.

 

Ca fapt divers, axele cu came aftermarket de obicei nu ofera suport pt decompresoru asta automat.

Mesaj completat

@ Phreak_or: e zgomotoul pe care il face si motorul meu :goodposting:

Edited by switch
Link to post
Share on other sites
@ Phreak_or: e zgomotoul pe care il face si motorul meu :blink:

 

deci sa nu imi fac griji? de tras trage bine, compresie eu zic ca are ca in a 1-a nu pot sa il pornesc impins ca merge roata taras :D si cam nici in a 2-a decat daca "sar" pe el

:goodposting:

Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Dupa cum am scris si mai sus, mi s-a prajit CDI-ul. Ce motiv poate fi la mijloc? Trebuie sa verific instalatia electrica? Daca a primit prea multa tensiune nu trebuia sa fie proejat de vreo siguranta? Am verificat cele 3 sigurante (din cutiuta cu fuse din stanga) si sunt bune.

 

... nu de alta, dar vreau sa cumpar altul si sa fiu sigur ca nu il prajesc si pe asta (imagine horror: eu fericit ca am luat, conectez firele, o pornesc dornic si cu mare bucurie in suflet, de abea asteptand sa aud din nou muzica tobelor.... si pac il prajesc si pe asta :) )

Link to post
Share on other sites
Salutare!

 

Dupa cum am scris si mai sus, mi s-a prajit CDI-ul. Ce motiv poate fi la mijloc? Trebuie sa verific instalatia electrica? Daca a primit prea multa tensiune nu trebuia sa fie proejat de vreo siguranta? Am verificat cele 3 sigurante (din cutiuta cu fuse din stanga) si sunt bune.

 

... nu de alta, dar vreau sa cumpar altul si sa fiu sigur ca nu il prajesc si pe asta (imagine horror: eu fericit ca am luat, conectez firele, o pornesc dornic si cu mare bucurie in suflet, de abea asteptand sa aud din nou muzica tobelor.... si pac il prajesc si pe asta :) )

ia explica tu cum ti s-a prajit cdi-ul? Vezi ca mai ai o singuranta principala de 30A pt electromotor, cel putin eu am

Link to post
Share on other sites
ia explica tu cum ti s-a prajit cdi-ul? Vezi ca mai ai o singuranta principala de 30A pt electromotor, cel putin eu am

 

Cum sa explic eu cel mai simplu.....

 

Am pornit Domi, ca de obicei... a pornit repde, normal, fara nici o problema.

Dupa vreo 10 minute de mers, am observat ca turometrul a inceput sa aiba un joc f rapid.... cadea la 0 f f rapid, apoi urca unde era inainte sa cada... tot asa am mers vreo 10 minute... si de-odata a murit... ca si cand as fi ramas fara benzina... apoi nu mai pornea... a pornit f greu, am mers vreo 40 metri si iar a murit.. apoi nu mai pornea aproape deloc, ori pornea 2-3 secunde pana cadea turometrul

 

(benzina mai aveam in rezervor.. ba chiar am mai fost pana la cea mai apropiata benzinarie pe jos, am luat la canistra si am mai bagat 2 litri sa ma asigur ca nu e de acolo)

 

... unde este siguranta principala?...

 

multumesc, numai bine!

Link to post
Share on other sites
Cum sa explic eu cel mai simplu.....

 

Am pornit Domi, ca de obicei... a pornit repde, normal, fara nici o problema.

Dupa vreo 10 minute de mers, am observat ca turometrul a inceput sa aiba un joc f rapid.... cadea la 0 f f rapid, apoi urca unde era inainte sa cada... tot asa am mers vreo 10 minute... si de-odata a murit... ca si cand as fi ramas fara benzina... apoi nu mai pornea... a pornit f greu, am mers vreo 40 metri si iar a murit.. apoi nu mai pornea aproape deloc, ori pornea 2-3 secunde pana cadea turometrul

 

(benzina mai aveam in rezervor.. ba chiar am mai fost pana la cea mai apropiata benzinarie pe jos, am luat la canistra si am mai bagat 2 litri sa ma asigur ca nu e de acolo)

 

... unde este siguranta principala?...

 

multumesc, numai bine!

asa a facut CDI-ul meu acum un an, daca atingeam pe la mijlocul lui pornea si mergea bine, dupa un timp trebuia sa tin apasat pe mijlocul lui cu ceva si mergea bine asa ca l-am desfacut (cu forta) a ramas doar ce se vede in poza de acum cateva pagini si asa am mers inca un an pana acum cand nu a mai vrut deloc sa mai functioneze. Incearca si tu poate mai merge un timp sau poate se poate repara cu ceva lipituri. P.S. daca nu ai facut inca rost de CDI incearca sa vorbesti cu VIO de la magazinul VIOMOTOR www.viomotor.ro telefonul este la date contact.

Link to post
Share on other sites
rugaminte - daca aveti sticker-ul de pe bascula spate cu "PROLINK" as avea nevoie de dimensiunile lui, le-am notat undeva dar se pare ca le-am pierdut si vreau sa refac stickerul pentru ca am revopsit bascula, cadrul si multe alte piese...proces destul de laborios de altfel :)

 

nimeni?

Link to post
Share on other sites
nimeni?

Pe NX650 n-am Prolink, dar am pe NX250. Deci dimensiunile sunt urmatoarele: 178mm x 26mm. Daca adaugi si "TM" care apare mic, in dreapta jos, lungimea textului devine 186mm.

Link to post
Share on other sites
Ceva indicatii despre schimbarea semeringurilor de ulei la furca pt dominator 97

Poate o sa reusesc sa le schimb singur

Bugetu.........

 

 

pai in primul rand iti trebuie un pistol de impact pt a desface furca, daca ai un manual de reparatie ar trebui sa scrie acolo ce si cum :)

Link to post
Share on other sites

stie cineva unde gasesc ceva handguard-uri cu insertie de aluminiu la un pret decent?

si daca poate cineva care a mai montat sa imi spuna cum se face treaba asta, trebuiesc puse capete pe ghidon? sau cum?

:)

Link to post
Share on other sites
pai in primul rand iti trebuie un pistol de impact pt a desface furca, daca ai un manual de reparatie ar trebui sa scrie acolo ce si cum :laugh:

?! Ii trebuie imbus ca sa slabeasca jugurile si sa scoata telescoapele. De preferat, inainte de a slabi cele 4 suruburi/telescop (cele care necesita imbus) sa slabeasca si capacul de la telecop. Restul, conform manualului de reparatie sau youtube (sunt tutoriale cu duiumul).

 

Bineinteles, inainte de toate vor trebui inlaturate accesoriile (roata, prindere cablu vitezometru, aripa + jugul de sub aripa). Si, inainte de toate acestea, saltata roata fata (de preferat a utiliza un stander, dar se pot folosi si alte metode ad-hoc).

Mesaj completat

stie cineva unde gasesc ceva handguard-uri cu insertie de aluminiu la un pret decent?

si daca poate cineva care a mai montat sa imi spuna cum se face treaba asta, trebuiesc puse capete pe ghidon? sau cum?

:)

Ai incercat la www.dillypoint.ro? Eventual, intreaba-l si pe AndreiZalau, ca are in localitate un magazin care aduce piese si accesorii moto la preturi mai mult decat decente. :laugh:

Link to post
Share on other sites
Pe NX650 n-am Prolink, dar am pe NX250. Deci dimensiunile sunt urmatoarele: 178mm x 26mm. Daca adaugi si "TM" care apare mic, in dreapta jos, lungimea textului devine 186mm.

 

multam! asa arata Dominatorul dupa toata operatia de sablare/revopsire

post-57286-1290204367_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

m-am uitat si pe site la dily. nu sunt, cel putin pe site

am mai verificat si la vio, dar 180 lei...:-s mie mi se pare mult :laugh:) (decat sa dau atata pe ele imi fac eu unele din profil metalic)

cel mai probabil tot la debrecen ajung in primavara :laugh:, am gasit si casca de enduro/touring cu viziera la aprox 300 lei, fata de 450 cat e aici aceeasi chestie

Mesaj completat

@ lucay - arata super, felicitari :)

Link to post
Share on other sites
multam! asa arata Dominatorul dupa toata operatia de sablare/revopsire

Cu placere!

 

Wow! Super! Ma uit la cadru cat de bine arata! Si ce disc de frana ai pe fata! :laugh: Bineinteles, cu Heidenau chiar se completeaza bine :) Ne vedem la urmatoarea Dominatoriada, nu-i asa?

 

Cat te-a costat sablatul + vopsitul? (In ce localitate? :laugh: )

Link to post
Share on other sites
am mai verificat si la vio, dar 180 lei...:-s mie mi se pare mult :)) (decat sa dau atata pe ele imi fac eu unele din profil metalic)

 

Mie mi se par super ieftine. Probabil sunt si super proaste. Cele mai misto mi se par cele de la Acerbis cu aluminiu imbracat in plastic. Atentie la diametrul nucii de fixare, sa se potriveasca cu diametrul interior al ghidonului. Si prinderea cealalta sa fie de 22mm.

Link to post
Share on other sites

daca nu desfaci furca complet si nu cureti mecanismul de rebound vei optine dupa doua ore de munca doar o furca cu ulei schimbat si simerincuri noi care va fi foarte departe de o furca ce functioneaza la capacitate maxima si te ajuta indiferent de terenul pa care te deplasezi :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...