badarica Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani, sanatate si un AN NOU MAI BUN !!!!!!! Un an nou plin cu bere, voie buna si plimbari , Sanatosi si vartosi, la carnaciori nemilosi, Forestiere cat cuprinde, Si la deal si pe la munte. Ori e neagra ori e verde, Dominatorul nu pierde, O sa vina si la anu' Nea' sebi sa facem planu' Il ia si pe Dan din Cluj, Sa ne dam pe derdelus. Sus la munte la racoare, O palinca si o bere, E de la Andrei , mai vere! Vine Shadow cu Suzuki, Ca sa ne arate muntii. Caci noi suntem de la mare, Bucuresti, e provocare. Vine si Virgil cu noi, Are Domi ca si noi, E albastru si cu verde, Te iei dupa el, te pierde. El asteapta vara asta, Ca sa ne arate creasta, Sa suim cum se cuvine Cine vine, sa stie Drumuri faine si alese, Sa fie ture mai dese. Ne simtim bine cu totii Anul nou ca nimeni altii. An nou fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani! Sa aveti parte de bucurii si impliniri, asfalt uscat sau noroaie, dupa plac! Sa ne vedem cu bine in 2011 si sa ne dam cat mai multi km LA MULTI ANI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) La multi ani tuturor, dragii "mosului"! Sa v-aduca noul an cat noroi intre crampoane va doriti (si cu altii sa-mpartiti ) Si pentru ca sunt convins ca va doriti si altceva, tot altceva-ul sa se implineasca, in egala masura! Editat Decembrie 31, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) 2011. Honda Dominator, fabricat in aprilie 1996. - prinderi de ghidon 28mm Renthal - ghidon ProTaper pe 28mm, inaltime normala - bord electronic TrailTech Vapor - cric central - suporti laterali de bagaje usoare (nu de cutii) - radiator de ulei (Bucurestenii cu ceas de temperatura stiu de ce) - decompresor si carburator reconditionate iarna asta - sha refacuta la Darian pt oricare din carenaje - husa rezervor Bagster din piele - releu digital + semnale LED - instalatie HID cu culoare la alegere (tre sa cumpar becul ca l-am spart personal pe cel vechi ... neatent) - carenaj 96 refacut si revopsit (albastru/alb) - (bonus) carenaj 92 refacut si revopsit (alb/negru) - (bonus) rezervor Acerbis 23L (!!!) - (bonus) topcase fara pretentii - (bonus) regulator de tensiune (releu incarcare) de rezerva - raport acum 14/43 (echiv 15/46 adica standard), cu pinioane bonus de 15, 45, 46 si 47 Pret final: 2011 euro (cursul il negociem). In banii astia intra tot ce am eu de domi prin casa si am uitat sa mentionez aici. Inclusiv tot ce stiu despre jucaria asta. Alte cateva chestii legate de motoru asta: - are vreo 45-46k km de la fabricatie. A stat mult timp in italia la un vitezist, a fost adusa in Ro, s-a dat un tip de vreo 30 de ani cu el apoi a ajuns la mine - are la activ vreo trei trante pe asfalt, care i-au julit carenele (da, de aia am zis refacute si nu doar vopsite); orice alta 'dauna' a fost remediata prin inlocuire - scaritele spate nu au fost inlocuite, actualmente fiind cam... precare. 30-40e unele ca noi, pentru pretentiosi discutam. - tobele sunt zgariate superficial (vezi mai sus de ce); nu rau, dar bate la ochi daca o iei la bani marunti; daca imi zice cineva unde pot face vopsitorie de calitate la tobe rectific si problema asta Primesc intrebari pe privat, sa sa nu umplem topicu asta. Multi de aici imi stiti mobra. Cine vrea detalii sa intrebe Q: De ce il vinzi daca iti place? A: Ca nu are ABS si ma costa ~1500e sa-i pun. Editat Ianuarie 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Un an nou plin cu bere, voie buna si plimbari , Sanatosi si vartosi, la carnaciori nemilosi, Forestiere cat cuprinde, Si la deal si pe la munte. Ori e neagra ori e verde, Dominatorul nu pierde, O sa vina si la anu' Nea' sebi sa facem planu' Il ia si pe Dan din Cluj, Sa ne dam pe derdelus. Sus la munte la racoare, O palinca si o bere, E de la Andrei , mai vere! Vine Shadow cu Suzuki, Ca sa ne arate muntii. Caci noi suntem de la mare, Bucuresti, e provocare. Vine si Virgil cu noi, Are Domi ca si noi, E albastru si cu verde, Te iei dupa el, te pierde. El asteapta vara asta, Ca sa ne arate creasta, Sa suim cum se cuvine Cine vine, sa stie Drumuri faine si alese, Sa fie ture mai dese. Ne simtim bine cu totii Anul nou ca nimeni altii. An nou fericit! Hai ca ma facui curios. Cine esti tu, o! bardule? La multi ani tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 E Dorin de la Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) - tobele sunt zgariate superficial (vezi mai sus de ce); nu rau, dar bate la ochi daca o iei la bani marunti; daca imi zice cineva unde pot face vopsitorie de calitate la tobe rectific si problema asta eu le-am revopsit pe ale mele negru mat, cu vopsea de esapament "tip spray" din comert - rezista la 900 grade C, a costat in jur de 30 RON si mi-a fost suficienta pentru ambele tobe in 2-3 straturi; in prealabil le-am curatat cu o perie de sarma montata pe un flex cu reglaj de turatie, am muncit mai bine de doua ore dar au iesit bine, si vopseaua s-a fixat ok la mine a fost cazul de sudura dupa cum se vede din prima poza, dar am sudat in argon si polizat apoi si cred ca a iesit bine per total; Editat Ianuarie 3, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Swichule nu se merita sa dai carenele si unele chestii separat? apoi sa lasi din pretul la motor? io cred ca vestea e ca dominatoarele sunt destul sub 2000, iar cine ia un dominator, sigur nu da in plus pe atatea chestii care nu ii folosesc niciodata. adica nu ca da in plus peste 2000, dar 2000 cred io ca e cu tot echipamentul, la aia ma refer. e ca si cand cumperi un costum de baie scumpicel, dar primesti bonus o caciula. locuiesti in dubai. mergi la ski o data la 17 ani. parerea mea. nu te supara. nu e ironie sau altceva. io asa as face. doar o parere hai noroc! Mesaj completat cel putin carenajul 92 mi se pare ca ar fi potrivit sa il dai separat, mai avantajos pt. tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Swichule nu se merita sa dai carenele si unele chestii separat? apoi sa lasi din pretul la motor? io cred ca vestea e ca dominatoarele sunt destul sub 2000, iar cine ia un dominator, sigur nu da in plus pe atatea chestii care nu ii folosesc niciodata. adica nu ca da in plus peste 2000, dar 2000 cred io ca e cu tot echipamentul, la aia ma refer. e ca si cand cumperi un costum de baie scumpicel, dar primesti bonus o caciula. locuiesti in dubai. mergi la ski o data la 17 ani. parerea mea. nu te supara. nu e ironie sau altceva. io asa as face. doar o parere hai noroc! Mesaj completat cel putin carenajul 92 mi se pare ca ar fi potrivit sa il dai separat, mai avantajos pt. tine. Daca le dau separat, motorul incepe de la 1750. Pentru ce motocicleta am, merita. Carenajul complet ar trebui sa zoare pe ebay la 400, cu rezervor cu tot. Maruntisurile inca 100. E mai avantajos, dar nu am chef sa astept. 2000 cine il vrea. Cine nu, sa fie sanatos. Imi stiu motocicleta, ii stiu valolarea. Nu mi-e foame sa-l dau maine. Am avut grija de motorul asta ca de ochii din cap. Daca a fost ceva de schimbat, am schimbat. Daca a fost vreo parte defectuoasa, am imbunatatit-o. Intretinerea e la zi. Doar sa schimb anticipat lantul de distributie ca sa nu mai umble nimeni decat la supape timp de 50k km. Asa cum e proabail va trebui schibmat in 2 sezoane (15-20k km). Editat Ianuarie 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 intrebare pt cine a mai schimbat simeringuri si ulei la furca: ce dimensiune sunt simeringurile? de unde le pot lua la un pret decent? ce ulei ati folosit si cu ce rezultate?, alte recomandari, si eventual sa imi spuneti daca am nevoie de vreo scula speciala pt operatiunea asta mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 intrebare pt cine a mai schimbat simeringuri si ulei la furca:ce dimensiune sunt simeringurile? de unde le pot lua la un pret decent? ce ulei ati folosit si cu ce rezultate?, alte recomandari, si eventual sa imi spuneti daca am nevoie de vreo scula speciala pt operatiunea asta mersi mult! eu am schimbat doar uleiul la a mea si am pus ulei de furca Motul 20W - din pacate nu iti ajunge doar un bidon de 1 litru pentru ca intra 592 ml in fiecare deci trebuie 2l- am folosit o cana gradata (de vopsitorie) ca sa pun exact cat trebuie si in acelasi timp am masurat si cat am scos din fiecare furca, sa vad daca au fost umplute inegal insa nu a fost cazul; semeringurile se prezentau impecabil deci nu le-am schimbat; nu ai nevoie de scule speciale; eu merg in cea mai mare parte pe asfalt asa ca se preteaza un ulei mai vascos dar din ce am mai citit 15W ar fi optim la mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 am inteles, mersi mult, de sambata am si eu asigurare si deci cum prind o zi buna fac si eu manevra asta:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Cumpar capac rezervor Honda Dominator 1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Cumpar capac rezervor Honda Dominator 1994 Pai cumpara. Ia-l si cu contact, eventual. De unde ai cumparat furaciuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Pai cumpara. Ia-l si cu contact, eventual. De unde ai cumparat furaciuna? furaciuna? Nu te inteleg Mesaj completat Cineva mi-a furat cheile Am gasit alta chie pe care am fortat-o in contact dar din pacate nu am reusit sa desfac rezervorul si am spart broasca Mesaj completat furaciuna?Mesaj completatCineva mi-a furat cheile Am gasit alta chie pe care am fortat-o in contact dar din pacate nu am reusit sa desfac rezervorul si am spart broasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ? Incearca la user: stulewa. Daca nu te rezolva da-mi mie un semn EDIT: Nissin (1988-1996) sau Brembo (1997-2000)? De care iti trebe? Daca le combini iti iese o frana spongioasa, cel putin asa zic gurile rele... Editat Ianuarie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Nissin Mesaj completat Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ? Rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron. Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke te referi la reglajul jocului la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke au prietene ne-ai ucis , zi pe intelesul tuturor, si al nostru cei din popor ... eventual cu poze Editat Ianuarie 14, 2011 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) te referi la reglajul jocului la supape? Ceva mai mult. Ma interesau niste cote pe care sa le pot masura usor in casa. Spre exemplu: cit trebuie sa fie de inalta subtierea aia din capul valvei SAU cit de groasa trebuie sa fie limbuta aia (sub-rocker-arm). Sunt toate tocite insa nu pot sa-mi dau seama daca mult sau putin. Astia, pe linga ca dau cote de verificare la toate prostiile (dimetrul axului si gaura in care intra axul), mai dai si cote cu 3 zecimale dupa milimetru.......si astea nu se 'vad' la pipait. P-asta o remarc si incerc sa-i gasesc un motiv de piesulicile astea as vrea sa stiu cum le masor. Sunt f.f. putin tocite dupa parerea mea. Mesaj completat au prietene ne-ai ucis , zi pe intelesul tuturor, si al nostru cei din popor ... eventual cu poze promit ca nu mai fac Editat Ianuarie 14, 2011 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 pai cred ca un pont bun ar fi sa ne spui ce facea, ce nu era bine, de ce ai dat jos capacul? facea galagie? daca da, cum? scotea fum? facea astea la rece sau la cald? etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 pai cred ca un pont bun ar fi sa ne spui ce facea, ce nu era bine, de ce ai dat jos capacul? facea galagie? daca da, cum? scotea fum? facea astea la rece sau la cald? etc... E mult de povestit si nu vad ce legatura are cu masuratul cotelor alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 ai dreptate, e cam ciudata uzura aia cum stau rulmentii arburelui cu came?daca se simte un joc, cat de mic, tre schimbati cat era jocul la supape inainte de demontare? daca tu crezi ca uzura la culbutori e prea mare, schimba-i nu stiu cat aveau ai mei cand am desfacut motorul,,,,,,nu am masurat,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.