50bani Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor. Am rezolvat, era sarit surubul din dreapta jos de fapt e un fel de bila in capul surubului cel ce tine oglinda fixa , asa ca am decupat frumos o bucata de plastic cu tot cu acel surub, am inlocuit surubul cu ceva made in Romania, am lipit bucata de plastic la loc si gata acum nu mai joaca oglinda. Initial am vrut sa desfac sticla dar mia fost frica sa nu o sparg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 se poate incalzi cu un suflator de aer cald, pe portiuni, mai precis cate o jumatate din contur, se departeaza cu un cutit, cutter, o surubelnita, ceva, si apoi se incalzeste si cealalta parte.Mesaj completat iata si 3 poze dupa iesirea de azi se vad in spate scarile tocmai coborate Si le-ai mai urcat inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 eh, am urcat pe langa.... inca la urcat nu ma bag, maximul de urcat trepte este 3 pana acum. o sa mai incerc...sa vad cum se simte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) eh, am urcat pe langa.... inca la urcat nu ma bag, maximul de urcat trepte este 3 pana acum. o sa mai incerc...sa vad cum se simte... Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol. Editat Februarie 12, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol. Salutare! la urcare trepte / borduri inalte, ce trebuie sa fac ca sa nu imi mai patineze roata spate? (in afara de abordare cat mai perpedinculara) (si tot nu am CDI si ce a mai mers de plimbare azi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 un pic de impuls dinainte, cauciucuri bune (cu crampoane), mai impingi si cu picioarele...exercitiu in general.... Mesaj completat Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol. stiu ca daca te opresti e urat... cu bicicleta atacam scari (gen 2 rampe, a cate 15-20 trepte...vreo 5 m pe inaltime in total) cam cu full speed, din capatul opus al parcului, dar bicicleta o ridicam de fata sa nu loveasca tare roata. + presiune mai mare in pneuri ca sa nu lovesc jantele + era hardtail. Mesaj completat ah si sa mentionez ca scarile pe care urcam erau "uzate" deci buza treptelor era rotunjita, si nu colturoasa, treptele aveau cam 12 cm inaltime... Mesaj completat si da, bike-ul era de 10 ori mai usor avea 16-17 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Merge sa urci si cu gume normale, doar sa ai destul avant si daca simti ca nu merge ambreiaj + frana un pic + tinut bine cu picioarele. Numai dintr-o bucata poti urca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) banuiesc cum ca unii dintre noi (eu sigur) au pornit macar odata motoreta cu ajutorul unei baterii de masina, adica clasic, cu fire de la o masina pornita (sau nu) si dat drumul la moto. acum urmeaza intrebarea: care ati facut invers? de la motocicleta sa porniti masina? eu da Editat Februarie 13, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) banuiesc cum ca unii dintre noi (eu sigur) au pornit macar odata motoreta cu ajutorul unei baterii de masina, adica clasic, cu fire de la o masina pornita (sau nu) si dat drumul la moto. acum urmeaza intrebarea: care ati facut invers? de la motocicleta sa porniti masina? eu da Si eu. Dar nu cu Domi-ul Am pornit Matiz-u asta toamna de la BMW Editat Februarie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) ah pai tu ai pornit motorul mai mic de la masina (800 cmc parca) cu motoreta de cat? 1100 ?) eu cu domi am pornit opelul de 1.6 Editat Februarie 13, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 ah pai tu ai pornit motorul mai mic de la masina (800 cmc parca) cu motoreta de cat? 1100 ? eu cu domi am pornit opelul de 1.6 Deh, se mai intampla Presupun ca domi era pornit, eventual putin turat si clestii erau fix pe bateria masinii, nu? Probabil nici bateira respectiva nu era chiar decedata, deci a luat-o. N-am incercat niciodata, pentru ca nu am avut ocazia. Cand a fost sa fie, eram cu BMWu acasa si mai la indemana decat masinile vecinilor Sa vezi ce haios e sa bagi clestii la bateria de BMW In fine... cine vrea ABS? Eu am facut un mini-proiect: 200e centrala 150e senzori 100e furtune Ce imi ramane... niste butoane (~25e daca iau de firma) si manopera de adaptare. Adica sudura locaselor de senzori si adaptarea rotitlor de ABS pe discurile de frana existente. Relativ simplu, probabil maxim 100e manopera. Si ar mai ramane problema vesnica: UNDE? Raspunsu e simplu, daca refaci cablajul de sub sha: deasupra airboxului, in spate. Probabil va trebui modificata si saua sau cutia de aer, dar asta e deja o nimica-toata. In plus, nu stiu cat consuma, deci e posibil sa se impuna o rebobinare a statorului (nasoala treaba ca e scumpa! - romanii nostri lucreaza prost aici) si un nou releu (130e ignitech) care sa duca undeva la 250W in loc de 180W. Statoru de domi se poate duce in zona 220-240w (+33%) - asta fac americanii pe XR650L. Totalul e undeva intre 500 si 800e. Asa, ca fapt divers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Salmonelu Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salut tuturor. De ieri sunt posesor de dominator... M-am uitat prin paginile topicului dar nu am reusit sa citesc tot. Am vrut sa iau un bmw f650, dar dupa ce am vazut motoreta asta, m-am decis pe loc.... e primul meu enduro . Mai am o vacuta C1800R, dar e destul de anevoios sa mergi zi de zi cu ea in oras. Am dat 1100 euro pe ea impreuna cu niste accesorii, vreo 3 seturi de cauciucuri si un filtru kn nou. Mult-putin.. cam asta e pretul pe piata si mi se pare ca face toti banii. Stiti pe cineva care se pricepe la modelul asta? Am cumparat-o pe criteriul vazut / placut / luat.. dar are cateva mici probleme care s-ar putea sa fie doar din reglaje plus cateva inlocuiri de consumabile (lantul nu stiu cat ma mai tine ca pana acum am avut doar pe cardan si nu am vazut lant decat la bicicleta) Mi se pare ca trage foarte bine. Uneori ramane turata.. e de la cablul de la shock. Cand virez stanga se subtreaza pana moare. Cand virez dreapta se supratureaza )) Virajele pe dreapta o sa fie mai patimase:))) Nu ii merge kilometrajul...probabil e ceva pe la melc... trebuie sa desfac sa vad care e buba. La surubarit ma pricep dar la supape, tacheti, etc... trebuie macar sa vad la cineva inainte de a-mi baga nasul...Nu am auzit zgomote ciudate... dar se poate sa fiu un pic mai surd. Vreau sa o vada si cineva care a mai avut asa ceva in mana. Aaaa.. si porneste destul de greu dimineata....pot spune chiar foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Mi se pare ca trage foarte bine. Uneori ramane turata.. e de la cablul de la shock. Cand virez stanga se subtreaza pana moare. Cand virez dreapta se supratureaza )) Virajele pe dreapta o sa fie mai patimase:))) Nu ii merge kilometrajul...probabil e ceva pe la melc... trebuie sa desfac sa vad care e buba. La surubarit ma pricep dar la supape, tacheti, etc... trebuie macar sa vad la cineva inainte de a-mi baga nasul...Nu am auzit zgomote ciudate... dar se poate sa fiu un pic mai surd. Vreau sa o vada si cineva care a mai avut asa ceva in mana. Stiu de ce iti pleaca greu: in mod normal, cablul de soc e intins la maxim. Daca nu il rutezi calumea intre carb sau ghidonul, daca agata prin camasa sau e prost reglat, daca e mai inalt ghidonul decat standard - toate astea produc simptomele cu turatu aiurea. Totodata daca a fost facuta carburatia cu socul putin deschis, o sa porneasca greu si o sa mearga ca dracu. Kilometraju daca nu merge, uita de el. E un melc de plastic, ce dintr-un motiv dubios se mananca. Ideea e ca odata ce s-a mancat, se va manca si a doua oara daca il inlocuiesti. Nu-i de la rulmenti, nu-i de la cuplul de strangere al axului... nu stiu ce sa zic. Sunt a nshpe miia persoana care a schimbat doi melci si s-a lasat pagubas. Acu mi-am pus bord electronic (costa cam cat 3 melci de km). BTW: e cu carene sau fara? Editat Februarie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salutare Switch! Am mai vb in mare despre bordul electornic, am citit ce ai mai scris despre cand l-ai montat pe al tau, spune-mi te rog cat ma costa daca vreau si eu, cu tot cu manopera in cazul in care ai timp sa te ocupi de mine. Multumesc anticipat, numai bine! (as dori te rog sa mai stiu un pret aproximativ pt CDI, pt sh, si pt unul nou) ... pe zi ce trece cred ca nu mai dau dominatorul, prea ies in pierdere, si in afara de faptul ca nu are ABS (am citit ce ai scris acolo, mai exista cineva care a pus ABS pe Domi sau vei fi deschizator de drumuri?) si ca nu are injectie, e un mono dual-sport cat se poate de aproape de perfectiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salutare Switch! Am mai vb in mare despre bordul electornic, am citit ce ai mai scris despre cand l-ai montat pe al tau, spune-mi te rog cat ma costa daca vreau si eu, cu tot cu manopera in cazul in care ai timp sa te ocupi de mine. Multumesc anticipat, numai bine! (as dori te rog sa mai stiu un pret aproximativ pt CDI, pt sh, si pt unul nou) ... pe zi ce trece cred ca nu mai dau dominatorul, prea ies in pierdere, si in afara de faptul ca nu are ABS (am citit ce ai scris acolo, mai exista cineva care a pus ABS pe Domi sau vei fi deschizator de drumuri?) si ca nu are injectie, e un mono dual-sport cat se poate de aproape de perfectiune Hai sa vedem. CDI sh se da intre 70 si 100 de iepuroi CDI nou (Ignitech) e vreo 140 euro cu transport cu tot; sa-mi zici daca vrei poate ne combinam la transport Bord electronic = 165 DOLARI (USD), inclusiv transport si TVA De manopera ne intelegem noi. Vezi poate mai vrea careva - economisiti la transport. Apropo, TVAul (1/5 din factura) e posibil sa nu il platesti, daca sunt de treaba americanii (cu mine au fost). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 salut! a montat cineva proiectoare sau crashbar-uri pe Dominator? as vrea sa le confectionez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Salmonelu Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 E cu carene. MI-a dat inca un far cam obosit (merge de enduro) cu aripa fata tot pentru enduro in cazul in care vreau sa scot carenele. D'asta am si pus poze cu cele 2 variante. Trebuie sa fac o lista cu piese ca sa le inlocuiesc... Ghidonul are niste inaltatoare care nu cred ca sunt ale lui. Le dau jos daca e nevoie ca nici eu nu sunt foarte inalt. Azi am luat un ulei pentru el Castrol 10W40 - 4 litri la oferta cu o husa si 3 sprayiuri imense de intretinere lant - 180 lei parca. Nu stiu daca e cel mai potrivit pentru motor, dar daca nu e bun il bag in cealalta. Mesaj completat salut!a montat cineva proiectoare sau crashbar-uri pe Dominator? as vrea sa le confectionez... Vreau si eu proiectoare si crashbar. Am vazut cateva modele pe net. Poate facem impreuna si iesim mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 eu mi-am confectionat crash-bar-uri,cu ajutorul unui vecin,,,,,,,,, dar nu cred ca o sa pun proiectoare pe mobra,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Crashbar - vreo 15 modele va arat, sa gasesc numa pozele - daca nu aveti unde se pot face la Cluj la HeavyDuties; detalii pe PM sau direct vb cu baietii Proiectoare - nu recomand proiectoare normale; de ce? 2x55w plus 55w far + 5w pozitie spate = 180w, adica exact puterea data de alternator la 5500RPM!!! Cu alte cuvinte, oriunde sub 6000rpm motorul merge practic 'pe baterie'. - sunt viabile doar proiectoare LED in combinatie cu Xenon + conversie LED (in bord) + eventual semnale LED (cu releu nu cu rezistente!) Justificare: Normal: 55w far + 10w bord + 5w pozitie spate Xenon/LED: 35w far + 1w bord + 5w pozitie spate (economie de aproape 30w) Proiectoare halogen standard: 110w (too much) Proiectoare halogen mici: 70w (nu recomand - nu isi justifica investitia) Proiectoare (pereche, da?) LED: 48w (flood) sau 18w (spot) Daca nu vand dracia imi pun la loc Xenonu si ii trag si proiectoare de 2x24w cu 2 setari de intensitate (30w sau 48w). Editat Februarie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 asa este cu incarcarea... am masurat cand am pus mansoanele incalzilte. in mod normal, fara consumatori, la ralanti am cam 14.7 V. cu mansoanele scade, dar foarte putin 14.6V, cand pornesc farul scade brusc la 13.9V (cu mansoane si faza scurta). ce am vazut in schimb, anul trecut la balea, un domi cu nr de polonia, cu un proiector dreptunghiular, prins sub masca, aproximativ acolo unde e ghidajul de cablu de km. era un proiector cu led, farul era normal din cate am observat eu... se potrivea destul de bine proiectorul ala... nu parea in plus... o alta metoda de verificare cum ar merge pus un consumator ar fi pur si simplu pornit motorul, lasat la ralanti, si legat consumatorul ala la baterie. pornit far si alt consumator (maxim posibil) si masurat cu cat incarca. din cate stiu daca e peste 13.5 ar trebui sa fie ok, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) In principiu da - daca nu face fata alternatorul (ansamblul stator-releu, ma rog), tensiunea in circuit (merge masurata tot timpul intre +ul si -ul bateriei) o sa scada sub 12.8V si motocicleta va merge 'pe baterie'. Ca sa testezi, legi - cum a zis si phreak - consumatorul pe baterie si masori tensiunea in circuit (pe baterie) la relanti, la 3000RPM si la 5000rpm. Asa vezi cum reactioneaza motocicleta la imrpovizatia ta. Daca tensiunea e intre 13.5 si 15.5 esti in carti. In practica, peste 13V e ok, cu toate ca d'abia scoti asta la relanti. Editat Februarie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Salut tuturor. De ieri sunt posesor de dominator... Am vrut sa iau un bmw f650, dar dupa ce am vazut motoreta asta, m-am decis pe loc.... salut! bine ai venit! asa am patit si eu, vroiam altceva dar am vazut dominatorul si m-am hotarat brusc de pornit si mie imi porneste greu pe vremea asta.... 0...-2 grade, cam la a 3-a incercare cu socul tras, dar si eu am ceva dubii cu cablul ala Editat Februarie 14, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salut tuturor. De ieri sunt posesor de dominator... M-am uitat prin paginile topicului dar nu am reusit sa citesc tot. Am vrut sa iau un bmw f650, dar dupa ce am vazut motoreta asta, m-am decis pe loc.... e primul meu enduro . Nu ii merge kilometrajul...probabil e ceva pe la melc... trebuie sa desfac sa vad care e buba. La surubarit ma pricep dar la supape, tacheti, etc... trebuie macar sa vad la cineva inainte de a-mi baga nasul...Nu am auzit zgomote ciudate... dar se poate sa fiu un pic mai surd. Vreau sa o vada si cineva care a mai avut asa ceva in mana. Aaaa.. si porneste destul de greu dimineata....pot spune chiar foarte greu. Felicitari si bine-ai venit printr noi! Referitor la vitezometru/kilometraj, inainte de a verifica melcul, vezi daca e ok cablul. Cel mai simplu, il scoti din bord si din melc si vezi daca atunci cand invarti unul dintre capete, se invarte si celalalt; daca se agata sau se invarte greu, incearca mai intai sa-l cureti/ungi (poti folosi cu succes renumitul WD-40). Daca e rupt, iti dai seama imediat, pt ca se vor separa foarte usor capetele cablului Pornirea la Domi (mai ales la rece) depinde strict de urmatorii factori: - buna functionare a cablului de soc, respectiv a socului (in cazul tau, cu inaltatoare de ghidon, da-le jos si apoi verifica daca este corect intins mansonul de la cablul de soc - zona de reglare o gasesti in zona dintre ghidon si bord, chiar dupa ce iese cablul de la maneta de actionare de pe ghidon); - bujie buna; - baterie buna; - carburator curat si corect reglat; - nu in ultimul rand... benzina de calitate (respectiv, daca a stat in rezervor peste iarna fara stabilizator de benzina, iti poate creea nebanuite dificultati). Bineinteles, operarea corecta a socului e de mare importanta! In egala masura, nu-i da spritzuri inainte si nici in timp ce incerci sa o pornesti. Daca incerci mult si fara succes sa o pornesti, risti sa o ineci exemplar. Datorita faptului ca am tinut cont de toate aspectele enumerate (inclusiv stabilizator in benzina), dupa ce am purjat carburatorul, motoreta mea a pornit la rece la sfert de buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 eu ii dau 2-3 pedale la kickstarter sa ii rupa uleiul inainte de prima cheie si porneste mult mai usor, cat despre inecat am reusit de cateva ori si nu e deloc distractiv sa scoti bujia sa o arzi; cum purjati carburatorul? cu proiectoarele m-ati lamurit -> Cancel crashbarurile as avea unde sa le fac dar ma intereseaza materialele, dimensiuni si de unde sa le prind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Hai sa vedem. CDI sh se da intre 70 si 100 de iepuroi CDI nou (Ignitech) e vreo 140 euro cu transport cu tot; sa-mi zici daca vrei poate ne combinam la transport Bord electronic = 165 DOLARI (USD), inclusiv transport si TVA De manopera ne intelegem noi. Vezi poate mai vrea careva - economisiti la transport. Apropo, TVAul (1/5 din factura) e posibil sa nu il platesti, daca sunt de treaba americanii (cu mine au fost). Multumesc pt raspuns. Incep sa fie din ce in ce mai clare imaginile cu mine calarind Domi Ma bag la CDI, gasisem cel mai bun pret 800 Ron, deci e bun pretul de a Ignitech, in cazul in care chiar e si cu transport. Daca pana in mai nu vand Domi, ma bag si la bord electronic... defapt daca ii pun si bord cred ca nu o sa mai vreau eu sa o vand (am inlocuit si melcul si cablul - care dupa am aflat ca nu e rupt, dar deh, multi mecanici nesimtiti care profita de incepatori nestiutori). Lume lume, hai la bord electronic!!! Astept detalii pt CDI, unde trebuie sa fiu prezent, cand, daca e nevoie de avans etc Numai bine! (p.s. 2: defapt, in afara de bord, daca ii mai pun si crash bar-uri... zau de nu o sa fie perfecta) Mesaj completat bine ai venit! Am avut si eu pb cu pornirea. Dupa ce am schimbat electromotorul, bobina de inductie si releul de pornire a pornit ceas. (tin sa precizez ca a pornit la -18 'C cand inca era cu pb, si nu a pornit mult mai greu fata de cum pornea pe la 0 'C) Eu nu am iesit cu ea pe off (2 iesiri la padure, de cateva min, nu se pun). Insa in oras, este excelenta. Are un zvac incredibil. E minunat de manevrabila (asta de la un tip care nu a avut si nu are bicicleta). Si este orgasmatica de fun! Desi veche ca si fabricatie, are grija de tine daca ai si tu de ea. Motorul are fiabilitate imbatabila. La multi km minunati! ( ps: unde erai cand o vindeam pe a mea?... e drept.. cu 1900E... si face mult mai mult baai! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.