arcgotic Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salutare! vine sezonul peste noi finally! ce ulei de motor recomandati? Tot aud de Motorex ca ar fi super bun, si de Motul ca s-a prostit rau.. nu stiu ce sa mai cred. Pls postati ultimele experiente cu ulei, cum a fost, bun rau. have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) salut! intra aici: http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopi...p;sk=t&sd=a si vezi ce au mai zis si altii de ulei poti sa dai si tu cu parerea Mesaj completat ... Acum am carb de 88-89; partea misto e ca alea aveau cam 2-3 cp in plus Cum, nu stiu, ca motoru e identic ... cred ca stim cu totii ca admisia face enorm de mult. ca exemplu concret (ca m-am documentat) la masina mea, opel astra f motorul are injectie monopunct si 8v. daca schimb admisia(si atat) de alt motor(tot opel, tot pe acceasi platforma), pastrez 8valve, din start trec de la 75cai la 101 cai. si cu un consum putin mai mic. Editat Februarie 10, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Salutare! vine sezonul peste noi finally! ce ulei de motor recomandati? Tot aud de Motorex ca ar fi super bun, si de Motul ca s-a prostit rau.. nu stiu ce sa mai cred. Pls postati ultimele experiente cu ulei, cum a fost, bun rau. have fun! Evita Motul si Putoline. In rest, orice. Motorex, Yacco, Valvoline, Repsol - toate sunt ok, in ordinea preferintei mele personale. Eu unul folosesc 15w-50. As folosi 20w-50 daca as gasi semisintetic cu specificatii de Domi. EDIT: Admisia (doar airbox-ul) la 88-95 este... mai mica! Asta ar trebui sa reduca puterea si cuplul; teoretic. Flansha este mai lunga la 88-95, insa diferenta de putere e de la 89 la 90, nu de la 95 la 96. Editat Februarie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 aseara am avut si prima experienta de mers pe frig adevarat pe la ora 12(aka 24) cand ma plimbam eu erau cam -6 grade, ceata, si polei pe jos. concluzii: 1. manerele incalzite merita absolut toti banii, nu mi-a fost cald la maini, dar nici nu mi-au inghetat (ca inainte de manere...) 2. e bine ca domi are cuplu la turatie mica. plecari din ambreiaj, schimbat viteze foarte lin etc. 3. e interesant sa mergi ca si cu supermoto... curbe luate in lateral (nu ca as fi vrut, dar n-a fost asa rau) 4. un servetel la-ndemana sa stergi ochelarii sau viziera din 5 in 5 minute ajuta mult ca date suplimentare: in curbe am mers incet, ca sa stau cat de cat drept, cand nu am facut asa am derapat, nu rau din fericire + ca orasul era liber. liniile de tramvai sunt capcane, era gheata pe ele si cum atingeam sina patinam. viteza maxima am mers cu 70 doar in linie dreapta pe un bulevard pe o portiune fara stradute laterale, in rest 40-50. frana folosita cel mai mult, ca pe offroad, cea pe spate si frana de motor. Mesaj completat Admisia (doar airbox-ul) la 88-95 este... mai mica! Asta ar trebui sa reduca puterea si cuplul; teoretic. Flansha este mai lunga la 88-95, insa diferenta de putere e de la 89 la 90, nu de la 95 la 96. probabil diferente in carburator. (tot admisie ) faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 probabil diferente in carburator. (tot admisie )faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ?? Da, in afara de lungimea gatului de admisie si de dimensiunea airbox-ului, nu sunt diferente. Nici la axa cu came, nici nimic. Jetting-ul e mai bogat la 93+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 ok... atunci nu stiu....dar trebuie sa fie ceva ce ne scapa... puterea nu creste pur si simplu cu 2-3 cai pt ca un motor e mai vechi.... hmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 aseara am avut si prima experienta de mers pe frig adevarat pe la ora 12(aka 24) cand ma plimbam eu erau cam -6 grade, ceata, si polei pe jos. concluzii: 1. manerele incalzite merita absolut toti banii, nu mi-a fost cald la maini, dar nici nu mi-au inghetat (ca inainte de manere...) 2. e bine ca domi are cuplu la turatie mica. plecari din ambreiaj, schimbat viteze foarte lin etc. 3. e interesant sa mergi ca si cu supermoto... curbe luate in lateral (nu ca as fi vrut, dar n-a fost asa rau) 4. un servetel la-ndemana sa stergi ochelarii sau viziera din 5 in 5 minute ajuta mult ca date suplimentare: in curbe am mers incet, ca sa stau cat de cat drept, cand nu am facut asa am derapat, nu rau din fericire + ca orasul era liber. liniile de tramvai sunt capcane, era gheata pe ele si cum atingeam sina patinam. viteza maxima am mers cu 70 doar in linie dreapta pe un bulevard pe o portiune fara stradute laterale, in rest 40-50. frana folosita cel mai mult, ca pe offroad, cea pe spate si frana de motor. Mesaj completat probabil diferente in carburator. (tot admisie ) faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ?? Ma inscriu si eu pe lista celor ce au iesit la drum pe vremea asta : Vineri : IASI - BUCURESTI (ii multumesc celui de sus ca traiesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 oare cu cat ar creste puterea, fara garnitura de chiuloasa????????? Mesaj completat acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor. tre sa dai carenajul frontal jos posibil sa fie cazut surubul de reglaj=situatie fericita posibil sa fie rupta o prindere a surubului=un pic mai mult de lucru nimic de speriat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 11, 2011 Share Postat Februarie 11, 2011 Mie imi miroase a oglinda din far. Caz in care trbuie sa dai sticla jos. Cum faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 oglinda din far este si la mine trancane pe teren accidentat dar nu am desfacuto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 aia cred ca si la mine face galagie, dar nu tare, si sta la locul ei, indiferent ce am facut pana acum, ca am coborat scari, ca am sarit (putin numa) tot asa a batut farul. de desfacut sticla la far am desfacut la o aprilia rs 125 acuma vreo 2-3 ani, mai precis am taiat adezivul cu care a fost lipita, am reparat oglinda si apoi am lipit la loc sticla cu un silicon adeziv. la domi nu stiu exact cum e facut. chiar daca este turnat corpul farului peste buza sticlei tot trebuie sa se poata face ceva... daca aveti careva vreo poza cu farul (cu corpul farului etc...) chiar sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 hmmmm amu mi ciuda ca am aruncat corpul farului spart ,,,,,,,,,,,, putea fi obiect de studiu excelent,,,,,,,,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Nu poti taia direct adezivul ca nu aungi la el... Trebuie incalzit teoretic. Bagi farul la cuptor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 se poate incalzi cu un suflator de aer cald, pe portiuni, mai precis cate o jumatate din contur, se departeaza cu un cutit, cutter, o surubelnita, ceva, si apoi se incalzeste si cealalta parte. Mesaj completat iata si 3 poze dupa iesirea de azi se vad in spate scarile tocmai coborate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor. Am rezolvat, era sarit surubul din dreapta jos de fapt e un fel de bila in capul surubului cel ce tine oglinda fixa , asa ca am decupat frumos o bucata de plastic cu tot cu acel surub, am inlocuit surubul cu ceva made in Romania, am lipit bucata de plastic la loc si gata acum nu mai joaca oglinda. Initial am vrut sa desfac sticla dar mia fost frica sa nu o sparg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 se poate incalzi cu un suflator de aer cald, pe portiuni, mai precis cate o jumatate din contur, se departeaza cu un cutit, cutter, o surubelnita, ceva, si apoi se incalzeste si cealalta parte.Mesaj completat iata si 3 poze dupa iesirea de azi se vad in spate scarile tocmai coborate Si le-ai mai urcat inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 eh, am urcat pe langa.... inca la urcat nu ma bag, maximul de urcat trepte este 3 pana acum. o sa mai incerc...sa vad cum se simte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) eh, am urcat pe langa.... inca la urcat nu ma bag, maximul de urcat trepte este 3 pana acum. o sa mai incerc...sa vad cum se simte... Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol. Editat Februarie 12, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol. Salutare! la urcare trepte / borduri inalte, ce trebuie sa fac ca sa nu imi mai patineze roata spate? (in afara de abordare cat mai perpedinculara) (si tot nu am CDI si ce a mai mers de plimbare azi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 un pic de impuls dinainte, cauciucuri bune (cu crampoane), mai impingi si cu picioarele...exercitiu in general.... Mesaj completat Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol. stiu ca daca te opresti e urat... cu bicicleta atacam scari (gen 2 rampe, a cate 15-20 trepte...vreo 5 m pe inaltime in total) cam cu full speed, din capatul opus al parcului, dar bicicleta o ridicam de fata sa nu loveasca tare roata. + presiune mai mare in pneuri ca sa nu lovesc jantele + era hardtail. Mesaj completat ah si sa mentionez ca scarile pe care urcam erau "uzate" deci buza treptelor era rotunjita, si nu colturoasa, treptele aveau cam 12 cm inaltime... Mesaj completat si da, bike-ul era de 10 ori mai usor avea 16-17 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Merge sa urci si cu gume normale, doar sa ai destul avant si daca simti ca nu merge ambreiaj + frana un pic + tinut bine cu picioarele. Numai dintr-o bucata poti urca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) banuiesc cum ca unii dintre noi (eu sigur) au pornit macar odata motoreta cu ajutorul unei baterii de masina, adica clasic, cu fire de la o masina pornita (sau nu) si dat drumul la moto. acum urmeaza intrebarea: care ati facut invers? de la motocicleta sa porniti masina? eu da Editat Februarie 13, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) banuiesc cum ca unii dintre noi (eu sigur) au pornit macar odata motoreta cu ajutorul unei baterii de masina, adica clasic, cu fire de la o masina pornita (sau nu) si dat drumul la moto. acum urmeaza intrebarea: care ati facut invers? de la motocicleta sa porniti masina? eu da Si eu. Dar nu cu Domi-ul Am pornit Matiz-u asta toamna de la BMW Editat Februarie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) ah pai tu ai pornit motorul mai mic de la masina (800 cmc parca) cu motoreta de cat? 1100 ?) eu cu domi am pornit opelul de 1.6 Editat Februarie 13, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 ah pai tu ai pornit motorul mai mic de la masina (800 cmc parca) cu motoreta de cat? 1100 ? eu cu domi am pornit opelul de 1.6 Deh, se mai intampla Presupun ca domi era pornit, eventual putin turat si clestii erau fix pe bateria masinii, nu? Probabil nici bateira respectiva nu era chiar decedata, deci a luat-o. N-am incercat niciodata, pentru ca nu am avut ocazia. Cand a fost sa fie, eram cu BMWu acasa si mai la indemana decat masinile vecinilor Sa vezi ce haios e sa bagi clestii la bateria de BMW In fine... cine vrea ABS? Eu am facut un mini-proiect: 200e centrala 150e senzori 100e furtune Ce imi ramane... niste butoane (~25e daca iau de firma) si manopera de adaptare. Adica sudura locaselor de senzori si adaptarea rotitlor de ABS pe discurile de frana existente. Relativ simplu, probabil maxim 100e manopera. Si ar mai ramane problema vesnica: UNDE? Raspunsu e simplu, daca refaci cablajul de sub sha: deasupra airboxului, in spate. Probabil va trebui modificata si saua sau cutia de aer, dar asta e deja o nimica-toata. In plus, nu stiu cat consuma, deci e posibil sa se impuna o rebobinare a statorului (nasoala treaba ca e scumpa! - romanii nostri lucreaza prost aici) si un nou releu (130e ignitech) care sa duca undeva la 250W in loc de 180W. Statoru de domi se poate duce in zona 220-240w (+33%) - asta fac americanii pe XR650L. Totalul e undeva intre 500 si 800e. Asa, ca fapt divers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.