phreak_or Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 vreau eu o husa Vezi pe louis.de sau la magazine de specialitate. A mea am luat-o din debrecen si am dat pe ea aproximativ echivalentul a 80 lei. Cele de pe louis sunt mai subtiri si mai ieftine, dar totusi cred ca sunt bune. Eu pun prima data un cearsaf peste partea cu bordul si rezervorul si apoi husa. ...Eu am parbriz inalt. E super OK, mai ales ca eu merg pana la 60 km/h cu casca deschisa. ... Hmm... Azi am mers cu casca deschisa pana la 40 km/h, fara parbriz, si nu m-a deranajat vantul . A fost cald...vreo 20 de grade. asa arata protectia de telescop la mobra meaeste foarte ok a scapat de noroi Asa arata la mine: Iesirea de azi: Mesaj completat Pentru huse "verifica asta afara" : http://www.louis.de/_10802d76b5142f23db5a8...tnr_gr=10008324 http://www.louis.de/_10802d76b5142f23db5a8...tnr_gr=10008348 http://www.louis.de/_10802d76b5142f23db5a8...tnr_gr=10008346 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 si totusi cat tea costat ciorapul ala de pe telescop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Aproximativ 40 - 44 lei. Comandat de pe louis. Transportul gratis (comanda a fost peste 100 lei) prin http://kronaumoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) [quote name='Dominator72' Si spune tot: mergi pana la 60km/h cu casca deschisa si cu pasagera, iar cand depasesti 60km/h te ridici pe-o roata ca sa nu fie nevoie sa inchizi casca da... daaa Cu casca deschisa si pasagera inchisa. Nu merg pe o roata ca intra vantul sub fusta... Mesaj completat [quote name='phreak_or' Asa arata la mine: Eu zic ca asta e solutia perfecta. Pozele cu moto sunt la barajul de la Tileagd? Editat Martie 31, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salutare , prieteni ! Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg. Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare. Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salutare , prieteni ! Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg. Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare. Va multumesc ! Doua sfaturi: 1) Pune bateria la incarcat (daca folosesti incarcator auto, maxim o ora); 2) Pune benzina proaspata si inainte de a incerca sa o pornesti goleste si carburatorul (surubul de purjare se afla in partea de jos a carburatorului pe partea dreapta - modele 95+, sau pe partea stanga modele anterioare) Daca iti pornea bine inainte de vacanta, dupa pasii 1 si 2 tragi socul la maxim si trebuie sa porneasca la primul buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 ...Pozele cu moto sunt la barajul de la Tileagd? Nu chiar in Tileagd, la Fughiu, fix langa Osorhei, cam la 4-5 km de la iesirea din Oradea. Doar ca eu merg acolo pe un drum de tara, mai offroad prin alta parte a orasului. Salutare , prieteni ! Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg. Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare. Va multumesc ! Verifica bateria! Eventual incearca cu clesti de la o baterie de masina. Sunetul de la releu se auzea si la mine foarte urat cand am luat mobra si era bateria dusa. Cum puneam cabluri de la masina pornea frumos. Acum am baterie noua si merge bine. Daca nici asa nu merge atunci e mai complicat. Poti eventual sa o pornesti si impinsa si apoi sa vezi daca incarca masurand TENSIUNEA (volti) la bornele bateriei. Ar trebui sa fie 14 V sau mai mult. In orice caz, peste 12 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salutare , prieteni ! Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg. Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare. Va multumesc ! E doar descarcata bateria. Incarc-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Cum au spus si celialti, cel mai probabil e bateria. Asa am patit si eu dupa asta iarna. Daca nu pleaca dupa ce ai incarcat bateria (socul la maxim, e posibil sa invarti de mai multe ori) e posibil sa ai pb cu electromotorul. Asa am patit eu acum 2 ani. Si am rebobinat degeaba releul de incarcare. Desfacut, verificat carbunii si rotorul sau cum ii zice (sunt praf la mecanica) sau cumparat altul. Electromotor functionabil am eu, ramas de la fosta, insa nu e in stare cat sa ti-l dau si sa zic sa nu-ti mai faci pb din cauza lui Bafta! ( Un sfat pt toti: fiti siguri, intrebati inainte sa mai comandati piese care doar banuiti ca sunt duse... eu am ramas cu destule sh care inca functionau pe acasa, bani aruncati aiurea Unele chiar dupa ce mi-au spus mecanici ca sunt duse, mecanici care ulterior s-au dovedit a fi... incapabili.. Insa Switch de aici de pe forum e un om care chiar stie ce vorbeste. Am auzit ca si pe viilor la MyMoto ar fi un mecanic priceput, Prfoesoru' sau nu mai stiu exact, nu am apucat sa il testez cu fosta dar am auzit din destule parti ca ar fi ok, daca stiti ceva astept un pm. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) dupa cum ziceam la un moment dat, am o bataie in ghidon care se simte la franari (mai) bruste sau denivelari marunte, ca urmare am desfacut si se pare ca unul din rulmentii de la jug, cel superior, si-a facut joc in camasa interioara. a "batut" axul in el din cauza ca nu a fost strans suficient (aparent, pentru ca inainte de a demonta/remonta jugul nu aveam nici o problema) asa ca am comandat setul de rulmenti la motodiscount... Mesaj completat ia uitati la amortizorul asta, eu vad sigla BMW pe eticheta de SHOWA, e posibil sa se potriveasca, cam seamana la prima vedere ce-i drept.... ati mai vazut modelul asta? robinetul ala presupun ca regleaza preloadul, ceea ce e misto tare http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Editat Martie 31, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 dupa cum ziceam la un moment dat, am o bataie in ghidon care se simte la franari (mai) bruste sau denivelari marunte, ca urmare am desfacut si se pare ca unul din rulmentii de la jug, cel superior, si-a facut joc in camasa interioara. a "batut" axul in el din cauza ca nu a fost strans suficient (aparent, pentru ca inainte de a demonta/remonta jugul nu aveam nici o problema)asa ca am comandat setul de rulmenti la motodiscount... Mesaj completat ia uitati la amortizorul asta, eu vad sigla BMW pe eticheta de SHOWA, e posibil sa se potriveasca, cam seamana la prima vedere ce-i drept.... ati mai vazut modelul asta? robinetul ala presupun ca regleaza preloadul, ceea ce e misto tare http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Pot sa iti zic aproape sigur ca e telescop de bmw f 650 model 94-98 si ca nu se potriveste desi prinderile sunt la fel. Este cu 4 cm mai scurt sau ceva de genu si asta inseamna foarte mult. Se poate insa modifica pentru a potrivi, si eu am vrut sa fac aceasta adaptare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Pot sa iti zic aproape sigur ca e telescop de bmw f 650 model 94-98 si ca nu se potriveste desi prinderile sunt la fel. Este cu 4 cm mai scurt sau ceva de genu si asta inseamna foarte mult. Se poate insa modifica pentru a potrivi, si eu am vrut sa fac aceasta adaptare m-ai lamurit, multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Fratilor, de unde ma sfatuiti sa achizitionez o flansa de carburator din aceea lunga, pentru RD02? Pe oemmotorparts, la acelasi model apar 2 flanse, cu coduri si preturi diferite si precizarea 'Discontinu' ce-o mai fi si asta? Vazusem mai demult niste poze cu niste flanse mesterite din aluminiu. Are cineva? Switch, am incercat sa pun motor de pe RD08 pe RD02, se potriveste perfect, dar nu are iesire pentru vacuumul de la carburator. La RD08 e pe cadere libera carburatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) pe punga de la flansa mea scrie (ce se mai intelege),16121xxxxN9 000 Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Vazusem mai demult niste poze cu niste flanse mesterite din aluminiu. Are cineva? Switch, am incercat sa pun motor de pe RD08 pe RD02, se potriveste perfect, dar nu are iesire pentru vacuumul de la carburator. La RD08 e pe cadere libera carburatorul? Motoru vine perfect, trebe airbox si gat de admisie "asortate" cu cadrul. Adica daca ai cadru RD02, airbox si gat admisie tot de acolo. Nu as recomanda flanshe din aluminiu. Carburatoarele sunt relativ identice. Difera doar pozitia pompei. Iar amortizoru ala seamana al dracu de bine cu cel de spate de R1100GS. Ca fapt divers, raportul de cursa intre axul rotii si amortizor e de 1:4. Adica o diferenta de 1cm la nivel de amortizor se va traduce printr-o diferenta de nivel de 4cm la nivelul rotii. 4.5cm la amortizor e toata cursa normala (adica 180mm cursa rotii)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nu seamana cu ce vazui eu. De unde ai luat flansa? Mesaj completat Motoru vine perfect, trebe airbox si gat de admisie "asortate" cu cadrul. Adica daca ai cadru RD02, airbox si gat admisie tot de acolo. Nu as recomanda flanshe din aluminiu. Carburatoarele sunt relativ identice. Difera doar pozitia pompei. Pai unde este pompa de vacuum la motorul de pe RD08? La cel de RD02 e o rampa in fata si o supapa in lateral-stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Nu seamana cu ce vazui eu. De unde ai luat flansa? De la motocicleta RD02 de la care am luat si cadrul. Flansha poti lua OEM - iti aduce dilly. Ceri si tu pe baza seriei de cadru. Poti incerca si la HOnda, diferenta de pret ar fi de vreo 5% (nu stiu in favoarea cui). Pai unde este pompa de vacuum la motorul de pe RD08? La cel de RD02 e o rampa in fata si o supapa in lateral-stanga. Pe acolo. Sorry. Habar nu am care carburator are pompa unde. Momentan nici nu mai stiu daca ce am eu pe motor e din 91, 93 sau 96 - oricum sunt identice, iar cu jicloarele m-am jucat de am innebunit. Editat Aprilie 1, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 De la motocicleta RD02 de la care am luat si cadrul. Flansha poti lua OEM - iti aduce dilly. Ceri si tu pe baza seriei de cadru. Poti incerca si la HOnda, diferenta de pret ar fi de vreo 5% (nu stiu in favoarea cui). Scuze, intrebarea era pentru dorinmihail. Poate nu m-am exprimat clar. Problema mea e ca din carterul de RD02 iese o teava care merge la un furtun, conectat la o supapa, legata mai departe de carburator. Motorul de RD08 pe care vreau sa-l montez nu are teava din aceea si nici suport pentru supapa respectiva. Eu am flansa, carburatorul si airbox-ul de RD02 dar nu imi dau seama unde sa bag furtunul de vacuum in motorul de RD08. Presupun ca fara vacuum nu o sa functioneze corect carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Cand am cumparat motorul am primit si flansa de rezerva. baga niste poze cu furtunele alea. care si pe unde ajunge. Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Valva cu pricina se gaseste sub carcasa de plastic gri dintre cutia de scule si reductorul de la electromotor. Se vede furtunul care merge spre carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Poate nu m-am exprimat clar. Problema mea e ca din carterul de RD02 iese o teava care merge la un furtun, conectat la o supapa, legata mai departe de carburator. Motorul de RD08 pe care vreau sa-l montez nu are teava din aceea si nici suport pentru supapa respectiva. Eu am flansa, carburatorul si airbox-ul de RD02 dar nu imi dau seama unde sa bag furtunul de vacuum in motorul de RD08. Presupun ca fara vacuum nu o sa functioneze corect carburatorul. Ah, unul avea epurator de gaze, celalalt nu. Pune o poza doua si clarificam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Am pus o poza pe pagina precedenta. Adica nu e vacuum, ia gaze din carter si le readuce in admisie? Mesaj completat Daca pun un dop pur si simplu la carburator si nu mai montez dracia aia, mai functioneaza? Editat Aprilie 1, 2011 de tepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Ma Swich, nu asa era si a lui Mihnea(Harciog), modelul pt SUA? chestie care readuce aerul evacuat pt a se diminua poluarea, ceva de genul asta(din ce mai tin eu minte). Sau bat eu campii? Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Dragi Dominatori (adica posesori de Honda Dominator), Am o veste mult asteptata de foarte multi dintre voi! Vestea se refera la organizarea Dominatoriadei 2011 Avand in vedere comunitatea foarte puternica a iubitorilor acestui model de motocicleta din Italia, am luat legatura cu aceasta comunitate (www.dominator650.it) si am discutat despre posibilitatea de a organiza impreuna o astfel de eveniment, respectiv o intalnire a posesorilor Honda Dominator. Cei doi reprezentati cu care am discutat (Paco si Valentti) au fost foarte incatati si au analizat impreuna cu membrii comunitatii lor aceasta propunere si ne-au propus pentru anul acesta ca loc de desfasurare a intalnirii zona Muntilor Dolomiti (in Italia), pe traseele propuse pe Louis in luna ianuarie anul curent. Avand in vedere ca pentru mare parte dintre noi o astfel de excursie ar insemna un efort financiar si fizic destul de mare, am comunicat acest lucru partenerilor organizatori din Italia iar ei au venit in final cu o oferta greu de refuzat: vor deconta ei integral contravaloarea transportului dus-intors si 50% din taxa de cazare (campare). In privinta transportului exista doua variante: - cu motorul intre picioare (cea mai frumoasa, deoarece traseul include Venetia si Padova); - cu motorul pe tren pana la Verona (tranzit in aproximativ 28 de ore, vagon cu cuseta), iar de acolo pe sosea pana la Bolzano (aprox 110km), iar din Bolzano aprox 30km de drum forestier pana la locul de campare. Din cate am inteles de la Valentti, costurile alimentelor sunt comparabile cu cele de la noi (la restaurant e chiar usor mai ieftin, insa berea e mai scumpa decat la noi), iar in hipermarket-uri e chiar mai ieftin decat la noi. Singurul dezavantaj este ca nu vom avea voi sa facem foc de tabara, ci doar putem face gratar in locuri special amenajate, deoarece locul de campare este intr-o rezervatie naturala, cu zone bine delimitate. Costul pentru campare este de 5 euro/cort + 3 euro fiecare persoana, accesul cu moto fiind gratuit. Din costurile de campare mentionate, 50% vor fi suportate de partenerii italieni. Perioada propusa pentru desfasurare este 1-7 septembrie 2011 (de joi pana miercuri), perioada care include si tranziatarea (drumul dus si intors). Singura rugaminte pe care am primit-o din partea partenerilor organizatori din Italia este sa comunic pana luni, 4 aprilie 2011, numarul de participanti din Romania. Astfel ca lista este deschisa pana pe 4 aprilie 2011, ora 20:00 (ora Romaniei). In concluzie: Dominatoriada 2011 - editia a treia, cu participare internationala, va avea loc in Muntii Dolomiti/Italia, in perioada 1-7 septembrie 2011 Imi permit sa ma inscriu in capul listei: 1) Dominator72 + pasagera. P.S. Avand in vedere timpul foarte scurt in care trebuie sa dam un raspuns, am considerat ca nu ar fi foarte eficient sa deschid un topic separat. Editat Aprilie 1, 2011 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Motorul e luat din Germania. Cu toate astea, am gasit instalatia in manualul de service, la Sectiunea 4 - sistemul de alimentare. Cica e numai pentru modelul de California, ceea ce nu are sens. Asta e din '92, iar in Cali s-au vandut doar 88 si 89. Tot nu inteleg la ce foloseste, baga aer curat din airbox in evacuare sa pacaleasca testul de noxe? Intrebarea importanta e: Oare merge carburatorul pe care il am fara vacuum de la instalatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.