GEORGIAN Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) As vrea sa pun 2 proiectoare la domi de 55w cu releu , credeti ca ar fi vreo problema cu incarcarea , a mai pus cineva la domi? Editat Aprilie 10, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) As vrea sa pun 2 proiectoare la domi de 55w cu releu , credeti ca ar fi vreo problema cu incarcarea , a mai pus cineva la domi? Nu poti pune nici macar unul singur de 55w si sa te astepti sa iti mai incarce ceva. Facusem chiar eu niste calcule acum ceva pagini. Mesaj completat Si am primit si raspunsul de la Dynojet, nu ofera kituri pentru modelele 88-89 (The jet kit that we offer is only for use in the 1990-1995 models. We do not offer a jet kit that will work for your application.) Intreaba-i daca stiu si cre sunt diferentele intre modelul 88-89 si 90-91 dpdv al carburatorului, evacuarii sau distributiei. Editat Aprilie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 am inteles mersi , nu o sa mai pun si o sa strang bani de un xenon daca esim din criza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 are cineva stator de domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 am primit toba! am gasit doua coliere de inox care vin la fix si o voi fixa de cadru, ramane de rezolvat cu tzevaraia si prima problema ar fi materialul, mai exact o bucata de teava inox cu diametrul exterior 62mm si una de 32-33mm pentru imbinarea cu galeria, destul de greu de gasit ambele... Si am primit si raspunsul de la Dynojet, nu ofera kituri pentru modelele 88-89 (The jet kit that we offer is only for use in the 1990-1995 models. We do not offer a jet kit that will work for your application.) Sa ne spui cum e cu toba. Ai apucat sa o montezi? Pe mine ma bate gandul sa iau de la Vick.... De ce nu ar merge jet kit-ul ala pe domi din 89? Sau chiar de ce nu ar merge pe domi din 97? Si unul de-ala as lua... cu toate ca sa maresc gaurile din cilindru sa iau in slow jet de 50 si 3 main-uri de diverse dimensiuni s-ar putea sa iasa mai ieftin. Iar acul il pot ridica punand o saiba sub el. Ramane intrebarea: Exista dyno pe undeva prin Ro? Ca de nu trebuie sa imi iau inima-n dinti si sa merg spre vecini ca sa fiu sigur ca iese treaba buna. Mesaj completat Aici scrie ce contine kit-ul dynojet pt domi din 90-95 si ce e de facut cu el: dynojet_jetkit_domi_90_95.pdf Mesaj completat Am cautat si jet-uri. Pe oemmotorparts.com este slow jet de 50 cu 11.11 eur, main jet de 145, 150, 152 si 162(pt '93) fiecare sub 10 euro. ar trebui sa se mai gaseasca si mai mari pe undeva, dar nu stiu unde. Sa facem un calcul orientativ: 3 main jet-uri de dimensiuni diferite 10x3=30 eur, slow jet 10 eur. Deci 40 euro doar pe astea + taxe de transport=> bate spre 55-60 eur. Deci merita dynojet care e 68 eur cu tva din timisoara: http://www.thunderbikes.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Mai bine intreaba inainte sa arunci banii aiurea. Exista diferente la carburatie intre modelele RD02 si RD08, de fapt si intre RD02 vechi si RD02 noi. Dyno-jet-u e un mod de a face bani din piatra seaca. In principiu, trebe un dyno ca sa faci carburatia brici. Bafta la romania; prefer Ungaria. Un jet oarecare = $2-5 adica vreo 6-20 lei bucata!!! E-bay sau diverse site-uri de afara. Eu am o colectie maricica gratie unui american binevoitor. Eu o sa fac combinatia galerii de diam. 28 (+15% fata de stock), cot 2-in-1 si toba Vick. Dupa asta si-un filtru KN sa vad ce zice carburatia. Am cateva metode de ales jet-urile optime (main-ul cel putin). Sa vad cum reglez zona mediana; probabil voi merge la amestec bogat (saiba) ca sa fiu sigur, in functie de cum am setarile pt main si aer. Phreak, daca vrei sa maximizezi carburatia la domi, poate ar trebui sa cauti pe net Dave's mods: http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/. Nu sunt portari directe la domi (care am impresia ca nu are carb de 42 ci de 38), insa e un foarte bun punct de plecare. Editat Aprilie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 "Thanks for your reply. Do you have any information about the differences between the carburetor, exhaust and distribution of these two models 88-89 and 90-95 ? I am planning to change the exhaust on my bike and I'm afraid that the engine will run lean... Thanks in advance!" si raspunsul... Michael Cory to me I do not have any information about the older model. Let me know if I can be of any further assistance. Thank You! Michael Cory Research & Development www.Dynojet.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Mda, de asteptat. Care ai un carb la indemana? Cat e diametrul la iesirea spre motor (diam interior)? Parca 38 era... Editat Aprilie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Am gasit si asta: 6 sigma jet kit pareri? Switch. Spuneai ca se gasesc jet-uri pt domi pe diverse site-uri. Te rog sa ma indrumi, nu am reusit sa gasec mare lucru. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Un sfat de la astia mai batrani pt cine vrea sa isi schimbe tobele la dominator. Am dominator de 4 ani si aprox 50000 de km si de mult timp circul cu tobele "operate" adica din 2 camere de amortizare eu am facut una si asta este in linii mari echivalentul la ce tobe vreti voi sa puneti. Nu am modificat absolut nimic la carburator inafara de montarea unei flanse fara limitare, aerul fiind reglat exact dupa specificatiile tehnice dupa seria de pe carburator(filtru original) si vreau sa va spun ca motorul functioneaza perfect, relantiul ar sta si la 900 de ture (desi il reglez la 1300) si am depasit cu mult viteza maxima constructiva din talon (asa ca incercare nu zi de zi)...si motorul are 80000 de km. Daca in schimb vreti performante si mai bune...nu ma bag, dar orice modificare la carburator atrage dupa sine si o oarecare crestere a consumului si e pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 La ce "flansa fara limitare" te referi? Galeria de admisie? (tubul de cauciuc dintre carb si motor?) Nu stiu exact, dar pe diverse forumuri, dupa ce carburatorul a fost "reglat" (schimbate jet-urile) conform unor aparate de masurare ori a gazelor, ori a puterii obtinute, unii au declarat ca au consum mai bun decat inainte. Cum nu stiu. Mesaj completat Ah, si viteza constructiva si eu probabil ca as putea sa o depasesc. Maxim am mers 150, mai mergea dar mi-a fost mila, in conditiile in care am pinioane 15/48. In CI scrie Vmax constructiva 155 km/h Abia astept sa schimb kit-ul de lant cu unul standard sa am si eu o turatie mai decenta la viteza de croaziera (90-100 km/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Ah, si viteza constructiva si eu probabil ca as putea sa o depasesc. Maxim am mers 150, mai mergea dar mi-a fost mila, in conditiile in care am pinioane 15/48. In CI scrie Vmax constructiva 155 km/hAbia astept sa schimb kit-ul de lant cu unul standard sa am si eu o turatie mai decenta la viteza de croaziera (90-100 km/h) Cu 15/48 am mers maxim cu 165-167 (pe bord, ca real cred ca e mai putin); asta asa, de testare, vreo 10-15km; pozitie: capu-ntre-oglinzi, iar pentru frana doar ma ridicam putin. Acum, cand am schimbat kit-ul de lant, am 15/46 si nu am avut ocazia sa testez. Insa pentru oras (momentan n-am iesit din oras) regret ca nu am combinatia 15/48... Editat Aprilie 13, 2011 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Sunt curios... la ce turatie ai mers cu 165-167 ? Eu la 150 eram pe la 7000 rpm, poate chiar foarte putin peste. Ori imi patineaza mie putin ambreiajul... Asa mare e schimbarea de cuplu intre 15/48 si 15/46? E cu mult mai lenes? Oricum banuiesc ca daca as avea pinioane standard m-ar tine mai mult si anvelopa spate. Asa mai mult de 8000 nu cred ca ma tine k60-u asta. Ca tot am zis de anvelopa. Merita pus de 130? Citisem pe undeva pe net ca daca e mai lat atunci se uzeaza mai greu. (teoretic adevarat, dar nu stiu practic) Oricum treaba ca daca e mai lat nu se afunda bine in noroi nu prea e valabil la mobra asta...ca ori se afunda de tot ori fuge de sub tine Editat Aprilie 14, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Un sfat de la astia mai batrani pt cine vrea sa isi schimbe tobele la dominator. Am dominator de 4 ani si aprox 50000 de km si de mult timp circul cu tobele "operate" adica din 2 camere de amortizare eu am facut una si asta este in linii mari echivalentul la ce tobe vreti voi sa puneti. Nu am modificat absolut nimic la carburator inafara de montarea unei flanse fara limitare, aerul fiind reglat exact dupa specificatiile tehnice dupa seria de pe carburator(filtru original) si vreau sa va spun ca motorul functioneaza perfect, relantiul ar sta si la 900 de ture (desi il reglez la 1300) si am depasit cu mult viteza maxima constructiva din talon (asa ca incercare nu zi de zi)...si motorul are 80000 de km. Daca in schimb vreti performante si mai bune...nu ma bag, dar orice modificare la carburator atrage dupa sine si o oarecare crestere a consumului si e pacat. Motocicleta poate merge perfect si cu carburatia varza Mai ales cand la relanti poti sa reglezi surubul de aer (si multi fac asta). Flansa de care zice omul aici e cea care limiteaza motocicleta la 25kW (33cp). Gatul dintre carb si cilindru. Mesaj completat Oricum banuiesc ca daca as avea pinioane standard m-ar tine mai mult si anvelopa spate. Asa mai mult de 8000 nu cred ca ma tine k60-u asta. Ca tot am zis de anvelopa. Merita pus de 130? Citisem pe undeva pe net ca daca e mai lat atunci se uzeaza mai greu. (teoretic adevarat, dar nu stiu practic) Oricum treaba ca daca e mai lat nu se afunda bine in noroi nu prea e valabil la mobra asta...ca ori se afunda de tot ori fuge de sub tine K60-ul moare relativ repede cand il incarci si il tii moale. Gen pasager si bagaje, cu presiune sub 2.2. Al meu a tinut cat a tinut pentru ca am mers mult timp solo si cu suprapresiune. Nu din cauza raportului ti s-a tocit Daca vrei guma noua, recomand tot 120. Daca era mai util 130ul, puneau din start 130 baietii de la Honda (ca la TA). In principiu nu ai nimic de castigat. Singurul motiv pentru care eu as pune 130 80 in loc de 120 90 ar fi daca as vrea un profil specific 130 80 care nu are echivalent pe dimensiunea standard (Metzler Karoo T de ex). Mesaj completat Cu raport standard de an 1996 (15-45), atingi foarte usor viteza maxima din talon. Verificat pe vitezometru digital reglat pt a indica viteza reala nu mai mult. Undeva in jur de 7000 parca. Editat Aprilie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Anvelopa noua imi va trebui, pe spate, dar sper sa mai tina asta vreo 2000-3000 km iar dupa aceea probabil voi lua un ContiEscape (sau k76?). Pana atunci o sa stie si Dorin sa imi spuna cum i se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Anvelopa noua imi va trebui, pe spate, dar sper sa mai tina asta vreo 2000-3000 km iar dupa aceea probabil voi lua un ContiEscape (sau k76?). Pana atunci o sa stie si Dorin sa imi spuna cum i se pare. K76 SUCKS. Nu iti lua. Mai bine Tourance. 100 ron in plus dar macar stii ca pe ud ai aderenta calumea. Eu la BMW aveam un tourance fara profil pe 2cm pe mijloc. Pe ud era horror. Un K76 nu e cu mult mai stabil. Asta din punctul meu de vedere inseamna ca e de (cuvant urat) noua guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Motocicleta poate merge perfect si cu carburatia varza Mai ales cand la relanti poti sa reglezi surubul de aer (si multi fac asta). Flansa de care zice omul aici e cea care limiteaza motocicleta la 25kW (33cp). Gatul dintre carb si cilindru. Mesaj completat K60-ul moare relativ repede cand il incarci si il tii moale. Gen pasager si bagaje, cu presiune sub 2.2. Al meu a tinut cat a tinut pentru ca am mers mult timp solo si cu suprapresiune. Nu din cauza raportului ti s-a tocit Daca vrei guma noua, recomand tot 120. Daca era mai util 130ul, puneau din start 130 baietii de la Honda (ca la TA). In principiu nu ai nimic de castigat. Singurul motiv pentru care eu as pune 130 80 in loc de 120 90 ar fi daca as vrea un profil specific 130 80 care nu are echivalent pe dimensiunea standard (Metzler Karoo T de ex). Mesaj completat Cu raport standard de an 1996 (15-45), atingi foarte usor viteza maxima din talon. Verificat pe vitezometru digital reglat pt a indica viteza reala nu mai mult. Undeva in jur de 7000 parca. Daca are carburatia varza se vede oricum pe bujie mai ales daca umbli prin oras. Daca bujia e caramizie carburatia e buna. Consumul ii un alt semn (la mine e 3.4-4 afara cu pasager dar ii drept ca motoru ii de 500). In legatura cu cauciucul spate, eu am umblat destul de mult (25000) cu un michelin sirac de 130/80 si nu stiu de ce mi s-a parut mai stabil in curbe decat cel pe care il am acum (metzeler tourance 120/90). Ma intreb totusi fiindca difera si talonul intre cele 2 dimensiuni, nu se modifica putin rapoartele? Adica de ex daca mi-as pune 140/70 nu ar fi ca si cum as avea 2 dinti in plus la pinionul spate? Mesaj completat Ii o chestie interesanta si cu pinioanele astea. In cartea tehnica scrie asa: final reduction: nx 650 (SW) - (45/15) nx 650 (F,ED,ND,SP,U,GI,GII,E) - (47/15) nx 500 -(44/15) Eu am avut 15/47 si mi se parea foarte turata (4800 rpm la 100km/h in a 5-a), acuma i-am pu 43 pe spate (ca 44 nu am gasit) si ii ok in afara, dar in oras sau cu 2 persoane si bagaje trebuie schibmate vitezele mult mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) are cineva stator de domi? Salut Am io stator de Domi dar nu-l dau decat la schimb cu CDI Dace e interesat cineva, va rog PM Editat Aprilie 15, 2011 de mihai1963 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 conti escape de nota 10 cica din auzite de la baieti iar bridgeston trail max radial 152 am avut pe pegasa. mortal. si pe ud si pe uscat. in teren tare e ok. pe moale ai cam b....o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) Daca are carburatia varza se vede oricum pe bujie mai ales daca umbli prin oras. Daca bujia e caramizie carburatia e buna. Consumul ii un alt semn (la mine e 3.4-4 afara cu pasager dar ii drept ca motoru ii de 500).In legatura cu cauciucul spate, eu am umblat destul de mult (25000) cu un michelin sirac de 130/80 si nu stiu de ce mi s-a parut mai stabil in curbe decat cel pe care il am acum (metzeler tourance 120/90). Ma intreb totusi fiindca difera si talonul intre cele 2 dimensiuni, nu se modifica putin rapoartele? Adica de ex daca mi-as pune 140/70 nu ar fi ca si cum as avea 2 dinti in plus la pinionul spate? Imi permit sa te contrazic: in general in oras bujia va fi afumata, chiar daca reglajele sunt bune. Sirac e un profil mai interesant decat Tourance, insa tine mult mai putin si e mai scump. Sunt extrem de bune si un prieten de-al meu, impatimit de domi-uri, jura pe profilul ala. Si el are 130/80 pt ca nu a gasit 120/90. Daca ti s-a pus pata pe 140, ideal ar fi 140/75, dar nu exista. Daca pui roata mai mica (140/70 e mai mic in diametru decat 130/80 sau 120/90) scazi viteza si cresti cuplul. Insa diferenta este undeva la 4-6%. Cam dat un dinte pe foaia spate. Ma repet: nu cred ca are rost sa facem modificari din astea dubioase - 120/90 si daca profilul o cere, 130/80 e in regula. In 140 nu ai absolut niciun motiv sa te duci. Vrei modificare serioasa de ciclistica? Pune janta de 18! Mesaj completat For everyone's information: WeMoto.COM ofera jet-uri pt carb-urile noastre cu diametre de la 0.78 la 1.90 mm. Adica de la 78 la 190. Stock sunt intre 140 si 160, functie de an si tara de provenienta (de fapt tara in care s-a comercializat initial). Pret? 3 lire jumate sau vreo 15-16 lei. Cine aduce? Dilly. Tot acolo gasesti si plutitor la 11 lire (deja e scump: 55-60 lei), simeringuri de supapa la 2 lire (10 lei) bucata sau lant de distributie la 50 lire (~260RON!). Editat Aprilie 15, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Un sfat de la astia mai batrani pt cine vrea sa isi schimbe tobele la dominator. Am dominator de 4 ani si aprox 50000 de km si de mult timp circul cu tobele "operate" adica din 2 camere de amortizare eu am facut una si asta este in linii mari echivalentul la ce tobe vreti voi sa puneti. Nu am modificat absolut nimic la carburator inafara de montarea unei flanse fara limitare, aerul fiind reglat exact dupa specificatiile tehnice dupa seria de pe carburator(filtru original) si vreau sa va spun ca motorul functioneaza perfect, relantiul ar sta si la 900 de ture (desi il reglez la 1300) si am depasit cu mult viteza maxima constructiva din talon (asa ca incercare nu zi de zi)...si motorul are 80000 de km. Daca in schimb vreti performante si mai bune...nu ma bag, dar orice modificare la carburator atrage dupa sine si o oarecare crestere a consumului si e pacat. cred ca e foarte adevarat ce spui, si e foarte probabil sa fie pentru ca si ale mele sunt "operate de timp" (aka rugina) , nu de mine, si merge ok - problema mea e ca inca nu am gasit teava pentru toba care am cumparat-o... are cineva vreo sursa de teava de inox?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 cred ca e foarte adevarat ce spui, si e foarte probabil sa fie pentru ca si ale mele sunt "operate de timp" (aka rugina) , nu de mine, si merge ok - problema mea e ca inca nu am gasit teava pentru toba care am cumparat-o... are cineva vreo sursa de teava de inox?!?! Vezi pe la depozitele de materiale de constructii. Respectiv la cei care fac balustrade din inox. Ar trebui sa aiba ceea ce iti trebuie, poate chiar sa o si indoaie. Mesaj completat Chiar si la esapamente auto, pe unde vezi ateliere merita sa incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Salutare, am un dominator din 92 si am o mica problema (sper) la decompresor. Motorul a fost desfacut pentru o alta problema si cand s-a montat la loc a aparut un tacanit la supapa evacuare dreapta am crezut ca nu e reglata ok, am reglat dupa cum spune manualul dar a ramas tacanitul, am dat chiuloasa jos si am observat ca tacanitul e de la "cama" ce activeaza decompresorul. Nu stiu cum trebuie sa functioneze si cum trebuie sa fie pozitionata corect acea "cama" si daca e fixa sau are putin joc stanga dreapta. Daca sunt unele greseli in explicatie imi cer scuze, nu sunt mecanic de profesie Mesaj completat Salutare, am un dominator din 92 si am o mica problema (sper) la decompresor. Motorul a fost desfacut pentru o alta problema si cand s-a montat la loc a aparut un tacanit la supapa evacuare dreapta am crezut ca nu e reglata ok, am reglat dupa cum spune manualul dar a ramas tacanitul, am dat chiuloasa jos si am observat ca tacanitul e de la "cama" ce activeaza decompresorul. Nu stiu cum trebuie sa functioneze si cum trebuie sa fie pozitionata corect acea "cama" si daca e fixa sau are putin joc stanga dreapta. Daca sunt unele greseli in explicatie imi cer scuze, nu sunt mecanic de profesie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Tzacanitul nu e de la cama respectiva, este normal sa aiba acel joc. Cauta problema altundeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Vreau sa imi fac suporti pt bagaje, si nu gasesc pe nicaieri teava din otel de dimensiunea potrivita. Am cautat ceva cam de 12-15 mm diametru exterior si grosimea peretelui cam de 1mm. Am incercat la Materiale de costructii in mai multe locuri, magazine mari gen Practiker, OBI sau BricoStore. Idei? Mesaj completat Ah. Si in piata am cautat. Nici acolo nu era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.