switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Nu baga ATF, baga 10w. Aia e recomadnarea post-97. Va rog sa imi permiteti o corectie. Stiam eu ce stiam, dar nu mai stiam complet. Uitati acilea un studiu bine documentat: http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14039375&postcount=1259 Pe scurt, la inceputul anilor 90, ATFul era cam tot una cu ule ide furca 10w dpdv al proprietatilor. Acum insa s-au mai schimbat treburile si se pare ca devine mai putin vascos (8w zic unii). Totodata, nu toate uleiurile de furca au aceeasi vascozitate. Bottom line: 10w e stock. Icnercati ce vreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 am vazut si eu postarea respectiva, am de gand sa incerc un Repsol 10W... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Eu am pus Motorex 10w si sunt foarte multumit Exista vreo metoda sa schimb lantul fara presa? Daca nu, de unde pot sa cumpar o presa la un pret decent? Am vazut pe louis, la vreo 40 euro, numai pt lanturi D.I.D, stiti voi de altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Exista vreo metoda sa schimb lantul fara presa? Daca nu, de unde pot sa cumpar o presa la un pret decent? Am vazut pe louis, la vreo 40 euro, numai pt lanturi D.I.D, stiti voi de altceva? Pai lantul tau nu are o zala cu siguranta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Eu am pus Motorex 10w si sunt foarte multumit Exista vreo metoda sa schimb lantul fara presa? Daca nu, de unde pot sa cumpar o presa la un pret decent? Am vazut pe louis, la vreo 40 euro, numai pt lanturi D.I.D, stiti voi de altceva? 1. Lant deschis cu za cu siguranta - merge pus fara presa, evident. 2. Lant continuu - merge pus fara presa, dar trebuie data jos bascula. Bleah. 3. Lant deschis cu za de nitutit - trebe presa... sau inventivitate - bagat pe la locasul pinionului, ca sa nu fie nevoie de dat jos bascula - inchis cu ultima za - adus nicovala langa motor sau motor langa nicovala - folosit ciocan + dorn pentru nituire Editat August 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 1. Lant deschis cu za cu siguranta - merge pus fara presa, evident. 2. Lant continuu - merge pus fara presa, dar trebuie data jos bascula. Bleah. 3. Lant deschis cu za de nitutit - trebe presa... sau inventivitate - bagat pe la locasul pinionului, ca sa nu fie nevoie de dat jos bascula - inchis cu ultima za - adus nicovala langa motor sau motor langa nicovala - folosit ciocan + dorn pentru nituire In fine am vorbit putin cam in necunostinta de cauza , dar la mine si la Hondita si la Yamaha am did cu siguranta si la celelalte mobre am avut norocul sa prind (probabil de la ceilalti proprietari ) tot lanturi cu siguranta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 asa am aparut si eu aviz celor care zic:ce sa umblu eu cu genunchiere. rezultaturl unui accident la viteza destul de mica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 asa am aparut si eu aviz celor care zic:ce sa umblu eu cu genunchiere. rezultaturl unui accident la viteza destul de mica: Fata ce mai face , parca ziceai ca are umarul rupt ?! nu esti tipul care are si pe youtube un filmulet in care desfaci un carburator de domi ? Ce parere aveti de lanturile de distributie marca MORSE , eu unul nu am mai auzit de ei dar au un pret atractiv , 227 de lei , desi nu as face rabat la citiva lei in favoarea calitatii . Sa caut D.I.D ? sau ce alte marci mai sunt care se ocupa de fabricarea lanturilor de distributie . in ceea ce priveste patinele sunt relativ greu de gasit sau nu stiu eu unde sa caut ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Vand piese de honda nx 650 dominator, inclusiv piese de motor, cutie de viteze... 0740581956 Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Ca bine zici. Vand urmatoarele: - amortizor spate RD08 - CDI RD08, adaptabil la RD02/XR650L - Releu incarcare - Airbox RD08 - Tobe RD08 adaptate pt cadru de RD02 (trebuie revopsite ) - 100% stock, trec oricand de RAR - cadru RD08 - rezervor RD02 - alte tampenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Am si eu o intrebare pt cei care au schimbat kit-ul de lant: Pinionul din fata se pune cu gulerul spre interior sau spre exterior? Pinionul vechi era cu gulerul spre interior, si la fel l-am pus si pe cel nou. La RD08 pinionul din fata nu se prinde cu piulita, si are o siguranta prinsa cu 2 suruburi de pinion, lasand un mic joc intre pinion si ax, e normal? :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) Am si eu o intrebare pt cei care au schimbat kit-ul de lant: Pinionul din fata se pune cu gulerul spre interior sau spre exterior? Pinionul vechi era cu gulerul spre interior, si la fel l-am pus si pe cel nou. La RD08 pinionul din fata nu se prinde cu piulita, si are o siguranta prinsa cu 2 suruburi de pinion, lasand un mic joc intre pinion si ax, e normal? :-s Raspuns 1: cum era ala vechi; te uiti din spate si vezi sa calce lantul drept in lungul slider-ului de plastic de pe bascula. Daca pui pinionu invers, o sa fie vizibil stramb. Daca nu ma insel, stramb spre interior, deci modu gresit e cu guler la exterior. Parca. Dupa cum am zis: se vede clar daca il pui aiurea. Raspuns 2: e normal sa aiba un mic joc. Editat August 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Raspuns 1: cum era ala vechi; te uiti din spate si vezi sa calce lantul drept in lungul slider-ului de plastic de pe bascula. Daca pui pinionu invers, o sa fie vizibil stramb. Daca nu ma insel, stramb spre interior, deci modu gresit e cu guler la exterior. Parca. Dupa cum am zis: se vede clar daca il pui aiurea. Raspuns 2: e normal sa aiba un mic joc. M-am uitat si eu, si era drept Mersi de raspuns! M-am linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 da cu guleru spre interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 salutare! planuiesc o iesire de cateva zile, la cort cu inca cativa prieteni motociclisti si nu numai, cu Transalpina si Transfagarasan in intinerariu; imi puteti recomanda campinguri/locuri de campat intre Sibiu - Sugag (prima noapte) si Novaci - Curtea de Arges (a doua noapte)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 salutare! planuiesc o iesire de cateva zile, la cort cu inca cativa prieteni motociclisti si nu numai, cu Transalpina si Transfagarasan in intinerariu; imi puteti recomanda campinguri/locuri de campat intre Sibiu - Sugag (prima noapte) si Novaci - Curtea de Arges (a doua noapte)? Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) Dragi prieteni va astept cu mic cu mare la BIKER`S WEEKEND, petrecere organizata la Iasi in perioada 19-21 August 2011 de doua mari cluburi locale EAST SIDE DOGS & MC TRUST. locatia este una superba dupa cum se vede si in poze... Mai multe informatii puteti gasi aici... aici... si aici... Editat August 14, 2011 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor. am vazut ca ti-ai schimbat discurile de frina pe fata. ai pus mai mari. sint mai eficiente? se simte? de la ce ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor. Am gasit loc de campat la o pensiune in Capilna (la vreo 10-15 km de Sugag venind dinspre Sebes) si pentru a doua seara tot la o pensiune in curte, in Capatineni, aproape de Vidraru. Conditiile au fost ok: baie, dus, loc de mancat/gratar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Mai am o intrebare , intinzatorul lantului distributiei nu trebuie sa fie fix? din cite stiu e pe un sistem de clichet . In mina se blocheaza pe ax deci nu se invirte decit intr-un sens dar odata pus la loc , incercind sa string surubul pinionului axului cu came , am observat ca lantul se descoarda atita timp cit aplic forta , iar apoi revine inpins de arc . Nu stiu cit de inteles m-am facut dar care stiti , despre ce e vorba va rog sa ma ajutati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Hopa ! Problema cu Dominator-ul. L'am spalat ieri , si n'a vrut sa porneasca nici impins. Am stat sa se uste , am scos si bujia (era uscata, chiar daca am dat la electromotor cu socul tras),golit carburatorul , nici un semn. A doua zi la prima cheie a pornit...Ce poate sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) Hopa ! Problema cu Dominator-ul. L'am spalat ieri , si n'a vrut sa porneasca nici impins. Am stat sa se uste , am scos si bujia (era uscata, chiar daca am dat la electromotor cu socul tras),golit carburatorul , nici un semn. A doua zi la prima cheie a pornit...Ce poate sa fie ? Sa-ti fie invatatura de mine - cine te-a pus sa speli frumusete de strat de jeg? Taman zicea lumea ca te dai enduro Revenind. - ce an este? - daca ii pui contactul si din clapeta din drepta (on/off) dai pe off, invarte cand apesi butonu de demaror sau nu? - scanteie avea? - CDIu a facut vreodata figuri? - bateria cum e? firele sunt stranse bine? contactele sunt ok? - purtai chiloti...aaaa? Editat August 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Ori nu facea bine contact fisa cu bujia, fisa cu bobina, un scurt in bobina, sau scurt in cdi, din cauza apei, evident. Poti sa verifici si sa cureti contactul intre fisa si bujie &bobina, sa dai cu spray de contact pe ele, sau chiar cu wd40, si sa verifici si mufa de la CDI si sa aplici acelasi tratament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 ai bagat apa la bobina... se mai intampla, nu mai da cu presiune mare cu turbojetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Vinde cineva din dezmembrari semnalizari spate pentru Domi? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.