Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Dragi prieteni va astept cu mic cu mare la BIKER`S WEEKEND, petrecere organizata la Iasi in perioada 19-21 August 2011 de doua mari cluburi locale EAST SIDE DOGS & MC TRUST.

locatia este una superba dupa cum se vede si in poze...

 

Mai multe informatii puteti gasi aici... aici... si aici...

 

 

afis.jpg

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor.

am vazut ca ti-ai schimbat discurile de frina pe fata. ai pus mai mari. sint mai eficiente? se simte? de la ce ai pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor.

 

Am gasit loc de campat la o pensiune in Capilna (la vreo 10-15 km de Sugag venind dinspre Sebes) si pentru a doua seara tot la o pensiune in curte, in Capatineni, aproape de Vidraru. Conditiile au fost ok: baie, dus, loc de mancat/gratar...

post-57286-0-34726600-1313833982_thumb.jpg

post-57286-0-76871900-1313834004_thumb.jpg

post-57286-0-09679300-1313834023_thumb.jpg

post-57286-0-63093300-1313834039_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare , intinzatorul lantului distributiei nu trebuie sa fie fix? din cite stiu e pe un sistem de clichet . In mina se blocheaza pe ax deci nu se invirte decit intr-un sens dar odata pus la loc , incercind sa string surubul pinionului axului cu came , am observat ca lantul se descoarda atita timp cit aplic forta , iar apoi revine inpins de arc . Nu stiu cit de inteles m-am facut dar care stiti , despre ce e vorba va rog sa ma ajutati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa ! Problema cu Dominator-ul. L'am spalat ieri , si n'a vrut sa porneasca nici impins. Am stat sa se uste , am scos si bujia (era uscata, chiar daca am dat la electromotor cu socul tras),golit carburatorul , nici un semn. A doua zi la prima cheie a pornit...Ce poate sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa ! Problema cu Dominator-ul. L'am spalat ieri , si n'a vrut sa porneasca nici impins. Am stat sa se uste , am scos si bujia (era uscata, chiar daca am dat la electromotor cu socul tras),golit carburatorul , nici un semn. A doua zi la prima cheie a pornit...Ce poate sa fie ?

Sa-ti fie invatatura de mine - cine te-a pus sa speli frumusete de strat de jeg? Taman zicea lumea ca te dai enduro :moto:

 

Revenind.

- ce an este?

- daca ii pui contactul si din clapeta din drepta (on/off) dai pe off, invarte cand apesi butonu de demaror sau nu?

- scanteie avea?

- CDIu a facut vreodata figuri?

- bateria cum e? firele sunt stranse bine? contactele sunt ok?

- purtai chiloti...aaaa?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori nu facea bine contact fisa cu bujia, fisa cu bobina, un scurt in bobina, sau scurt in cdi, din cauza apei, evident.

Poti sa verifici si sa cureti contactul intre fisa si bujie &bobina, sa dai cu spray de contact pe ele, sau chiar cu wd40, si sa verifici si mufa de la CDI si sa aplici acelasi tratament.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti fie invatatura de mine - cine te-a pus sa speli frumusete de strat de jeg? Taman zicea lumea ca te dai enduro :moto:

 

Revenind.

- ce an este?

- daca ii pui contactul si din clapeta din drepta (on/off) dai pe off, invarte cand apesi butonu de demaror sau nu?

- scanteie avea?

- CDIu a facut vreodata figuri?

- bateria cum e? firele sunt stranse bine? contactele sunt ok?

- purtai chiloti...aaaa?

 

:)) Este din 1994 , daca ii pun contactul , invarte si pe off dar nu se misca deloc turometrul , in schimb pe on se misca . Aveam scanteie , asta e chestia ciudata , CDI-ul nu mi'a facut figuri , care ar fii simptomul ca se duce CDI-ul ? Toate firele erau stranse , plus-ul de pe baterie era putin liber dar l'am strans si la fel...Chiloti aveam , nu stiu daca are vreo importanta ! Motorul merge ft. bine dupa ce porneste , mai tuseste 1-2 ori dar dupaia merge ca nou. Deabia am ajuns acasa de pe Transalpina si Transfagarasan cu el , unde nu am avut nici un fel de probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ti-a intrat apa si nu mai facea bine contact vreunul din senzori. La tine decuplarea aprinderii nu e totala, deci poti sa dai la automat mult si bine si sa nu iti dea scanteie.

 

Cea mai idioata chestie pe care am vazut-o vreodata, am vazut-o la un domi 1996: motoru nu pornea DELOC. Ma duc la om, scot bujia, o pun la masa... dadea o scanteie acolo. Benzina avea. Carbu curat, supapre facute...

 

Ma sui pe mobra, salt cricu, trag ambreiaju si surpriza: o ia "la sfert". Desi era la neutru (cu bec aprins), daca lasam cricul sau ambreiajul murea. Am mers la un magazin de electronice, am cumparat doua diode si trei papucei si i-am facut omului mobra (la mdoel 1996 e pe undeva prin spate o mufa cu un fel de capacel cu trei picioruse - cele doua diode capsulate in rasina).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa imi mai facea si mie , dupa ce o porneam intr'un final , trebuia sa o accelerez ft. tare ca sa pot pleca de pe loc , cum lasam putin ambreiajul si murea. Cu cricul n'am avut probleme (cred)... La ce mufa te referi ? Ca as face si eu aceeasi operatie , poate poate e de acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca ti-ai schimbat discurile de frina pe fata. ai pus mai mari. sint mai eficiente? se simte? de la ce ai pus?

Iarta-ma dar am uitat sa-ti raspund. Noroc k ma uitam prin urma.

 

Am luat un kit prefabricat de la http://www.he-motorradtechnik.de/. Am dat 200 pe kit (disc + adaptor + suruburi) plus 18e transport din Germania.

 

Placute am pus ce-am nimerit ca ma grabeam sa plec prin tara anu trecut in vara. Ma crezi ca nici nu stiu ce sunt?

 

Dupa ce am curatat bine-bine pompa si etrierul, cu furtun de frana nou (din acela cu armatura), frana este foarte buna. Chiar prea bune pentru furca motorului asta. Ar beneficia enorm de arcuri progresive. Uleiul pe care il am in furci e vechi si sigur afecteaza performantele. O sa pun un 10w mai vascos (nu, nu tot ce e 10w are aceeasi vascozitate) cu prima ocazie.

 

Asa imi mai facea si mie , dupa ce o porneam intr'un final , trebuia sa o accelerez ft. tare ca sa pot pleca de pe loc , cum lasam putin ambreiajul si murea. Cu cricul n'am avut probleme (cred)... La ce mufa te referi ? Ca as face si eu aceeasi operatie , poate poate e de acolo...

 

schalt1996.jpg

 

Uita-te fix in centrul imaginii: e o piesa sub care scrie DIODE.

 

Incerc sa imi aduc aminte unde e fizic pe instalatie... PARCA e in spate, sub sha, langa mufele releului, stopului si semnalelor spate. Ceva mai in spate de capisonu airbox-ului. Daca nu e acolo, e undeva pe instalatie intre punctul unde se unesc toate firele de acolo din spate si locul unde ies conectorii catre contact si comenzile e ep ghidon (undeva sub rezervor).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de unde pot sa cumpar semeringuri supape de calitate si arc intinzator lant distributie ?

 

Iti recomand OEM. Costurile sunt la nivel de 2-3 euro per piesa (simering sau arc).

 

Daca vrei, set de simeriunguri gasesti si pe e-bay. Arc doar OEM.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand OEM. Costurile sunt la nivel de 2-3 euro per piesa (simering sau arc).

 

Daca vrei, set de simeriunguri gasesti si pe e-bay. Arc doar OEM.

in iasi nu mai este reprezentanta honda, de unde pot sa comand ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dominator merge refolosita garnitura de chiulasa veche ?

are insertie metalica in zona cilindrului sau e de hartie?

merge refolosit,trebe uns cu silicon rosu sau ce culoare o fi dar sa reziste la temperatura.eu am garniturile refolosite si cea de chiuloasa si cea de la capacul de chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dominator merge refolosita garnitura de chiulasa veche ?

are insertie metalica in zona cilindrului sau e de hartie?

Merge, merge refolosita, ca doar suntem in Romania. Insa un tatic de dominatoare cumpara doar doua garnituri pentru o reasamblare: aia de chiulasa si aia de chiulasa din nou :) Mi se pare ca si pe aia de la baza cilindrului o cumpara. Oricum astea sunt singurele - restul carton si silicon rosu. Insa daca nu te pricepi, ai foarte mare grija ca asa s-a paradit un motor de domi: silicon pe traiectul care aduce ulei in chiulasa (de la garnitura facuta prost a capacului de chiulasa).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ii pui 2 de chiuloasa nu ii scazi compresia?

sau ce ai vrut sa zici ca nu inteleg, de ce as avea nevoie de 2 garnituri de chiuloasa ?

Pui una singura, mah! A doua o tii in caz ca busesti ceva (un filet :rolleyes: ) si sa nu mai stai pe urma. Iti iei una si inca una de rezerva, asta era ideea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...