Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Destul de greu de localizat.Parca prin zona chiulasei. Nu e tabla care zornaie. Cu motorul rece nu se aude. Motorul merge rotund, trage foarte bine, nu scoate fum. Am schimbat distributia, am rectificat supapele, am pus semeringuri noi, am pus segmenti noi si dupa toate astea tacanitul a ramas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi sa nu fie de bai intinzatoru de la distributie,sa nu intinda lantu cat trebuie si ala sa faca galagie...alta idee nu am de unde poate vezi tzacanitu

.Pun o poza,poate te ajuta,aici am pus distantieru.

post-67454-0-88611400-1317147368_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru imagine. Vom incerca si varianta asta.Baietii au sesizat si ei un joc stanga -dreapta la axa cu came dar n-au stiut daca e normal sau nu.

Oricum acest zgomot s-a amplificat in timp. Daca la inceput era sesizabil doar cu motorul incins tare si era putin perceptibil, acum se aude in cativa km de la pornire fara sa rulezi intr-un regim dur. Fenomenul a aparut de fapt in urma cu vreo 3000-4000 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca acel distantier ti-a rezolvat problema, acel joc exista la toate motoarele de dominator si dupa cum am mai spus trebuie folosit motorul un timp sa vezi daca nu apare din nou bataia la rece. Sper sa iti fi rezolvat problema si sa nu mai bata dar raman sceptic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai inainte sa dau capacu de chiuloasa jos batea ca dracu si la cald si la rece,am pus ala acolo si dupa ce am montat tot sus o disparut bataia,in rest nu m-am atins de nimic....totusi sper sa nu bata din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac ingineriile astea. Pacat de fiabilitatea motorului :)

 

Aveti motoare care au mers fara ulei si s-au uzat prematur. Ce? Nu stiu, dar nu pare sa fie remediabil usor. Problema e la chiulasa. Nu stiu unde. E ceva uzat iremediabil. Asteptam feedback legat de cum merge motoru cu saibe la distributie. Dupa 1000km, dupa 3000km, dupa 10.000km.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,stie careva ce rulmenti trebuie pe spate la domi?un numar sau dimensiuniile,sa dau comanda din timp sa nu stau cu roata luata jos.

Te duci la SKF si au pe stoc. Sunt parca 23+17+17, daca nu ma insel. RON.

 

CODURI (sa iei capsulati si de mare precizie; sunt 1-2 RON niste rulmenti similari de precizie foarte mica!):

- 1x 6204UU (OEM 14e, vreo 20-30 ron la SKF)

- 2x 6203UU (OEM 12e, vreo 15-25 ron la SKF)

 

Sfat: desi cumperi rulmenti capsulati, merita sa desfaci CU GRIJA capsula si sa te asiguri ca au vaselina din belsug (nu trebuie sa fie plin de vaselina, dar trebuie sa fie destula) pe acolo. Am gasit o singura data unul fara unguent pe dinauntru (desi trebuia sa aiba). Unul din vreo 10-15 plus alte zeci instalate de un prieten, toti luati de la acelasi magazin SKF din Bucuresti.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? :scratch:

 

Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) :friends:

o mai am, dar am avut acident cu ea acum 2 luni , ii trebuie carene fata si tlescoape, buna nu am avut nici o problema cu ea dar am luat alta mai noua si cu asta a lui YRY nustiu ce am sa fac cu ea sa vad ce bani imi da asigurarea

 

 

inlegatura cu ghidonu am rezolvato la dominator, umblasem eu la juguri de am inaltato la max si se deraglase :bounce:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept :crack:

 

 

Atunci poate stai tu stramb in sha :P

dupa ce ai remarcat aici am stat si ma-m ganddit ca am umblat la ele si dadusem peste roata viind virata la max stanga cu suruburile slabe la juguri :makeout:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi?

 

 

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=NX650&Y=1994&L=HO-NX650R&O=CAM%20CHAIN/TENSIONER&F=HO-NX650R-OV&L2=HO-NX650P-OV sau in tara pe dillypoint.ro cu un adaos de 5-10 euro + taxe curier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...