snow68 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Destul de greu de localizat.Parca prin zona chiulasei. Nu e tabla care zornaie. Cu motorul rece nu se aude. Motorul merge rotund, trage foarte bine, nu scoate fum. Am schimbat distributia, am rectificat supapele, am pus semeringuri noi, am pus segmenti noi si dupa toate astea tacanitul a ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 pistonu nu avea joc in cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Macanicii au masurat cilindrul si a rezultat ca trebuie segmenti pe cota I de reparatie. Au si verificat sa nu fie ovalizat si era OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 vezi sa nu fie de bai intinzatoru de la distributie,sa nu intinda lantu cat trebuie si ala sa faca galagie...alta idee nu am de unde poate vezi tzacanitu .Pun o poza,poate te ajuta,aici am pus distantieru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Multam pentru imagine. Vom incerca si varianta asta.Baietii au sesizat si ei un joc stanga -dreapta la axa cu came dar n-au stiut daca e normal sau nu. Oricum acest zgomot s-a amplificat in timp. Daca la inceput era sesizabil doar cu motorul incins tare si era putin perceptibil, acum se aude in cativa km de la pornire fara sa rulezi intr-un regim dur. Fenomenul a aparut de fapt in urma cu vreo 3000-4000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 la fel juca si al meu,stanga-dreapta,am luat rulmentu ala jos,am pus distantieru,am pus totul inapoi cum o fost,jocu o disparut la fel si bataia,sper sa rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Sper si eu. Te voi tine la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Ok.salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Eu nu cred ca acel distantier ti-a rezolvat problema, acel joc exista la toate motoarele de dominator si dupa cum am mai spus trebuie folosit motorul un timp sa vezi daca nu apare din nou bataia la rece. Sper sa iti fi rezolvat problema si sa nu mai bata dar raman sceptic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salut Mzrider, Am descris mai sus simptomele pe care le are motorul precum si tot ce i-am facut pana acum. Daca ai o sugestie pentru mine te rog mult posteaz-o. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 pai inainte sa dau capacu de chiuloasa jos batea ca dracu si la cald si la rece,am pus ala acolo si dupa ce am montat tot sus o disparut bataia,in rest nu m-am atins de nimic....totusi sper sa nu bata din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Imi plac ingineriile astea. Pacat de fiabilitatea motorului Aveti motoare care au mers fara ulei si s-au uzat prematur. Ce? Nu stiu, dar nu pare sa fie remediabil usor. Problema e la chiulasa. Nu stiu unde. E ceva uzat iremediabil. Asteptam feedback legat de cum merge motoru cu saibe la distributie. Dupa 1000km, dupa 3000km, dupa 10.000km. Editat Septembrie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salut,stie careva ce rulmenti trebuie pe spate la domi?un numar sau dimensiuniile,sa dau comanda din timp sa nu stau cu roata luata jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Salut,stie careva ce rulmenti trebuie pe spate la domi?un numar sau dimensiuniile,sa dau comanda din timp sa nu stau cu roata luata jos. Te duci la SKF si au pe stoc. Sunt parca 23+17+17, daca nu ma insel. RON. CODURI (sa iei capsulati si de mare precizie; sunt 1-2 RON niste rulmenti similari de precizie foarte mica!): - 1x 6204UU (OEM 14e, vreo 20-30 ron la SKF) - 2x 6203UU (OEM 12e, vreo 15-25 ron la SKF) Sfat: desi cumperi rulmenti capsulati, merita sa desfaci CU GRIJA capsula si sa te asiguri ca au vaselina din belsug (nu trebuie sa fie plin de vaselina, dar trebuie sa fie destula) pe acolo. Am gasit o singura data unul fara unguent pe dinauntru (desi trebuia sa aiba). Unul din vreo 10-15 plus alte zeci instalate de un prieten, toti luati de la acelasi magazin SKF din Bucuresti. Editat Septembrie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Merci,am patit si eu asa cu ungentu in rulment la alta mobra si dupa o saptamana so spart,era uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) o mai am, dar am avut acident cu ea acum 2 luni , ii trebuie carene fata si tlescoape, buna nu am avut nici o problema cu ea dar am luat alta mai noua si cu asta a lui YRY nustiu ce am sa fac cu ea sa vad ce bani imi da asigurarea inlegatura cu ghidonu am rezolvato la dominator, umblasem eu la juguri de am inaltato la max si se deraglase Editat Septembrie 29, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai bine ma, asa evidenta solutie iti gasesti? Nici nu m-am gandit la ea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept Atunci poate stai tu stramb in sha dupa ce ai remarcat aici am stat si ma-m ganddit ca am umblat la ele si dadusem peste roata viind virata la max stanga cu suruburile slabe la juguri Editat Septembrie 30, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 (editat) Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi? Editat Octombrie 2, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi? 30-50 euro, din amintiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi? http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=NX650&Y=1994&L=HO-NX650R&O=CAM%20CHAIN/TENSIONER&F=HO-NX650R-OV&L2=HO-NX650P-OV sau in tara pe dillypoint.ro cu un adaos de 5-10 euro + taxe curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) Cine e din Timisoara si a pus anuntul asta? http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Dominator-nx-650-rd-02-cdi-unit-ecu-/280746917467?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415dd1fe5b Editat Octombrie 4, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Cine e din Timisoara si a pus anuntul asta? http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Dominator-nx-650-rd-02-cdi-unit-ecu-/280746917467?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415dd1fe5b Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 In atentia posesorilor de Honda Carpati Motor ofera o verificare gratuita a motocicletei indiferent de varsta sau stare in perioada 05.09-28.10.2011. Mai multe detalii in linkul de mai jos: http://www.honda.com.ro/promotiimoto.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.