Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salut,am avut si eu problema cu opritu-l,era din cdi,mufa aia care e pe cdi era fisurata pe langa ea si se tot misca si nu mai dadea curent,cu niste poxipol am rezolvat problema,nu stiu cat de bine dar momentan mo salvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu este servisabil telescopul desi s-ar putea sa fie unii care sa spuna ca l-au reparat. Nu a fost conceput pentru a fi reparat, unul nou costa vreo 450 de euro, ar mai fi varianta wilbers pe la 350 sau unul second hand intre 50 si 70 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat.

Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte.

 

O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga.

 

Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h,

De ce-i dai idei ? :angryfire:

Asta inseamna ca pe viitor, cand mai ies cu Patrick, tre' sa stau cu ochii pe XR. :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat.

este servisabil, depinde ce e decedat

 

Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte.

 

O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga.

 

Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur).

suspesia spate servisabila de xr e la fel si la dominator/slr... doar ca pe amortizorul de domi/slr scrie ca nu e servisabil(pt profit)

 

btw, aveam si eu un tzacanit puternic si am schimbat mai multe in ea:

 

rulmenti axa cu came

arc decompresor

semeringuri supape

segmenti cota 0

lant distributie

arc intinzator lant distributie

diverse oringuri

 

A disparut tzacanitul

Acum sunetul e altul pt ca am curat cei 5mm de calamina din capul pistonului, am refacut supapele

trage de rupe motoru, momentan merg catinel cat ii fac rodajul "vreo 2000km"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picura ulei din el. M-am balansat pe spatele motoruli si nimic, nici o reactie decat sarituri din arc. Dar e important sa stim daca se poate face ceva cu telescopul pt ca si de el depinde cumpararea mobrei, dat fiind ca nu e o piesa ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picura ulei din el. M-am balansat pe spatele motoruli si nimic, nici o reactie decat sarituri din arc. Dar e important sa stim daca se poate face ceva cu telescopul pt ca si de el depinde cumpararea mobrei, dat fiind ca nu e o piesa ieftina.

RD08 iti fac eu rost de unul. RD02 n-am. Garantie... nush ce sa zic. Cum iti e bafta. La mine mergea ok :)

 

Altfel, vezi ce zisesem mai devreme, de modificat plecand de la amortizorul de XR. Daca vrei, pot sa ma bag sa te ajut (ca si pe mine ma batea gandul intr-o vreme)... da nu esti din Buc deci mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se amorseaza pompa de ulei la dominator. Dupa demontare-montare a motorului nu imi vine ulei de la filtru (pe unde se prinde conducta ce duce uleiul sus). Am facut ce scrie in manual si am bagat ulei si in filtru pe la gaura respective si si pe unde primeste filtrul ulei. Pompa functiona inainte si nu s-a umblat la ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mzrider poate te ajuta, eu dupa ce am montat tot motorul am invartit motorul la mana prin fereastra din stanga motorului(de unde se pune la punct pentru reglajul supapelor), ulterior i-am dat la automat 30 secunde fara bujie, dupa care am pornit motorul si am desfacut putin surubul de la conducta care intra in capacul chiloasei. Aveam presiune la ulei ca mi-a borat pe la conducta instant.

Poate "doamne fereste" ti-a intrat vreun gunoi la pompa sau pe undeva, ai verificat sitele inainte sa inchizi motorul? cat ulei ai bagat dupa ce l-ai inchis ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat tot, nu are de unde sa aiba mizerie. Am mai desfacut motoare si nu a trebuit sa amorsez, dar de data asta am dat motoru jos din cadru, deci am desfacut conducta de unde primeste pompa ulei din cadru. Am pus cam 1,3 l in cadru si restu pana la 2 l in motor pe sus si prin prinderea de jos a conductei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iti blestemi zilele cu amorsatu pompei de ulei.

 

EDIT:

De ce vrei sa o amorsezi? Ai desfacut-o? In mod normal doar daca dai jos motorul de pe cadru, nu-i problema, il reconectezi si nu trebe re-amorsata. Doar daca o demontezi [pompa in sine] sau invarti motorul in gol fara ulei la intrare se dezamorseaza. Altfel nu-i bai.

 

Iar daca ai pus doar 2L dupa dezasamblare motor, esti cam la minim. Intra vreo 2,4L conform manualului, iar experienta zice ca asta iti duce nivelul pe joja putin sub jumate.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca ii la minim cu 2 l dupa dezasamblare da tot tre sa tasneasca ulei atata timp cat are in cadru, ori din cadru nu il trage (pe joja ii peste maxim) deci nu mai am unde sa ii pun. Ma gandesc ca pompa trebuie amorsata pt ca a fost data jos si bineinteles ca a curs uleiu din ea (motoru a fost crapat in doua).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca ii la minim cu 2 l dupa dezasamblare da tot tre sa tasneasca ulei atata timp cat are in cadru, ori din cadru nu il trage (pe joja ii peste maxim) deci nu mai am unde sa ii pun. Ma gandesc ca pompa trebuie amorsata pt ca a fost data jos si bineinteles ca a curs uleiu din ea (motoru a fost crapat in doua).

Ah, atunci da. Aveam impresia ca doar ai dat jos motorul din cadru, nu stiu de ce.

 

Revin maine dupa ce intreb la cei mai avizati. Am impresia ca trebe invarita in timp ce ii fortezi ulei pe unde isi trage in mod normal, dupa ce o umplii la asamblare. Or something.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma. A trebuit sa dau jos pompa si sa torn ulei in ea si sa invart de ax pana a aruncat afara, dupa care am montat-o si cu o scula improvizata in forma de t si bagata in masina de gaurit am invartit pinionul care antreneaza axul pompei pana a scos ulei. Am montat tot si merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut si eu revizia la domi. Am schimbat uleiul si filtrul, dupa 9000 km am dat jos si k60-ul de pe spate (poate mai mergea 1000 km dupa unii, dar avand sub 1 mm profil pe mijloc am decis sa il dau jos), am montat Shinko E705 si am "incercat" sa reglez supapele. Deja era pe inserat si mi-am pierdut concentrarea (dupa ce m-am luptat cu cauciucul) si nu mai stiam cand e pe ciclul de compresie si cand nu.

 

In schimb am invartit incet, de mai multe ori motorul, cu o tija, nu cu cheie cu clichet, si nu am observat sa se auda deloc click-ul acela pe care ar trebui (?!?) sa il faca decompresorul. O fi asta vreo problema? De pornit porneste ok, de tras trage ok, fum nu scoate... voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu il aud la al meu (la unul dintre ele), la cel vechi asa tin minte ca se aude. Ca si indicatie, eu reglez supapa dreapta de evacuare cand este pe timpul de compresie si o verific la mana in timp ce invart motorul sa nu fie vreun punct in care sa aiba jocul mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma. A trebuit sa dau jos pompa si sa torn ulei in ea si sa invart de ax pana a aruncat afara, dupa care am montat-o si cu o scula improvizata in forma de t si bagata in masina de gaurit am invartit pinionul care antreneaza axul pompei pana a scos ulei. Am montat tot si merge.

 

Lirica Dominatoreasca:

 

Cel mai tare din parcare,

Are doua Dominatoare,

Unu' acas'

Unu-n parcare...

 

Confirm, merge "brici"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb am invartit incet, de mai multe ori motorul, cu o tija, nu cu cheie cu clichet, si nu am observat sa se auda deloc click-ul acela pe care ar trebui (?!?) sa il faca decompresorul. O fi asta vreo problema? De pornit porneste ok, de tras trage ok, fum nu scoate... voi ce ziceti?

In ce sens? Daca il inverti invers nu se aude nimic. Corect e sa il invarti in sens anti-orar, parca. Daca nu face tzac, decompresoru ori nu lucreaza ori lucreaza tot timpul. Clar e ca nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce sens? Daca il inverti invers nu se aude nimic. Corect e sa il invarti in sens anti-orar, parca. Daca nu face tzac, decompresoru ori nu lucreaza ori lucreaza tot timpul. Clar e ca nu e bine.

 

Pai invart motorul normal, in sens anti-orar si il aliniez la semn, pe timpul de compresie, verific/reglez supape admisie si evacuare stanga, verific si dreapta, e ok, invart mai departe incet, incet (tot anti-orar) si nu se intampla nimic, nu se aude nimic, ajunge la timpul de evacuare si lucreaza supapele de evacuare, apoi se repeta...

 

Deci nu. Nu se aude nici un sunet cand depasesc semnul T pe ciclul de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai invart motorul normal, in sens anti-orar si il aliniez la semn, pe timpul de compresie, verific/reglez supape admisie si evacuare stanga, verific si dreapta, e ok, invart mai departe incet, incet (tot anti-orar) si nu se intampla nimic, nu se aude nimic, ajunge la timpul de evacuare si lucreaza supapele de evacuare, apoi se repeta...

 

Deci nu. Nu se aude nici un sunet cand depasesc semnul T pe ciclul de compresie.

trebuie sa invarti apoi invers daca vrei sa auzi tzacul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...