Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Stiu ca ii la minim cu 2 l dupa dezasamblare da tot tre sa tasneasca ulei atata timp cat are in cadru, ori din cadru nu il trage (pe joja ii peste maxim) deci nu mai am unde sa ii pun. Ma gandesc ca pompa trebuie amorsata pt ca a fost data jos si bineinteles ca a curs uleiu din ea (motoru a fost crapat in doua).

Ah, atunci da. Aveam impresia ca doar ai dat jos motorul din cadru, nu stiu de ce.

 

Revin maine dupa ce intreb la cei mai avizati. Am impresia ca trebe invarita in timp ce ii fortezi ulei pe unde isi trage in mod normal, dupa ce o umplii la asamblare. Or something.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am reusit pana la urma. A trebuit sa dau jos pompa si sa torn ulei in ea si sa invart de ax pana a aruncat afara, dupa care am montat-o si cu o scula improvizata in forma de t si bagata in masina de gaurit am invartit pinionul care antreneaza axul pompei pana a scos ulei. Am montat tot si merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut si eu revizia la domi. Am schimbat uleiul si filtrul, dupa 9000 km am dat jos si k60-ul de pe spate (poate mai mergea 1000 km dupa unii, dar avand sub 1 mm profil pe mijloc am decis sa il dau jos), am montat Shinko E705 si am "incercat" sa reglez supapele. Deja era pe inserat si mi-am pierdut concentrarea (dupa ce m-am luptat cu cauciucul) si nu mai stiam cand e pe ciclul de compresie si cand nu.

 

In schimb am invartit incet, de mai multe ori motorul, cu o tija, nu cu cheie cu clichet, si nu am observat sa se auda deloc click-ul acela pe care ar trebui (?!?) sa il faca decompresorul. O fi asta vreo problema? De pornit porneste ok, de tras trage ok, fum nu scoate... voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu il aud la al meu (la unul dintre ele), la cel vechi asa tin minte ca se aude. Ca si indicatie, eu reglez supapa dreapta de evacuare cand este pe timpul de compresie si o verific la mana in timp ce invart motorul sa nu fie vreun punct in care sa aiba jocul mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma. A trebuit sa dau jos pompa si sa torn ulei in ea si sa invart de ax pana a aruncat afara, dupa care am montat-o si cu o scula improvizata in forma de t si bagata in masina de gaurit am invartit pinionul care antreneaza axul pompei pana a scos ulei. Am montat tot si merge.

 

Lirica Dominatoreasca:

 

Cel mai tare din parcare,

Are doua Dominatoare,

Unu' acas'

Unu-n parcare...

 

Confirm, merge "brici"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb am invartit incet, de mai multe ori motorul, cu o tija, nu cu cheie cu clichet, si nu am observat sa se auda deloc click-ul acela pe care ar trebui (?!?) sa il faca decompresorul. O fi asta vreo problema? De pornit porneste ok, de tras trage ok, fum nu scoate... voi ce ziceti?

In ce sens? Daca il inverti invers nu se aude nimic. Corect e sa il invarti in sens anti-orar, parca. Daca nu face tzac, decompresoru ori nu lucreaza ori lucreaza tot timpul. Clar e ca nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce sens? Daca il inverti invers nu se aude nimic. Corect e sa il invarti in sens anti-orar, parca. Daca nu face tzac, decompresoru ori nu lucreaza ori lucreaza tot timpul. Clar e ca nu e bine.

 

Pai invart motorul normal, in sens anti-orar si il aliniez la semn, pe timpul de compresie, verific/reglez supape admisie si evacuare stanga, verific si dreapta, e ok, invart mai departe incet, incet (tot anti-orar) si nu se intampla nimic, nu se aude nimic, ajunge la timpul de evacuare si lucreaza supapele de evacuare, apoi se repeta...

 

Deci nu. Nu se aude nici un sunet cand depasesc semnul T pe ciclul de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai invart motorul normal, in sens anti-orar si il aliniez la semn, pe timpul de compresie, verific/reglez supape admisie si evacuare stanga, verific si dreapta, e ok, invart mai departe incet, incet (tot anti-orar) si nu se intampla nimic, nu se aude nimic, ajunge la timpul de evacuare si lucreaza supapele de evacuare, apoi se repeta...

 

Deci nu. Nu se aude nici un sunet cand depasesc semnul T pe ciclul de compresie.

trebuie sa invarti apoi invers daca vrei sa auzi tzacul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie nime un parbriz de domi pe undeva la un pret rezonabil?

30-40 euro e rezonabil. Mai apare cate unul pe e-bay. Maxim 50 euro livrat.

 

Nu se mai fabrica noi decat pentru modelele 88-91.

 

Incearca la distribuitori Givi. Ei au parbrizul aftermarket pentru '96 (48eur) - daca se mai livreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de amortizoru spate , e vreo diferenta intre rd02 si rd08 , ca la dominatoru din 95 mi se pare mult mai ridicata de spate fata de asta din 98, sunt reglate la acelasi filet ?

Difera de la an la an inaltimea seii. Intre 95 si 97 e cea mai joasa. In 88-89 si dupa 97 sunt cele mai inalte. Insa amortizoarele de RD02 sunt majoritatea praf (nu am vazut prea multe in stare macar acceptabila) si sunt mult mai lasate decat erau la inceputul anilor 90 (metalul din arc e "imbatranit").

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca supapele de XR600 se potrivesc la dominator 650?

trimite un mail la honda, specifica anul de la xr600 si anul de la dominatorul pe care vrei sa le pui

fiind capacitati diferite ma indoiesc ca se potrivesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca supapele de XR600 se potrivesc la dominator 650?

Este destul de probabil. Intre XR600 si NX650 difera doar diametrul cilindrului. Stiu un NX care a mers cu chiulasa de XR ceva vreme ca omului ii sarise o supapa la chiulasa de NX. Ah, si pistonul avea o bartai julitura cat o juma de verigheta. Si mergea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca supapele de XR600 se potrivesc la dominator 650?

Conform codului de piesa nu ar trebui sa se potriveasca, trebuiesc masurate pentru a fi sigura treaba.

Atasez si listele cu coduri si preturi...poate iti vor folosi.

Pentru Domi

Pentru XR

 

Stima,

 

Liviu

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ebay.com, gasesti la 80e (80$ + TVA = 80e) plus transport un set de supape. Tot acolo 90e axa cu came. Aveau si set de culbutori tot la vreo 80-90e. Ah si daca nu depasesti valoarea de 100e sau iei pe firma, poti sa scazi TVAul.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...