heres Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut,am avut si eu problema cu opritu-l,era din cdi,mufa aia care e pe cdi era fisurata pe langa ea si se tot misca si nu mai dadea curent,cu niste poxipol am rezolvat problema,nu stiu cat de bine dar momentan mo salvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Nu este servisabil telescopul desi s-ar putea sa fie unii care sa spuna ca l-au reparat. Nu a fost conceput pentru a fi reparat, unul nou costa vreo 450 de euro, ar mai fi varianta wilbers pe la 350 sau unul second hand intre 50 si 70 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat. Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte. O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga. Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Multumesc pt ajutor domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, De ce-i dai idei ? Asta inseamna ca pe viitor, cand mai ies cu Patrick, tre' sa stau cu ochii pe XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) Pai de la a lu Yzu nu merge sa iei suspensia Editat Octombrie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat. este servisabil, depinde ce e decedat Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte. O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga. Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur). suspesia spate servisabila de xr e la fel si la dominator/slr... doar ca pe amortizorul de domi/slr scrie ca nu e servisabil(pt profit) btw, aveam si eu un tzacanit puternic si am schimbat mai multe in ea: rulmenti axa cu came arc decompresor semeringuri supape segmenti cota 0 lant distributie arc intinzator lant distributie diverse oringuri A disparut tzacanitul Acum sunetul e altul pt ca am curat cei 5mm de calamina din capul pistonului, am refacut supapele trage de rupe motoru, momentan merg catinel cat ii fac rodajul "vreo 2000km" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 picura ulei din el. M-am balansat pe spatele motoruli si nimic, nici o reactie decat sarituri din arc. Dar e important sa stim daca se poate face ceva cu telescopul pt ca si de el depinde cumpararea mobrei, dat fiind ca nu e o piesa ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 picura ulei din el. M-am balansat pe spatele motoruli si nimic, nici o reactie decat sarituri din arc. Dar e important sa stim daca se poate face ceva cu telescopul pt ca si de el depinde cumpararea mobrei, dat fiind ca nu e o piesa ieftina. RD08 iti fac eu rost de unul. RD02 n-am. Garantie... nush ce sa zic. Cum iti e bafta. La mine mergea ok Altfel, vezi ce zisesem mai devreme, de modificat plecand de la amortizorul de XR. Daca vrei, pot sa ma bag sa te ajut (ca si pe mine ma batea gandul intr-o vreme)... da nu esti din Buc deci mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Stie cineva cum se amorseaza pompa de ulei la dominator. Dupa demontare-montare a motorului nu imi vine ulei de la filtru (pe unde se prinde conducta ce duce uleiul sus). Am facut ce scrie in manual si am bagat ulei si in filtru pe la gaura respective si si pe unde primeste filtrul ulei. Pompa functiona inainte si nu s-a umblat la ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 @mzrider poate te ajuta, eu dupa ce am montat tot motorul am invartit motorul la mana prin fereastra din stanga motorului(de unde se pune la punct pentru reglajul supapelor), ulterior i-am dat la automat 30 secunde fara bujie, dupa care am pornit motorul si am desfacut putin surubul de la conducta care intra in capacul chiloasei. Aveam presiune la ulei ca mi-a borat pe la conducta instant. Poate "doamne fereste" ti-a intrat vreun gunoi la pompa sau pe undeva, ai verificat sitele inainte sa inchizi motorul? cat ulei ai bagat dupa ce l-ai inchis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Am verificat tot, nu are de unde sa aiba mizerie. Am mai desfacut motoare si nu a trebuit sa amorsez, dar de data asta am dat motoru jos din cadru, deci am desfacut conducta de unde primeste pompa ulei din cadru. Am pus cam 1,3 l in cadru si restu pana la 2 l in motor pe sus si prin prinderea de jos a conductei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) O sa iti blestemi zilele cu amorsatu pompei de ulei. EDIT: De ce vrei sa o amorsezi? Ai desfacut-o? In mod normal doar daca dai jos motorul de pe cadru, nu-i problema, il reconectezi si nu trebe re-amorsata. Doar daca o demontezi [pompa in sine] sau invarti motorul in gol fara ulei la intrare se dezamorseaza. Altfel nu-i bai. Iar daca ai pus doar 2L dupa dezasamblare motor, esti cam la minim. Intra vreo 2,4L conform manualului, iar experienta zice ca asta iti duce nivelul pe joja putin sub jumate. Editat Octombrie 12, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 la motor complet desfacut am pus 2.7litri si e 2cm peste nivelul maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Stiu ca ii la minim cu 2 l dupa dezasamblare da tot tre sa tasneasca ulei atata timp cat are in cadru, ori din cadru nu il trage (pe joja ii peste maxim) deci nu mai am unde sa ii pun. Ma gandesc ca pompa trebuie amorsata pt ca a fost data jos si bineinteles ca a curs uleiu din ea (motoru a fost crapat in doua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Stiu ca ii la minim cu 2 l dupa dezasamblare da tot tre sa tasneasca ulei atata timp cat are in cadru, ori din cadru nu il trage (pe joja ii peste maxim) deci nu mai am unde sa ii pun. Ma gandesc ca pompa trebuie amorsata pt ca a fost data jos si bineinteles ca a curs uleiu din ea (motoru a fost crapat in doua). Ah, atunci da. Aveam impresia ca doar ai dat jos motorul din cadru, nu stiu de ce. Revin maine dupa ce intreb la cei mai avizati. Am impresia ca trebe invarita in timp ce ii fortezi ulei pe unde isi trage in mod normal, dupa ce o umplii la asamblare. Or something. Editat Octombrie 12, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Am reusit pana la urma. A trebuit sa dau jos pompa si sa torn ulei in ea si sa invart de ax pana a aruncat afara, dupa care am montat-o si cu o scula improvizata in forma de t si bagata in masina de gaurit am invartit pinionul care antreneaza axul pompei pana a scos ulei. Am montat tot si merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Azi am facut si eu revizia la domi. Am schimbat uleiul si filtrul, dupa 9000 km am dat jos si k60-ul de pe spate (poate mai mergea 1000 km dupa unii, dar avand sub 1 mm profil pe mijloc am decis sa il dau jos), am montat Shinko E705 si am "incercat" sa reglez supapele. Deja era pe inserat si mi-am pierdut concentrarea (dupa ce m-am luptat cu cauciucul) si nu mai stiam cand e pe ciclul de compresie si cand nu. In schimb am invartit incet, de mai multe ori motorul, cu o tija, nu cu cheie cu clichet, si nu am observat sa se auda deloc click-ul acela pe care ar trebui (?!?) sa il faca decompresorul. O fi asta vreo problema? De pornit porneste ok, de tras trage ok, fum nu scoate... voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Nici eu nu il aud la al meu (la unul dintre ele), la cel vechi asa tin minte ca se aude. Ca si indicatie, eu reglez supapa dreapta de evacuare cand este pe timpul de compresie si o verific la mana in timp ce invart motorul sa nu fie vreun punct in care sa aiba jocul mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Am reusit pana la urma. A trebuit sa dau jos pompa si sa torn ulei in ea si sa invart de ax pana a aruncat afara, dupa care am montat-o si cu o scula improvizata in forma de t si bagata in masina de gaurit am invartit pinionul care antreneaza axul pompei pana a scos ulei. Am montat tot si merge. Lirica Dominatoreasca: Cel mai tare din parcare, Are doua Dominatoare, Unu' acas' Unu-n parcare... Confirm, merge "brici"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 In schimb am invartit incet, de mai multe ori motorul, cu o tija, nu cu cheie cu clichet, si nu am observat sa se auda deloc click-ul acela pe care ar trebui (?!?) sa il faca decompresorul. O fi asta vreo problema? De pornit porneste ok, de tras trage ok, fum nu scoate... voi ce ziceti? In ce sens? Daca il inverti invers nu se aude nimic. Corect e sa il invarti in sens anti-orar, parca. Daca nu face tzac, decompresoru ori nu lucreaza ori lucreaza tot timpul. Clar e ca nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 In ce sens? Daca il inverti invers nu se aude nimic. Corect e sa il invarti in sens anti-orar, parca. Daca nu face tzac, decompresoru ori nu lucreaza ori lucreaza tot timpul. Clar e ca nu e bine. Pai invart motorul normal, in sens anti-orar si il aliniez la semn, pe timpul de compresie, verific/reglez supape admisie si evacuare stanga, verific si dreapta, e ok, invart mai departe incet, incet (tot anti-orar) si nu se intampla nimic, nu se aude nimic, ajunge la timpul de evacuare si lucreaza supapele de evacuare, apoi se repeta... Deci nu. Nu se aude nici un sunet cand depasesc semnul T pe ciclul de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Nici la mine nu se aude chiar nimic,dar in schimb lucreaza bine,nu am probleme cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Pai invart motorul normal, in sens anti-orar si il aliniez la semn, pe timpul de compresie, verific/reglez supape admisie si evacuare stanga, verific si dreapta, e ok, invart mai departe incet, incet (tot anti-orar) si nu se intampla nimic, nu se aude nimic, ajunge la timpul de evacuare si lucreaza supapele de evacuare, apoi se repeta... Deci nu. Nu se aude nici un sunet cand depasesc semnul T pe ciclul de compresie. trebuie sa invarti apoi invers daca vrei sa auzi tzacul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.