Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Ce aerisitor? :scratch: Nu stiu sa aiba domi asa ceva... Sau poate am comis eu vreo gresala fatala...

Nu are cineva o poza sa imi arate si mie despre ce e vorba? (in carte nu am vazut asa ceva :-s)

 

Scuze. Am gasit. Pagina 2-3 partea de jos. E un surub dupa pedala de frana spate.

Se verifica asa: Se porneste motorul, sa fie cald. Se opreste, si cam in 2 minute se desface surubul. Daca uleiul este cam la partea de jos a gaurii atunci nivelul e corect.

 

Pana acum nu am stiut de el. O sa verific si eu :D sunt curios...

 

In carte zice ca daca nivelul nu este corect inseamna ca o parte a sistemului de ungere nu functioneaza bine... (nu stiu daca asta implica faptul ca ar fi sau nu mai mult ulei decat normal)

 

Totusi mi se pare normal ca in mers sa arunce ulei pe-acolo pt ca exista presiune in cutia de viteze...

Am pornit odata motorul si mi-am dat seama ca uitasem capacele de la volanta desfacute (reglasem supapele). Eram stropit si eu si vreo 1.5 m solul in stanga mobrei...

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate am inteles, Heres spunea ca ii da uleiul pe afara pe la busonul de umplere din cadru atunci cand motorul functioneaza la relanti iar busonul este desfacut. Un surub asemanator cu cel de la Domi am si eu la Tenere, dar langa filtrul de ulei, si rolul lui este de "aerisire" a sistemului si de a te asigura ca circuitul uleiului functioneaza. Am presupus ca si la Domi e la fel.

 

Rezervorul de ulei din cadru se conecteaza la motor printr-o conducta. Conducta vine pe un stutz, chiar sub surubul de golire al uleiului din cadru. Stutzul asta se poate demonta si are o sita pe post de filtru. Poate la Heres s-a infundat.

post-7680-0-46871800-1329772077_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exista si la domi sita aia, si mai este una dupa capacul de la ambreiaj...Dar daca desfaci ca sa ajungi la ele, sigur curge uleiul afara din mobra.

 

Din cate stiu nu este nici un surub de aerisire...doar cel de verificare a nivelului in cutie.

 

Ce-i drept nu am priceput exact pe unde sare (sau curge) uleiul. Dar sigur daca e vorba de surubul de verificare a nivelului uleiului din cutie, e normal sa tzasneasca atunci cand e motorul pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andrei ai inteles perfect treaba,dar nemaiavand problema asta nu am umblat pe la site pe la stutzu ala de care zici si schimb uleiul destul de des si pe filtru de ulei nu se observa murdarie sau alte ciudatenii,si mai vreau sa adaug ca daca opresc motoru uleiul scade si daca bag atunci joja(fara sa infiletez)e un pic mai sus de mijloc,iar cand pornesc tot urca pana iesa pe de'a supra,am desfacut conducta care urca in chiuloasa cu motoru pornit si merge ulei pe ea,chiar ft bine zic eu,mi se pare ciudat acuma pt ca de fiecare data cand schimbam uleiul scoteam din motor aprox 1,9 litri si bagam 2 si nu am avut treaba de aia m-am alarmat acuma,si repet:la sorubu de aerisire daca il desfac curge ulei intruna...sincer momentan nu stiu ce sa fac..sa umblu asa cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg: "oil is flush with the bottom of the check bolt hole".

Oricum, surubul ala se desface cu motorul oprit. Eu cred ca ai o tzara mai mult ulei decat trebuie. Va fi ars in timp.

post-7680-0-26583400-1329802825_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@heres, masurarea nivelului de ulei se face abia la 3 minute dupa ce ai oprit motorul, cu motorul stand drept(nu pe cric) si joja neinfiletata. (incalzirea inaintea de verificarea uleiului nu se face cu motorul in parcare, trebuie plimbat putin ca sa puna in miscare si uleiul din cutie) cel mai sigur verifici uleiul cand ajungi acasa dupa o tura

si mie imi boraste ulei pe la joja daca verific cu motorul pornit, nu iti mai fa griji, verifica corect nivelul de ulei, si ca sa fii sigur ca pompa iti merge bine vezi daca iti ajunge ulei in chiuloasa pe la conduca ce leaga filtru de ulei de chiuloasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Purice in timp ce motoru mergea am slabit cu cheia de 12 sorubul de sus de la conducta si o tasnit ulei pe acolo ft mult,intradevar nu am mers cu motocicleta pe drum insa am ridicat-o un pic pe cric si am lasat-o sa mearga in viteza,fac o tura mai tarziu un pic pe drum si va spun ce se mai intampla.Numa bine

 

Am facut o tura (2-3 km)mai mult nu so putut,am lasat 3 minute si imi indica pe joja cu o juma de cm peste maxim,m-am linistit acuma,e posibil sa nu fi cursa tot uleiul vechi din motor.Merci

post-67454-0-66498000-1329822825_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolul surubului de 6 de langa pedala de frana e sa ne arate daca pompa de ulei functioneaza corect. Dupa ce functioneaza motorul la cald, se opreste si se desface surubul, iar nivelul de ulei trebuie sa fie pana la gaura, adica sa curga putin cu motorul drept. Asta indica faptul ca pompa de ulei isi trage ulei cu un debit corespunzator ca sa il trimita sus fara sa apuce uleiul ce coboara din cadru sa mareasca nivelul (punctul de la care pompa trage ulei este la nivelul surubului.

Deci surubul nu aeriseste nimic si nu masoara in nici un caz cantitatea de ulei de nicaieri.

La dominator uleiul nu se pune dintr-o data. se pune 1 litru (eu pun ceva mai mult) la inceput, se porneste motorul si dupa ce l-a tras se pune restul, asta datorita capacitatii reduse a rezervorului de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul.

salutare

eu am trimis shaua la userul Darian in Bucuresti, pt modificari si tapitare

am vazut poze cu alte lucrari ale lui si imi inspira incredere

un retapitat, cu modificare, cu gel,,,,,a zis ca o sa fie pe la 150 lei

acum astept sa vina marfa inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul.

capseaza mijlocul pe ambele parti. de acol te duci in spate si prinzi cu o capsa in spate chiar pe mijloc imitatia. dupa care mergi intinzind inspre fata, de la mijoc,punand capse pe ambele parti una una. incalzeste musamaua cu un feon. se intinde mai usor daca e calda.aceeasi operatie o faci si de la mijloc inspre in spate. vz ca poti pune si un strat de burete inainte. baga ca nu ai ce sa strici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

eu am trimis shaua la userul Darian in Bucuresti, pt modificari si tapitare

am vazut poze cu alte lucrari ale lui si imi inspira incredere

un retapitat, cu modificare, cu gel,,,,,a zis ca o sa fie pe la 150 lei

acum astept sa vina marfa inapoi

 

Cam cat timp dureaza chestia asta? In cat timp a zis ca e gata? Ce modificari i-ai zis sa faca?

Sunt si eu tentat sa o trimit... ca inca nu m-am convins sa o duc la cineva pe-aici, dar ma mai interesez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul.

 

Varianta 1 - DARIAN aici pe forum. Trimiti scaunu la Bucuresti, ti-l face si ti-l trimite inapoi. Alternativ pot sa te ajut cu intermediatu.

 

Varianta 2 - scaun SH. Posibil sa am unu culoarea aia verde praz. Insa tre sa fac curat sa vad daca mai e acolo si asta o sa dureze.

 

Cam cat timp dureaza chestia asta? In cat timp a zis ca e gata? Ce modificari i-ai zis sa faca?

Sunt si eu tentat sa o trimit... ca inca nu m-am convins sa o duc la cineva pe-aici, dar ma mai interesez...

Darian lucreaza misto, insa... 2 saptamani = 4 saptamani. Tre sa il bati la cap, in rest face omu treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darian lucreaza misto, insa... 2 saptamani = 4 saptamani. Tre sa il bati la cap, in rest face omu treaba buna.

 

Mersi. Nu stau atata fara mobra, caut aici pe cineva si il face in cateva zile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Nu stau atata fara mobra, caut aici pe cineva si il face in cateva zile...

Dați-mi ceva site-uri unde aș putea găsi ceva imitație de piele pentru a-mi tapița și eu șaua , sau îndrumați-mă spre ceva magazine de profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dați-mi ceva site-uri unde aș putea găsi ceva imitație de piele pentru a-mi tapița și eu șaua , sau îndrumați-mă spre ceva magazine de profil.

orice magazin cu tesaturi are musama. sa nu fie dinacea fina. 25 ron metru. si dintr-un metru faci 3 sei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stie nimeni cum sa mai iau din benzina la domi,filtru de aer nou,bujie noua(acelasi cod ca si cea veche)si cand accelerez baga fum gri destul de mult,dau bujia jos ii neagra,cum mai saracesc amestecu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai motoru cald (temp uleiului e de 80-100 grade) desfaci surubul de aer cu o surubelnita dreapta lunga de vreo 40 cm(il desfaci pana creste turatia motorului maxim), dupa care iti reglezi relantiul la 1300-1400 rpm. Reglat astfel motoru consuma 4-4.5 la drum lung si pana in 6 in oras(pana in 6 e valabil pentru mine care stau in Iasi si avem semafoare din 200 in 200m si sunt pe timp lung). Daca verifici bujia dupa ce ai mers la drum lung are o culoare caramizie, din cate am inteles aceasta culoare indica un amestec optim.

 

Reglajul de care am mentionat este indicat de producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu surubul ala afecteaza amestecul doar la ralanti... ca sa schimbi amestecul in conditii de mers cred ca numai prin schimbarea jigloarelor se poate...

 

Azi: post-51492-0-10323100-1330289702_thumb.jpg post-51492-0-40110600-1330289729_thumb.jpg

Sa isi mai clateasca ochii si cei la care zapada e prea mare ca sa calareasca... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...