andrei belcic Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane. pune garnituri intre carena si parbriz la prinderile de sus sa se ridice putin si va fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta! bataia pe care o descrii tu este de la lantul da transmisie nu stiu cum arata lantu si pinioanele, dar,,,,lantu se poate scurta cu o pereche de zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta! Iti recomand si eu sa schimbi kitul de lant de transmisie. Si al meu batea, in special daca era in tras si roata mai patina cate un pic facea foarte urat. Parbrizul zici ca il mai ai? E intreg? Pentru ce model de domi este? Daca e pt RD08 m-ar interesa pe mine, cu cat l-ai vinde? Ce parere aveti de ASTA??? Din cate am mai citit se pare ca are asa: 800 cmc, 3 cilindri, turbo-diesel; 53 cai, cuplu 100 Nm (2xdomi); transmisie automata, cardan; 215 kg, rezervor de 20 litrii, consum de 2.2% => 0-100 km/h = 3.75 secunde + un plin ~ 900 km Stiu ce imi doresc de Craciun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 EVA Track? E genial. Insa: - costa 20k euro, inmatriculat - are cutie automata; destul de dubios - nu e foarte rugged - propulsorul respectiv a fost conceput sa stea intr-o masina, nu expus la intemperii - ca si dimensiuni si greutate se apropie de DL-1000, iar centrul de greutate nu e tocmai jos (mai ales cu rezervoru plin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Mare ,grea.KAWA DIESEL: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Se scrie WAKA DIESEL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Ce parere aveti de ASTA??? imi place are forma antiradar mergi f ieftin pe km,,,, nu imi place ca nu mai tre sa sch vitezele asa,,,,,mai bine merg pe scuter ah da nu imi place pretu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Parcă motorul e amplasat prea jos și cum spunea cineva într-o postare anterioară , nu e construit pentru a suporta condițiile de enduro , preț relativ mare dar zău ca treaba cu cutia automată e dubioasă rau . Îți rămîne o mînă (stînga-ambreaj) și-un picior ( de obicei stîngul-schimbător viteze ) . Ce faci cu ele ? e plictisitor , mai urmează să pună pilot automat , giroscop și s-a dus toată nebunia de a conduce pe 2 roți , Rămîn la Domi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Mah, daca mi-ar da cineva oricati bani sa imi iau ORICE motocicleta (una singura, nu 10), probabil as opta pentru ceva Diesel cu traction control si 2x2. Dar nuexista decat EVA Track deocamdata, deci ... Sau daca mi-ar oferi banii de intretinere si mentenanta pe 5 ani, atunci mi-as lua o Aprilia SXV 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 He he... Nici mie nu imi place foarte mult transmisia aia automata (CVT - practic oricum nu simti nici o schimbare, pur si simplu trage in continuu) pentru ca nu stiu cum e... dar as suporta (cu greu) sa o am... Ca veni vorba de 2x2... intr-adevar diesel nu am vazut inca; dar am vazut ASTEA, dar nu sunt tocmai de enduro touring - mai mult de cross si SM... Insa pana cand voi castiga la loto, sunt fericit cu domi Trebuie sa ma laud, azi am facut vreo 25 km cu domi . A fost mai cald (0-2 grade) si nu am mai putut...chiar daca mai este zapada pe unele strazi. Sper sa se incalzeasca cat de repede (nu atat de repede incat sa se inunde zonele cu multa zapada) si sa ne vedem la o endureala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Salut oameni buni,azi m-am hotarat sa fac schimbu de ulei,am luat 2 litri de motul si un filtru de ulei,am dat vechiu ulei jos desfacand surubul de la cadru din fata,dupa aia de la cutia de viteza de pe partea cu schimbatoru,am schimbat filtru,le-am pus toate la loc,AM bagat uleiul sus pe la ghidon 2 litri,am pornit 30 de sec motoru dupa aia am verificat sorubu de sub pedala de frana,curgea ulei DAR...am pornit din nou motoru si am desfacut capacu de sus cu joja pe unde am bagat uleiul si in timp ce motoru mergea uleiul tot urca si nu se opreste si daca stau 10 sec cu busonu ala desfacut iesa tot uleiul pe acolo,nu am mai patit de astea,ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Ai mai mult ulei in motor ca deobicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cand am dat uleiul jos l-am scurs intr-o sticla de 2 litri,o curs undeva la 1,9 litri sa zic asa ca o mai curs si pe langa sticla si 2 am bagat,is derutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Debitul pe traseul scavenge e mai mare decat cel de pe traseul feed. Ceea ce mie mi se pare normal. Daca zici ca inainte nu pateai asa ceva si aveai aceeasi cantitate de ulei inseamna ca s-a infundat ceva pe traseul feed. Mai aeriseste sistemul o data. Daca iese ulei pe la aerisitorul ala, eu zic ca e OK. Editat Februarie 20, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 pe la sorubu ala de 6 de pe parea cu pedala de frana zici?acolo daca desfac curge ulei pe el,si daca pornesc il arunca cu forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Ce aerisitor? Nu stiu sa aiba domi asa ceva... Sau poate am comis eu vreo gresala fatala... Nu are cineva o poza sa imi arate si mie despre ce e vorba? (in carte nu am vazut asa ceva :-s) Scuze. Am gasit. Pagina 2-3 partea de jos. E un surub dupa pedala de frana spate. Se verifica asa: Se porneste motorul, sa fie cald. Se opreste, si cam in 2 minute se desface surubul. Daca uleiul este cam la partea de jos a gaurii atunci nivelul e corect. Pana acum nu am stiut de el. O sa verific si eu sunt curios... In carte zice ca daca nivelul nu este corect inseamna ca o parte a sistemului de ungere nu functioneaza bine... (nu stiu daca asta implica faptul ca ar fi sau nu mai mult ulei decat normal) Totusi mi se pare normal ca in mers sa arunce ulei pe-acolo pt ca exista presiune in cutia de viteze... Am pornit odata motorul si mi-am dat seama ca uitasem capacele de la volanta desfacute (reglasem supapele). Eram stropit si eu si vreo 1.5 m solul in stanga mobrei... Editat Februarie 20, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Din cate am inteles, Heres spunea ca ii da uleiul pe afara pe la busonul de umplere din cadru atunci cand motorul functioneaza la relanti iar busonul este desfacut. Un surub asemanator cu cel de la Domi am si eu la Tenere, dar langa filtrul de ulei, si rolul lui este de "aerisire" a sistemului si de a te asigura ca circuitul uleiului functioneaza. Am presupus ca si la Domi e la fel. Rezervorul de ulei din cadru se conecteaza la motor printr-o conducta. Conducta vine pe un stutz, chiar sub surubul de golire al uleiului din cadru. Stutzul asta se poate demonta si are o sita pe post de filtru. Poate la Heres s-a infundat. Editat Februarie 20, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Da, exista si la domi sita aia, si mai este una dupa capacul de la ambreiaj...Dar daca desfaci ca sa ajungi la ele, sigur curge uleiul afara din mobra. Din cate stiu nu este nici un surub de aerisire...doar cel de verificare a nivelului in cutie. Ce-i drept nu am priceput exact pe unde sare (sau curge) uleiul. Dar sigur daca e vorba de surubul de verificare a nivelului uleiului din cutie, e normal sa tzasneasca atunci cand e motorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 @Andrei ai inteles perfect treaba,dar nemaiavand problema asta nu am umblat pe la site pe la stutzu ala de care zici si schimb uleiul destul de des si pe filtru de ulei nu se observa murdarie sau alte ciudatenii,si mai vreau sa adaug ca daca opresc motoru uleiul scade si daca bag atunci joja(fara sa infiletez)e un pic mai sus de mijloc,iar cand pornesc tot urca pana iesa pe de'a supra,am desfacut conducta care urca in chiuloasa cu motoru pornit si merge ulei pe ea,chiar ft bine zic eu,mi se pare ciudat acuma pt ca de fiecare data cand schimbam uleiul scoteam din motor aprox 1,9 litri si bagam 2 si nu am avut treaba de aia m-am alarmat acuma,si repet:la sorubu de aerisire daca il desfac curge ulei intruna...sincer momentan nu stiu ce sa fac..sa umblu asa cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Nu prea inteleg: "oil is flush with the bottom of the check bolt hole". Oricum, surubul ala se desface cu motorul oprit. Eu cred ca ai o tzara mai mult ulei decat trebuie. Va fi ars in timp. Editat Februarie 21, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 @heres, masurarea nivelului de ulei se face abia la 3 minute dupa ce ai oprit motorul, cu motorul stand drept(nu pe cric) si joja neinfiletata. (incalzirea inaintea de verificarea uleiului nu se face cu motorul in parcare, trebuie plimbat putin ca sa puna in miscare si uleiul din cutie) cel mai sigur verifici uleiul cand ajungi acasa dupa o tura si mie imi boraste ulei pe la joja daca verific cu motorul pornit, nu iti mai fa griji, verifica corect nivelul de ulei, si ca sa fii sigur ca pompa iti merge bine vezi daca iti ajunge ulei in chiuloasa pe la conduca ce leaga filtru de ulei de chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 @Purice in timp ce motoru mergea am slabit cu cheia de 12 sorubul de sus de la conducta si o tasnit ulei pe acolo ft mult,intradevar nu am mers cu motocicleta pe drum insa am ridicat-o un pic pe cric si am lasat-o sa mearga in viteza,fac o tura mai tarziu un pic pe drum si va spun ce se mai intampla.Numa bine Am facut o tura (2-3 km)mai mult nu so putut,am lasat 3 minute si imi indica pe joja cu o juma de cm peste maxim,m-am linistit acuma,e posibil sa nu fi cursa tot uleiul vechi din motor.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Rolul surubului de 6 de langa pedala de frana e sa ne arate daca pompa de ulei functioneaza corect. Dupa ce functioneaza motorul la cald, se opreste si se desface surubul, iar nivelul de ulei trebuie sa fie pana la gaura, adica sa curga putin cu motorul drept. Asta indica faptul ca pompa de ulei isi trage ulei cu un debit corespunzator ca sa il trimita sus fara sa apuce uleiul ce coboara din cadru sa mareasca nivelul (punctul de la care pompa trage ulei este la nivelul surubului. Deci surubul nu aeriseste nimic si nu masoara in nici un caz cantitatea de ulei de nicaieri. La dominator uleiul nu se pune dintr-o data. se pune 1 litru (eu pun ceva mai mult) la inceput, se porneste motorul si dupa ce l-a tras se pune restul, asta datorita capacitatii reduse a rezervorului de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.