Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de unde as putea jicloarele?amandoua vreau sa le schimb,ma ajuta careva cu un sfat?cu un site?

 

Jiclorul principal e la fel ca cel de Dacie (dimensiuni - si filet), vorbesc serios, nu e gluma.

Daciile mai vechi aveau jiclor de 155, poti sa cauti pe la piese auto.

 

Eventual diseara cand ajung acasa fac o poza cu cel de Dacie si de Domi - sa vezi ca sunt la fel.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,dar ii de 140,nu-i cam mic?amu am desfacut un carburator,si alalalt ii de 48,unde il gasesc?

 

La domi din 96 jiclorul principal era de 145, iar cu cel de 155 de Dacie merge brici (a mai trebuit scos gatul de cauciuc de la filtrul de aer ce e sub sa).

 

Daca vrei sa iei seturi:

http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=189_409_411&products_id=74125

http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=189_409_411&products_id=74124

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez.

Slow-ul e prea mare...

 

am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez.

Slow-ul e prea mare... vezi daca il poti pacali din reglajul de aer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine! Felicitari! Chiar asa, de unde ai luat husa si cu cat? La mine a inceput sa se zgarie rezervorul de la genunchere :( si nu stiu ce sa ii fac, sa gasesc ceva "tankpad-uri" pe care sa le pun cumva pe lateral, sau sa incerc o husa din-aia, dar la mine find vopseaua originala, daca acopar rezervorul se va vedea pe carene "Dom" si pe partea opusa "nator" :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vanzare toba ARROW de inox pentru dominator,cu racorduri,tot ce trebuie.E pentru RD02,la RD08 posibil sa trebuiasca confectionata o brida de prindere.

Toba are DBkiller,vata pusa proaspat in ea,suna f bine.

Motivul vanzarii e zgomotul prea mare fara Dbkiller,si prea mic cu.

Cel mai bine ma inteleg cu tobele stoc chiuretate,chiar daca is cu cateva kile mai grele.

Pret 300 lei negociabil.

Toba e fosta lui SACAL,poze sunt la pagina 674.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai se simte ca are putere de la turatie mai mica, trage pana in rosu fara probleme, consumul a scazut un pic, si motorul merge mai rece cu cateva grade :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate pune si mai mare?ex:165?

Se POATE pune si 200. Intrebarea e daca va merge mai bine sau mai prost. La domi stock e 140-160 in functie de an si tara de origine.

 

Daca pui jet prea mare, vei avea amestec prea bogat si o sa se inece cand treci de 3000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu.

 

Amestecul trebuie sa fie potrivit. Daca ai schimbat/modificat tobele s-ar putea sa ai nevoie de jiclor mai mare de 160, altfel nu prea cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am testat carburatorul cu jet de 190, si modificarile astea http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ vreau sa zic ca trage de rupe, zici ca e racheta, mai degraba se ineca inainte decat acum, merge atat de usor motorul, degajat, la ture mici e mult mai controlabil.

inca nu i-am facut un consum.

 

am incercat metoda lui phreak, mergi constant cu gazul tras si revii brusc cu acceleratia la 0, nu se ineaca si nici nu creste in putere dupa ce ii tai gazul, daca metoda aia e corecta inseamna ca e jettingul bun. idle jet e stock, 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai modificat ceva la tobe? Sa faci te rog un consum si sa scrii pe-aici, as fi tentat sa fac si eu dave's mod, dar nu vreau sa cresc consumul prea mult. Acum la stilul meu de mers (90 -100 km/h constant, cu 60km/h in localitati, in depasiri pana pe la 130) scot 4.3 - 4.4 /100km. Am facut o tura cu ceva vitezani, mers cu 140-150; pe curbe (serpentine) dupa pana in rosu de mai multe ori, am scos 5.3-5.4 /100km

 

Consumul l-am facut cu benzina 95 de la Lukoil, de la aceeasi pompa, eram singur pe mobra, cu aproximativ acelasi bagaj cu scule (leviere etc).

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...