Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata bine! Felicitari! Chiar asa, de unde ai luat husa si cu cat? La mine a inceput sa se zgarie rezervorul de la genunchere :( si nu stiu ce sa ii fac, sa gasesc ceva "tankpad-uri" pe care sa le pun cumva pe lateral, sau sa incerc o husa din-aia, dar la mine find vopseaua originala, daca acopar rezervorul se va vedea pe carene "Dom" si pe partea opusa "nator" :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vanzare toba ARROW de inox pentru dominator,cu racorduri,tot ce trebuie.E pentru RD02,la RD08 posibil sa trebuiasca confectionata o brida de prindere.

Toba are DBkiller,vata pusa proaspat in ea,suna f bine.

Motivul vanzarii e zgomotul prea mare fara Dbkiller,si prea mic cu.

Cel mai bine ma inteleg cu tobele stoc chiuretate,chiar daca is cu cateva kile mai grele.

Pret 300 lei negociabil.

Toba e fosta lui SACAL,poze sunt la pagina 674.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai se simte ca are putere de la turatie mai mica, trage pana in rosu fara probleme, consumul a scazut un pic, si motorul merge mai rece cu cateva grade :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate pune si mai mare?ex:165?

Se POATE pune si 200. Intrebarea e daca va merge mai bine sau mai prost. La domi stock e 140-160 in functie de an si tara de origine.

 

Daca pui jet prea mare, vei avea amestec prea bogat si o sa se inece cand treci de 3000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu.

 

Amestecul trebuie sa fie potrivit. Daca ai schimbat/modificat tobele s-ar putea sa ai nevoie de jiclor mai mare de 160, altfel nu prea cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am testat carburatorul cu jet de 190, si modificarile astea http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ vreau sa zic ca trage de rupe, zici ca e racheta, mai degraba se ineca inainte decat acum, merge atat de usor motorul, degajat, la ture mici e mult mai controlabil.

inca nu i-am facut un consum.

 

am incercat metoda lui phreak, mergi constant cu gazul tras si revii brusc cu acceleratia la 0, nu se ineaca si nici nu creste in putere dupa ce ii tai gazul, daca metoda aia e corecta inseamna ca e jettingul bun. idle jet e stock, 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai modificat ceva la tobe? Sa faci te rog un consum si sa scrii pe-aici, as fi tentat sa fac si eu dave's mod, dar nu vreau sa cresc consumul prea mult. Acum la stilul meu de mers (90 -100 km/h constant, cu 60km/h in localitati, in depasiri pana pe la 130) scot 4.3 - 4.4 /100km. Am facut o tura cu ceva vitezani, mers cu 140-150; pe curbe (serpentine) dupa pana in rosu de mai multe ori, am scos 5.3-5.4 /100km

 

Consumul l-am facut cu benzina 95 de la Lukoil, de la aceeasi pompa, eram singur pe mobra, cu aproximativ acelasi bagaj cu scule (leviere etc).

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobe stock in Bucuresti singur mers mai turat 6.3 - 6.5. In afara 90-100Km/h singur 4 cu pasagera 4.5, mers pe autostrada(cu pasagera+bagaje) 130-140-150Km/h consum 5(facut plin la iesire pe A1 alimentat in Pitesti dupa 108Km) facut acum o luna. A si am 2m si 110Kg(si asta mai conteaza :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer nu prea inteleg cum ii modificarea aia Dave-s Mod,piesa aia de plastic de pe main jet trebuie luata de tot jos?

Sunt vreo 3 chestii importante care se fac. In principiu se imbogateste cat se poate amestecul fara a se tine cont de normele de emisii. Asta inseamna ca va fi ceva mai puternica (se duce in cei aproape 50 de cai pe care ii poate motorul stock), insa consumul va creste semnificativ (pentru ca vei avea carburatie de max performance nu de max economy sau min emisions).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 aceasta modificare se poate explica si mai pe babeste?ce si cum se face,scz da nu prea inteleg din cele vazute pe Dave-s Mod. consumul nu ma intereseaza deloc,poate sa ia si 10,daca mi tot luat carburatoru jos...

 

din cate am inteles (nu prea ma am cu engleza)-trebuie modificat screw-ul,trrbuie date 2 gauri de 5 in slide-ul ala sau cum ii zice si sa scot piesa aia de plastic de pe main jet?cam asa ceva?

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut din nou capacul de pe chiuloasa, intr-adevar cama decompresorului are joc, dar nu se vede nici o uzura anormala, intrebarea mea e legata de supape:

 

Le-am apasat cu mana, si le-am dat drumul sa revina singure, cele de admisie produc un sunet infundat, de frecventa medie; cele de evacuare produc un sunet metalic, de frecventa inalta.

 

Sa fie cumva o problema cu scaunele de supape de la evacuare? Sunt in mare dubiu cu sunetul ala (metal pe metal).

 

Va rog cei care ati desfacut, daca puteti, sa imi dati un raspuns daca e normal asa. Ma gandesc sa desfac chiuloasa din nou si sa o duc la o firma specializata sa verifice ei scaunele...si daca e cazul sa le refaca.. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am experimentat chestia asta ,la fel fac,dar in schimb nu se aude nimic,poate din cauza ca au dimensiuni diferite,(zic si eu)

 

Totusi:e adevarat ca atunci cand maneta de ambreiaj prinde chiar sus e pe duca ambreiaju?

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut din nou capacul de pe chiuloasa, intr-adevar cama decompresorului are joc, dar nu se vede nici o uzura anormala, intrebarea mea e legata de supape:

Cama decompresorului are joc in toate directiile. E normal.

 

Legat de supape nu stiu ce sa spun... in principiu ar trebui sa sune cam la fel. Le-ai rectificat si tu cat de cat daca tot le-ai avut jos?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Scaunele sunt rectificate cu pasta de rectificat, calcau perfect, si nu curgea benzina prin ele, in schimb acum le-am apasat pe fiecare si la revenire cele de admisie au un sunet mai infundat, iar cele de evacuare produc un sunet apropiat de tacanitul ce se aude cand merge motorul...

 

Oare sa dau jos chiuloasa si sa mai verific odata? Eventual sa merg la ceva specialisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...