switch Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 se poate pune si mai mare?ex:165? Se POATE pune si 200. Intrebarea e daca va merge mai bine sau mai prost. La domi stock e 140-160 in functie de an si tara de origine. Daca pui jet prea mare, vei avea amestec prea bogat si o sa se inece cand treci de 3000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Subscriu. Amestecul trebuie sa fie potrivit. Daca ai schimbat/modificat tobele s-ar putea sa ai nevoie de jiclor mai mare de 160, altfel nu prea cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 am testat carburatorul cu jet de 190, si modificarile astea http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ vreau sa zic ca trage de rupe, zici ca e racheta, mai degraba se ineca inainte decat acum, merge atat de usor motorul, degajat, la ture mici e mult mai controlabil. inca nu i-am facut un consum. am incercat metoda lui phreak, mergi constant cu gazul tras si revii brusc cu acceleratia la 0, nu se ineaca si nici nu creste in putere dupa ce ii tai gazul, daca metoda aia e corecta inseamna ca e jettingul bun. idle jet e stock, 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) Tu ai modificat ceva la tobe? Sa faci te rog un consum si sa scrii pe-aici, as fi tentat sa fac si eu dave's mod, dar nu vreau sa cresc consumul prea mult. Acum la stilul meu de mers (90 -100 km/h constant, cu 60km/h in localitati, in depasiri pana pe la 130) scot 4.3 - 4.4 /100km. Am facut o tura cu ceva vitezani, mers cu 140-150; pe curbe (serpentine) dupa pana in rosu de mai multe ori, am scos 5.3-5.4 /100km Consumul l-am facut cu benzina 95 de la Lukoil, de la aceeasi pompa, eram singur pe mobra, cu aproximativ acelasi bagaj cu scule (leviere etc). Editat Iunie 17, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Dave's mod => +1%, din ce aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 tobe stock, am sa fac si consumul saptamana asta probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Tobe stock in Bucuresti singur mers mai turat 6.3 - 6.5. In afara 90-100Km/h singur 4 cu pasagera 4.5, mers pe autostrada(cu pasagera+bagaje) 130-140-150Km/h consum 5(facut plin la iesire pe A1 alimentat in Pitesti dupa 108Km) facut acum o luna. A si am 2m si 110Kg(si asta mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 eu sincer nu prea inteleg cum ii modificarea aia Dave-s Mod,piesa aia de plastic de pe main jet trebuie luata de tot jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 eu sincer nu prea inteleg cum ii modificarea aia Dave-s Mod,piesa aia de plastic de pe main jet trebuie luata de tot jos? Sunt vreo 3 chestii importante care se fac. In principiu se imbogateste cat se poate amestecul fara a se tine cont de normele de emisii. Asta inseamna ca va fi ceva mai puternica (se duce in cei aproape 50 de cai pe care ii poate motorul stock), insa consumul va creste semnificativ (pentru ca vei avea carburatie de max performance nu de max economy sau min emisions). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Â aceasta modificare se poate explica si mai pe babeste?ce si cum se face,scz da nu prea inteleg din cele vazute pe Dave-s Mod. consumul nu ma intereseaza deloc,poate sa ia si 10,daca mi tot luat carburatoru jos... din cate am inteles (nu prea ma am cu engleza)-trebuie modificat screw-ul,trrbuie date 2 gauri de 5 in slide-ul ala sau cum ii zice si sa scot piesa aia de plastic de pe main jet?cam asa ceva? Editat Iunie 18, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Am desfacut din nou capacul de pe chiuloasa, intr-adevar cama decompresorului are joc, dar nu se vede nici o uzura anormala, intrebarea mea e legata de supape: Le-am apasat cu mana, si le-am dat drumul sa revina singure, cele de admisie produc un sunet infundat, de frecventa medie; cele de evacuare produc un sunet metalic, de frecventa inalta. Sa fie cumva o problema cu scaunele de supape de la evacuare? Sunt in mare dubiu cu sunetul ala (metal pe metal). Va rog cei care ati desfacut, daca puteti, sa imi dati un raspuns daca e normal asa. Ma gandesc sa desfac chiuloasa din nou si sa o duc la o firma specializata sa verifice ei scaunele...si daca e cazul sa le refaca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) si eu am experimentat chestia asta ,la fel fac,dar in schimb nu se aude nimic,poate din cauza ca au dimensiuni diferite,(zic si eu) Totusi:e adevarat ca atunci cand maneta de ambreiaj prinde chiar sus e pe duca ambreiaju? Editat Iunie 19, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Am desfacut din nou capacul de pe chiuloasa, intr-adevar cama decompresorului are joc, dar nu se vede nici o uzura anormala, intrebarea mea e legata de supape: Cama decompresorului are joc in toate directiile. E normal. Legat de supape nu stiu ce sa spun... in principiu ar trebui sa sune cam la fel. Le-ai rectificat si tu cat de cat daca tot le-ai avut jos? Editat Iunie 19, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Da. Scaunele sunt rectificate cu pasta de rectificat, calcau perfect, si nu curgea benzina prin ele, in schimb acum le-am apasat pe fiecare si la revenire cele de admisie au un sunet mai infundat, iar cele de evacuare produc un sunet apropiat de tacanitul ce se aude cand merge motorul... Oare sa dau jos chiuloasa si sa mai verific odata? Eventual sa merg la ceva specialisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 ar fi cel mai indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 am incercat si eu supapele de la chiuloasa motorului de rezerva nu am auzit sunete ascutite,,,,,,,,,,,,,, tot ce se poate ca de la supapele de evacuare sa ai acel sunet chiar deranjant as zice,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Cand am un pic de vreme o sa desfac chiuloasa si mai verific odata, eventual incerc sa incalzesc cuptorul pe la 100 grade si sa bag chiuloasa inauntru, sa vad daca cumva cade vre-un scaun, daca la 100 grade cade, e clara treaba... Ma pun sa caut firma de specialitate prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 daca are cineva pistol de temperatura sa verifice temperatura la chiloasa cand motorul este incins si sa ne zica si noua, ca sa stie si phreak la cat sa dea cuptorul sa verifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Pai in manual zice sa incalzesti chiuloasa pe la 130 grade, cu atentionare sa nu depasesti 150. Asta pt schimbatul ghidajelor de supape, banuiesc ca si pt scaune situatia e similara. Ma gandisem la 100 grade pt ca riscul de a deforma chiuloasa e mic, si uleiul de regula sta pe la 100 grade (acum cu amestec mai bogat) Tinand cont de faptul ca mai nou am prins ceva lucrari e probabil totusi sa duc chiuloasa cu totul la o firma sa verifice ei... Sper sa pot sa revin cu vesti bune cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ne anunti si pe noi, daca poti mai fa niste poze before/after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Deci asa arata chiuloasa dupa aprox 2000km de la asamblare: Pe margini doar am sters cu o carpa cu diluant pentru a curata rezidurile de "silicon" de pe garnitura, si inevitabil am sters un pic si in camera de ardere, in rest arata destul de curat. Un mic video cu sunetul scos de supape, temperatura era cam 25grade, afara dupa ce a stat la soare (uleiul pe la 40-45 grade) diferenta era mai mare, dar ramane de vazut. Video Intrebare: Cum stiu daca imi trebuie segmenti sau nu? Un test de compresie e cam imposibil acum. Am verificat, pistonul nu are joc fata-spate, dar are un pic de joc (aproape insesizabil) stanga-dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Deci asa arata chiuloasa dupa aprox 2000km de la asamblare: Pe margini doar am sters cu o carpa cu diluant pentru a curata rezidurile de "silicon" de pe garnitura, si inevitabil am sters un pic si in camera de ardere, in rest arata destul de curat. Un mic video cu sunetul scos de supape, temperatura era cam 25grade, afara dupa ce a stat la soare (uleiul pe la 40-45 grade) diferenta era mai mare, dar ramane de vazut. Video Intrebare: Cum stiu daca imi trebuie segmenti sau nu? Un test de compresie e cam imposibil acum. Am verificat, pistonul nu are joc fata-spate, dar are un pic de joc (aproape insesizabil) stanga-dreapta. Dupa vizionarea inregistrarii , mi se pare ne concludenta diferenta de sunet , cred ca iti faci probleme degeaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 vreau sa schimb inelu ala de cauciuc care vine pe flansa aia dintre carburator si motor insa am gasit mai gros un pic ca si cel original,sa_l pun ca s-a strange el acolo sau nu-i insama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 vreau sa schimb inelu ala de cauciuc care vine pe flansa aia dintre carburator si motor insa am gasit mai gros un pic ca si cel original,sa_l pun ca s-a strange el acolo sau nu-i insama? nu baga mai gros ca ai sa crapi flansa cand o strangi @phreak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Fratilor, cum facem sa ne punem marsarier la motociclete? Eu momentan am ramas fara jug superior din cauza ca nu am putut sa dau inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.