Purice Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 tobe stock, am sa fac si consumul saptamana asta probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Tobe stock in Bucuresti singur mers mai turat 6.3 - 6.5. In afara 90-100Km/h singur 4 cu pasagera 4.5, mers pe autostrada(cu pasagera+bagaje) 130-140-150Km/h consum 5(facut plin la iesire pe A1 alimentat in Pitesti dupa 108Km) facut acum o luna. A si am 2m si 110Kg(si asta mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 eu sincer nu prea inteleg cum ii modificarea aia Dave-s Mod,piesa aia de plastic de pe main jet trebuie luata de tot jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 eu sincer nu prea inteleg cum ii modificarea aia Dave-s Mod,piesa aia de plastic de pe main jet trebuie luata de tot jos? Sunt vreo 3 chestii importante care se fac. In principiu se imbogateste cat se poate amestecul fara a se tine cont de normele de emisii. Asta inseamna ca va fi ceva mai puternica (se duce in cei aproape 50 de cai pe care ii poate motorul stock), insa consumul va creste semnificativ (pentru ca vei avea carburatie de max performance nu de max economy sau min emisions). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Â aceasta modificare se poate explica si mai pe babeste?ce si cum se face,scz da nu prea inteleg din cele vazute pe Dave-s Mod. consumul nu ma intereseaza deloc,poate sa ia si 10,daca mi tot luat carburatoru jos... din cate am inteles (nu prea ma am cu engleza)-trebuie modificat screw-ul,trrbuie date 2 gauri de 5 in slide-ul ala sau cum ii zice si sa scot piesa aia de plastic de pe main jet?cam asa ceva? Editat Iunie 18, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Am desfacut din nou capacul de pe chiuloasa, intr-adevar cama decompresorului are joc, dar nu se vede nici o uzura anormala, intrebarea mea e legata de supape: Le-am apasat cu mana, si le-am dat drumul sa revina singure, cele de admisie produc un sunet infundat, de frecventa medie; cele de evacuare produc un sunet metalic, de frecventa inalta. Sa fie cumva o problema cu scaunele de supape de la evacuare? Sunt in mare dubiu cu sunetul ala (metal pe metal). Va rog cei care ati desfacut, daca puteti, sa imi dati un raspuns daca e normal asa. Ma gandesc sa desfac chiuloasa din nou si sa o duc la o firma specializata sa verifice ei scaunele...si daca e cazul sa le refaca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) si eu am experimentat chestia asta ,la fel fac,dar in schimb nu se aude nimic,poate din cauza ca au dimensiuni diferite,(zic si eu) Totusi:e adevarat ca atunci cand maneta de ambreiaj prinde chiar sus e pe duca ambreiaju? Editat Iunie 19, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Am desfacut din nou capacul de pe chiuloasa, intr-adevar cama decompresorului are joc, dar nu se vede nici o uzura anormala, intrebarea mea e legata de supape: Cama decompresorului are joc in toate directiile. E normal. Legat de supape nu stiu ce sa spun... in principiu ar trebui sa sune cam la fel. Le-ai rectificat si tu cat de cat daca tot le-ai avut jos? Editat Iunie 19, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Da. Scaunele sunt rectificate cu pasta de rectificat, calcau perfect, si nu curgea benzina prin ele, in schimb acum le-am apasat pe fiecare si la revenire cele de admisie au un sunet mai infundat, iar cele de evacuare produc un sunet apropiat de tacanitul ce se aude cand merge motorul... Oare sa dau jos chiuloasa si sa mai verific odata? Eventual sa merg la ceva specialisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 ar fi cel mai indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 am incercat si eu supapele de la chiuloasa motorului de rezerva nu am auzit sunete ascutite,,,,,,,,,,,,,, tot ce se poate ca de la supapele de evacuare sa ai acel sunet chiar deranjant as zice,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Cand am un pic de vreme o sa desfac chiuloasa si mai verific odata, eventual incerc sa incalzesc cuptorul pe la 100 grade si sa bag chiuloasa inauntru, sa vad daca cumva cade vre-un scaun, daca la 100 grade cade, e clara treaba... Ma pun sa caut firma de specialitate prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 daca are cineva pistol de temperatura sa verifice temperatura la chiloasa cand motorul este incins si sa ne zica si noua, ca sa stie si phreak la cat sa dea cuptorul sa verifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Pai in manual zice sa incalzesti chiuloasa pe la 130 grade, cu atentionare sa nu depasesti 150. Asta pt schimbatul ghidajelor de supape, banuiesc ca si pt scaune situatia e similara. Ma gandisem la 100 grade pt ca riscul de a deforma chiuloasa e mic, si uleiul de regula sta pe la 100 grade (acum cu amestec mai bogat) Tinand cont de faptul ca mai nou am prins ceva lucrari e probabil totusi sa duc chiuloasa cu totul la o firma sa verifice ei... Sper sa pot sa revin cu vesti bune cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ne anunti si pe noi, daca poti mai fa niste poze before/after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Deci asa arata chiuloasa dupa aprox 2000km de la asamblare: Pe margini doar am sters cu o carpa cu diluant pentru a curata rezidurile de "silicon" de pe garnitura, si inevitabil am sters un pic si in camera de ardere, in rest arata destul de curat. Un mic video cu sunetul scos de supape, temperatura era cam 25grade, afara dupa ce a stat la soare (uleiul pe la 40-45 grade) diferenta era mai mare, dar ramane de vazut. Video Intrebare: Cum stiu daca imi trebuie segmenti sau nu? Un test de compresie e cam imposibil acum. Am verificat, pistonul nu are joc fata-spate, dar are un pic de joc (aproape insesizabil) stanga-dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Deci asa arata chiuloasa dupa aprox 2000km de la asamblare: Pe margini doar am sters cu o carpa cu diluant pentru a curata rezidurile de "silicon" de pe garnitura, si inevitabil am sters un pic si in camera de ardere, in rest arata destul de curat. Un mic video cu sunetul scos de supape, temperatura era cam 25grade, afara dupa ce a stat la soare (uleiul pe la 40-45 grade) diferenta era mai mare, dar ramane de vazut. Video Intrebare: Cum stiu daca imi trebuie segmenti sau nu? Un test de compresie e cam imposibil acum. Am verificat, pistonul nu are joc fata-spate, dar are un pic de joc (aproape insesizabil) stanga-dreapta. Dupa vizionarea inregistrarii , mi se pare ne concludenta diferenta de sunet , cred ca iti faci probleme degeaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 vreau sa schimb inelu ala de cauciuc care vine pe flansa aia dintre carburator si motor insa am gasit mai gros un pic ca si cel original,sa_l pun ca s-a strange el acolo sau nu-i insama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 vreau sa schimb inelu ala de cauciuc care vine pe flansa aia dintre carburator si motor insa am gasit mai gros un pic ca si cel original,sa_l pun ca s-a strange el acolo sau nu-i insama? nu baga mai gros ca ai sa crapi flansa cand o strangi @phreak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Fratilor, cum facem sa ne punem marsarier la motociclete? Eu momentan am ramas fara jug superior din cauza ca nu am putut sa dau inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Dupa vizionarea inregistrarii , mi se pare ne concludenta diferenta de sunet , cred ca iti faci probleme degeaba ... La temperatura camerei sa stii ca nu se aude mare diferenta, in schimb dupa ce a stat la soare si avea ~45 grade se auzea clar diferit... o sa vad... @purice - mersi, o sa incerc sa masor asa @switch - cum? de ce? cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 eu zic ca buba este decompresorul cu chiuloasa nici gand sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 parerea mea este sa te duci cu ea la un specialist sa iti zica sigur cum sta treaba,asa doar pe presupuneri nu-i insama,si daca ar avea ceva vre-un scaun asa ochiometric nu iti dai seama de nimica,daca iti zice ca-i ok poti sa o pui linistit sus si scapi de o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Fratilor, cum facem sa ne punem marsarier la motociclete? Eu momentan am ramas fara jug superior din cauza ca nu am putut sa dau inapoi hmmm ciudat,,,,nu ai putut sa dai inapoi, dar ai reusit sa smulgi jugul,,,,, cate kg zici ca ai??? 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 mi-o ramas dominatoru intra 2-a nu mai iesa vin viteza,ce-i de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.