switch Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Prajesti dracu electromotoru daca ii mai dai in gol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Intreb si eu o chestie: De ce ar mai curge ulei dintr-un brat de furca, daca simeringurile sunt noi? Deja am incercat sa curat cu un "dispozitiv" din plastic, si inainte sa montez simeringurile am inspectat suprafata bratului, dar nu parea sa aiba urme semnificative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Poate furca a fost indoita, indreptata si strunjita ? Astfel incat sa fie micsorat cu putin diametrul jambei. Editat August 16, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Nu parea sa aiba nici un fel de urme la nici un capat, deci nu a fost prinsa in menghina, iar pe toata suprafata am dat cu mana si nu se simte nici o diferenta, nici o umflatura, nimic de genul asta. Doar o observatie ar fi, cand am bagat bratele inapoi in jug nu s-au aliniat perfect gaurile din juguri (inferior, superior)...sa fie torsionata furca din cauza aia, si sa nu calce bine simeringul? Din bratul celalalt nu curge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Imi poate imprumuta/vinde cineva un capac de reglaj tacheti pentru motor de Dominator ? Topicul de vanzari e inchis... Phreak_or - cand ai montat amortizorul, ai verificat daca este etans inainte sa il bag in jug ? Editat August 16, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Da, l-am incercat si parea ok, dar nu puteam sa il solicit asa cum e solicitat pe mobra... O sa il mai dau jos si o sa incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Am o intarziere in acceleratie cand incerc sa accelerez brusc de la relanti. Revine foarte bine in ture si accelereaza cum trebuie cand este in mers. Nu are nici o alta problema si nici nu imi moare la relanti. Bujia arata ca merge cam sarac, dar reglajul asta e cel mai bun care mi-a iesit pana acum. Consumul este excelent. Voi pune luni o bujie Iridium si un filtru de aer nou, stock. Stiu sigur ca poate merge si mai bine, intrebarea este daca trebuie sa schimb slow jet cu cel #50 de pe XR650 sau daca trebuie sa o mai gadil un pic la reglajul carburatorului ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 In ce treapta de viteza face asa? Sau asta se intampla stand pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Asta se intampla doar la neutru, cand o accelerez brusc in timp ce sta la relanti. In mers accelereaza cum trebuie. Are cineva capace de reglaj tacheti ? Editat August 16, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 s-ar putea sa iti traga aer fals,,,,,, cel mai probabil pe la o-ring-ul de la galeria de admisie din cauza temperaturii si a timpului, isi pierde elasticitatea si,,,,,se mai aspira aer si pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Intreb si eu o chestie: De ce ar mai curge ulei dintr-un brat de furca, daca simeringurile sunt noi? Deja am incercat sa curat cu un "dispozitiv" din plastic, si inainte sa montez simeringurile am inspectat suprafata bratului, dar nu parea sa aiba urme semnificative. ghidaje proaste, eu le-am incarcat pe exterior cu o pelicula fina de cositor ca era dus cam tot grafitul, se vedea cupru de dedesubt si am pilit putin unde sunt despicate ca sa inchida mai mult am mai taiat si cam 1cm din arcul de la semeringurile de ulei ca sa stranga mai mult nu mai am probleme de 1 an si ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Aham... adevarul este ca am verificat si bucsele de ghidaj, si se vedeau urme pe ele, dar nu pareau complet uzate... iar jocul pe care il are bratul este foarte foarte mic, aproape insesizabil. Cum ai facut cu arcul de la simering? Se poate scurta si apoi lega la loc sa fie un cerc? Ah... sa mentionez, nu e vorba de Domi, domi din fericire este sanatos, doar oglinzile le-am refacut dupa ultimul "incident" din Padis. La cealalta mobra am problema asta. Cu ocazia asta imi cer scuze si de offtopic dar nu este neaparat ceva specific, poate sa apara cam la orice mobra... Multumesc de sfaturi, ramane atunci sa desfac din nou si sa incerc sa fac simeringul sa inchida mai bine. Este posibil sa scape pe langa simering dar pe la partea fixa? Editat August 16, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Aham... adevarul este ca am verificat si bucsele de ghidaj, si se vedeau urme pe ele, dar nu pareau complet uzate... iar jocul pe care il are bratul este foarte foarte mic, aproape insesizabil. Cum ai facut cu arcul de la simering? Se poate scurta si apoi lega la loc sa fie un cerc? Ah... sa mentionez, nu e vorba de Domi, domi din fericire este sanatos, doar oglinzile le-am refacut dupa ultimul "incident" din Padis. La cealalta mobra am problema asta. Cu ocazia asta imi cer scuze si de offtopic dar nu este neaparat ceva specific, poate sa apara cam la orice mobra... Multumesc de sfaturi, ramane atunci sa desfac din nou si sa incerc sa fac simeringul sa inchida mai bine. Este posibil sa scape pe langa simering dar pe la partea fixa? da, se poate scurta, el "se infileteaza", vezi ca nu trebuie sa il tai ca sa il desfaci, daca te uiti cu atentie ai sa vezi capetele, le rasucesti in sensuri diferite si se desfac, tai capatu mai mare in diametru(capatul "mama") ca sa poti sa infiletezi capatul "tata" la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 s-ar putea sa iti traga aer fals,,,,,, cel mai probabil pe la o-ring-ul de la galeria de admisie din cauza temperaturii si a timpului, isi pierde elasticitatea si,,,,,se mai aspira aer si pe acolo Nu trage aer fals. Este legat de reglajul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) ...si a plecat de la ora 13...pachetul spre Andrei. am scris ceva mai devreme pe aici dar ca un zevzec ce sunt am sters. Editat August 17, 2012 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 A incercat cineva Dave's carb mods ? Daca da, ce diferente s-au observat in acceleratie si consum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 1L in plus la consum, depinde de ce jigleor folosesti... trage mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Ma gandeam sa pun Slow jet de 50 de pe XR, saiba aia mica sub cuiul de dozaj. Trebuie neaparat sa dau gauri in "slider" (piesa de care se prinde membrana) si sa pun filtru sport ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 poti sa faci ce vrei ) daca vrei urmaresti tutorialul pentru Dave`s carb mod sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 poti sa faci ce vrei ) daca vrei urmaresti tutorialul pentru Dave`s carb mod sau nu O sa iau acest raspuns ca pe "nu stiu". Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Ma gandeam sa pun Slow jet de 50 de pe XR, saiba aia mica sub cuiul de dozaj. Trebuie neaparat sa dau gauri in "slider" (piesa de care se prinde membrana) si sa pun filtru sport ? Multumesc. Sunt doua posibilitati: ori aplici tutorialul, caz in care obtii un rezultat concret si aproximativ echilibrat pe toata plaja de turatii sau... ...faci pe inventatoru si aplici doar juma din modificari (alea simple), moment in care e foarte probabil sa ai o carburatie muci si sa mearga mai prost ca la inceput. Motivul? Fiecare modificare se aplica pe o anumita plaja destul de larga de turatii (influenta mai mare sau mai mica). Daca nu le aplici pe toate, foarte probabil sa ai un amestec cand slab cand bogat - ceea ce va duce la o motocicleta care o sa mearga ca un c*r. Apropo, purice chiar vorbea serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) La Domi (XR etc) este stiut ca din fabrica vine cu amestec sarac. Poti sa corectezi amestecul asta sarac punand jicloare cu una, 2 marimi mai mari si urmarind raspunsul acceleratiei, culoarea bujiei, sau mai bine un test pe dyno; Sau sa aplici Dave's mod, care presupune modificarea admisiei, a jicloarelor, gauri mai mari pentru "slider" si o evacuare mai permisiva. Daca schimbi doar jicloarele diferenta va fi asa (cazul meu: main jet de la 145 la 155, si surub de aer mai deschis, slow de 50): -Consum mai bun -raspuns mai rapid si mai ferm la acceleratie -trage de la turatii mai mici fara sa scuture -temperatura mai mica de functionare (de la ~115 la ~105 grade cam in aceleasi conditii de mers, acelasi ulei si aceeasi temp a mediului) * totusi domi meu are filtru de aer k&n, probabil trage aer un pic mai usor. Tobele sunt neatinse. Daca faci Dave's mod se va simti intr-adevar ca ai putere in plus. Raspunsul la acceleratie va fi si mai bun dar cu siguranta consumul va creste. O observatie: Dupa ce am asamblat motorul evident era niste ulei pe lamelele de racire => motor foarte cald - spre 120 grade. Cum am spalat si degresat bine toate lamelele temperatura sta pe la 105 grade. Noroiul uscat sau praful nu au efect atat de dramatic asupra racirii cum are uleiul. Editat August 23, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 eu am urmat daves carb mod si am pus jigleorul de sarcina de 190, avand in vedere ca ala stock la mine era de 165, si idle jet este de 55 in plus am filtru K&N dar tobele sunt stock trage bine, poate prea bine pentru ce poate cutia as avea nevoie de tobe mai permisive obs: am vazut in timp ca, dupa ture mai lungi bujia e un pic afumata... si logic ar fi ca are amestecul prea bogat, motiv pentru care mi-am luat un main jet de 180 am sa va tin la curent in legatura cu consumul si culoarea bujiei... @ mexykanu, chiar vorbeam serios, daca faci modificari doar pe jumatate sa ne zici si noua cum se comporta. Q: exista motor de domi dar in 6 trepte? un xr model mai vechi sau ceva asemanator? nu de alta dar ma plictisesc cu 120km/h, plus ca drumurile devin din ce in ce mai bune si cum transalpina/padis-glavoi, in curand si valea uzului sunt/vor fi asfaltate nu prea mai vad utilitatea mobrelor noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Purice - ne luam VFR-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Pentru asta am luat si GPX-ul... Totusi un DL 650 suna bine, e un compromis bun...poate cand le vand pe astea doua...si totusi domi are un farmec aparte Din pacate nu stiu sa existe vre-un motor de domi cu cutie in 6 trepte :| si eu am cautat variante... asa bine era daca putea merge cu 130 pe la 4000 rpm, dar pastrand restul treptelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.