50bani Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Baieti am nevoie de un ax de la schimbator cu tot cu selector si un contrabalnsor de pe supapa stanga de evacuare. Are cineva idee la cine gasesc ? Link, nr de telefon... Cu asta te pot ajuta eu daca crezi ca mai e buna de ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 care ai vazut domi cu 3 evacuari? Io cand i se sparsese unui prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ma poate ajuta careva cu un pinion fata de 16 dinti pentru domi din 1996 ? Editat Octombrie 29, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Ma poate ajuta careva cu un pinion fata de 16 dinti pentru domi din 1996 ? nu iti recomand, o sa iti atinga lantul in ghidaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 la domi cu 3 evacuari a 3a fiind directa cu ambele galerii deci fara tobe ai creste puterea cu 4sau 5 cai dar siii zgomotul pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 nu iti recomand, o sa iti atinga lantul in ghidaj Mai bine cauta un pinion spate nai mic , dar sincer nu cred ca ai nevoie de mai multa viteza decit cea constructiva pentru un dominator , chiar ai portiuni mari unde sa ai nevoie de mai mult de 140-150 km/h ? vei pierde mult din cuplul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Ideea e ca vreau sa ajung la raportul optim pe care il da cartea . Conform cu tabelele 15/46 = 3.06 , iar eu am 15/47 = 3.13 , iar cu 16/47 = 2.94 , iar daca am raport mic pot sa merg cu motorul in ture mai mici la viteze mari ( poate scot 4000Rpm la 100km/h ) . Nu vreau sa schimb foaia pe spate pentru ca nu stiu cat o sa mai intind lantul , si totusi nu vreau sa-l schimb intr-un viitor foarte apropiat , pentru ca mai are vreo 5-6 gradatii si cam ajunge la maxim . Oricum o sa o bag la o revizie totala in primavara , dar nu stiu exact cand , si prefer sa mai merg cu ea decat sa am la limita lantul si sa fiu nevoit sa scot 100E din buzunar acum cand nu e tocmai un moment propice de cheltuit bani . Precizez ca pentru domi 1996 raportul la pinioane este 15 -46 . Editat Octombrie 30, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 am doar o pompa de frana nissin de pe un dominator, o luasem pentru mine dar nu se potriveste... Baieti am nevoie de un ax de la schimbator cu tot cu selector si un contrabalnsor de pe supapa stanga de evacuare. Are cineva idee la cine gasesc ? Link, nr de telefon... Iti pot aduce eu, OEM, daca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Ideea e ca vreau sa ajung la raportul optim pe care il da cartea . Nu te obosi. Eu am avut asa: 15/46 = normal. 15/45 = ok, functional, no problems; a 5a enervanta la 70-80 la ora 15/42 = praf; consum ridicat la drum intins, probleme sub 2500rpm in orice treapta, a 5a obligatoriu peste 3500 14/42 = 15/45 = ce am acum si e mult mai bine inclusiv la drum intins decat 15/42. Voi trece in partea cealalta: 14/47 sau 14/46 -- macar stiu ca am cuplu hardcore. Oricum mai mult de 100 la ora nu e safe motocicleta. Incerca o frana de urgenta cu disc stock. Domi nu e bun la drum intins si raportul lung nu il ajuta DELOC. Poti sa ma crezi pe cuvant sau poti sa incerci pe pielea ta Editat Noiembrie 1, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Nu te obosi. Eu am avut asa: 15/46 = normal. 15/45 = ok, functional, no problems; a 5a enervanta la 70-80 la ora 15/42 = praf; consum ridicat la drum intins, probleme sub 2500rpm in orice treapta, a 5a obligatoriu peste 3500 14/42 = 15/45 = ce am acum si e mult mai bine inclusiv la drum intins decat 15/42. Voi trece in partea cealalta: 14/47 sau 14/46 -- macar stiu ca am cuplu hardcore. Oricum mai mult de 100 la ora nu e safe motocicleta. Incerca o frana de urgenta cu disc stock. Domi nu e bun la drum intins si raportul lung nu il ajuta DELOC. Poti sa ma crezi pe cuvant sau poti sa incerci pe pielea ta Eu am momentan 15/48 , nu-ti poti inchipuii ce cuplu poate dezvolta , pentru ce am eu nevoie ( cross-enduro ) e extraordinar , ce-i drept pentru portiunile de touring-enduro nu ma obosesc sa sar de 90 km/h , asa cum au zis colegii , Dominatorul nu prea e construita pentru viteze mari , daca vrei viteza treci la sport-touring , sau speed , sau la ceva touring ... oricum daca chiar vrei sa experimentezi nu ai decat , o sa te convingi singur , dar nu uita ca e un monocilindru si nu-i prea plac turatiile foarte mari pentru portiuni lungi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 ramai la un raport intre 3 si 3.1, e ideal pentru ce cutie are motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Dar 15/50 a incercat careva? is curios daca se poate merge cu raportul asta cat de cat pe off, adica la urcari mai abrupte sa nu se ridice intr-o roata daca tragi un pic de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 pai ar insemna sa urce cu plecare de pe loc fara acceleratie sau eventual sa ari cu ea sau sa impingi zapada daca-i pu-i o lama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 15-42 am avut, si nu am stiut ca dc nu imi place,,,,,pana am pus 15-47 e incomparabil schimbarile de treapta foarte usoare, acc muuuult mai buna ca viteza,,,,eu oaricum nu sar de 120, decat la depasiri. intins pe la 90 acolo imi place nici zgomot in casca,,,nici curenti mari de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Dar 15/50 a incercat careva? is curios daca se poate merge cu raportul asta cat de cat pe off, adica la urcari mai abrupte sa nu se ridice intr-o roata daca tragi un pic de gaz. Nu exista pinion de 50 pentru Dominator. Cel mai mare este de 47. Cel mai mic pinion mic este de 14. Drept urmare, daca folosesti 14/47 e mai hardcore decat un 15/15. Raportul este mai mare si greutatea fiarelor este mai mica. Editat Noiembrie 3, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Drept urmare, daca folosesti 14/47 e mai hardcore decat un 15/15. Raportul este mai mare si greutatea fiarelor este mai mica. Sau chiar 50/50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Nu exista pinion de 50 pentru Dominator. Cel mai mare este de 47. Cel mai mic pinion mic este de 14. Drept urmare, daca folosesti 14/47 e mai hardcore decat un 15/15. Raportul este mai mare si greutatea fiarelor este mai mica. Iti spun eu sigur ca exista , cel putin de 48 , asa am eu acum !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 si daca nu exista, dar vrei neaparat,,,,,iti faci la comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Exista pinion de 50 , vezi :google: . Deja ma bate un gand . Cred ca intre timp , o sa imi pun unul pe fata de 14 sa vad cum e . O sa mai studiez cum e cu rapoartele . Editat Noiembrie 4, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 check this out: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) am o sa de vanzare. 150ron 0723521718 Editat Noiembrie 6, 2012 de sacal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 O fi aia pe care am uitat-o eu la Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 intrebare: un ax cu came decent cam in ce pret ajunge si cam la cine as putea gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salut, Sunt in cautarea unui CDI pt un Domi de 250 si nu am gasit decat pe la 100 eu aici ceea ce e mult pentru mine si pt o mobra din 1992 si am o intrebare: se pot folosi si alte CDI-ri de la alte motociclete? Am gasit pe ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/380519321874?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 sau: http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CG125-CB125-XR125-XR200-XR250-XL125-XL185-CDI-/260951657982?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cc1ee4dfe Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 CDI-ul vechi il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.