Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Nu stiti pe cineva care are un ansamblu frana fata Nissin (pompa, furtune, etrier)? I-ar trebui unui amic (Balkanu).

am doar o pompa de frana nissin de pe un dominator, o luasem pentru mine dar nu se potriveste...

 

Baieti am nevoie de un ax de la schimbator cu tot cu selectorpost-24426-0-35993000-1351253432_thumb.jpg si un contrabalnsor post-24426-0-72895900-1347820510_thumb.jpg de pe supapa stanga de evacuare.

 

Are cineva idee la cine gasesc ? Link, nr de telefon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Baieti am nevoie de un ax de la schimbator cu tot cu selectorpost-24426-0-35993000-1351253432_thumb.jpg si un contrabalnsor de pe supapa stanga de evacuare.

 

Are cineva idee la cine gasesc ? Link, nr de telefon...

 

Cu asta te pot ajuta eu daca crezi ca mai e buna de ceva ...

post-28564-0-44530900-1351523733_thumb.jpg

post-28564-0-42775800-1351523738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti recomand, o sa iti atinga lantul in ghidaj

Mai bine cauta un pinion spate nai mic , dar sincer nu cred ca ai nevoie de mai multa viteza decit cea constructiva pentru un dominator , chiar ai portiuni mari unde sa ai nevoie de mai mult de 140-150 km/h ? vei pierde mult din cuplul motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca vreau sa ajung la raportul optim pe care il da cartea . Conform cu tabelele 15/46 = 3.06 , iar eu am 15/47 = 3.13 , iar cu 16/47 = 2.94 , iar daca am raport mic pot sa merg cu motorul in ture mai mici la viteze mari ( poate scot 4000Rpm la 100km/h ) . Nu vreau sa schimb foaia pe spate pentru ca nu stiu cat o sa mai intind lantul , si totusi nu vreau sa-l schimb intr-un viitor foarte apropiat , pentru ca mai are vreo 5-6 gradatii si cam ajunge la maxim . Oricum o sa o bag la o revizie totala in primavara , dar nu stiu exact cand , si prefer sa mai merg cu ea decat sa am la limita lantul si sa fiu nevoit sa scot 100E din buzunar acum cand nu e tocmai un moment propice de cheltuit bani .

 

Precizez ca pentru domi 1996 raportul la pinioane este 15 -46 .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am doar o pompa de frana nissin de pe un dominator, o luasem pentru mine dar nu se potriveste...

 

Baieti am nevoie de un ax de la schimbator cu tot cu selectorpost-24426-0-35993000-1351253432_thumb.jpg si un contrabalnsor de pe supapa stanga de evacuare.

 

Are cineva idee la cine gasesc ? Link, nr de telefon...

Iti pot aduce eu, OEM, daca esti interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca vreau sa ajung la raportul optim pe care il da cartea .

 

Nu te obosi.

 

Eu am avut asa:

15/46 = normal.

15/45 = ok, functional, no problems; a 5a enervanta la 70-80 la ora

15/42 = praf; consum ridicat la drum intins, probleme sub 2500rpm in orice treapta, a 5a obligatoriu peste 3500

14/42 = 15/45 = ce am acum si e mult mai bine inclusiv la drum intins decat 15/42.

 

Voi trece in partea cealalta: 14/47 sau 14/46 -- macar stiu ca am cuplu hardcore. Oricum mai mult de 100 la ora nu e safe motocicleta. Incerca o frana de urgenta cu disc stock.

 

Domi nu e bun la drum intins si raportul lung nu il ajuta DELOC. Poti sa ma crezi pe cuvant sau poti sa incerci pe pielea ta ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te obosi.

 

Eu am avut asa:

15/46 = normal.

15/45 = ok, functional, no problems; a 5a enervanta la 70-80 la ora

15/42 = praf; consum ridicat la drum intins, probleme sub 2500rpm in orice treapta, a 5a obligatoriu peste 3500

14/42 = 15/45 = ce am acum si e mult mai bine inclusiv la drum intins decat 15/42.

 

Voi trece in partea cealalta: 14/47 sau 14/46 -- macar stiu ca am cuplu hardcore. Oricum mai mult de 100 la ora nu e safe motocicleta. Incerca o frana de urgenta cu disc stock.

 

Domi nu e bun la drum intins si raportul lung nu il ajuta DELOC. Poti sa ma crezi pe cuvant sau poti sa incerci pe pielea ta ;)

Eu am momentan 15/48 , nu-ti poti inchipuii ce cuplu poate dezvolta , pentru ce am eu nevoie ( cross-enduro ) e extraordinar , ce-i drept pentru portiunile de touring-enduro nu ma obosesc sa sar de 90 km/h , asa cum au zis colegii , Dominatorul nu prea e construita pentru viteze mari , daca vrei viteza treci la sport-touring , sau speed , sau la ceva touring ... oricum daca chiar vrei sa experimentezi nu ai decat , o sa te convingi singur , dar nu uita ca e un monocilindru si nu-i prea plac turatiile foarte mari pentru portiuni lungi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15-42 am avut, si nu am stiut ca dc nu imi place,,,,,pana am pus 15-47

e incomparabil

schimbarile de treapta foarte usoare, acc muuuult mai buna

ca viteza,,,,eu oaricum nu sar de 120, decat la depasiri. intins pe la 90

acolo imi place

nici zgomot in casca,,,nici curenti mari de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...