Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mai pus careva Mitas E-09 Dakar pe Domi?

 

Eu le-am pus sapt. trecuta si am o problema cu ele.

Sambata am facut o tura soft enduro pe forestiere, si am observat ca pe forestier motorul tinde sa mearga drept, ma luptam sa virez stanga/dreapta. Ideea e ca trebuie din timp sa virez pe unde merg, daca vreau sa ocolesc brusc un bolovan de exemplu nu prea pot. Am scazut presiunea sub 1atm si mergea un pic mai bine, dar tot vireaza greu.

 

A mai patit si altcineva asa ceva?

Se mai lasa in timp cauciucurile si o sa mearga mai bine? - eu am facut doar 200km cu ele.

Alte cauze?

 

Inainte mergeam cu K60 si cu ele nu aveam nici un stres la virat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adaug si un ghidon de Dominator la vanzare - 80 lei negociabil

Imi cer scuze pentru posturi multiple, nu il pot edita pe cel de mai sus.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare Dominatori!

 

Mie mi-e tare drag motoru' asta, dar e momentul sa ma uit la ceva ce sa imi permita drumuri mai lungi si sa fie comod si cu pasagera...asa ca trebuie sa ma despart de el...

Concluzia?


De vanzare Honda NX650 Dominator, in stare impecabila, totul pus la punct, anul trecut a primit segmenti noi cota 0, distributie, ceva rulmenti ce mi s-au parut mai uzati, scaune supape rectificate, came decompresor schimbate.

 

Am folosit numai piese originale.

 

In rest... Vopsea originala, suport pentru genti textile, genti textile, kit lant DID care are aprox 5000km, manere incalzite, anvelope care mai merg macar un sezon, si daca o sa fie un client care vrea si piese de rezerva intra la pachet si o plasa mare cu toate piesele ce le-am schimbat (care pana la urma s-ar mai putea folosi mult si bine, sau vinde.. pentru cine are rabdare).

 

An 1997, primul proprietar in tara, aprox 50 000 km (reali zic eu dupa cum arata totul inauntru), un cablu ambreiaj nou, ceva bujii de rezerva (noi), istorie service completa de cand e la mine, si pana la urma tot ce am legat de dansul...

 

Pretul: 1600 euro usor negociabil, sau eventual variante cu Transalp din 1998 - 1999; 2000+

 

post-51492-0-61682600-1369335769_thumb.jpg post-51492-0-37445300-1369335834_thumb.jpg post-51492-0-27955500-1369335947_thumb.jpg post-51492-0-70845800-1369335977_thumb.jpg post-51492-0-19306500-1369336038_thumb.jpg

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-nx%20650%20dominator-din-1997-516691.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

User-ul Alinache s-ar putea sa fie interesat.



User-ul Alinache s-ar putea sa fie interesat.

 

/index.php?/topic/695831-sfaturi-achizitie-moto/&do=findComment&comment=3451700

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Dominatori!

 

Mie mi-e tare drag motoru' asta, dar e momentul sa ma uit la ceva ce sa imi permita drumuri mai lungi si sa fie comod si cu pasagera...asa ca trebuie sa ma despart de el...

Concluzia?

 

De vanzare Honda NX650 Dominator, in stare impecabila, totul pus la punct, anul trecut a primit segmenti noi cota 0, distributie, ceva rulmenti ce mi s-au parut mai uzati, scaune supape rectificate, came decompresor schimbate.

 

Am folosit numai piese originale.

 

In rest... Vopsea originala, suport pentru genti textile, genti textile, kit lant DID care are aprox 5000km, manere incalzite, anvelope care mai merg macar un sezon, si daca o sa fie un client care vrea si piese de rezerva intra la pachet si o plasa mare cu toate piesele ce le-am schimbat (care pana la urma s-ar mai putea folosi mult si bine, sau vinde.. pentru cine are rabdare).

 

An 1997, primul proprietar in tara, aprox 50 000 km (reali zic eu dupa cum arata totul inauntru), un cablu ambreiaj nou, ceva bujii de rezerva (noi), istorie service completa de cand e la mine, si pana la urma tot ce am legat de dansul...

 

Pretul: 1600 euro usor negociabil, sau eventual variante cu Transalp din 1998 - 1999; 2000+

 

attachicon.gif03250432.JPG attachicon.gifIMG_20120519_183920.jpg attachicon.gif06090115.JPG attachicon.gif06090103.JPG attachicon.gifIMG_20121125_150201.jpg

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-nx%20650%20dominator-din-1997-516691.html

cunosc proprietarul, motomaniac in privinta intretinerii mobrei,,,,( a fost singurul care, dupa o tura istovitoare pe vf. Cindrel, a avut energie si ambitie sa spele motocicleta)

cunosc si Dominatorul ce il vinde

orice cumparator ar fi, o sa fie norocos ca o ia

recomand

chiar de o vinzi, sa vii cu urmatoarea la intruniri, sa o udam

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phreak, daca dai Domina si ai in plan ture mai lungi cu mult asfalt si putin off si accepti un consum putintel mai mare, sari direct la un Super Tenere sau Africana. Centimetrii aia cubi in plus chiar conteaza. Nu inseamna neaparat ca regret ca am luat Transalpul, 5 zile pe saptamana ma satisface total (naveta de 50 km pe zi pe drumuri de tara din lumea a treia) dar in weekend cand ies in excursii cu fata si ceva bagaje parca tare as vrea ceva mai mare sub mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andreizalau - Mersi!

Fi convins ca o sa mai vin pe la intruniri, ca tot la endureala raman. :P

 

 

Phreak, daca dai Domina si ai in plan ture mai lungi cu mult asfalt si putin off si accepti un consum putintel mai mare, sari direct la un Super Tenere sau Africana. Centimetrii aia cubi in plus chiar conteaza. Nu inseamna neaparat ca regret ca am luat Transalpul, 5 zile pe saptamana ma satisface total (naveta de 50 km pe zi pe drumuri de tara din lumea a treia) dar in weekend cand ies in excursii cu fata si ceva bagaje parca tare as vrea ceva mai mare sub mine.

 

Ei... acolo e problema ca nu vreau nici consum foarte mare, africana scoate pe la 6 - 6.5, si ST cam la fel, si mi se pare cam mult. De mult imi face cu ochiul un Vstrom de 650, dar si pretul e mai mare...

Pana la urma asta o sa hotarasc dupa ce il vand pe Domi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeste cu userul Unchiu' el avea ceva.

Salve, din pacate pentru domi nu mai am mare lucru, un intinzator pentru distributie aproape nou si un set motor cota 0 cu urmele de honuire de fabrica(stare perfecta) dar fara segmenti, cam atit pentru domi.

 

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut colegii. Nu am mai scris de ceva vreme fiind ocupat cu alte lucruri.
A cumparat careva de la ei CDI?
http://super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4
Se spune ca cica ar fii de scutere si merge. Am vb acolo si au spus ca pretul e de 390ron. EU am luat din "Dragonul Rosu" un CDi pt scuter CYMCO, asemanator cu al meu (cu mufe verzi),(55ron) si se pare ca nu duce la motor mai mare de 250cmc. Totodata am luat si in releu de semnalizare cu 2 pini-lamele (dispusi perpendicular) si functioneaza de minune pe domi al meu. pret=20ron
Am terminat in sfarsit de curatat tot CDI-ul meu. Nu numai partea de cablaj ci si partea cu piesele electronice si sper ca dupa MAN, Cu ajutorul lui Dominator 72 sa reusesc sa pun poze cu piesele continute de CDi-ul meu.



http://www.motelek.net/zundanlagen/cdi/cdi_lektion2.html

se pot face modificari ca sa mearga si la noi????

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Aveti idee daca melcul de kilometraj se potriveste de la NX650 la Nx250? Si daca da, unde gasesc unul (nou sau second)? Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Aveti idee daca melcul de kilometraj se potriveste de la NX650 la Nx250? Si daca da, unde gasesc unul (nou sau second)? Thanks!

Cateva pagini mai in urma parca era de vanzare un melcusor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am nevoie de putin ajutor, cum trebuie sa masor daca un releu de incarcare este defect si/sau daca nu cumva problema e din platou... stiu ca ar trebui sa masor in mufa releului dar nu stiu care ce fire si cam ce tensiuni trebuie sa dea. multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce la releu? Pe baterie cu motorul oprit ai in jur de 12si ceva volti, in functie de cat de incarcata e bateria. Apoi pornesti motorul si pe borne la baterie treb sa ai in jur de 13,8v. Astfel aflii daca incarca. Daca ai tot 12 si ceva e clar ca nu incarca nimic.

La masina se procedeaza la fel. Aici se poate gasii si 14,2v cand e turata.



De la ei a cumparat careva?

 

http://www.motorbike-shop.de/index.php?k=279&lang=eng

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...