andreizalau Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 verifica cu atentie cablul de soc sa nu ramana agatat, blocat,,,,, amestecul, nu stiu,,,,vezi si tu plutitorul, sa nu ai nivelul in camera prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 socul merge inapoi fara probleme, am verificat la carburator. plutitorul l-am pus la loc asa cum l-am gasit. tot ce ma doare este ca nu i-am facut reglajul la surubul de amestec, asa cum cere cartea, dupa curatarea carburatorului, si de aceea ma gandesc ca toate vin de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Surubul acela nu e de amestec. Plus ca se regleaza cu motorul pornit si incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 daca tot vrei sa umbli la acel surub,atunci inchidel de tot si pe urma din acea pozitie desurbeaza 3 ture complecte si o sa fie la cota data de fabrica. am uitat, verifica membrana de cauciuc din carburator ,poate te asteapta o surpriza(eu am schimbat-o acum de o zi si am avut c-am aceleasi simptome la Domi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Surubul acela nu e de amestec. Plus ca se regleaza cu motorul pornit si incalzit. nu e de amestec? in carte scrie pilot screw. atunci pentru ce e? si de unde se regleaza atunci amestecul? daca tot vrei sa umbli la acel surub,atunci inchidel de tot si pe urma din acea pozitie desurbeaza 3 ture complecte si o sa fie la cota data de fabrica. am uitat, verifica membrana de cauciuc din carburator ,poate te asteapta o surpriza(eu am schimbat-o acum de o zi si am avut c-am aceleasi simptome la Domi) eu am desfacut tot carburatorul, si membrana e buna, si surubul l-am pus la loc exact cu scrie cartea, atatea ture i-am dat, doar ca mai trebuie si dupa pornire ajustat putin. eu treaba asta as face-o si de aceea intreb ca nu stiu cum. multumesc Editat Iulie 26, 2013 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) nu e de amestec? in carte scrie pilot screw. atunci pentru ce e? si de unde se regleaza atunci amestecul? Am explicat in postul #7282 ce face surubul in cauza. Amestecul il reglezi din nivelul benzinei in camera de nivel constant, din pozitia acului de dozaj al suberului sau din diametrele jicloarelor din carburator. Orice carburator are 3 circuite: circuitul de mers la relanti (surubul "de aer"), circuitul de mers la rece (socul - choke) si circuitul de mers normal (suber/clapeta, plutitor, jiclor principal, etc) Editat Iulie 26, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Am explicat in postul #7282 ce face surubul in cauza. Amestecul il reglezi din nivelul benzinei in camera de nivel constant, din pozitia acului de dozaj al suberului sau din diametrele jicloarelor din carburator. Orice carburator are 3 circuite: circuitul de mers la relanti (surubul "de aer"), circuitul de mers la rece (socul - choke) si circuitul de mers normal (suber/clapeta, plutitor, jiclor principal, etc) am inteles acum. iti multumesc pentru rabdarea cu care mi-ai raspuns. eu am desfacut carburatorul si l-am reasamblat exact asa cum a fost (nu am scos saiba aceea de pe ac, acul avea depuneri pe el, si l-am curatat). dar totusi am o crestere a consumului (de la 3 l la 3,5 l, (la drum intins), eu zic ca e semnificativ), si nu stiu de unde. deci faptul ca imi porneste fara soc cand e racoare dimineata nu e datorat doar amestecului, ci si reglajului circuitului de mers la relanti, nu? dar e un lucru anormal ca imi porneste fara soc dimineata? la ce ar trebui sa ma mai uit, ce sa reglez, ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 verifica omule bujia, vezi ce culoare are ca sa iti dai seama daca e amestecul bogat sau sarac. daca zici ca ai amestec bogat in sarcina pune un jigleor mai mic, parca stock la domi e de 145\155 in functie de an la slr e de 165, la xr de 135, la fmx 175 verifica si filtrul de aer sa fie curat, daca e infundat e normal sa iti traga mai multa benzina in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salut, vad ca esti din Mures. daca tot nu reusesti, i-ti dau un nr.0742662368 Barny, te va ajuta cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Salut! Am avut si eu niste probleme la motor. incepem cu inceputul: Am luat motorul in toamna de la un italian, cand se incalzea, se auzea un "clancanit" in partea dreapta sus. Dupa ce am adus motorul in tara si am mers mai mult cu el, incepea sa se auda din ce in ce mai tare. Sunetul asta aparea numai dupa ce se incalzea motorul (dupa vre-o 60-70 km). La un moment dat. a inceput sa se auda foarte tare iar motorul s-a oprit. L-am lasat peste noapte la racit, urmatoarea zi pornea dat tot se auzea. Am schimbat lantul de distributie, aceeasi problema, dar am observat ca se inroseste galeria din dreapta. Un amic mi-a spus ca a ramas deschisa supapa de evacuare din dreapta de acolo se aude si clantanitul. Am dat jos chiuloasa, surpriza, scaunul de la supapa de evacuare era sarit din chiuloasa vre-o 2 mm. Am dus chiuloasa la mester, a scos scaunul, a facut unul nou, l-a montat, rectificat curatat, totul in schimbul a 80 de lei (mentionez ca supapa aceea nu atins pistonul). Am montat chiuloasa, chinuri cu reglatul supapelor. pus motorul pe T, bagat lere, pornit motorul, acelasi clancanit. Desfacut iar capacele, s-au modificat si jocurile la tacheti, reglat din nou, de data asta, supapa cu decopresorul (fata dreapta) reglata dupa manual (0,12), putin inainte de T. Aceeasi problema. Am reglat supapele de vre-o 5-6 ori, aceeasi problema. A venit un nou prieten, proprietar de nipra, reglat supapele la mana, fara lera, Sunetul a disparut, porneste, merge si suna bine. L-am lasat sa mearga asa 4-5 minute, apoi l-am reglat cu lerele, mai putin ce de la decompresor, care a ramas reglata de mana. Tipul mi-a spus ca sunetul ala ar putea veni de la decompresorul de pe axul cu came, o chestie care s-ar putea scoate afara, el la tenere nu are asa ceva. Toate bune si frumoase, fericit ca pot sa merg cu motorul dupa o luna jumate. In timpul incercarilor, motorul s-a incalzit, numa bun. am plecat cu motorul spre casa, dupa vre-o 3 km, se opreste. Dau la cheie nu porneste, mai dau pusca toba, porneste il las la relanti, dupa 3-4 secunde moare. Miros de benzina. Mai dau la cheie, porneste cu greu, dau gaz incet, il tin peste 2000 de ture, nu moare. Il las la relanti, dupa 3-4 secunde moare. Iar, dat la cheie, bubuit de toba, dat la cheie porneste, tinut peste 2000 merge, las la relanti, presupunand ca va muri in viitorul foarte apropiat, trag mai brusc de gaz, 1/3 din maneta, moare. Relantiul era reglat undeva la 1300-1500 ture Am verificat cablul de shoc, sta bine, nu-i strangulat, cursa buna. Am desfacut carburatorul, suflat in jiglore, plutitorul ara bine, nu-i spart, la plutitor nu am vazut nici un semn de uzura. Membrana de la valva arata bine, cuiul, la fel, drept, fara urme de uzura. l-am pus inapoi dat cheie, aceeasi problema. Am inceput sa ma joc cu surubul din partea de jos a carburatorului, de langa plutitor. Nu prea am inteles eu exact ce face surubelul ala, stiu ca trebuie sa ti minte cat il invarti. Destrans jumatate de tura, motorul incepea sa moara si mai repede. L-am adus inapoi la punctul initial si l-am mai strans 3 sferturi de tura, motorul nu mai murea in 1500 de ture, statea la relanti, dar cand dadeam gaz mai brusc, aceeasi problema. Urmatoare zi am mers la motor, multa benzina sub el, curgea benzina, nu am reusit sa-mi dau seama de unde exact, mentioneaz ca uitasem sa pun cama pe Off (am mai uitato pe ON peste noapte dar nu am avut problema asta). Am pornit iar motorul, porneste mai greutz, dar porneste, plec cu el spre hala unde lucrez fiindca acolo il pot desface si repara, plus ca baietii se pricep la mecanica. Distanta e de vre-o 3-4 km. L-am lasat la incalzit vre-o 5 minute si am pornit. Dupa 500m moare, dau la cheie, bubuie toba, porneste, incer sa-l tin putin turat, moare, dau la cheie porneste , moare, asa de vre-o 3-4 ori pana reusesc sa-l pornesc, dupa ce a pornit nu l-am lasat sub 3500 de ture pana am ajuns la hala si nu a mai murit. Bujia e Iridium, pusa in iarna, am facut 4000 de km cu ea. cand am scoso in seara in care m-am jucat cu surubul de la carburator. nu era umeda, nici neagra, era gri-caramizie. Scanteia e albastra, arata bine. Filtru de aer arata ca nou. Dupa mine e ceva din carburator, prea multa benzina, prea putin aer. Nu prea-mi pare problema de CDI... Astept sugestii si idei de unde ar putea veni problema asta, ce surub ar trebui sa reglez, etc. Eu deja sunt la capatul puterilor cu motorul asta... Numa bine! Am uitat sa mentionez: Este un RD08 din 1998, acum are 42.000 de km Editat Iulie 28, 2013 de dimi.shepherd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Incearca si uita-te intre cutia de aer si carburator este un cauciuc si daca nu este pus exact(are si un semn pe el)trage aer cum vrea iar tu incerci sa-i dai mai multa benzina sau mai putina din surubul la care te joci sub carburator ai zis ca te ai uitat la membrana de cauciuc si arata bine(asa sa fie),vezi de furtunasul care porneste de acolo sa nu fie fisurat.. uita-te si gatul de admisie(corpul dintre carburator si cilindru)are un obicei prost de a se fisura si pana descoperi fisura te japaceste la creieri. treaba cu benzina gasita cursa sa nu fie din cauza cuiului pontou(si daca sta robinetu pe ON nu ar trebui sa curga benzina din carburator),vezi daca inchide bine si vezi sa nu fie nivelul mare. surubul la care ai umblat inchidel de tot si da-i drumul din acea pozitie la 3 ture complecte si lasal asa. furtunele din cutia filtrului de aer sa fie bagate in locasele lor (cel care vine de la epurator urmeaza indoitura lui si vezi unde se ataseaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) facea asa si inainte sa umblu la el, dar ocazional. am crezut ca e din cauza benzinei, murdara sau cu apa. am sa ma uit maine la cele ce mi-ai recomandat. furtunul de la membrana e ok, cauciucul ala dintre carburator si filtru de aer e pus la semn, dar nu reusesc as-l pun in totalitate pe carburator, in partea de sus mai are cam 1 mm sa intre pana in capat insa colierul sta si e strans bine. gatul de admisie nu l-am vazut fisurat, dar o sa mai verific o data mersi mult! am descoperit problema. Era bujia Iridium care facea figuri. Am pus bujie normala, merge tun. Mi-au zis vre-o 2 enduristi ca nu prea merg Iridium pe monocilindrice si nu prea i-am crezut... se pare ca aveau dreptate. Mai am de schimbat discuri de ambreiaj. Aveti idee unde sunt mai eftine? Am gasit pe www.piese-motociclete.com discuri EBC la 215 lei. Mersi! Editat Iulie 28, 2013 de dimi.shepherd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 de vanzare melc nou de kilometraj pentru Dominator sau Transalp info la 0721734243 sau 0743201272 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 cum se poate verifica si regla nivelul in camera de nivel constant? amestecul daca e prea bogat, se regleaza de la surubul de afara de amestec, sau din ridicarea/coborarea cuiului de la jiglorul principal de mers in sarcina, sau din ambele? am verificat bujia, si este neagra, doar varful limbii aceea e cafeniu, deci ar fi usor cam bogat, nu? spuneam ca si porneste fara soc dimineata la 15 grade. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Amestecul se regleaza din plutitor si din cuiul principal. Surubelul este strict pt mersul la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 si cum pot regla din plutitor? in manual am citit ca se verifica si daca nu e corect nivelul se inlocuieste tot ansamblul cu altul nou. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Nu stiu cum e la AT dar majoritatea plutitoarelor au o tablita pe care o indoi intr-o parte sau alta astfel incat sa obtii un nivel corect al benzinei in camera de nivel constant, specificat in manual. Nu stiu ce ansamblu zici tu ca trebuie inlocuit. Ai plutitoarele sparte? scuze, la Domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 nu, plutitorul e intreg, nu e spart, n-are benzina in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Din cate stiu eu la domi nu se poate regla nivelul de benzina in carb. Amestecul se regleaza doar din jicloare. La ralanti este surubul pilot si daca ala e prea desfacut sau prea strans se schimba jiclorul pilot (eu ma tot gandesc sa pun #55, stock la RD08 e #50) iar pe circuitul principal se schimba jiclorul. La mine era 145 stock, acum am 150, dar pot sa pun si mai mare.... In alta ordine de idei vreau si eu sa ma laud un pic. Tocmai ce am venit din concediu unde am testat noile genti de aluminiu pt domi. Vi le arat si voua : Si asa arata suportul: (cu tot cu o pisica mica ) La regim de mers incarcat cum se vede in poze, cu pasagera, viteza pana in 110 km/h am scos consum de maxim 5.2 si minim 4.7 (pe parcursul a 1850 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salutare, am și eu nevoie de ajutorul posesorilor de Domi. Nu am văzut prin cele 366 de pagini vreo poveste asemnănătoare, așa că-mi permit să dau cu deștele-n taste p-acilea. Se face că golanul meu după ce a ieșit din iarnă a început să facă figuri și să oprească motorul... de capul lui și bineînțeles, atunci când mi-e lumea mai dragă (în câte o depăsire mai "strânsă", în vreo intersecție etc). Din fericire, pleca ori imediat la cheie, ori lăsat într-a doua și folosind inerția... however, cota de adrenalină o păstra la un nivel decent, să nu ajung cumva să adorm cu capul pe ghidon în mers. Partea faină e că a început la un moment dat să nu mai vrea să mai plece după ce-l oprești frumos din cheie... adică mere fain, tragi pe dreapta să te...ca omu-n tufiș și când vrei să pleci mai departe.... surpriză - gogu' mort în păpușoi. Mort în sensul că nu face absolut nimic, nu aprinde bord, nu merg lumini, ca și cum ar avea curentul tăiat din general. Scos siguranța de la releul de încărcare, înjurat, dat cu WD40, pus siguranța la loc + înjurat 10 minute, pleacă "la sfert" ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Azi așa, peste x zile (total aleator) mai face figura cu prițina, am sesizat la un moment dat că un pumn însoțit de dedicația legată de morți, răniți și tați japonezi cu puța pixelată face minuni și gigel începe din nou să comunice cu mine. Toate astea până ce săptămâna trecută, în drum spre casă a hotărât să sucombeze. Am ajuns acasă doar cu farul aprins, fără orice altă componentă electrică funcțională, dar culmea, motorul mergând în continuare. Apoi au urmat - schimbat siguranțe, schimbat releu pornire, schimbat mai tot ce ar fi putut da astfel de simptome. Deconectată alarma etc. La boton nimic, pus scurt cu șurubelnița pe releul de pornire o ia fără probleme de fiece dată. Și ca să fie ghicitoarea faină până la final, comportamentul actual s-ar reproduce astfel - motor rece, dat cheie = în 3 cazuri din 10 pornește. Odată pornit, până nu se încălzește motorul poate fi oprit și repornit de n ori. După ce se încălzește motorul, odată oprit... oha... bei 4 beri până ce poți relua ciclul. Așadar domnilor posesori de astfel de jivină, vi s-a întâmplat să pățiți ceva asemănător vreodată? Aveți careva vreo idee (alta decât să-l fac molotov cu tricoul în rezervor și bricheta aprinsă pe șa)? Promit bere după preferință pentru cel/cei care mă ajută să mai merg pe jivină sezonul ăsta (măcar până vine Moșu') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Incearca sa ceri de la cineva un CDI, imprumut. La mine, RD08, iasa niste fire din el si merg in far, deci farul e controlat de CDI, intr-un fel sau altul. Asta ar putea explica ceva malfunction la ȚDI, de-ti merge farul si motorul, iar restul... nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Incepe cu ce e mai simplu: Pe sub rezervor, langa cadru ai tot felul de mufe, le desfaci, le cureti, le pui la loc. Sub vitezometru ai tot asa o gramada de mufe, faci la fel. Sub sa, ai iarasi mai multe mufe, la fel. Iti recomand un spray de contact mai degraba decat WD40. Si spray-ul asta asista-l cu smirghel sau unde nu se poate cu smirghel macar zgarie cu o surubelnita subtire interiorul mufelor ( ! Atentie sa nu largesti papucii ! ) Cu ocazia asta cat sunt vizibile trasee electrice te uiti sa nu fie roase, uzate, sau orice alte nereguli la cabluri, Daca dupa ce ai facut toate treburile astea mai sunt probleme poti sa te gandesti foarte serios la un CDI. Personal l-am desfacut pe al meu si am refacut lipiturile (aprox 150-200 lipituri - cu un pistol de lipit le rezolvi in maxim 2 ore, asta foarte migalos si cu mare atentie). Cel mai nasol e sa cureti rasina aia nenorocita de pe spatele placii.. dar nu e imposibil... eu am folosit fasii de plastic taiate din o veche cartela de telefon public. CDI nou se gaseste, e vreo 150 euro. Chiar daca e mai scump iti recomand varianta asta! Chiar daca al meu acum merge fara probleme deja de un an de zile... (pot sa fie si alte probleme nu doar lipiturile) Bafta! Spor! Si sa ne tii la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Buna seara domnilor, Ajutor! post-ul meu va suna ridicol in comparatie cu cele de mai sus, dar totusi... am nevoie de ajutor. Domi-ul meu a scuturat saptamana trecuta din pinteni si a ramas fara intinzatorul de lant/cap de bascule de pe partea stanga, din schema de mai jos piesele 8, 25 si 26. Are cineva asa ceva pe o bascula care sta la umbra? v-as fi recunoscator. Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Daca mai ai inca piesa 7, adica cea cu surubul inca e ok , poti sa cumperi 2 piulite M8, si piesa cealalta o faci la un atelier, eventuial o duci ca model pe cea de pe partea cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Daca mai ai inca piesa 7, adica ce a cu surubul inca e ok , poti sa cumperi 2 piulite M8, si piesa cealalta o faci la un atelier, eventuial o duci ca model pe cea de pe partea cealalta Multumesc de sfat! Sigur ca puilitele sunt usor de gasit, dar imi doream ca piesa intinzatorului sa fie snage din sangele ei japonez (bine, italian). E bun sfatul cu atelierul, trebuie doar sa gasesc asa ceva . Intre timp daca cineva chiar se impiedica de aceasta piesa pe o bascula uitata prin garaj, va rog scieti-mi si promit sa o scot la aer de munte. cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.