Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Exista in dragonul rosu CDI-uri de scutere ce merg pe cate un cilindru de capacitate pana la 1000 cmc, trebuie doar sa intrebati vanzatorul.

Si in nici un caz nu costa 250 sau 400 lei, precum il vand unii jepcari.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cateva pagini mai in urma parca era de vanzare un melcusor.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@50bani, 3 fire ies din alternator si se duc in releul de incarcare de unde pleaca 2 catre cdi sau releul de pornire, nu mai stiu exact traseul

releul de incarcare are ori 2 mufe, una cu 3 fire si una cu 2, sau o singura mufa cu 5 pini, urmareste firele care pleaca de la releu spre orice altceva decat alternator si masoara pe cei 2 pini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten are nevoie de un CDI pentru DOMI, a desfacut sa refaca lipiturile si zice ca nu mai merge deloc acum. are careva idee unde ii pot gasi unul ? poate sa fie si de RD02 si RD04 chiar si de TRANSALP se pot adapta toate la RD02. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Se potrivesc jugurile de la XL 600 sau Transalp pe Dominator? Caut un set de juguri ptr NX 650 la un pret rezonabil. Daca stiti pe cineva care vinde, va rog sa-i dati nr. meu de telefon: 0741-32 02 92

Am gasit. Mersi.

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

as vrea sa-i reglez avansul la motocicleta mea, dar nu pot sa ajung la acel surub de reglaj cu nici un fel de surubelnita de care am.

aveti idee de vreo smecherie cu care pot ajunge acolo?

banuiesc ca am un amestec prea bogat, la viteze mai mari si mers constant, uneori simt ca si cum ar da in nas, iar dimineata porneste fara probleme fara soc.

un amestec prea bogat inseamna si un consum usor marit?

are rost sa ma uit la bujie sa vad cum arata inainte de reglaj?

in care sens de rotatie al surubului se saraceste amestecul?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avansul e reglat de catre CDI. Surubul de care vorbesti regleaza cantitatea (dar nu si proportia) de amestec necesara mersului la turatii foarte mici (relanti). Nu are nici o influenta asupra mersului normal, in viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul merge inapoi fara probleme, am verificat la carburator.

plutitorul l-am pus la loc asa cum l-am gasit.

tot ce ma doare este ca nu i-am facut reglajul la surubul de amestec, asa cum cere cartea, dupa curatarea carburatorului, si de aceea ma gandesc ca toate vin de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot vrei sa umbli la acel surub,atunci inchidel de tot si pe urma din acea pozitie desurbeaza 3 ture complecte si o sa fie la cota data de fabrica.



am uitat, verifica membrana de cauciuc din carburator ,poate te asteapta o surpriza(eu am schimbat-o acum de o zi si am avut c-am aceleasi simptome la Domi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul acela nu e de amestec. Plus ca se regleaza cu motorul pornit si incalzit.

nu e de amestec? in carte scrie pilot screw. atunci pentru ce e? si de unde se regleaza atunci amestecul?

 

daca tot vrei sa umbli la acel surub,atunci inchidel de tot si pe urma din acea pozitie desurbeaza 3 ture complecte si o sa fie la cota data de fabrica.

 

am uitat, verifica membrana de cauciuc din carburator ,poate te asteapta o surpriza(eu am schimbat-o acum de o zi si am avut c-am aceleasi simptome la Domi)

eu am desfacut tot carburatorul, si membrana e buna, si surubul l-am pus la loc exact cu scrie cartea, atatea ture i-am dat, doar ca mai trebuie si dupa pornire ajustat putin. eu treaba asta as face-o si de aceea intreb ca nu stiu cum.

 

multumesc

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e de amestec? in carte scrie pilot screw. atunci pentru ce e? si de unde se regleaza atunci amestecul?

 

Am explicat in postul #7282 ce face surubul in cauza. Amestecul il reglezi din nivelul benzinei in camera de nivel constant, din pozitia acului de dozaj al suberului sau din diametrele jicloarelor din carburator.

Orice carburator are 3 circuite: circuitul de mers la relanti (surubul "de aer"), circuitul de mers la rece (socul - choke) si circuitul de mers normal (suber/clapeta, plutitor, jiclor principal, etc)

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am explicat in postul #7282 ce face surubul in cauza. Amestecul il reglezi din nivelul benzinei in camera de nivel constant, din pozitia acului de dozaj al suberului sau din diametrele jicloarelor din carburator.

Orice carburator are 3 circuite: circuitul de mers la relanti (surubul "de aer"), circuitul de mers la rece (socul - choke) si circuitul de mers normal (suber/clapeta, plutitor, jiclor principal, etc)

am inteles acum. iti multumesc pentru rabdarea cu care mi-ai raspuns.

eu am desfacut carburatorul si l-am reasamblat exact asa cum a fost (nu am scos saiba aceea de pe ac, acul avea depuneri pe el, si l-am curatat). dar totusi am o crestere a consumului (de la 3 l la 3,5 l, (la drum intins), eu zic ca e semnificativ), si nu stiu de unde.

deci faptul ca imi porneste fara soc cand e racoare dimineata nu e datorat doar amestecului, ci si reglajului circuitului de mers la relanti, nu? dar e un lucru anormal ca imi porneste fara soc dimineata?

la ce ar trebui sa ma mai uit, ce sa reglez, ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica omule bujia, vezi ce culoare are ca sa iti dai seama daca e amestecul bogat sau sarac.

 

daca zici ca ai amestec bogat in sarcina pune un jigleor mai mic, parca stock la domi e de 145\155 in functie de an

la slr e de 165, la xr de 135, la fmx 175

 

verifica si filtrul de aer sa fie curat, daca e infundat e normal sa iti traga mai multa benzina in sarcina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am avut si eu niste probleme la motor. incepem cu inceputul:

Am luat motorul in toamna de la un italian, cand se incalzea, se auzea un "clancanit" in partea dreapta sus. Dupa ce am adus motorul in tara si am mers mai mult cu el, incepea sa se auda din ce in ce mai tare. Sunetul asta aparea numai dupa ce se incalzea motorul (dupa vre-o 60-70 km). La un moment dat. a inceput sa se auda foarte tare iar motorul s-a oprit. L-am lasat peste noapte la racit, urmatoarea zi pornea dat tot se auzea. Am schimbat lantul de distributie, aceeasi problema, dar am observat ca se inroseste galeria din dreapta. Un amic mi-a spus ca a ramas deschisa supapa de evacuare din dreapta de acolo se aude si clantanitul. Am dat jos chiuloasa, surpriza, scaunul de la supapa de evacuare era sarit din chiuloasa vre-o 2 mm. Am dus chiuloasa la mester, a scos scaunul, a facut unul nou, l-a montat, rectificat curatat, totul in schimbul a 80 de lei (mentionez ca supapa aceea nu atins pistonul).

Am montat chiuloasa, chinuri cu reglatul supapelor. pus motorul pe T, bagat lere, pornit motorul, acelasi clancanit. Desfacut iar capacele, s-au modificat si jocurile la tacheti, reglat din nou, de data asta, supapa cu decopresorul (fata dreapta) reglata dupa manual (0,12), putin inainte de T. Aceeasi problema. Am reglat supapele de vre-o 5-6 ori, aceeasi problema.

A venit un nou prieten, proprietar de nipra, reglat supapele la mana, fara lera, Sunetul a disparut, porneste, merge si suna bine. L-am lasat sa mearga asa 4-5 minute, apoi l-am reglat cu lerele, mai putin ce de la decompresor, care a ramas reglata de mana. Tipul mi-a spus ca sunetul ala ar putea veni de la decompresorul de pe axul cu came, o chestie care s-ar putea scoate afara, el la tenere nu are asa ceva.

Toate bune si frumoase, fericit ca pot sa merg cu motorul dupa o luna jumate. In timpul incercarilor, motorul s-a incalzit, numa bun. am plecat cu motorul spre casa, dupa vre-o 3 km, se opreste. Dau la cheie nu porneste, mai dau pusca toba, porneste il las la relanti, dupa 3-4 secunde moare. Miros de benzina. Mai dau la cheie, porneste cu greu, dau gaz incet, il tin peste 2000 de ture, nu moare. Il las la relanti, dupa 3-4 secunde moare. Iar, dat la cheie, bubuit de toba, dat la cheie porneste, tinut peste 2000 merge, las la relanti, presupunand ca va muri in viitorul foarte apropiat, trag mai brusc de gaz, 1/3 din maneta, moare.

Relantiul era reglat undeva la 1300-1500 ture

Am verificat cablul de shoc, sta bine, nu-i strangulat, cursa buna. Am desfacut carburatorul, suflat in jiglore, plutitorul ara bine, nu-i spart, la plutitor nu am vazut nici un semn de uzura. Membrana de la valva arata bine, cuiul, la fel, drept, fara urme de uzura. l-am pus inapoi dat cheie, aceeasi problema.

Am inceput sa ma joc cu surubul din partea de jos a carburatorului, de langa plutitor. Nu prea am inteles eu exact ce face surubelul ala, stiu ca trebuie sa ti minte cat il invarti. Destrans jumatate de tura, motorul incepea sa moara si mai repede. L-am adus inapoi la punctul initial si l-am mai strans 3 sferturi de tura, motorul nu mai murea in 1500 de ture, statea la relanti, dar cand dadeam gaz mai brusc, aceeasi problema.

Urmatoare zi am mers la motor, multa benzina sub el, curgea benzina, nu am reusit sa-mi dau seama de unde exact, mentioneaz ca uitasem sa pun cama pe Off (am mai uitato pe ON peste noapte dar nu am avut problema asta).

Am pornit iar motorul, porneste mai greutz, dar porneste, plec cu el spre hala unde lucrez fiindca acolo il pot desface si repara, plus ca baietii se pricep la mecanica. Distanta e de vre-o 3-4 km. L-am lasat la incalzit vre-o 5 minute si am pornit. Dupa 500m moare, dau la cheie, bubuie toba, porneste, incer sa-l tin putin turat, moare, dau la cheie porneste , moare, asa de vre-o 3-4 ori pana reusesc sa-l pornesc, dupa ce a pornit nu l-am lasat sub 3500 de ture pana am ajuns la hala si nu a mai murit.

Bujia e Iridium, pusa in iarna, am facut 4000 de km cu ea. cand am scoso in seara in care m-am jucat cu surubul de la carburator. nu era umeda, nici neagra, era gri-caramizie. Scanteia e albastra, arata bine.

Filtru de aer arata ca nou.

Dupa mine e ceva din carburator, prea multa benzina, prea putin aer. Nu prea-mi pare problema de CDI...

 

Astept sugestii si idei de unde ar putea veni problema asta, ce surub ar trebui sa reglez, etc. Eu deja sunt la capatul puterilor cu motorul asta...

 

Numa bine!

 

Am uitat sa mentionez: Este un RD08 din 1998, acum are 42.000 de km

Editat de dimi.shepherd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si uita-te intre cutia de aer si carburator este un cauciuc si daca nu este pus exact(are si un semn pe el)trage aer cum vrea iar tu incerci sa-i dai mai multa benzina sau mai putina din surubul la care te joci sub carburator

ai zis ca te ai uitat la membrana de cauciuc si arata bine(asa sa fie),vezi de furtunasul care porneste de acolo sa nu fie fisurat..

uita-te si gatul de admisie(corpul dintre carburator si cilindru)are un obicei prost de a se fisura si pana descoperi fisura te japaceste la creieri.

treaba cu benzina gasita cursa sa nu fie din cauza cuiului pontou(si daca sta robinetu pe ON nu ar trebui sa curga benzina din carburator),vezi daca inchide bine si vezi sa nu fie nivelul mare.

surubul la care ai umblat inchidel de tot si da-i drumul din acea pozitie la 3 ture complecte si lasal asa.

furtunele din cutia filtrului de aer sa fie bagate in locasele lor (cel care vine de la epurator urmeaza indoitura lui si vezi unde se ataseaza )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

facea asa si inainte sa umblu la el, dar ocazional. am crezut ca e din cauza benzinei, murdara sau cu apa. am sa ma uit maine la cele ce mi-ai recomandat.

furtunul de la membrana e ok, cauciucul ala dintre carburator si filtru de aer e pus la semn, dar nu reusesc as-l pun in totalitate pe carburator, in partea de sus mai are cam 1 mm sa intre pana in capat insa colierul sta si e strans bine. gatul de admisie nu l-am vazut fisurat, dar o sa mai verific o data

mersi mult!



am descoperit problema. Era bujia Iridium care facea figuri. Am pus bujie normala, merge tun. Mi-au zis vre-o 2 enduristi ca nu prea merg Iridium pe monocilindrice si nu prea i-am crezut... se pare ca aveau dreptate.

Mai am de schimbat discuri de ambreiaj. Aveti idee unde sunt mai eftine? Am gasit pe www.piese-motociclete.com discuri EBC la 215 lei.

 

Mersi!

Editat de dimi.shepherd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se poate verifica si regla nivelul in camera de nivel constant?

amestecul daca e prea bogat, se regleaza de la surubul de afara de amestec, sau din ridicarea/coborarea cuiului de la jiglorul principal de mers in sarcina, sau din ambele?

am verificat bujia, si este neagra, doar varful limbii aceea e cafeniu, deci ar fi usor cam bogat, nu? spuneam ca si porneste fara soc dimineata la 15 grade.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la AT dar majoritatea plutitoarelor au o tablita pe care o indoi intr-o parte sau alta astfel incat sa obtii un nivel corect al benzinei in camera de nivel constant, specificat in manual. Nu stiu ce ansamblu zici tu ca trebuie inlocuit. Ai plutitoarele sparte?



scuze, la Domi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...