AlexAB Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 (editat) Multumesc pentru sfat Lucian, o sa incerc sa-l caut. De aceste handguards ce parere aveti? https://www.ktmexc.ro/Handguard-Acerbis-Rally-Pro-0013054 Cam asa ceva am in gand pentru crashbar, mi-ar placea sa vina cu un tub peste baia de ulei si un tub peste carene, ceva intermediar: @argotic, cred ca au cateva kile.. pot sa compensez daca mai slabesc un pic . Editat Iulie 27, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 Crashbarurile astea nu protejeaza deloc capacele motorului. Cu niste plastice sparte poti circula lejer, cu capac motor spart nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 Nu apucă să atingă asfaltul cu capacele. Ai dat motorul pe jos, să vezi cum e? Eu da, fără crashbars, nu le montasem încă. Iar capacele au scăpat fără belituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 (editat) Asculta tu la tata: motorul ACELA nu are nevoie de crashbars NEAM. Pune-l tu pe jos si vezi daca atinge vreo carena De ce crezi ca i-am facut DOAR suporti spate? Al doilea motiv e mai putin evident: nu ai un punct de fixare pe cadrul central, si fixarea superioara (fara sa transmiti socuri in cadru) e ceva mai neplacuta. Nu e de nerezolvat, insa implica alte probleme. Iar pentru o motocicleta care atinge ghidon-scarita-toba/crashbarspate... Ma rog, pentru chestii hardcore (presupun ca de asta vrei alte handguard-uri), mai bine dai jos plasticele si husa si il transformi in XR. Ca veni vorba de handguard-uri -- eu nu iti recomand din alea metalice. Personal le prefer pe astea simple (care apara de vant/crengute). Unele de aluminiu nu vor face decat sa te incurce daca se indoaie/strica si esti pe cine stie unde. Alea de plastic le rezolvi relativ usor (nu prea se rup/indoaie), dar astea de aluminiu daca sunt contorsionate sau indoite le dai jos doar cu flexul (iar intre timp nu poti opera motocicleta ca nu se mai misca ghidonul normal sau nu mai ai cursa la manete). Doamne fereste sa iti prinda degetele. Motorul e greu - cam de doua ori mai greu decat unul pentru care sunt conceput guard-urile de care zici. Merge, le vei putea adapta, insa nu te va ajuta prea mult - doar sa zici ca asa iti place tie, iar asta e chestie de gust. Editat August 4, 2018 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 (editat) Asculta tu la tata: motorul ACELA nu are nevoie de crashbars NEAM. Pune-l tu pe jos si vezi daca atinge vreo carena De ce crezi ca i-am facut DOAR suporti spate? Ma rog, pentru chestii hardcore (presupun ca de asta vrei alte handguard-uri), mai bine dai jos plasticele si husa si il transformi in XR. Ca veni vorba de handguard-uri -- eu nu iti recomand din alea metalice. Personal le prefer pe astea simple (care apara de vant/crengute). Unele de aluminiu nu vor face decat sa te incurce daca se indoaie/strica si esti pe cine stie unde. Alea de plastic le rezolvi relativ usor (nu prea se rup/indoaie), dar astea de aluminiu daca sunt contorsionate sau indoite le dai jos doar cu flexul (iar intre timp nu poti opera motocicleta ca nu se mai misca ghidonul normal sau nu mai ai cursa la manete). Doamne fereste sa iti prinda degetele. Motorul e greu - cam de doua ori mai greu decat unul pentru care sunt conceput guard-urile de care zici. Merge, le vei putea adapta, insa nu te va ajuta prea mult - doar sa zici ca asa iti place tie, iar asta e chestie de gust. Daca e cineva de care sa ascult pe forumul asta este nenea Switch (urmat indeaproape de nenea Jumba). Multumesc pentru sfaturi. M-am mai uitat la ea si ai dreptate, daca ar cadea s-ar propti suportii spate/scarite si ghidon. Fain asa. Mersi de timp! Nu caut chestii hardcore ca e prea grea, dar fiind primul motor (ca si la primul copil) am tendinta sa o tratez cu puf, creme si toate cele. PS: poate te scot o data la o bere sau un plin de benzina. Editat August 4, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 Eu te inteleg perfect, pentru ca si eu am fost la fel: am vrut sa modific tot la motocicleta asta. Stii ca am niste desene si schite de adaptare ABS de pe F650 pentru domi? M-am lasat ca erau mai scumpe piesele decat un R1100 Am avut la un moment dat si ambreiaj hidraulic pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 Stiuu, te-am citit din scoarta-n scoarta, am bookmarks pe thread-ul asta, jumatate din ce s-a scris aici e despre Domi-ul asta practic ). Am vazut ca erai pornit sa-l cumperi inapoi de la Alex si sa-i pui ABS. Ma bucur ca nu ti-a intrat la timp salariul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_ Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari: 1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal? 2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva? 3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta.. 4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.? Multumesc » Post actualizat in 26 Aug 2018 15:52 Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari: 1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal? 2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva? 3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta.. 4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.? 5. Am gasit azi o spita rupta la roata din fata. Unde pot gasi o spita? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari: 1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal? 2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva? 3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta.. 4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.? Multumesc » Post actualizat in 26 Aug 2018 15:52 1 , nu e normal sa joace , o poti da jos si "polizezi " putin cu flexul , urechile care se string pe ax prin surub , asta daca nu vrei sa faci investitie in alta "pedala" 2 pina gasesti alt capac pt filtrul uleiului , pune o saiba sub surub care sa prinda pe capac ... grija mare sa fie capacul la "semn" 3 consuma , insa depinde mult de tipul uleiului (mineral/semisintetic/full sintetic) dar in special de uzura segmentilor ( grija sa nu ai pierderi) 4 ... nu cunosc ,dar ai putea incerca la un tinichihiu bun care sa o " lipeasca cu kit de fibra ... 5 si eu caut o spita fata » Post actualizat in 10 Sep 2018 19:05 Hello, Eu mi-am refacut CDI-ul si a fost mai simplu decat mi-am imaginat. Deci am curatat foarte bine capacul acela de silicon, l-am dus la un electronist priceput si mi-a refacut vreo 9 lipituri care erau fisurate de la caldura si vibratii, de atunci au trecut vreo 4 ani si merge excelent.» Post actualizat in 17 May 2018 11:32Buna dragi motociclisti ! Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că: -bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina. -am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am. -am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte. -am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic. -numai cu bujia scoasă motorul învârte normal. Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific? Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti? » Post actualizat in 17 May 2018 11:33Buna dragi motociclisti ! Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că: -bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina. -am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am. -am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte. -am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic. -numai cu bujia scoasă motorul învârte normal. Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific? Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti? freiul de pornire , e un rulment unisens , aflat sub volanta bobinei de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_ Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 Multumesc Mihay_star 1 Asa am facut. Am bagat flexul intre crapatura respectiva si am strans mai bine surubul. Imi era frica sa nu se crape o ureche. 3 Ce ulei sa folosesc? I-am pus semisynthetic Mobil Extra 4T 5. Am gasit un tip la Lugoj care imi da cu 20 ron o spita. Dar e mai mult transportul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Septembrie 12, 2018 Share Postat Septembrie 12, 2018 Salutare.Am un RD02 din 94 si se aude un clantanit metalic de la motor. Pe langa asta, mai si consuma cam 1L de ulei la mia de km. Si pare si usor lesinat in comparatie cu un RD08 cu care m-am dat. Ce vreau eu sa obtin e un dominator in stare tehnica foarte buna - estetica nu ma intereseaza. Are deja carenele sparte si rezervorul usor indoit. Acuma am cateva intrebari: - in cazul in care motorul nu se poate, sau nu merita salvat, se potriveste plug and play cu un motor RD08? In cazul in care gasesc din dezmembrari? Intreb asta ca nu stiu ce gasesc. Evident as prefera varianta originala. - amortizorul spate pare obosit. In caz ca e nevoie sa il schimb - cam la ce preturi se invarte si ce recomandari aveti? - sunt din Bucuresti. La cine as putea sa il duc sa imi faca asa o evaluare a motorului si sa imi recomande pasii urmatori? Stiu ca economic cel mai probabil nu renteaza sa repar un motor vechi - insa nu vreau sa tot schimb dominatoare pana gasesc unul bun. Asa as prefera sa iau unul - de preferinta asta de il am deja inmatriculat pe numele meu si sa il duc intr-o stare in care sa fiu multumit si relativ sigur pe el. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 12, 2018 Share Postat Septembrie 12, 2018 se potriveste plug and play cu un motor RD08? Da, la RD08 seria motorului incepe cu RD02. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 Da, la RD08 seria motorului incepe cu RD02. Multam frumos de raspuns. E bine de stiut ca macar am variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Cu riscul de a-mi lua un bobarnac si-a pus cineva handguards de aluminiu pe Domi? Puteti face o recomandare de model care sa se potriveasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Da, am pus modelul asta in 2013: https://www.olx.ro/oferta/handguard-aparatori-protectii-maini-universale-moto-atv-ID9iWWJ.html#d1e73049c5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 (editat) Mersi! Par a fi copii Acerbis Rally Pro, in varianta aliexpress (adica fara sticker). Rezista la cate o culcare pe-o ureche? Intreb pentru ca pe-aici ziceau baietii ca ar fi cam aceeasi mancare de peste, doar stickerul adauga 300 RON: https://advrider.com/f/threads/do-not-waste-your-money-on-acerbis-handguards.1211908/ Desi pe-aici vad in reviews ca se cam rupe aluminiul https://www.amazon.com/Handlebar-Motocross-Off-Road-Dualsport-Motorcycle/dp/B005LJGSSS#customerReviews Caut ceva mai de brand atunci . Editat Septembrie 21, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 am pus ei eu din-alea pe Domi-ul 250 al sotiei, dar aluminiul e slab la prinderi. Daca nu vrei sa cazi des, atunci merg, dar pt cazaturi serioase iti recomand ceva de firma. Eu pe vita de peste 200kg am protectii oem si sunt fara aluminiu. Si inca nu am rupt nici o maneta, desi a mai picat motorul cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Eu am cazut/scapat moto pe off de vreo 8-10 ori de cand le-am pus si nu s-au rupt inca, manetele la fel, sunt intregi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 (editat) Fain, de confirmarea asta aveam nevoie. Mulțumesc Emilian. Cubul negru din poza e vreun model nou de protecție full body? » Post actualizat in 24 Sep 2018 06:25 Eu am cazut/scapat moto pe off de vreo 8-10 ori de cand le-am pus si nu s-au rupt inca, manetele la fel, sunt intregi. DSC00379.jpg Mai ai vreo poza sa-mi arati cum le-ai montat? S-au potrivit in jurul comenzilor, etc.? Editat Septembrie 21, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Salutare ! Dezmembreaza cineva un motor de Dominator 650 si mai are axul cu came si tachetii ? Din nefericire trebuie sa-mi fac rost de altii . Al meu este Rd 08. Stie cineva daca se potrivesc si cei de la Rd 02 ? Dau si-o palinca pe langa contravaloare. ) Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Eu am cazut/scapat moto pe off de vreo 8-10 ori de cand le-am pus si nu s-au rupt inca, manetele la fel, sunt intregi. DSC00379.jpg Emilian, azi am fost si eu sa-mi montez handguardurile, multam inca o data pentru sfat si confirmare . Abia astept sa nu le probez vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Cu pla! Sper si eu sa nu apuci sa le probezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Octombrie 7, 2018 Share Postat Octombrie 7, 2018 (editat) Salutare. Dezmembreaza cineva vreo roata? As avea nevoie de cateva spite. Stiti cumva daca se potrivesc cu spite de la Transalp? De asemenea, daca are cineva vreun motor de vanzare (doar motorul) in stare buna, sa dea un semn. Multam frumos. Sau daca stiti de unde pot sa cumpar la preturi decente, sunt interesat si de asta, dar m-a speriat cineva cu niste preturi prohibitive. Poate am inteles eu prost. Editat Octombrie 7, 2018 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 (editat) Stiti cumva daca se potrivesc cu spite de la Transalp? Nu. Multam frumos. Sau daca stiti de unde pot sa cumpar la preturi decente, sunt interesat si de asta, dar m-a speriat cineva cu niste preturi prohibitive. Poate am inteles eu prost. Incearca la dealer Honda (ai sanse sa gasesti la bucata) sau pe ebay la set in jur de 70$ Ca referinta OEM Fata: https://www.hondapartshouse.com/oemparts/p/honda/44610-mn9-405/spoke-set-fr-a9x258 Spate https://www.hondapartshouse.com/oemparts/p/honda/42610-mn9-405/spoke-set-rr-a9x212 Editat Octombrie 10, 2018 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 (editat) Piese honda slr / dominator Cine are nevoie de piese? Editat Octombrie 17, 2018 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.