Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Acum 1 oră, mobiletron a spus:

Pt cine nu stie ca sa poti plati asigurarea unui vehicul cumparat doar pe serie de caroserie trebuie sa prezinti fiscalul la asigurator..

Și pt cine știe se poate încărca acolo certificatul de divorț scanat sau un document blank, platforma cere doar să încarci un document dar nu știe să-l verifice. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut 

stie cineva pentru înlocuirea unui bec halogen cu unul normal (ITP-UL batal vina), este necesar să scot din circuit balastul.  Pe o perioadă scurtă oare merge becul normal fără alte modificari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate becul xenon, că halogenul n-are "balast"! Bine, nici xenonul nu are, că nu e tub fluorescent...

Alimentezi halogenul cu 12V în locul "balastului" și aia e. Dacă nu l-a montat vreun dorel ar trebui să ai mufa originală gata de cuplat pe bec. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, john17 a spus:

Poate becul xenon, că halogenul n-are "balast"! Bine, nici xenonul nu are, că nu e tub fluorescent...

Alimentezi halogenul cu 12V în locul "balastului" și aia e. Dacă nu l-a montat vreun dorel ar trebui să ai mufa originală gata de cuplat pe bec. 

Multumesc de informații 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat iar o tura cu dihania astazi, sunt din ce in ce mai convins ca problema e din fire si ca interventia mea a eliminat temporar problema. Am cumparat si ceasuri de bord, nu ma impac deloc cu asta digital si o sa-l schimb odata cu verificarea instalatiei electrice.

 

image.thumb.jpg.5bdf27cbeb54f299f06a1d59f719117e.jpg

On 17.06.2020 at 18:35, switch said:

 Keep us posted!

 

Primele semne ca ar putea fi o problema electrica, am gasit ceva oxizi la niste mufe. 

 

20200618_211219.thumb.jpg.a886e6fa8ae8d19c8c8b91723ef46521.jpg

 

20200618_211258.thumb.jpg.3fb8748194aaf9816897d18055aad3d7.jpg

 

20200618_211306.thumb.jpg.79465f37ecc27a1771fb802763b2bf1c.jpg

 

E clar ca este posibil sa fie aceeasi situatie si la alte mufe la care nu am ajuns inca. Bordul cumparat a venit cu mufa taiata, va trebui sa muncesc un pic pentru identificarea firelor si sa faca mufe.

 

20200618_212719.thumb.jpg.d216e87de0a70d27788d95450cfce33a.jpg

 

Urmeaza sa dau o spalare serioasa motocicletei si sa iau instalatia la mana.

 

 

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi de stire daca te tine kilometrajul mai mult de un drum pan la Cluj si inapoi :) Asta era motivul principal pentru care am renuntat la el. Odata ce apar problemele la kilometraj (se mananca initial melcul de plastic de la roata, singurul mod in care stiu eu ca se rezolva e inlocuind tot mecanismul inclusiv lacasul melcului, melcul in sine, ceva spre roata, toti rulmentii de la roata (posibil unrelated) si cablul de bord. Stiu pe cineva care a inlocuit melcul cu unul metalic (@advrider), dar s-a uzat ceva pe partea rotii si a inceput sa aiba alte probleme.

 

Cele doua mufe sunt chiar contactul si comenzile stanga-dreapta, iar cel dreapta are butonul de engine off :D

 

Bordul pare a fi "the right thing", desi conectorii aferenti de pe instalatie au stat "in aer" (de fapt in izolir) vreo doi-trei ani, nelegati la nimic. Mufa de la contact a fost curatata acu vreo 10 ani... dar... era acu 10 ani. Iar instalatia are 30 de ani :))

 

 

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, switch said:

Da-mi de stire daca te tine kilometrajul mai mult de un drum pan la Cluj si inapoi :) Asta era motivul principal pentru care am renuntat la el. Odata ce apar problemele la kilometraj (se mananca initial melcul de plastic de la roata, singurul mod in care stiu eu ca se rezolva e inlocuind tot mecanismul inclusiv lacasul melcului, melcul in sine, ceva spre roata, toti rulmentii de la roata (posibil unrelated) si cablul de bord. Stiu pe cineva care a inlocuit melcul cu unul metalic (@advrider), dar s-a uzat ceva pe partea rotii si a inceput sa aiba alte probleme.

 

Asta e o informatie importanta, in mod normal un angrenaj de kilometraj trebuie sa tina destul de mult. O sa vad despre ce este vorba, nu cred ca astia de la Honda nu erau in stare sa faca un angrenaj care sa nu tina macar 50.000km.

 

22 hours ago, switch said:

 

Cele doua mufe sunt chiar contactul si comenzile stanga-dreapta, iar cel dreapta are butonul de engine off :D

 

Bordul pare a fi "the right thing", desi conectorii aferenti de pe instalatie au stat "in aer" (de fapt in izolir) vreo doi-trei ani, nelegati la nimic. Mufa de la contact a fost curatata acu vreo 10 ani... dar... era acu 10 ani. Iar instalatia are 30 de ani :))

 

Singura buba gasita pana acum la mufe este la cea de contact, unul dintre papuci pur si simplu statea din gravitatie in mufa si facea contact foarte slab pe celalalt papuc. Mai am sa verific butonul de engine off si circuitul aferent dar sunt sanse foarte mari sa fi fost de vina firele de la contact. Eu cand am umblat la motocicleta exact in zona firelor de contact am intervenit si poate le-am miscat favorabil. Am taiat deja mufa care oricum nu mai era intreaga (se vede si in poza) si voi pune niste papuci japonezi. 

 

Dupa ce iau luni-marti fiscalul de la AlexAB platesc asigurarea, ITP-ul si o scot in probe si o sa merg cu ea doua ore continuu sa vad daca mai face figuri. Mi-ar fi simplu sa-i adaptez un CDI de scuter Kymco (are acelasi avans) dar nu cred ca din CDI este problema.

 

Bordul vreau sa-l pun din mai multe motive, da mai bine la ITP si o sa am turometru functional, cel de la Vapor pleca de la 2000 de ture. In afara de asta ceasurile analog sunt mai usor de citit cand esti in mers, cel putin pentru mine. Sper ca anul viitor dihania sa arate asa, in schema asta de culori:

 

honda-nx650.thumb.jpg.94c4eac15f3076c9da272f9d13668de7.jpg

Sau alb albastru:

 

Honda-NX650-92-1024x765.thumb.jpg.c9a7af7962247c59b4a20750455dc092.jpg

 

Sunt schemele de culori care imi plac la Dominator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit de ce pleca turometrul Vapor direct de la 2000 ture, aprinderea de Dominator are scanteie falsa si astfel turometrul inregistreaza dublu. Exista turometre electronice care stiu de aprinderi cu scanteie falsa si altele care nu stiu, probabil Vapor este unul dintre ele.

 

#4 • Aug 27, 2011

the rev counter is electronic,it connects to the ht coil,
on my bike,check out another domi special,i fitted a nice little custom rev counter,
problem is the domi uses a wasted spark type ignition,basically it sparks every crank revolution,
once on the compression stroke and again on the exhaust stroke,
the custom rev counter picks up every spark ,and thinks the engine is running at twice the revs it actually is,
my rev counter goes up to 8,000rpm,but as its reading twice the actual revs at anything over an actual 4,000 rpm its off the clock,
have spent hours trawling the net and so far cant find a custom rev counter that works on a single cylinder,wasted spark set up,other than acewell type things
another way round it ,get a rev counter that goes up to 16,000rpm and mentally half the reading,

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii au proiectat motocicleta, insa uzura isi spune cuvantul. Chestia cu kilometrajul o rezolvi cu piese noi, cum era la mama ei motocicleta si sunt multe. Daca iei SH cel mai probabil nu rezolvi nimic. Ansamblul melcului era prin 2009 la acelasi pret cu bordul electronic (~200 euro). Jumatate din domi-uri aveau probleme la melc si nimeni nu reusea sa rezolve pe termen lung doar schimband melcul si gresand cablul de melc. Stiu si cazuri care nu au avut niciodata probleme, dar al meu avea.

 

Cat despre turometru digital, mie mi-a aratat perfect luni de zile si ca sa ajungi acolo sunt doua variante:

- din setari setarile TT Vapori cauti si schimbi RPM for PPM ori la 500 ori la 9000 (can't remember which) sau PPM la 2 sau 0.5 - ambele suna FOARTE cunoscut deci m-am lovit de ele. EDIT: https://www.trailtech.net/media/wysiwyg/pdf/7000-MANUAL.pdf pag 20

- te joci cu bobinatul manual al senzorului de pick-up (stiu sigur ca dupa mine nu si-a batut nimeni capul cu asta)

- stiu ca am zis doua, dar daca tot nu iese, e posibil sa fie nevoie de un condensator minuscul in serie cu pick-up-ul (in loc de fir direct); la mine nu a fost nevoie, insa nu stiu ce s-a intamplat DUPA (stiu sigur ca o persoana nu si-a batut capul

 

Bordul original e mult mai precis, stiu, si mie imi placea. De-ar fi mers kilometraju si de-ar fi avut senzor de temperatura...

 

*

 

Cadrul era la origine acel bleu-albastrui dar cand a ajuns la mine nu arata prea bine estetic (daca ar fi aratat ca in poze nu l-as mai fi revopsit), asa ca l-am dat la sablat si vopsit intr-o nuanta mai... neutra. Sunt convins ca un sablat + revopsit o sa mearga bine-mersi :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat firele de contact, am taiat papucii vechi si am cositorit papuci noi japonezi, uns cu vaselina si imbracat in protectii de silicon:

 

20200620_114010.thumb.jpg.b03f5d07190311ebc3e35b2d2bdbe084.jpg

 

20200620_114414.thumb.jpg.206c0e12f19379823fb4fbc37c9ac188.jpg

 

20200620_114506.thumb.jpg.561f36b3520baaf610dbbb3c3bee0e12.jpg

 

4 hours ago, switch said:

 

Cat despre turometru digital, mie mi-a aratat perfect luni de zile si ca sa ajungi acolo sunt doua variante:

 

2 hours ago, john17 said:

Orice kkmk de bord din ăsta ar trebui să aibă o setare pt nr de cilindri! Îl minți că sunt 2 și ar trebui să indice corect cu scânteia falsă. 

 

Nu-mi mai bat capul cu bordul electronic, mie imi plac ceasurile analogice. Acum lucrez sa refac cablajul, bordul cumparat de mine avea mufa taiata dar am noroc ca am mufa de la bordul vechi. Pana acum am reusit sa identific toate firele din mufa instalatiei motocicletei mai putin firul de semnal pentru turometru, banuiesc care este firul de semnal dar o sa incerc sa gasesc o schema electrica:

 

20200620_141227.thumb.jpg.9e57b1b742dbdb684daa6fdc16747099.jpg

 

Bordul nou avea aproape toate becurile arse, doar unul se mai aprindea:

 

20200620_141247.thumb.jpg.059287da07990ae88d7ff315f1d5bd89.jpg

 

4 hours ago, switch said:

Jumatate din domi-uri aveau probleme la melc si nimeni nu reusea sa rezolve pe termen lung doar schimband melcul si gresand cablul de melc. Stiu si cazuri care nu au avut niciodata probleme, dar al meu avea.

 

O sa desfac si acolo si o sa incerc sa-mi dau seama ce se intampla, un melc original este 165 lei dar trebuie sa vad si celelalte piese in ce stare se afla.

 

Progrese cu bordul, dupa ce am identificat firele am inceput sa fac legaturile, au mai ramas de rezolvat doua probleme: martorul de faza lunga si firul pentru turometru. Firul pt turometru e ca si rezolvat, daca nu-l identific in instalatie il trag de la direct de la bobina de inductie si probabil ca asa o sa procedez si cu cel pentru martorul de faza lunga.

 

@AlexAB

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite pe la Polonezi: http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=1672

 

Sigur ala e. Si da, e mufa independente, conector unu-la-unu. Urmareste instalatia de la CDI, tre sa se ramifice relativ repede acea mufa, ca sunt tot acolo sub far ambele. DACA ajungi sa tragi direct, vezi ca trebuie sa pui si o dioda pe acolo pe undeva, daca nu exista deja. Stai ca ala e simbol de conector nu dioda. Never mind, nu e dioda :))

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercuit cu rosu schema de la polonezi.

 

343368648_elektrykaRD02po1992r.thumb.JPG.8a4780ff71f34108b4dc447d18114d60.JPG

1 minute ago, switch said:

Iar faza lunga e firu albastru mai mult ca sigur... vezi culoarea si pe tripla de la far.

 

Mi-a ramas un fir albastru, problema e ca atunci cand dau faza lunga nu vine curent pe el, dar o rezolv pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai pus pe cautari, dar am gasit:

http://www.he-motorradtechnik.de/bremsen.htm#domi

e-mail contact: he@he-motorradtechnik.de -- tipu e super de treaba; eu am discutat in engleza cu el si l-am platit via Paypal [asta era prin 2010]. M-a costat ~10 milioane kit-ul disc + adaptor + transport si taxe.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! Costa 174 euro discul, nu-i ieftin dar cu franele nu te joci.

20 hours ago, switch said:

Am incredere ca ne arati maine poza cu turatia si faza lunga ;)

 

Am rezolvat, firul era ascuns pe acolo de la alte interventii anterioare. Am facut o prelungire si am reusit sa-l leg la turometru.

 

20200621_111552.thumb.jpg.23b6e857af633fef2e53de25afc3ebaf.jpg

 

Firul de faza lunga era in mufa si era functional, cred ca greseam eu ceva la probe de nu-l gaseam. Acum functioneaza si turometrul si martorul de faza lunga:

 

 

Urmeaza:

 

1. Kit de lant si pinioane, acum are 15 cu 47, o sa-i pun 15 cu 45 pt ca vreau sa fac niste drumuri cu ea iar eu nu o sa omor prin noroaie si coclauri. Va intra si pe offroad dar ceva usor care nu necesita rapoarte scurte.

 

2. Rezolvarea kilometrajului (cablu si pinioane).

 

3. Sa cobor suspensia cinci centimetri, pe spate merge din reglajul amortzorului iar pe fata o las din juguri.

 

4. Sa fac esapamentul mai silentios, nu mi-a placut niciodata la enduroaice bubuitul ala din tobe. Deja am gasit solutia, fac un db killer dar deocamdata nu am timp.

 

5. Ulei si filtre.

 

 

On 16.06.2020 at 7:59, AlexAB said:

 

IMG_20200616_081156.jpg

 

Am uitat sa-l mentionez si sa-i multumesc din nou userului @ioneld care a transportat motocicleta rapid si eficient. Apelati cu incredere: Transport moto pe platforma oriunde in tara . 0740376555 .... locatie Chitila , Ilfov

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :) Excelent!

 

Eu eram convins ca a murit CDI-ul, din descrierea problemei. E bine ca te-ai uitat inainte la instalatie! :cheers: Mai bine dai banii pe frana decat pe ceva ce merge ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, mobiletron said:

nu a tusit niciodata

Blanaa, sa te bucuri de ea, merita un proprietar ca tine :)). Sa ne zici când ii dai tot bordul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...