Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Iti stiu SLRul, era sa si dau peste el intr-o zi Dar si-a facut treaba ABSu si tu nici nu cred k ai bagat de seama ce s-a intamplat Ideea e ca are o linie de enduro, dar cum vezi capatu de rezervor si farul, imediat o dai in mobre clasice sau nakeduri ...dar ca tot a fost Craciunu, hai treaca, ii un enduro fara masca fatza Cat despre noroi, nu te va salva de el o aripa montata sus. Asa cum e acuma, protejaza cam de la jumatea cilindului in sus. Destul in conditii normale. Pe ploaie insa, oricum ajungi cam namolit daca mergi prin Bucuresti, cu tot traficu si prafu. Mai ales daca esti in Pipera dupa ploaie... In alta ordine de idei: Sebi, ne zici si noua ce-ai gasit? Ete asa mai aflu si eu ce se intampla in spatele meu...Auzi la el, sa intre in motorul meu... Mie imi place sa ii spun enduro stradal...adica numai pentru borduri, sine de tramvai ha, SLR-ul tau are o... "smecherie" pe partea stanga a motorului exact cum am si eu. din plastic gri, din care pleaca niste tuburi de cauciuc negre... nu stim exact la ce foloseste (eu cred ca aduce aer cald spre filtrul de ulei, nu am aprofundat problema). la modelele gri cu negru tot din 96 (switch, Dominator72) am vazut ca nu apare. doar la modelul baltat gri-blue-multicolor. oricum, e bine sa aiba in plus, decat in lipsa, parerea mea despre asta zici!? hmm...stai sa caut in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 @rvn: zici ca ai schimbat ghidonul? Cel vechi avea ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) @rvn: zici ca ai schimbat ghidonul? Cel vechi avea ceva? Nu imi placea pozitia...Vroiam unul mai drept si putin mai jos. Cel vechi l-am lasat la Dilly. Le: nu am gasit in manual nimic legat de acel capac... switch: stai ca acum mi-a picat fisa, ce abs ai tu ??? sau te refereai la conserva?! Editat Ianuarie 14, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) ce fel de aditiv si care stie mai multe? gunk, 2+2... o prostie. bani aruncati pe sticlute cu maglavais in loc sa bag benzina buna si sa o turez mai mult la drum lung. si ca bonus exista sansa sa iti "cureti" si garniturile din cauciuc de pe traseul de benzina si din carburator. am facut asta dar m-am lasat de acest sport extrem. sebi, dar nu mai rezistam inca 3 luni pana incepe sezonul... vrem sa stim Editat Ianuarie 14, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) gunk, 2+2... o prostie. bani aruncati pe sticlute cu maglavais in loc sa bag benzina buna si sa o turez mai mult la drum lung. si ca bonus exista sansa sa iti "cureti" si garniturile din cauciuc de pe traseul de benzina si din carburator. am facut asta dar m-am lasat de acest sport extrem. Oh, ma scuzati ca pun astfel de intrebari, dar na...nu am avut masina (asa pt mici idei), is destul de mica si abia invat. Problema e ca 2 amici si-au pus de curand...dar am sa ascult sfatul tau. O precizare: vad ca predomina Domi din 96...why is that?! Editat Ianuarie 14, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 sebi, dar nu mai rezistam inca 3 luni pana incepe sezonul... vrem sa stim Pai atunci sa va spun: unul misto de tot! Daca-i pun far, suport de numar + stop, nimic nu ma va opri sa vin sa vi-l arat! Sau doar sa vi-l arat, ca n-o sa pot veni chiar la toti cei interesati Asa ca o sa-i fac cel putin o poza! I promise! Believe me, ca nu mint cu lucruri asa serioase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) Sincer e dubioasa traba cu aditivi. Am zis ca daca nu vine din sursa foarte sigura recomandarea vreunui produs anume, nu bag decat benzina. Normala, de 95, nu aditivari de 98-99-100. La fel si cu aditivii de ulei. Sa fie el sanatos pe semisintetic, ca altceva nu ii torn pe bushonu ala. Atata timp cat nu cunosti bine un produs, nu stii exact ce efecte secundare poate avea. La o masina cu motor relativ nou efectele astea secundare ar putea bine-mersi sa treaca nevazute, insa la un motor vechi si uzat cum sunt astea de motociclete... nu m-as risca. O dau dup'aia in cine stie ce probleme pe care nici nu stiu de unde sa incep sa le rezolv (vezi treaba cu garniturile mancate). @Sebi: ai dat comanda de far si stop deci? Editat Ianuarie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 @Sebi: ai dat comanda de far si stop deci? Vineri cel tarziu! Inca nu m-am hotarat ce fel de stop/suport numar voi pune, de-aici apare intarzierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Vineri cel tarziu! Inca nu m-am hotarat ce fel de stop/suport numar voi pune, de-aici apare intarzierea. sa facem un poll cu variantele. ma inebuneste tradusul... vreau sa vina vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) O precizare: vad ca predomina Domi din 96...why is that?! E cel mai tare, evident :crack: Serios acum, nu cred ca predomina. Suntem 3-4 numai, daca nu mai insel. Dar vreo 2 dintre noi suntem si cei mai galagiosi pe aci, ce-i drept. Vineri cel tarziu! Inca nu m-am hotarat ce fel de stop/suport numar voi pune, de-aici apare intarzierea. sa facem un poll cu variantele. Sustin propunerea! Editat Ianuarie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) furtunul ala o fi vacuum cam ca la dacia veche. la ce foloseste? ..... ma doriane(swich), tu ai pus ochii pe ghidonul fetei, ca stiu ca e in program sa il schimbi pe al tau. si....din poze zici ca e un domi fara carene si masca(de al tau vorbesc ravenitza). cred ca e mai mult decit frate cu el, doar sunt honde, nu?.... si ce zici ca ne arati,dominatorule 72 ?!? . de fapt lasa ca ne povestesti joi la sedinta cum ai faci lifting la motoras. Raveniutzoooooooo, nu te incanta ideea sa ne cunosti si personal si sa vii odata si la sedintele de joi seara? Nu muscam sa stii? Editat Ianuarie 15, 2009 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 furtunul ala o fi vacuum cam ca la dacia veche. la ce foloseste? ..... ma doriane(swich), tu ai pus ochii pe ghidonul fetei, ca stiu ca e in program sa il schimbi pe al tau. si....din poze zici ca e un domi fara carene si masca(de al tau vorbesc ravenitza). cred ca e mai mult decit frate cu el, doar sunt honde, nu?....si ce zici ca ne arati,dominatorule 72 ?!? . de fapt lasa ca ne povestesti joi la sedinta cum ai faci lifting la motoras. Raveniutzoooooooo, nu te incanta ideea sa ne cunosti si personal si sa vii odata si la sedintele de joi seara? Nu muscam sa stii? Ba da, normal...Dar astept sa pot veni cu Hondita ca sa fie treaba completa. Bine?! Am spus ca cele din 96 predomina pentru ca mai am 2 amici tot cu Domi din 96... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) Am spus ca cele din 96 predomina pentru ca mai am 2 amici tot cu Domi din 96... eu cred ca predomina cele pre-96. pt ca erau mai ieftine. peste tot (bikeshop.ro, moto.it) nu dai decat de modele 89, 91, 92, rar 96 si uneori modele de 98, 99, 2000 la preturi care nu mai sunt de bun simt. Editat Ianuarie 15, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Tocmai ce cred ca mi-am gasit o masca de far cu tot cu far, in Romania. Sa vedem in cat timp apare din momentul comenzii. unde ai gasit domnu? vezi ca te asteapta xr ul la ture. m-am dat cu el prin pat si am sifonat cearceaful pt ca am cauciucuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 unde ai gasit domnu? vezi ca te asteapta xr ul la ture. m-am dat cu el prin pat si am sifonat cearceaful pt ca am cauciucuri bune ce tareeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 unde ai gasit domnu? vezi ca te asteapta xr ul la ture. m-am dat cu el prin pat si am sifonat cearceaful pt ca am cauciucuri bune Auner/Acerbis Dar tu unde ai gasit cearceaful??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Auner/Acerbis Dar tu unde ai gasit cearceaful??? pai, de fapt e plapuma daca spun unde l-am gasit... in ghetele pregatite pt. mos niculaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Felicitari am trecut de 100 de pagini Am si eu o intrebare idioata cum se scoate carburatorul la dominator pt ca am demontat toata masca+rezervor+sa+tobe+dar nu pot sa scot cutia aia neagra in care sta filtru si bateria. Trebuie sa dau jos si codita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Am si eu o intrebare idioata cum se scoate carburatorul la dominator pt ca am demontat toata masca+rezervor+sa+tobe+dar nu pot sa scot cutia aia neagra in care sta filtru si bateria. pentru a scoate carburatorul nu trebuie sa dai jos filtrul de aer (banuiesc eu pina acuma am scos de doua ori flansa aia si niciodata nu am dat jos cutia filtrului de aer iar carburatorul l-am invirtit pe loc fara sa-l extrag). Ce ai avut cu tobele? Din ciclul "Pumnii mei minte nu are" (continuare la "Daca nu merge, ia un ciocan mai mare"): Ghiciti la ce folosesc un cleste autoblocant si un cleste suedez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Autoblocantul e foarte bun la ajustat spitze In alta ordine de idei, de ce am scazut de la 100 la 92 de pagini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) Autoblocantul e foarte bun la ajustat spitze Raspun incomplet insa adevarat . Daca reusesc sa scot filetul rupt din una din piulite, am terminat de schimbat spitele. s-a mai sters de ici de colo cite un post. Editat Ianuarie 16, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) ce urmeaza dupa Dominator? probabil ca fiecare si-a pus intrebarea. un posibil raspuns e asta: Trojanwork horse pg0001.pdf pg0002.pdf pg0003.pdf Editat Ianuarie 17, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Am mai gasit la Polo masca cu far, dar pretul e mai maricel: Masca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 ce urmeaza dupa Dominator? probabil ca fiecare si-a pus intrebarea. un posibil raspuns e asta: Trojanwork horse pg0001.pdf pg0002.pdf pg0003.pdf Ala e un XR650. Sa urmeza 'dupa' dominator? Nu prea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 ce urmeaza dupa Dominator? probabil ca fiecare si-a pus intrebarea. un posibil raspuns e asta: Trojanwork horse Mie imi place cum ii facut. Dar ca si carene mi-ar placea ca vitoarea motocicleta sa semene cu una de rally raid si sa aiba niste suspensii de pe o motocicleta de genu. Am mai gasit la Polo masca cu far, dar pretul e mai maricel: Masca http://www.xrv.org.uk/forums/showpost.php?...amp;postcount=7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.