Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

@HARCIOGU: bai Mihnea, dar nu puteai ma sa spui, mai da-i in p... masii de mecanici, ti-o pornesc eu - CDI-u sa fie bun! :blink: :blink: Da' chiar, scanteie are? Si altceva: bateria ai tinut-o pe redresor, bun, dar CONSUMATORI pe ea ai pus intre "incarcari"? Adica sa suporte cateva cicluri de incarcare-descarcare... :unsure:

 

Referitor la problema cu opritul brusc, la unii problema asta a reprezentat primele semne ca CDI-ul e pe duca... mai ales daca o face "la random". Daca o face cand e mai rece, e din carbelitor, parol.

 

am descarcat din cand in cand bateria 1-2h cu un bec de 12v/5w intre incarcari (cica ar fi folositoare la activarea reactiilor chimice din acumulator). si oricum, redresorul ala de la louis isi face descarcarile automate (10003695).

 

mobra are mai multe bube si nu stiu daca ai timp. daca ai timp intr-o seara treci pe la mine sa vezi "mortu", eventual ma duc sa iau o sticla de decarbusolv (just in case) si niste bere fara alcool. momentan nu o sa "fie" nici un mecanic, strang bani sa il aduc pe mao san sapt viitoare daca nu ii dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mare atentie ca asa a patit si Gabi ( cu Domi negru ). O oprire azi, una maine, doua poimaine, in vreo doua luni deja incepuse sa porneasca doar cand vroia ea. A dus-o la electronist si i-a refacut legaturile de la mufa fiindca se pare ca erau muci, a mai mers o luna-doua si problema a reaparut. Pana la urma n-a mai pornit deloc. Acum CDI-u e in refacere...

 

Adevaru' e ca Honda a stat cam prost in anii 1985-1995 cu CDI-urile. Nu stiu ce ma-sa pe gheatza, dar la VT-uri (500 si 600), Transalp-uri, Dominatoare, NTV-uri, s-a tot auzit de CDI-uri busite. Si treaba e ca nu se ard piese importante, ci mizerii de rezistente sau se strapung condensatori, dar e o intreaga f.utareala sa il desfaci din rasina, sa schimbi, sa il faci la loc, etc.

 

Trebuie monitorizata problema indeaproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific mufa de la CDI care e sub sa in zona pasagerului, dar nu are cum sa atinga...mai ales la greutatea mea. Motorul meu e din 97, poate scap de aceasta pb cu CDIul :unsure:

Editat de ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi ceva in aer :unsure: Eu am bujie schimbata de 1 luna, adica noua...

 

Nu cred ca e ceva in aer... :blink:

Daca e asa... e tare nasol ca se simte si la Cluj efectul... :blink:

De la benzina si de la bujie nu e sigur. Asta am verificat deja.

Este posibil sa se rateze o singura scanteie si atunci in turatii f joase se opreste. E clar ca la regimuri inalte de turatie nu a sesizat nimeni aceasta intrerupere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific mufa de la CDI care e sub sa in zona pasagerului, dar nu are cum sa atinga...mai ales la greutatea mea. Motorul meu e din 97, poate scap de aceasta pb cu CDIul :blink:

 

Da, dar sigur are piese din stocuri ante-97. :blink: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o schema electrica lizibila, in neamtza, pentru modelele 88-89 (la fel ca si manualul care tot circula pe net)

 

post-5125-1239020375_thumb.jpg

 

Multumesc de schema. Se vede f bine.

Din pacate Domi meu e din 97 si se pare ca sunt ceva diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu ce vrei sa aflii, exact? Cum funcitoneaza senzorii? Functioneaza cam la fel, din cate stiu. Cricul taie daca motorul e in viteza, ambreiaul taie daca e cricul sus si motorul e in viteza. Cam asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu ce vrei sa aflii, exact? Cum funcitoneaza senzorii? Functioneaza cam la fel, din cate stiu. Cricul taie daca motorul e in viteza, ambreiaul taie daca e cricul sus si motorul e in viteza. Cam asa...

 

Vreau sa vad o schema de cablaj ca sa vad unde sunt conectorii de la aceste microintrerupatoare ca sa pot face niste masuratori. Am inteles ca la modelele mai noi sunt niste mici modificari in schema elecrica si difera si culorile la cablurile electrice.

Incerc sa inteleg ce se intampla la acele intreruperi. Ar putea sa fie un contact normal inchis imperfect care la vibratii sa deschida si sa genereze intreruperile.

 

pai trebuie sa fie aceeasi schema. doar ca poti da la pedala sau la automat. mufa de cdi e diferita, dar parca avea acelasi numar de pini ("picioare"). tu ai nx-ul de 250?

 

Italienii spun ca la modelele fabricate in Italia au modificari la schema electrica.

Da, eu am SI NX-ul de 250. E clar ca sunt obsedat de Dominatoarele de toate marimile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal cred ca este de la cdi am curatat carburatorul are bujie iridium noua si filtru aer+flansa noua.

 

Este posibil sa fie si bateria cam descarcata pt ca porneste greu si se opreste cat este rece(relantiul il tin la 1500-1600) dar in sarcina merge super frumos si rotund.

 

De cand am fost cu ea la honda pentru supape nu s-a mai oprit.

 

PS se poate considera bateria descarcata daca roteste motorul de 10 ori pana porneste? sau nu are putere sa il roteasca suficient de repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi spulberi orice speranta :unsure: urasc problema CDI la motoare, am mai trecut prin asta cu fostul motor.

 

tztztz... ai pierdut ce era mai bun, episodul "platina si mama lui de avans" :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS se poate considera bateria descarcata daca roteste motorul de 10 ori pana porneste? sau nu are putere sa il roteasca suficient de repede?

Un dominator ok o ia din prima invarteala, cel putin asa imi zice experienta. Asta daca folosesti socul (si functioneaza dracia cum trebuie) si daca ai relantiul de om normal (la mine e un pic peste ce zice manualul). Ah, si eu nu incerc sa pornesc cu luminile aprinse. Asa aveam probleme inainte cu bateria. Zicea mai devreme cineva ca bateria poate invarti, insa poate fi prea descarcata pt a porni efectiv motorul (nu are destula forta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dintisori man? Imi trebe sa schimb vitezele o saptamana doua pana ma inteleg cu aigurarile si cu baietii de la Honda.

 

 

dintisorii care fixeaza schimbatorul pe axul din cutie.

sper ca se observa in poza de jos

T150gear%20lever.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, stie cineva de unde as putea sa imi procur o pedala 'aftermarket'? :rolleyes: Cu cizmele mele - de care nu voi scapa prea curand - fac entorsa la glezna incercand sa schimb 'normal' treptele in sus. Ceva un pic mai lung sau un pic mai inalt mi-ar fi de MARE ajutor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, stie cineva de unde as putea sa imi procur o pedala 'aftermarket'? :rolleyes: Cu cizmele mele - de care nu voi scapa prea curand - fac entorsa la glezna incercand sa schimb 'normal' treptele in sus. Ceva un pic mai lung sau un pic mai inalt mi-ar fi de MARE ajutor...

eu port 46-47 la cizma si n-am probleme. Crezi ca nu o poti rezolva din simpla rotire cu citeva grade (un dinte-doi ) a schimbatorului? Vezi cind il indrepti sa-l lasi mai larg si de la baza ca sa nu ti se frece de capacul alternatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este la mine switch o sa ma duc sa o pun pe un redresor.

Chiar mergeti pe 12 aprilie la marsul motociclistilor ? ca sa va cunosc si eu odata :rolleyes:

 

Eu as merge,de fapt as merge chiar si intr-o plimbare in weekend dar este greu de strans gasca....cel putin pana acum,mai nimic...vreme faina,dor de duca....dominatori *ula ! Weekendul trecut am fost intr-o tura de doua zile pe la buzau,pe deal,prin padure,prin noroi si nu am reusit sa "racolez" decat o singura mobra care sa mearga cu mine.Am postat,m-am agitat ...dar cand nu ai cu cine...nu ai si pace! .Poate pe viitor sa ne unim mai bine...stiu ca suna poetic da' asa-i romanu' !

 

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani MarianB :rolleyes: Trecusi si tu " on the wrong side of 30's "

V-am zis ca mi-am luat "faruri de ceata" sa-mi pun pe motocicleta. Au o schema de montaj nasoala rau de tot, trebuie sa ma uit atent la ea ca ieri n-am pricipit nimic. Dupa ce o montez trebuie sa trec pe la un electrician sa-mi zica daca am vreo sansa sa ma tina bateria cu ghiduseniile astea aprinse si de ce-mi pilpaie farul cind semnalizez (defapt cu farul stiu cum e dar mi-e sila sa caut unde face scurt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...