Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

@ser79ban: cu decarbusolv, e un solvent bun pentru gudroane si ulei ars. parerea mea.

@ravenitza: yacco mvx 500 15W50 - semisint (pt caldurile de vara) de la ktm, de pe soseaua Pipera, 65 roni bidonul de 2 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ser79ban: cu decarbusolv, e un solvent bun pentru gudroane si ulei ars. parerea mea.

@ravenitza: yacco mvx 500 15W50 - semisint (pt caldurile de vara) de la ktm, de pe soseaua Pipera, 65 roni bidonul de 2 litri.

Referitor la ulei, nu as baga Yacco. In cel mai rau caz Motorex.

 

Insa pe al meu il alimentez exclusiv cu Motul si e foarte fericit. E drept, e mai scump. 2L 5100 (10W40 sau 15W-50) costa aprox 75 lei (dar merita). Iar la 4L e in jur de 130 lei. Daca te intereseaza (Rav), zi o vorba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce o fi avand Yacco :baubau: Mie mi-a mers atza si cu Valvoline

Da' ce, ma, Domi' poarta "tanga" de ti-a mers ata? :D Stii cum se spune: toamna se culeg bobocii. Baga tu Valvoline mai mult timp si dup-aia discutam. Cat despre Yacco, mai bine Motorex. Cat despre Motorex, mai bine Motul (scuze frate N-X-R :kali: )

 

Acu' hai sa va amuzati si voi si sa va povestesc ce am mai facut eu la Domi azi (in special dupa ce s-a lasat intunericul :box:).

 

In cursul zilei mi-am recuperat o guma noua (evident, Heidenau K60) pentru spate (sapt. 10/2009 = 209 lei).

 

Dupa ora 18:00 mi-am luat de la Dily un set de burdufe noi (Ariette = 150 lei).

 

Pe la ora 20:00 m-am mancat undeva sa scot ambele roti (deh, daca am stander) ca sa le duc maine la vulcanizare si sa schimb camerele + guma spate. Ca o paranteza, dupa ce-mi va dezbraca de cauciuce cercurile, o sa vin cu ele acasa sa le vopsesc (zinc + aluminiu), sa le pregatesc de mers prin rau (adica WD40 + vaselina pe interior, pe la piulitele de la spitze).

 

Odata rotile puse deoparte, mi-am zis sa inlocuiesc si placutele de frana spate, care erau consumate "la piele" (aveam placute noi inca de anul trecut). Operatiune terminata cu succes.

 

Apoi am mai stat vreo ora si m-am gandit: "am burdufe noi, de ce sa nu le schimb?"

 

Zis si facut; am dezechipat furca (de aripa si jug) si am inceput cu amortizorul din dreapta. Un confrate dominatorist mi-a povestit ca a scos si a inlocuit burdufele fara sa scoata amortizoarele, tragandu-le si respectiv inlocuindu-le pe jos. Am inceput eu frumos operatiunea, insa mi s-a parut cam brutal tratamentul (cel putin pt burduful nou).

 

Asa ca mi-am zis: "mama masii, ia sa dau eu amortizorul jos!". Am desfacut frumos suruburile de la jug, am presat/batut amortizorul in jos si, la un moment dat... guess what! Am scapat o surbelnita in... amortizor!!!

 

Acu' ce era sa mai fac. Trebuia clar sa dau amortizorul jos. Dar ca sa scot surubelnita, trebuia sa-l rastorn, respectiv sa scot si uleiul. Si, uite-asa - ca tot vroiam eu sa merg la un mecanic sa schimb uleiul din amortizoare - am scos frumos uleiul (am recuperat si surubelnita), l-am inlocuit si... sper ca maine pe lumina sa schimb uleiul si in celalalt amortizor. Tot ce sper e sa nimeresc aceeasi cantitate de ulei si in fratele lui, ca altfel ma vad ca-mi vobleaza fata la viteza mare...

 

Concluzia: surubelnita (in amortizor) e de baza daca vreti sa schimbati uleiul si nu va faceti curaj altfel :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ser79ban: cu decarbusolv, e un solvent bun pentru gudroane si ulei ars. parerea mea.

Am luat azi un spay de curtat. Sper ca e totuna.

Concluzia: surubelnita (in amortizor) e de baza daca vreti sa schimbati uleiul si nu va faceti curaj altfel :D

Ce fel de surubelnita? O imprumuti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce, ma, Domi' poarta "tanga" de ti-a mers ata? :D Stii cum se spune: toamna se culeg bobocii. Baga tu Valvoline mai mult timp si dup-aia discutam. Cat despre Yacco, mai bine Motorex. Cat despre Motorex, mai bine Motul (scuze frate N-X-R :baubau: )

 

Acu' hai sa va amuzati si voi si sa va povestesc ce am mai facut eu la Domi azi (in special dupa ce s-a lasat intunericul :kali:).

 

In cursul zilei mi-am recuperat o guma noua (evident, Heidenau K60) pentru spate (sapt. 10/2009 = 209 lei).

 

Dupa ora 18:00 mi-am luat de la Dily un set de burdufe noi (Ariette = 150 lei).

 

Pe la ora 20:00 m-am mancat undeva sa scot ambele roti (deh, daca am stander) ca sa le duc maine la vulcanizare si sa schimb camerele + guma spate. Ca o paranteza, dupa ce-mi va dezbraca de cauciuce cercurile, o sa vin cu ele acasa sa le vopsesc (zinc + aluminiu), sa le pregatesc de mers prin rau (adica WD40 + vaselina pe interior, pe la piulitele de la spitze).

 

Odata rotile puse deoparte, mi-am zis sa inlocuiesc si placutele de frana spate, care erau consumate "la piele" (aveam placute noi inca de anul trecut). Operatiune terminata cu succes.

 

Apoi am mai stat vreo ora si m-am gandit: "am burdufe noi, de ce sa nu le schimb?"

 

Zis si facut; am dezechipat furca (de aripa si jug) si am inceput cu amortizorul din dreapta. Un confrate dominatorist mi-a povestit ca a scos si a inlocuit burdufele fara sa scoata amortizoarele, tragandu-le si respectiv inlocuindu-le pe jos. Am inceput eu frumos operatiunea, insa mi s-a parut cam brutal tratamentul (cel putin pt burduful nou).

 

Asa ca mi-am zis: "mama masii, ia sa dau eu amortizorul jos!". Am desfacut frumos suruburile de la jug, am presat/batut amortizorul in jos si, la un moment dat... guess what! Am scapat o surbelnita in... amortizor!!!

 

Acu' ce era sa mai fac. Trebuia clar sa dau amortizorul jos. Dar ca sa scot surubelnita, trebuia sa-l rastorn, respectiv sa scot si uleiul. Si, uite-asa - ca tot vroiam eu sa merg la un mecanic sa schimb uleiul din amortizoare - am scos frumos uleiul (am recuperat si surubelnita), l-am inlocuit si... sper ca maine pe lumina sa schimb uleiul si in celalalt amortizor. Tot ce sper e sa nimeresc aceeasi cantitate de ulei si in fratele lui, ca altfel ma vad ca-mi vobleaza fata la viteza mare...

 

Concluzia: surubelnita (in amortizor) e de baza daca vreti sa schimbati uleiul si nu va faceti curaj altfel :P

 

E suuuuper tare povestea ta advarata. E un exemplu clar de caz tipic de ghinion. La Loto cred ca nu are rost sa joci in perioada asta...

Eu zic ca trebuie sa schimbi uleiul si in celalalt. E posibil sa nu mai aiba cantitatea de ulei prescrisa. E fff important sa fie uleiul de aceeasi calitate si in cantitati identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E suuuuper tare povestea ta advarata. E un exemplu clar de caz tipic de ghinion. La Loto cred ca nu are rost sa joci in perioada asta...

Eu zic ca trebuie sa schimbi uleiul si in celalalt. E posibil sa nu mai aiba cantitatea de ulei prescrisa. E fff important sa fie uleiul de aceeasi calitate si in cantitati identice.

Merci :D

 

Da, stiu ca trebuie schimbat si asta o sa fac chiar acum... Aseara la ora 2:00am am zis ca e cazul sa dau si surubelnitei buclucase o pauza de odihna. Dupa ce l-am montat la loc am reusit sa adorm linistit.

 

Tot ce sper e sa nimeresc aceeasi cantitate de ulei si amortizorul celalalt. Daca nu, va trebui sa le golesc pe amandoua si sa le umplu din nou.

 

Are cineva idee daca este posibil sa golesti amortizoarele fara sa le demontezi (adica cu furtun bagat in ele)? Ma rog daca este ok din pdv tehnic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce sper e sa nimeresc aceeasi cantitate de ulei si amortizorul celalalt. Daca nu, va trebui sa le golesc pe amandoua si sa le umplu din nou.

 

Are cineva idee daca este posibil sa golesti amortizoarele fara sa le demontezi (adica cu furtun bagat in ele)? Ma rog daca este ok din pdv tehnic...

E ok, merge, dar cum stii cat scoti si cat bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Feriti-va ca vine la intilnire sa va vinda si voua Dominatoarele :D:lol::P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Aseara mi-am schimbat placutele de frina de pe fata (alea de spate cred ca inca mai sunt alea originale daca si aia dinaintea mea au folosit frina spate ca mine) ca prea se simtea miros de muraturi in cartier cind apaream eu. SI BINE AM FACUT ca deja se cam transformau in transee canalele alea lasate de disc pe placute. Mai greu a fost cu pusul placutelor noi inauntru (a trebuit sa mulg nitel sistemul de lichid) si cu represurizat sistemul. Dar l-am rezolvat fara cine stie ce scula. Un pic de rabdare si ies toate bulele. Acuma insa nu mai e fun, nu ma mai aud cind frinez :cheers:

 

Care ziceati ca stiti un loc bun de cumparat camere de roata-fata d-alea groase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am scos si eu mobra de la mester, a stat acolo 6 saptamani. dar parerea mea dupa colortuneul de carburatie e ca se incinge motorul bine, bine. dupa 14 km de drum destul de lejer si nu pe calduri de cuptor (7:30-8:30, de la Pacii pana la Arcul de Triumf) mi s-a cam incins mobra. 110 grade pe ceas. sa vad daca o curatare temeinica a motorului pe-afara si un schimb de ulei mai rezolva din problema "fierbinte". si eu am placute noi pe fata, am invatat sa le folosesc progresiv, nu brusc, si sa opresc mobra cu frana spate, ca sa le rodez cum trebuie. alta constatare: motorul are ceva mai multa vana jos (parca, am stat pe tusa 6 sapt.) dar a pierdut din nebunia de la 5000-6000 de ture (puterea aia de care ai nevoie cand te sperii intr-o depasire, stiti voi).

 

care e compresia la motorasul nostru? sau cea limita de service? compresia la rece mi-a fost de 4,5 bari. o fi bine, o fi rau?? :banana: :cheers:

 

oricum am plecat foarte mofluz din service. si una din cauze ar fi ca m-ar mai tine mobra un sezon cu compresia asta si cu faptul ca schimb a 2a la 4000 rpm dupa ce am stat doar vreo 5 min sa o incalzesc (asta mi se pare regimul normal, a 2a la 4000, restul la 3500, mai putin "rupi" lantul sau mergi "pe mancat ambreiajul").

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Aseara mi-am schimbat placutele de frina de pe fata (alea de spate cred ca inca mai sunt alea originale daca si aia dinaintea mea au folosit frina spate ca mine) ca prea se simtea miros de muraturi in cartier cind apaream eu. SI BINE AM FACUT ca deja se cam transformau in transee canalele alea lasate de disc pe placute. Mai greu a fost cu pusul placutelor noi inauntru (a trebuit sa mulg nitel sistemul de lichid) si cu represurizat sistemul. Dar l-am rezolvat fara cine stie ce scula. Un pic de rabdare si ies toate bulele. Acuma insa nu mai e fun, nu ma mai aud cind frinez :cheers:

 

Care ziceati ca stiti un loc bun de cumparat camere de roata-fata d-alea groase?

 

eu iau de la chemtrade popesti-leordeni ... ieftin si bun

ultima data daca nu ma insel o camera a costat 14 lei (asta toamna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nici nu vreau sa mai aud de ei.

 

Vroia cineva oglinda de Domi? Are Dilly.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra merge sarac de asta se incingea ca dracu' si nu tragea in ture deloc. bujia e albicioasa, nu bruna ("corn de cerb"). explicatia lui mao san: a facut carburatia cu colortune cand motorul era prea cald, fiind un "racit cu aer". de ce s-a mai bagat sa strice si sa faca experimente cu mine, imi e greu a intelege. dupa o carca de bani (200 pt curatare si reglare desi initial intelesesem 90) tot nu merge si trebuie sa astept pana luni, desi a stat 6 saptamani la garaj. I-RE-AL!

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tie ce naiba ti-a trebuit COLORtune la Honda (ce naiba e chestia asta?). Nu o fi amestecat bine culorile.:cheers:

Eu prefer sa o vopsesc singur :banana: :lol: :lol:

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...