Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Si eu tot pe Dominator am inceput.A fost dragoste la prima vedere.Cand am vazut motorul doar l-am pornit si am platit jumatate din bani avans.Mi-a fost frica sa merg cu ea sa o probez.M-am dus a doua zi cu un prieten si a calarit-o el putin.Asta se intampla acum un an si jumatate.Cel mai important este sa ajungi jos cu picioarele.Eu nu ajung cu toata talpa dar e suficient.M-am obisnuit.Probleme nu am avut cu ea absolut deloc.Doar zgarieturi din cauza unor cazaturi stupide cum zicea si SWITCH.Am fost cu ea peste tot si nu m-a lasat niciodata.Ma bucur ca am ales-o si sunt sigur ca e cea mai fiabila dintre toate modelele mentionate de tine.Te asteptam in grupul nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intradevar motor simplu din bun de vedere constructiv si fiabil. A inceput sa bata un culbutor in motor si am reusit sa fac inca 200km pana acasa fara nici o paguba.

A mai patit cineva ca supapa de evacuare din dreapta sa agate in scaun sau ghid? Cel putin aceea a fost la mine problema si se pare ca a aparut din cauza ungerii proaste. Am reglat culbutorul deci nu mai bate si am schimbat uleiul. Sunt curios daca acum mai agata.

Mesaj completat

Are cineva un tankbag care sa se potiveasca pe rezervorul Dominatorului? Pe mine ma intereseaza mai ales pentru aparatul foto(dslr) pe care ma enerveaza sa ma dau jos de pe moto si sa il scot din topcase si husa lui de fiecare data cand vreau sa fotografiez ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este unul la moto detail da nu imi place. In fine, tot topcase'ul sau rucsacul ramne pentru aparat...

 

Switch'ule am vazut ca te-ai luat de omu care vinde Dominatorul hard enduro :agree:

Cica model 94 cu pedala fiindca a dat jos demaratorul din motive de greutate... Sa nu mai vorbim ca la hard enduro ca sa nu strici motorul o sa ii schimbi uleiul la fiecare 100km cum nu are nici un radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tankbag asa tuguiat mai rar...

 

...si lasa-ma cu domi-urile an 94 cu kick si fara instalatie electrica. Ma intreb daca o avea acte rabla aia.

 

Nu prea cred ca daca le avea probabil era inmatriculat fiindca se vinea mai simplu. Asa a scris neinmatriculabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va saluta inca un proaspat posesor de Dominator de prin partile Tarnavelor.e un RD 02 din `90 cu cca. 30 k km la bord[as zice ca reali dupa starea in care se prezinta moto].are cateva mici probleme[disc fata cu bataie,lant spate cam intins]insa per ansamblu sunt multumit de cum arata si cum se comporta.in max. 2 saptamani o sa am si numere pe el si poate ca o sa ne intalnim pe soselele[si cararile]patriei.pana atunci sa auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-ai venit printre noi! Mare grija cu franele, ca daca la ambreiaj mai scapi si fara, cu opritu nu-i de glumit.

 

Poate pui si tu niste poze, sa vedem si noi cu ce se mai dau colegii de prin tara :cheers: Si fii fara grija: un dominator de 60k km poate sa mearga la fel de bine ca unul de 20k km, daca intretinerea a fost adecvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-ai venit printre noi! Mare grija cu franele, ca daca la ambreiaj mai scapi si fara, cu opritu nu-i de glumit.

 

Poate pui si tu niste poze, sa vedem si noi cu ce se mai dau colegii de prin tara :cheers: Si fii fara grija: un dominator de 60k km poate sa mearga la fel de bine ca unul de 20k km, daca intretinerea a fost adecvata.

buna!pai de oprit opreste destul de bine singura problema e ca discul avand bataie imi cam franeaza roata tot timpul[agata].dar sper sa rezolv in curand de un disc bun.cand l-am luat avea niste telescoape tari de ziceai ca sunt sudate.am scos uleiul din ele si aveau cam 670 ml fiecare[in manual zice 592 ml per telescop].am pus acum 450 ml ulei hidraulic Rando[sau ceva de genul]in fiecare telescop si am niste suspensii de vis.spatele e in continuare putin hard,dar o sa incerc sa mai scot din pretensionarea arcului.nu imi revenea acceleratia la pozitia de ralanti dar azi am rezolvat-o si pe asta.plus uns cablu de ambreiaj si inlocuit acea bucsa mica de otel din gaura de prindere a manetei.cu timpul s-a ovalizat cea veche si maneta avea joc si nu mergea drept.s-a rezolvat cu un nene strungar care mi-a facut vreo 3 bucse[2 de rezerva].imi sta la ralanti[cald]intre 1300 si 1500[cu mici oscilatii].ce ziceti sa ma joc putin la surubul de amestec?in mod normal e deschis 3 ture?

calutul meu e alb cu verde.in curand o sa pun si niste poze[sa ii fac toaleta mai intai]. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti pe nimeni care sa dezmembreze un Dominator? Imi trebuie neaparat chain slider'ul acela...

N-am gasit nici eu, omule. E vreo 200-250 nou :cheers:

 

 

@kyvacka - la cald, domi-ul e bine sa stea intre 1350 si 1450. Daca odata reglat, variaza mult, fie e filtrul de aer infundat, fie e bujia veche rau, fie e carburatia dusa. In ordinea probabilitatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Honda Dominator 650(rd08), 44cp,an 1998,km24600,adusa in 2008 din Germania la 22100km,in pretz sunt incluse si gentiile+cauciuc spate nou,fata 80%ok +filtru ulei ,cauza vanzari ..fara servici la care aveam masina,acum trebuie masina nu am de ales!Daca stiti pe cineva sau vrea cineva!Pret 2400e negociabil!!!Contact Silviu 0763444776 sau 0748232507!Va multzumesc!!!Va doresc asfal uscat cat mai mult ,macar pana in ianuarie :cheers: !!!

post-16529-1252704108_thumb.jpg

post-16529-1252704135_thumb.jpg

post-16529-1252704165_thumb.jpg

post-16529-1252704218_thumb.jpg

post-16529-1252704237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema... un "fleac" ce ma omoara cu zile, trebuie sa schimb bujia dar surpriza nu pot , nu am cu ce sa o dau afara, din cate stiam eu trebuie bujie NGK DPR8EA-9 si aia stiam ca e pe tubulara de 18 dar nu intra tubulara aia de nici un fel, sa fie mai mica cheia ce-mi trebuie ? Va rog putin ajutor P.S. este vorba de un RD02 dar nu cred ca e vreo importanta ...

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema... un "fleac" ce ma omoara cu zile, trebuie sa schimb bujia dar surpriza nu pot , nu am cu ce sa o dau afara, din cate stiam eu trebuie bujie NGK DPR8EA-9 si aia stiam ca e pe tubulara de 18 dar nu intra tubulara aia de nici un fel, sa fie mai mica cheia ce-mi trebuie ? Va rog putin ajutor P.S. este vorba de un RD02 dar nu cred ca e vreo importanta ...

 

 

mi se pare ca e de 17 sau ceva de genul asta, tie iti trebuie o tubulara subtire in carne, eu am gasit in piata aduse de moldoveni cred ca se foloseste la drujba sau asa ceva sau poti intreaba un prieten cu o comunista daca are :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie o cheie de bujie speciala. Eu am avut in trusa de scule cu care a venit motorul. Altfel, cauta sa cumperi o cheie pt bujie, altfel nu faci nici o treba.

de cautat mi s-a urat de cat am cautat iar ce am gasit doar 21 sau 16 iar treaba cu trusa de scule tocmai cheia de bujie si imbusurile lipseau, cred ca ia tati o bucata de teava de aluminiu si o bujie obosita si se pune pe batut la ea ca la hotii de cai ca alta solutie vad ca nu am ...

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A noastra e de 18 capul ala hexagonal... n-ai pe nimeni cu Domi, Transalp sau Africana prin zona? Toate au aceleasi bujii daca nu ma insel...

 

18? Eu stiam ca ii de 17, la fel cum e axul spate(nu partea cu piulita).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rugaminte mai am la voi , care stiti codul de pe bujia DENSO ca de la NGK il stiu pe de rost si m-ar mai interesa codul de la DENSO si NGK dar de la bujiile Iridium. P.S. a pus careva pana acum iridium la al lui motor , merita banii , se simte ceva sau mai bine e asa cu astea clasice ? Uitasem ... ma intereseaza si ceva firme si coduri de filtre de aer, cel mai bun am inteles ca ar fi K&N dar nu stiu codul dar daca stiti/folositi si altceva va rog ajutatima cu ceva firme si coduri produs. Multumesc

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domu... www.louis.de

 

Cauti acolo "Luftfilter" (o sa iti arate filtre de aer) si "NGK" (asa dai de bujii). Dai click pe un produs (ex: bujii) si o sa iti arate o lista cu marci & modele de motociclete si preturile produsului pentru acel model.

 

Asa aflii si care sunt bujiile, si care e filtru.

 

 

 

Asa, in alta ordine de idei: filtru K&N, bujie Iridium sau ulei full synthetic: frectie la picior de lemn pentru mobrele astea. Merge bine-mersi si fara. Filtrul K&N se merita cand iti golesti sau schimbi tobele, altfel nu o sa simti diferente. Bujia iridium s-ar merita daca ai avea piston, valve si axa cu came pt. compresie mare (nu ai asa ceva). Iar uleiul numai daca vrei sa-l schimbi o leaca mai rar.

 

E alegerea ta, dar eu zic sa iti iei piese de om nomral ca astea sport nu faci mare afacere cu ele.

 

 

Ah, si de la Louis iti aduce fara comision sau taxe de transport userul ROMI3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...