Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Pai asa zi, pompa de benzina. Deci, sa inteleg ca sunt probleme cu pompa de benzina la modelele mai vechi ? Ca sa stiu pe unde sa caut suspectul de serviciu in cazul in care incepe sa faca figuri...

Da, modelele pe carburator au ceva pb la pompa de benzina.

Cand apar problemele face ca si cand se termina benzina, de obicei doar in sarcina.

 

Se poate anula pompa dar atunci de la plin mai merge doar vreo 100km, nivelul in rezervor coborand sub nivelul din carburator astfel incat nu mai pot fi alimentate carburatoarele prin cadere libera.

 

Contactele alea 2 din centru pozei se manca in timp: http://www.flickr.com/photos/10200277@N05/847156788/

Poti sa o desfaci sa vezi cat mai au.

 

Eu folosesc de 30.000 km pompa asta fara probleme.

 

Mai multe detalii: http://sites.google.com/site/hondaxl1000v/technical/fuel-pump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am patit cu pompa de benzina. M-am uitat si eu la varinata de mai sus, insa am gasit pe romimoto kit de reparatie cu nici 100 lei. Perfect. Am mers fara probleme cam 3500 km dupa montare. Nici o problema.

Daca stie cineva 2 sau macar 1 tub telescop SH ar fi minunat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit cu pompa de benzina. M-am uitat si eu la varinata de mai sus, insa am gasit pe romimoto kit de reparatie cu nici 100 lei. Perfect. Am mers fara probleme cam 3500 km dupa montare. Nici o problema.

Daca stie cineva 2 sau macar 1 tub telescop SH ar fi minunat :)

 

eu mi am fauct amortizorul stanga ( pisura ulei ) in Bg ( dar nu am avut nevoie de piesele pe care le cautiu tu..)

daca ai drum prin varna iti dau un nr de tel ,. poate te scoti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost busit motorul la roata din fata inainte sa cumpar eu. tuburile au fost zic eu destul de bine reconditionate, dar la cel din dreapta lasa urme de ulei, noroc ca cantitatea e absolut neglijabila. nu e o prioritate dar usor usor vreau sa fie cat mai aprope de perfectiune :). Apropo de 3 zile m-am intors din concediu. Recomand Balcani pe dou roti. Superb. Mai ales Montenegro si Bosnia Hercegovina. Albania in schim este foarte interesanta. Unde pe harta era autostrada, din 40 km era 120 m de asfalt :D cu un sens giratoriu imens si 3 politisti :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Cum sta Varadero cu consumul la un mers relativ linistit?Poti scoate sub 6 la drum intins cu pasager?Ca fiabilitate este ok?Rotile turnate sunt ok?Sunt rezistente?Cam ce pica la ele de obicei in afara de pompa de benzina?Ma refer strict la modelul 99,00,01.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mers de 100-110-120 km/h consumul mi-a iesit la aprox 6%. Am sincronizate carburatoarele. Te poti baza pe el, nu te lasa pe drum. Ultima tura de 3200km un bec am schimbat. E un allrounder de exceptie, te poti descurca si pe forestiere si se tine bine si pe autostrada (160-170-180 linistit). Eu nici nu ma mai uit la alte variante, supermultumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Exista cineva care si-a pus pe moto un cric central confectionat, sau daca nu, cunoasteti pe cineva care confectioneaza cricuri centrale? Deja a devenit obositor cand trebuie sa ung sau sa curat lantul sa suspend vaca pe 2 lazi.

In caz ca nu cunoasteti, este cineva doritor sa vanda un cric central ?

Motorul in cauza este un Varadero 1000, an 2003. Multumesc, astept raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare... La ultimele 2-3 iesiri am constatat ca las urme pe unde am Varadero parcat. Ori pe asfalt, ori pe cric, ori chiar in scut. Am testat cu degetul, mie mi se pare a fi apa. Totusi, nu pare a fi o chestie care curge continuu. Sa fie ceva gen supraplin care da pe dinafara de la caldura asta ? Daca nu, ce ar putea fi ? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare... La ultimele 2-3 iesiri am constatat ca las urme pe unde am Varadero parcat. Ori pe asfalt, ori pe cric, ori chiar in scut. Am testat cu degetul, mie mi se pare a fi apa. Totusi, nu pare a fi o chestie care curge continuu. Sa fie ceva gen supraplin care da pe dinafara de la caldura asta ? Daca nu, ce ar putea fi ? :unsure:

 

eu cred ca e condensul de la aerul conditionat de la bmw-ul 1200 gs :) care statea parcat acolo si cand te a vazut cu Varadero a fugit si tu ai crezut ca e de la tine :)

 

acum on topic....nu prea sunt lichide care sa semene cu apa si sa nu fie..apa sau pe aproape

benzina e clar cum miroase( eu am avut un furtun crapat si picura ) iar uleiul ..arata altfel, stii

 

singurele idei ce mi vin sunt ca poate e un colier, ceva, de la racire - stii ca sistemul este sub presiune si poate " face pipi " usor..

 

se pare ca mi a murit si mie bateria..

 

ma rog , are7 ani deja

 

din pacate pana nu am alta baterie functionala sa vad daca e ok releu nu am ce face

 

1. o idee de baterie ( locatie, pret) ? as ramane pe yuasa ca mi place cum a tinut

2. un releu pentru modell 2004 injectie abs?

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu picura in continuu. Si cantitatea e in general foarte mica. De aia cred ca e mai degraba ceva de genul supraplin de la caldurile astea. Exista la racire asa ceva ?

 

Baterie eu tot Yuasa mi-am luat la CBF si de 2 ani n-am mai avut nici o problema, nici dupa ce am chinuit-o minute intregi iarna cand refuza sa porneasca motoru dupa cateva saptamani de ger. Asa ca eu pe Yuasa o sa raman si pe mai departe. De luat mi-am luat-o din Cotroceni, parca MyMoto ii zice. La momentul respectiv pretul era bun si iti faceau si un test la service-ul lor ca sa vada daca e ok incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu picura in continuu. Si cantitatea e in general foarte mica. De aia cred ca e mai degraba ceva de genul supraplin de la caldurile astea. Exista la racire asa ceva ?

 

deloc. cum spuneam e sub presiune instalatia de racire

 

 

Baterie eu tot Yuasa mi-am luat la CBF si de 2 ani n-am mai avut nici o problema, nici dupa ce am chinuit-o minute intregi iarna cand refuza sa porneasca motoru dupa cateva saptamani de ger. Asa ca eu pe Yuasa o sa raman si pe mai departe. De luat mi-am luat-o din Cotroceni, parca MyMoto ii zice. La momentul respectiv pretul era bun si iti faceau si un test la service-ul lor ca sa vada daca e ok incarcarea.

thx. am verigicat incarcarea - e ok, deci a ramas doar bateria

ce interesant, a mea era de 14 A si a fost inlocuita cu cea de 20 A !( ca si serie, YTX)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare ptr Varadero un set de coburi (side case-uri)noi. 35 l

/index.php?/topic/662731-vand-coburi-honda-varadero-side-case-35-lit/

 

P.S.

Si Foxbat are un XX la promotie!!!

:cheers: :friends:

 

 

Salve!

Cat vrei pe coburi? Cu tot cu reducere! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varadero 2008

injectie

merge "neregulat"

vibreaza la viteza , nu trage

a fost service-at in Suedia, bujii, fultre, bobine, reglat valbe si tot tacamul

inlocuit fise , verficat pompa benzina.etc

nici o eoare pe testet si nici pe bord

 

consumul eeste normal

 

are cineva idei ce..are?

porneste fara nici o problema la -20 :)

 

e enervsant tare

 

multumesc anticipat de idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varadero 2008

injectie

merge "neregulat"

vibreaza la viteza , nu trage

a fost service-at in Suedia, bujii, fultre, bobine, reglat valbe si tot tacamul

inlocuit fise , verficat pompa benzina.etc

nici o eoare pe testet si nici pe bord

 

consumul eeste normal

 

are cineva idei ce..are?

porneste fara nici o problema la -20 :)

 

e enervsant tare

 

multumesc anticipat de idei

 

Din ce zici tu acolo ca a fost verficat ar mai ramane ca suspect pt. simptomele respective un injector. S-ar putea ca un injector (sau amnadoua) sa nu lucreze bine la cald sau in ture.

 

Altceva ce mai in vine in minte is pasjele de aer infundate inainte de filtru de aer. (am vazut ceva poaza cu o pasare intr-unu).

 

Mai poti incerca ceva benzina de 99 sau ceva aditiv de benzina sau o curatare de injectoare.

 

Doar niste pararei, ma indoiesc ca sunt mai pertinente ca a celor de la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zici tu acolo ca a fost verficat ar mai ramane ca suspect pt. simptomele respective un injector. S-ar putea ca un injector (sau amnadoua) sa nu lucreze bine la cald sau in ture.

 

Altceva ce mai in vine in minte is pasjele de aer infundate inainte de filtru de aer. (am vazut ceva poaza cu o pasare intr-unu).

 

Mai poti incerca ceva benzina de 99 sau ceva aditiv de benzina sau o curatare de injectoare.

 

Doar niste pararei, ma indoiesc ca sunt mai pertinente ca a celor de la service.

Multam.off.atatia senzori si prostii in motoarele astea noi.din pacate nu poti face nimic fara electronica.

Am incercat cu benziba..nu i de acolo.au ramas injectoarele.

Ala cerere.am nevoie de tot kitul dd reparatie (sau cum s o numi) pt furca model 2004(simeringuri..etc).piese de origine.eventual cu tot cu manopera.idei?

Inca odata multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca injectoarele se pot curata acasa(ceva soluti bla bla) sau le poti duce la service-uri auto mai rasarite unde au o baie cu ultrasunete. cred ca la service-urile auto ar putea sa si verifice injectoarele!

ps: electronica a rezolvat probleme ale carburatiei dar legea compensatiei isi face datoria asa ca nu te necaji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca injectoarele se pot curata acasa(ceva soluti bla bla) sau le poti duce la sraspunsyauto mai rasarite unde au o baie cu ultrasunete. cred ca la service-urile auto ar putea sa si verifice injectoarele!

ps: electronica a rezolvat probleme ale carburatiei dar legea compensatiei isi face datoria asa ca nu te necaji

Rezolvat.un rahatel de furtun de sub rezeror iesise.acum merge perfect.

Multumesc de raspunsuri.

A ramas problema cu amortizoarell fata. Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea...mai fratilor putin ajutor si ceva sfaturi...problema cu suspensia spate...s-a slabit arcul...am pus o saiba sa stea mai tare si a fost ok ...o luna... apoi la prima excursie mai lunga dupa un drum forestier de 40 km, soft, sa spart ceva semering si a curs lichidul de la amortizor iar acum merg asa mai saltat la fiecare groapa. intrebarea ar fi:ce-i de facut? sa repar amortizorul si sa pun un arc mai adevarat sau sa pun o suspensie noua?am citit tot ceam gasit si in afara de ohlins care mi se pare prea scumpa alte optiuni ar fi wibers,hiperpro sau hagon. am mai auzit ca ar fi ok si tehnoflex sau wp.voi ce ziceti? ...aaa...si bine vam gasit chiar daca am varadero luat din 2009-am model 2000- nam intrat pina acum la aceasta sectiune ca nam stiut ca exista una pt varadero...dar va salut pe toti si astept sa raspunsurile voastre. varadero- the spirit of freedom :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa pui arcuri progresive hyperpro pe ea, si fata si spate.

 

Eu am pus, se schimba ciclistica motocicletei radical, spatele e mai ridicat, tendita de "afundare" a furcii fata la frane puternice e practic inexistenta.

 

Tinuta de drum impecabila, moto fiind incarcata cu pasager, genti laterale.

 

Apropos, daca comanzi la hyperpro setul de arcuri fata, spate, ei iti trimit si uleiul de furca pe care e bine sa-l folosesti punand 500 ml in fiecare jamba si nu 480 cat era inainte.

 

Drumuri bune sa aveti.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi phantom21042003...daca bine am inteles pastrez telescoapele fata si amortizorul spate,reparat, si pun doar arcurile hiyperpro fata spate?... si inca o intrebare...daca sti de unde sa cumpar? adica sa ies cit mai ok financiar...mersi inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi phantom21042003...daca bine am inteles pastrez telescoapele fata si amortizorul spate,reparat, si pun doar arcurile hiyperpro fata spate?... si inca o intrebare...daca sti de unde sa cumpar? adica sa ies cit mai ok financiar...mersi inca o data

 

Eu am dat 210 eur pe trei arcuri, doua fata si unul spate, plus 1 litru de ulei de jamba. Da, inlocuiesti numai arcurile.

 

Tiberiu Troia aduce Hyperpro, el este reprezentantul firmei la noi. http://www.hyperpro.com/index.asp?page=importers

 

Eu am comandat direct la firma din Olanda si au trimis coletul la un prieten din Germania care venea in tara.

 

Bafta si numai bine.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine de stiut, multumim

 

tibi parca acum e si oficial "hondist" nu ? adicalea Honda pentru bicicletele noastre acum e " la el ":)

deci e de bine

 

ca idee, ca tot intreb si nu primesc nici un raspuns - vreau si io un " aducator" de piese originale honda sau dezmebrari ( acum ma arde de ex cu simeringurile de la amortizoarele fata ). dar om serios si prietenos nu cu preturile de "la onda". nu de alta dar un set de placute de SLR e cam a 12 parte din pretul intregului motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...