Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Prima intrunire din an:Bikes on Ice.Pozele sunt de azi,una inainte de plecarea din Hateg,iar cea de-a doua la Dedulesti-intre Valcea si Pitesti

Tu nu esti cu tigla pe casa................ :bigstar: :D

 

P.S.

Felicitari ptr plimbarica!!!

Eu abia am avut chef sa ies cu masina......

Mesaj completat

as vrea sa schimb radiatorul deoarece curge si nu stiu daca se poate repara sau nu.

chestia cu plonjatul este ca se duce foarte mult in jos la orice frina pe fata(eu frinez foarte mult cu fata fiind obisnuit cu un raspuns imediat si concret de la gs), acest feeling(plonjarea) nu-l am la bmw si datorita centrului de greutate mult mai sus decit la bmw am o senzatie de instabilitate la viraje aproape la orice viteza. ciclistica este mult sub asteptari. gs-ul desi este cu 6 ani mai batrin este cu mult in fata la varadero, sau poate ca in timp voi mai ignora din senzatiile astea.

poate daca as schimba uleiul din telescoape cu un altul mai viscos as rezolva problema asta, a mai facut cineva acest schimb?

m-am ales cu acest varadero in urma unui schimb cu unul din bmw-uri, eu personal nu l-as tine atit timp cit am un gs care este muuult mai pe placul meu....

Mai exista o varianta ptr furca fata. Sa iti cumperi alte arcuri de la Hiperpro sau .......... erau unele....... progresive suspension. (ceva de genul asta)

Am citit ca ai ceva experienta pe 2 roti si din ce zici tu aici, cred ca ai vreo buba la amortizoarele de pe fata, altfel......nu se explica.

Eu franez si cu fata si cu spatele si cu ambele; si in curba si........etc, si nu am aceste probleme. Cred ca am un mic avantaj fata de tine ptr ca am ABS su sistemul ala dual. Al tau are Dual Combined Brake System???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al tau are Dual Combined Brake System???

da, are...

nu cred ca am sa investesc asa mult in el, ma refer la arcuri progresive si alte acareturi din astea deoarece nu vreau sa-l tin pt mine...am sa-i schimb uleiul cu unul mai viscos si asta este...

eu ramin mai departe la bmw-ul meu gs din 1900-toamna ca ala este cel mai bun pt mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, are...

nu cred ca am sa investesc asa mult in el, ma refer la arcuri progresive si alte acareturi din astea deoarece nu vreau sa-l tin pt mine...am sa-i schimb uleiul cu unul mai viscos si asta este...

eu ramin mai departe la bmw-ul meu gs din 1900-toamna ca ala este cel mai bun pt mine...

Cand schimbi uleiul de la amortizoare, sa verifici si integritatea arcurilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand schimbi uleiul de la amortizoare, sa verifici si integritatea arcurilor!

ok, asa am sa fac daca tot le desfac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne luminezi tu!!!

La BMW cum e???

...la bmw nu este asa ceva!...nu are arcuri interioare, hai sa zicem ca este mult mai simplu si mai eficace sistemul de suspensie fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW nu e. Io am intrebat in speranta ca chiar invat ceva :crack:

Nu ma dau vreun cunoscator sau mare mecanic.

Am zis sa verifice arcurile, ptr ca am avut ghinionul la masina, sa constat ca mi s-a rupt un arc. D-aia m-am grabit sa fac afirmatia vis-a-vis de integritatea arcurilor. Am vazut pe net o gramada de filmulete care te ajuta sa inlocuiesti diverse parti la o motocicleta.

Poate ca a mai fost desfacuta furca si nu a fost montata "ca la carte". Ne dam cu presupusu ptr ca nu stim exact ce feeling are posesorul mobrei.

 

Bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La supertenere in manual scrie ce lungime trebuie sa aiba arcurile.

Ex: Fork spring free lenght 544.5mm

Minimum free lenght 534.5 mm

Out of specification ------> replace

Deci chiar daca nu sunt roase, rupte (putin probabil) ci doar obosite ( adica mai scurte, comprimate ) trebuie inlocuite.

Banuiesc ca si in manualul vostru trebuie sa scrie lungimea arcurilor .

Mesaj completat

Iar legat de ulei se poate pune unul mai vascos. La Supertenere standardul e de 10w dar eu am pus 15 w tocmai ca sa intaresc putin suspensia fata.

Si ca si multi clolegi de-ai mei am mai pus cate o bucsa de 2 cm peste arcuri chiar sub capacele telescoapelor , pt precomprimarea arcurilor si reducerea efectului de plonjare.

Ps : nu stiu de ce nu ma lasa sa editez :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti!...m-am procopsit de o saptamina cu un varadero din 2001 si am nevoie de citeva piese pt el!

...scarita dreapta,

...contact cu macar 2 chei,

...radiator stinga

citeva sfaturi despre acest model ar fi bine venite, de exemplu: ce as putea face sa nu mai plonjeze asa tare la frina cu fata?...eu mai am 2 bmw-uri din care 1 GS si nu pot sa ma simt in siguranta cind simt ca mi se duce fata de parca s-ar rupe motorul!...bmw-ul este mult mai ferm!

 

Da-mi o serie sasiu si te pot ajuta cu piesele respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sa-l stapanesti sanatos si fara probleme.

Si mare pacat ca nu esti din Bucuresti, ca as fi avut si eu mare nevoie de un model sa-mi fac crash baruri si suporti de side cases... Crash bar modelul ala (Givi) n-am vazut la nimeni prin Bucuresti. ;)

uite si utilajul meu :laugh:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si fara probleme.

Si mare pacat ca nu esti din Bucuresti, ca as fi avut si eu mare nevoie de un model sa-mi fac crash baruri si suporti de side cases... Crash bar modelul ala (Givi) n-am vazut la nimeni prin Bucuresti. :laugh:

Pai.................hai sa-l vedem si pe al tau!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-ai vazut destule poze cu al meu si al lui Foxbat din excursia in Crimeea ? Fuga pe topicul din "Imagini din calatoriile pe 2 roti" si vezi acolo cate vrei. :( Si sunt poze de dinainte de cazatura din septembrie.

Poze mai noi doar cand reusesc sa ii fac si eu crash-bar si protectie la motor si apuc sa ies cu el din Bucuresti. De la sfarsitul lui septembrie pana acum cred ca a facut vreo 30 de km in total... :laugh:

Editat de FanFane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

care aveti idee unde gasesc si eu corpul cu oglinda dreapta sau eventuale idei de a prinde oglinda direct de ghidon

Incearca sa cauti la cei care aduc diverse piese din dezmembrari.

Editat de Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare natiune

 

76.000 km si un amortizor ce facea pipi.

 

bineinteles ca asta se intampla dupa revizie si pe drunmul de grecia.

asa ca ..am mers cu el curgand.

motor incarcat, abs, nu se prea simtea, ziceam eu

bucata Svilengrad - Obzor- curbe, drum valurit, 120 - 160 km viteza

 

statea ok pe curbe ..

 

2 zile in service la prietenii bulgari, niste banuti dati si ..2 amoritizoare ca noi. simeringuri, ulei., etc

 

este alt motor,

bucata Varna Obzor..parca sunt pe XX.

Concluzia povestioarei - cei cu motoare mai "merse" ( al meu e 2004 ) aveti grija si nu lasati amortizoarele neverificate/nementenate

 

adelante..

 

Salutari tututoru din Obzor - maine cred ca "nessebaresc" sa vad cum sta si pe curbele alea.

Mesaj completat

salutare natiune

 

76.000 km si un amortizor ce facea pipi.

 

bineinteles ca asta se intampla dupa revizie si pe drunmul de grecia.

asa ca ..am mers cu el curgand.

motor incarcat, abs, nu se prea simtea, ziceam eu

bucata Svilengrad - Obzor- curbe, drum valurit, 120 - 160 km viteza

 

statea ok pe curbe ..

 

2 zile in service la prietenii bulgari, niste banuti dati si ..2 amoritizoare ca noi. simeringuri, ulei., etc

 

este alt motor,

bucata Varna Obzor..parca sunt pe XX.

Concluzia povestioarei - cei cu motoare mai "merse" ( al meu e 2004 ) aveti grija si nu lasati amortizoarele neverificate/nementenate

 

adelante..

 

Salutari tututoru din Obzor - maine cred ca "nessebaresc" sa vad cum sta si pe curbele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distractie faina in continuare.Bine ca ai rezolvat si utilajul.

 

pai imi statea pe cap

cred ca o sa inmi caut niste protectii de amortizor ca se pune multa mizerie cand trec de 140

sub, nici o problema

 

vii in wekend ?

e fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...