Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

La naiba, nu stiu cum am retinut ca indicatorul ala de temperatura e de fapt de carburant. Nasol, speram sa nu mai fie nevoie sa fac plinul imediat dupa ce am trecut de un kilometraj de teama unei pene.

 

Realizat e impropriu, tind spre modelul 2003+ din "studii aprofundate online": consum cu 1-2% mai mic teoretic pentru injectie, viteza a VI-a care din nou teoretic duce la un consum mai mic in regim de autostrada, si indicatorul ala de benzina care de fapt nu exista.

 

Vara nu se mai vinde la noi deci nici o sansa de test drive oficial, din 50 metri facuti intr-o parcare cu una scoasa la vanzare nu afli nimic. Ramane studiatul online si rugaciunea la sfinti.

 

Nu tin la consum ca altfel ma uitam la TDM sau ceva mai usurica (dar si mai putin confortabila), vreau o barcuta d'asta ca Dero special pentru drumuri lungi, unele cu pasager si bagaje. V-Strom de'o mie am calarit si nu prea mi-a placut, sper ca Dero sa fie superioara asa cum e laudata online. Ca daca nici Dero nu e de touring, atunci chiar nu mai stiu care e.

 

Pana la urma ce diferente sunt intre 1999-2003 si 2003+?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce scrii pare ca nu te ai decis.

O parere personala e ca cine vrea un Vara cam stie ce si cum.

Degeaba te uiti la numere, consum , etc - primul pas este sa te ' intalnesti " cu una face to face si vezi daac e ce ti place.

Diferente intre mobre sunt multe, chiar si intre cele de dupa 2004 si singrul mod de a afla este sa te duci sa vezi cum arata.

Intrucat inteleg ca in afara de net si chat-uri nu ai avut prea multe experiente cu acest model inceearca o tura pe la Arc , miercurea , sa vezi in " carne si oase" , ecentual te si urci pe unul sa vezi cum stai .

Motorul nu se cumpara " pe net" .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le stiu si in "carne si oase", m-am suit pe ele dar doar atat. Cum ziceam, si daca m-as plimba cu ele printr-o parcare tot n-as afla nimic. Una e pe curbele de pe Cheia, pe autostrada la 120-140 km/h, alta e in parcarea unui supermarket. Si cum la reprezentanta nu se mai vand, de inchiriat nu exista, prieteni cu Varadero n-am, baza ramane in cifre. Bune si alea decat deloc. :)

 

PS: nu-s la primul motor, la anterioarele chiar am facut greseala sa le iau dupa sfaturile altora. Nu recomand, gusturile difera enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a intrebat cineva mai devreme de o data posibila a intalnirii

din ce s-a discutat pana acum primul uichend din septembrie

referitor la indicatorul de benzina:daca te tine dosul sa mergi 300km fara pauza, cam atuci se aprinde "rezerva"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la indicatorul de benzina:daca te tine dosul sa mergi 300km fara pauza, cam atuci se aprinde "rezerva"

Primii 300 ma tine, restul mai greu. :) Doar ca nu-mi place sa opresc din benzinarie in benzinarie nestiind cata benzina mai am si la cati Km e urmatoarea benzinarie. Bine, ideal era un amarat de computer de bord sa-ti estimeze cati kilometri mai faci, electronica mai ieftina decat a unui calculator de buzunar, dar prea complicat pentru Honda se pare. Si mai e o problema serioasa pe drumurile de afara, prin Grecia era sa fac pana prostului cu o masina cu automonie de peste 500Km intre Salonic si Ioannina. Orice oprire la benzinarie insemna iesirea de pe autostrada si mersul printr-un satuc la 10-15km distanta. Not so fun.

 

Ma rog, Dero n-are, deci discutam degeaba despre el. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii 300 ma tine, restul mai greu. :) Doar ca nu-mi place sa opresc din benzinarie in benzinarie nestiind cata benzina mai am si la cati Km e urmatoarea benzinarie. Bine, ideal era un amarat de computer de bord sa-ti estimeze cati kilometri mai faci, electronica mai ieftina decat a unui calculator de buzunar, dar prea complicat pentru Honda se pare. Si mai e o problema serioasa pe drumurile de afara, prin Grecia era sa fac pana prostului cu o masina cu automonie de peste 500Km intre Salonic si Ioannina. Orice oprire la benzinarie insemna iesirea de pe autostrada si mersul printr-un satuc la 10-15km distanta. Not so fun.

 

Ma rog, Dero n-are, deci discutam degeaba despre el. :)

 

asa este, nu are - a curs multa cerneala pentru asta

:)

 

dragos, sorry , acum am vauzt de intrebarea de intalnire

 

linkul

 

/index.php?/topic/679301-intalnire-nationala-varadero-2012/page__pid__3159650__st__20#entry3159650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii 300 ma tine, restul mai greu. :) Doar ca nu-mi place sa opresc din benzinarie in benzinarie nestiind cata benzina mai am si la cati Km e urmatoarea benzinarie. Bine, ideal era un amarat de computer de bord sa-ti estimeze cati kilometri mai faci, electronica mai ieftina decat a unui calculator de buzunar, dar prea complicat pentru Honda se pare. Si mai e o problema serioasa pe drumurile de afara, prin Grecia era sa fac pana prostului cu o masina cu automonie de peste 500Km intre Salonic si Ioannina. Orice oprire la benzinarie insemna iesirea de pe autostrada si mersul printr-un satuc la 10-15km distanta. Not so fun.

 

Ma rog, Dero n-are, deci discutam degeaba despre el. :)

 

Eu sunt la a doua Varadero, ambele pe carburator.

Consumul este de 6,0-6,5. Nu stiu cat ar putea fi mai putin, la un motor asa de mare...

Poate, daca mergi cu 70-80 la ora, fara excese, sa coboare sub 6,0? Nu stiu.

Am facut si eu 350 de kilometri cu un plin. O data.

Nu ai cum sa ramai fara gaz. Stii ca, undeva, pana la 300 km rulati, trebuie sa faci un plin. Se face reflex.

Plus ca, dupa ce se aprinde becul, inca mai ai vreo 5-6 litri, cred eu.

Ar mai fi o diferenta majora: ABS.

 

Salutare deroisti!

 

Ma intereseaza si pe mine una bucata Varadero, de preferat pe injectie.

 

1) la ce sa ma uit atent cand iau una? Are vreo hiba comuna de verificat?

2) stie cineva exact care e diferenta de consum intre o Vara pe injectie si una pe carburatie? Dintre doua cu kilometraj identic, cat ati da in plus pe cea pe injectie si de ce?

3) stiti vreuna de vanzare? Daca da, bagati si la mine un mesaj privat, sa n-o imbogatim pe bunicuta nemteasca sau pe italianu care face 1000Km pe an ca-s deja plini de bani. :)

 

Uite-aici: /index.php?/topic/679936-vand-honda-varadero-1000-full-dotari-tura/.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cu chip, hiss.

 

vreau o cheie exact ca asta originala.

 

Asta-i "avantajul" de a fi "capitalist" :laugh: La Cluj e 250 lei. Ai putina rabdare si cand ai drum prin provincie iti faci la preturi mai rezonabile :wink:

 

Sau daca vrei, imi trimiti cheia si cu toata placerea iti fac copie si ti le trimit inapoi.:smoke:

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cu chip, hiss.

 

vreau o cheie exact ca asta originala.

 

sugestie - vorbeste cu cel pe care ti l-am recomandat cand ai avut probleme cu mobra si cere i sfatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat Nolan N-104, cu 1.000 RON.

Nu mi s-a parut ca ar trebui sa platesc aproape dublu, pentru Schubert C3, pe care am testat-o, insa nici nu s-a potrivit cu capul meu...

 

Aveti idee unde gasesc sa cumpar un ungator de lant? Am vazut ceva manufactura a unui englez, insa nu am gasit sa fie de vanzare pe la noi...

 

Ati vazut pe forum vreo vanzare de genti laterale (si suporti pentru ele) folosite?

 

Cred ca Nolan e tzeapa. E un zgomot teribil in casca, datorita decupajului pentru "butonul" de actionare a ochelarilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Nolan e tzeapa. E un zgomot teribil in casca, datorita decupajului pentru "butonul" de actionare a ochelarilor!

 

Tind sa-ti dau dreptate, insa eu folosesc asa ceva si ajuta mult la turbulentele din casca (am Shoei Multitec).

post-17705-0-22407600-1341482545_thumb.jpg

 

E un Oxford Comfy, un soi de protectie de gat subtire si foarte fina care nu te incalzeste excesiv.

 

Eu consider casca mea destul de tacuta insa in functie de unde "bate" si cum vin turbulentele zgomotul e mai mare sau mai mic.

Daca ma ridic in picioare => nu mai sunt turbulente .... se face liniste(adica se aude un fashait usor)

Sper sa fie de la turbulente si sa nu fie de la constructia castii.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu folosesc Oxford. Treaba simpla, dar efectiva.

Mai sper ca interfereaza vajaila din casca cu cea de la parbriz. Tocmai am pus un parbriz nou, inalt, de la Kappamoto. Face un curent de aer foarte puternic si descentrat, la nivelul crestetului... Ma gandesc sa il dau jos si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot facut probe in diferite pozitii cu cel original si pana la urma am optat pentru cel GIVI pus in prinderile de jos. E o idee mai lat, putin mai inalt...exact cat sa privesti peste el...pot merge si cu viziera deschisa fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe unde se gasesc in Romania Oxford Comfy astea ? Ca ma tenteaza si pe mine pt pasagera (eventual si pt mine).

 

Legat de indicatorul de benzina, ideea e ca dupa ce ti se aprinde beculetul ala pe bord mai faci lejer vreo 50 de km, daca nu mai mult (cred ca am incercat odata si pe la 80). Asa ca eu zic ca ai timp destul sa gasesti o benzinarie. Nu tre sa stai cu ochii pe kilometraj. Mie mi s-a aprins si pe la 250 (in cel mai naspa caz) si chiar si dupa 320-340. Daca as fi pus eu benzina mereu la 250 de km, as fi pus uneori si doar 2 treimi de rezervor. Pt mine, personal, becul ala e de ajuns, chiar daca nu se compara cu un indicator serios de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe unde se gasesc in Romania Oxford Comfy astea ? Ca ma tenteaza si pe mine pt pasagera (eventual si pt mine).

 

Eu am luat de la Olivers, se vand la set de 3 bucati; Site Olivers si costa vreo 30 lei.

Nu stiu daca au magazin in Buc, dar poti sa comanzi pe net.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca muti turbulentele de la baza castii spre varful ei, nu faci mare miracol. Ori esti mic si stai sub ele, ori esti inalt si stai peste ele. Cu parbrizul reglat corespunzator. Pentru unii e chiar mai bine fara parbriz deloc.

Uite, de cand am pus parbrizul asta nou (mare), trebuie sa opresc foarte frecvent, pentru ca am tendinta sa adorm. Imposibil de evitat oprirea. Sunt atat de obosit, ca imi vine sa ma las...

Cred ca vibratiile datorate curentilor de aer sunt atat de intense, incat ma obosesc.

Nu am gasit nicio alta explicatie.

In tura urmatoare, pun parbrizul vechi, casca veche... Ulterior le adaug, pe rand...

Daca stie cineva ce e de facut: sa polizez parbrizul (dar in ce forma?), sa ii mai adaug vreun deflector...

Poate, ii place cuiva?

Asta e: http://www.kappamoto.ro/honda-varadero-1000/568-parbriz-varadero.html.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiind ca placutele pe fata se cer schimbate, am desfacut azi etrierii ca sa le vad mai bine. alea din etrierul stang sunt gata, in vreme ce pe dreapta abia sunt la jumate :scratch:

 

- o fi discul futizat?

- o ramane vreun pistonas blocat?

...sau uzura asta inegala provine din 'complexitatea' etrierului stanga?

 

la voi cum aratau cand le-ati schimbat, erau uzate egal?

 

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal este sa se uzeze la fel. eu mai am inca placutele originale, de la ultima schimbare. le-am pastrat pt ca mai au cel putin un sfert. seturile sunt identic uzate, dar intre cele 2 placute din fiecare set exista o mica diferenta, cea din partea opusa pistoanelor fiind putin mai uzata. insa e departe de ce zici tu.

 

ma gandesc ca poate nu au fost schimbate in acelasi timp (asta daca asa ai cumparat motorul, cu ele).

sau a fost schimbat unul dintre discuri si materialul are alta duritate..

 

in alta ordine de idei..

 

oameni buni, vizitati si topicul cu intalnirea sa va dati cu parerea si sa ne organizam putin. sper sa ne putem vedea cat mai multi in septembrie si sa bem cateva beri impreuna

 

am facut si un grup pe facebook. daca folositi asa ceva poate ne vedem acolo ca sa discutam mai usor. gasiti in topicul respectiv si id-ul meu. adaugati-ma ca sa va pot invita in grup. deocamdata e subtire miscarea. speram la mai mult..

 

toate bune!

Editat de disturbed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GAMO,

nu renunta la parbriz.Ii poti face un orificiu central,sau doua,care te va scapa de turbulente.

Eu am avut o experienta f buna cu al meu,facut de userul Bogdan Harea:post-27918-0-23351100-1342614919_thumb.jpg

Incearca cu al tau(Kappa),si daca nu merge,California Scientific iti poate oferi asta ;http://www.calsci.com/motorcycleinfo/XL1000prod.html

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...