Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Ma faceti sa-mi dau palme! Eu, cand am scapat-o, n-am reusit nici macar s-o clintesc cu metoda gagicii de mai sus. Acolo e cam "cheat", ca moto sta pe geanta laterala si mai e si motor boxer (centru de greutate jos). De pe geanta am ridicat-o si eu fara probleme si fara nicio tehnica, dar de la orizontala mi-a fost imposibil.

Data viitoare trebuie sa incerc faza cu trasul de coarne, dar sper sa nu existe prea devreme o "data viitoare" :D

 

p.s. Cred ca ar fi cazul sa trec pe la sala, ca se pare ca ma fac de minune :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am lasato o data jos si mi sa rupt scarita....o ridic dar invers fata de doamna din filmuletul respectiv si eram incarcat bine de tot adica topcase ,2 rucsaci pe post de sidecase la care eram adaugate e bidoane de 5 l cu benzina.

am prins de ghodon si miner spate si aplecinduma tare in fata lam ridicat printr-o smucitura si a sa ridicat instant...dar poate la vreo intrunire la anul va arat... :)

 

unul din cele mai faine si reusite videoclipuri cu varadero...

peisaze,muzica...care vine pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 zile am facut-o si pe aia nefacuta! M-am catarat cu Varadero pe un stalp delimitator de pe trotuar. Parcasem langa unul in fata Administratiei Financiare Sect. 5, ca sa rezolv niste acte si cand am plecat in graba nu l-am observat de bord :D ce surpriza am avut cand am auzit trosneli de plastic si am rapas infipt in el..! Intrase si se intepenise intre carena si crashbar. Nici s-o scot nu mai reuseam. A fost nevoie sa ma ajute cineva s-o salt cu totul ca sa pot pleca.

Am fost surprins sa vad ca a rezistat carena si nu pare sa se fi avariat nimic grav. Nu curge nimic, nu joaca nimic. Iesise doar suportul radiatorului dintr-o bucsa de cauciuc si cateva nituri de plastic, care au intrat usor la loc. Acum ar trebui sa desfac toata carena pe dreapta sa verific radicatorul, ca am impresia ca a suferit un mic tunning de forma.

 

Dragos, ce zici? Ai timp si chef sa facem o verificare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

de la o vreme a inceput sa vobleze don'soara.

 

vobleaza doar la viteze mici ( 30-50km/h) si face mai rau pe decelerare.

 

rulmentii de jug par ok, rulmentii de la roata si ei par ok, furca nu are "scurgeri" si are arcuri hyperpro.

 

gumele sunt heidenau k76 noi si echilibrate.

 

poate fi janta lovita ? probleme la discuri ?

 

honda varadero 1999/ 80.000km

 

 

orice idee e binevenita...

 

 

LE: daca e vreun varadist dornic sa-mi imprumute roata fata pt juma de ora, berea va curge-n valuri :cheers:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de 1 saptamana am si eu un Varadero :banana: din ""99 . Voblaju apare la uzura anvelopei (trebuie echilibrata roata),sau lovirea jenti dar daca se accentueaza pe franare ai si discurile uzate, cam astea sunt cauzele in general si pe urma rulmentii si altele.

Editat de alpina_b1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

de la o vreme a inceput sa vobleze don'soara.

 

vobleaza doar la viteze mici ( 30-50km/h) si face mai rau pe decelerare.

 

rulmentii de jug par ok, rulmentii de la roata si ei par ok, furca nu are "scurgeri" si are arcuri hyperpro.

 

gumele sunt heidenau k76 noi si echilibrate.

 

poate fi janta lovita ? probleme la discuri ?

 

honda varadero 1999/ 80.000km

 

 

orice idee e binevenita...

 

 

LE: daca e vreun varadist dornic sa-mi imprumute roata fata pt juma de ora, berea va curge-n valuri :cheers:

 

nu inteleg ce inseamna ' par"

ori sunt ori nu

se verfica f simplu, il pui pe central si .verifici

 

cele mai freverente situatii -rulmentii jub + profl cauciuc cu probleme .nu se vobleaza de la ' neechilibrare " la viteze ..normale

 

ne auzim maine la un telefon si vedem ce e pe acolo

 

vin si eu, dati de stire

 

:(

uofff..

 

Acum 3 zile am facut-o si pe aia nefacuta! M-am catarat cu Varadero pe un stalp delimitator de pe trotuar. Parcasem langa unul in fata Administratiei Financiare Sect. 5, ca sa rezolv niste acte si cand am plecat in graba nu l-am observat de bord :D ce surpriza am avut cand am auzit trosneli de plastic si am rapas infipt in el..! Intrase si se intepenise intre carena si crashbar. Nici s-o scot nu mai reuseam. A fost nevoie sa ma ajute cineva s-o salt cu totul ca sa pot pleca.

Am fost surprins sa vad ca a rezistat carena si nu pare sa se fi avariat nimic grav. Nu curge nimic, nu joaca nimic. Iesise doar suportul radiatorului dintr-o bucsa de cauciuc si cateva nituri de plastic, care au intrat usor la loc. Acum ar trebui sa desfac toata carena pe dreapta sa verific radicatorul, ca am impresia ca a suferit un mic tunning de forma.

 

Dragos, ce zici? Ai timp si chef sa facem o verificare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg ce inseamna ' par"

ori sunt ori nu

se verfica f simplu, il pui pe central si .verifici

 

cele mai freverente situatii -rulmentii jub + profl cauciuc cu probleme .nu se vobleaza de la ' neechilibrare " la viteze ..normale

 

 

 

vin si eu, dati de stire

 

:(

uofff..

 

 

multam de raspuns,

 

 

toti rulmentii ( roata plus jug) SUNT in parametri ( mers la mecanic)

 

cauciucul are aprox 2000km...

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit cu continental, vobla la vitezele spuse de tine

din cauza profilului cauciucului, nu are legatura cu echilibratul

se poate sa fie la fel cu heidenau

incearca michelin anakee sau metzeler tourance

 

salut de 1 saptamana am si eu un Varadero :banana: din ""99 . Voblaju apare la uzura anvelopei (trebuie echilibrata roata),sau lovirea jenti dar daca se accentueaza pe franare ai si discurile uzate, cam astea sunt cauzele in general si pe urma rulmentii si altele.

sa il stapanesti cu placere si la multi kilometrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit cu continental, vobla la vitezele spuse de tine

din cauza profilului cauciucului, nu are legatura cu echilibratul

se poate sa fie la fel cu heidenau

incearca michelin anakee sau metzeler tourance

 

 

sa il stapanesti cu placere si la multi kilometrii

 

 

multam :cheers:

 

pacat de gume ca's noi...

 

salut de 1 saptamana am si eu un Varadero :banana: din ""99 . Voblaju apare la uzura anvelopei (trebuie echilibrata roata),sau lovirea jenti dar daca se accentueaza pe franare ai si discurile uzate, cam astea sunt cauzele in general si pe urma rulmentii si altele.

 

 

sa-l stapanesti sanatos :cheers:

 

 

gumele sunt noi, am sa verific si discurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine vobleaza.

Desi citisem ca asa e cazul cu Conti pe fata, tot am luat. Totusi, nu e ceva care sa ma sperie si e doar la viteze mici (40-50). Daca as fi simtit ceva la viteze mai mari sau in viraje, as fi facut ceva in privinta asta. M-am obisnuit si asa :) . Pana nu se duce cauciucul sau se agraveaza voblaju', asa ramane...

 

 

Nenea Foxbat, anuntam cu siguranta, dar nu stiu cand pt. ca am avut si am in continuare o saptamana de foc pe la munca. Poate pe weekend, daca ne primeste Dragos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine vobleaza.

Desi citisem ca asa e cazul cu Conti pe fata, tot am luat. Totusi, nu e ceva care sa ma sperie si e doar la viteze mici (40-50). Daca as fi simtit ceva la viteze mai mari sau in viraje, as fi facut ceva in privinta asta. M-am obisnuit si asa :) . Pana nu se duce cauciucul sau se agraveaza voblaju', asa ramane...

 

 

Nenea Foxbat, anuntam cu siguranta, dar nu stiu cand pt. ca am avut si am in continuare o saptamana de foc pe la munca. Poate pe weekend, daca ne primeste Dragos ;)

 

pe weekend as da o tura ..sa ma bucur de vreme. cred ca pe 4 roti. o "ctin i elena." sau pe acolo

veniti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voi cati km faceti cu varanul pana se aprinde becul de rezerva , astept raspuns de la cei care le au pe carburator :cheers:

 

sal vlady cam la 300 km tinind cont ca merg in majoritatea drumurilor mai lungi cu pasager si bagaje si merg mai sportiv...deci cam 7l la suta ...apropo ...nu mi sa dus senzorul ci doar apa banuiesc in benzina de aia mi sa oprit moto atunci cind am vb la tel. am pus 2 l si a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal vlady cam la 300 km tinind cont ca merg in majoritatea drumurilor mai lungi cu pasager si bagaje si merg mai sportiv...deci cam 7l la suta ...apropo ...nu mi sa dus senzorul ci doar apa banuiesc in benzina de aia mi sa oprit moto atunci cind am vb la tel. am pus 2 l si a pornit.

 

aloha de capsuni .:crack:asa merg si eu intre 300 si 346 am mers cel mai mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in oras cam ce consum ai ?

 

eu am facut un test si mi-a iesit 8%.

 

la intrebarea asta nicx raspuns caci nu ma deplsez in oras poate max 20% din tot ce parcurg

 

pe da clik pe cansumul din semnatura :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am schimbat rulemntii de jug ( erau cei de fabrica 80.000km), am schimbat si rulmentii de la roata fata, am verificat presiunea si am echilibrat din nou roata. Face la fel, vobleaza daca iau mana de pe ghidon pe la 60-70km/h :scratch:

 

sa fie totusi de la profilul cauciucului ? ( heidenau k 76 )

 

 

multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este de la echilibrarea gresita a rotii.Dupa ce lucratorul echilibreaza roata si spune ca totul este ok,sa scoata roata de pe masina si sa o puna din nou pe tambur.In mod logic trebuie sa dea zero ca doar a fost echilibrata cu un minut inainte de el.O sa aveti o surpriza enorma in sensul ca vor aparea noi valori.Acest lucru apare datorita faptului ca acel con de stringere al rotii trebuie schimbat la un anumit numar de folosiri,ceea ce la noi nu se prea face.Problema este la fel la rotile de masina.

 

Eu am patit asta cu orice model de anvelopa moto sau auto.Doar ca eu stiind cum stau lucrurile le spun de la inceput ca doresc sa repete manevra dupa prima asa zisa echilibrare.Unii recurg la fel de fel de explicatii,cea mai des intilnita este ca anvelopa este defecta din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...