hondan Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 clar ca de la jocul roatei de pe spate...altceva nu poate fi...io iam dat blana la varadero si ajunge la 200 ...fara nici un joc pe spate sau fata. bine ca ai obs. la timp sa nu fi patit altceva ma rau. si io am patit asa cu rulmenti pe spate imi tot suna din cind in cind,in timpul mersului ceva pe spate,sunet metalic...etc...practic sa rupt cosarca de la rulment si acum se spargeau bilele...si io habar nu aveam...in primul orad care lam intilnit,tg.secuiesc,am cautat un mecanic moto,am gasit si sa rezolvat problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 o sa ies dupa ce repar sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Prin Bucuresti am gasit rulmenti pentru moto la Badi, vreo 25-30 de lei bucata, SKF fabricati in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 am dat deja comanda , a si sosit....ce sa mai fac acum ....macar e bine de stiut ptr cei ce au aceeasi problema unde pot gasi mai ieftin. maine demontez roata si ma duc cu ea in brate sa mi monteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Daca nu ti-i schimbi singur atunci du-te cu motocicleta si dai jos roata acolo, te intorci iar pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) unde sa ma duc , in Bucuresti?! ...pai nu costa drumul cat toti 3 rulmentii. i`am schimbat ca avem un mecanic destul de bun (repr Honda, sunt motociclisti vechi si prieteni) si m`a ajuns 180 lei cu tot cu manopera. 2 rulmenti de la SKF si din cate am citit pe ambalaj made in italy nicicum germany (ca idee ,asta) si unul de la koyo made in Japan. ciudat e ca sunt 3 cote diferite. ajuns la garaj am montat roata si nu mai are deloc joc....dar voi vedea cum e si la drum ...sper sa se incalzeasca , sa merg si la rar sa ii fac certificatul de autenticitate ptr inmatriculare...caci resul documentelor sunt gata Editat Februarie 12, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 unde sa ma duc , in Bucuresti?! ...pai nu costa drumul cat toti 3 rulmentii. i`am schimbat ca avem un mecanic destul de bun (repr Honda, sunt motociclisti vechi si prieteni) si m`a ajuns 180 lei cu tot cu manopera. 2 rulmenti de la SKF si din cate am citit pe ambalaj made in italy nicicum germany (ca idee ,asta) si unul de la koyo made in Japan. ciudat e ca sunt 3 cote diferite. ajuns la garaj am montat roata si nu mai are deloc joc....dar voi vedea cum e si la drum ...sper sa se incalzeasca , sa merg si la rar sa ii fac certificatul de autenticitate ptr inmatriculare...caci resul documentelor sunt gata da ai notat undeva cotele pentru rulementi ? daca ai noatat dale aici pe teava sa le stim toti ( sunt 3 buc adica 2 in roata stg+dr si unul in butucul cu pinion )???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 da . asa sunt dispusi....dar spre prostia mea nu am notat codurile. o sa trec pe la service poate au notat ei ce mi au adus. In sfarsit !!!!azi am reusit sa o inmatriculez.....RAR, Politie....numere, tot ce trebuie....doar soare sa mai fie de acum..... Daca intereseaza pe cineva documentatia ptr inmatriculare sa spuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Salut. am in vedere printre altele ,pe sfarsitul anului sa cumpar un varadero 1000cmc , dar m-am lovit de 2 bube, consumul si cauciucuri de teren. Tot am citit si am vazut ca sunt destui care scot un consum de 10 l chiar mai mult in oras si 8 afara la mers normal, nu sport, nu sunt un maniac cand e vorba de benzina, insa pe termen lung m-ar cam atinge la buzunar, problema asta oare e o problema tehnica ,din motor ? se poate remedia la un consum decent de 8 urban si un 6 afara? Si cu cauciucurile, chiar nu se gasesc cauciucuri de off sa se pupe cu ele ? cam ca astea http://www.motorcycle-superstore.com/2/29/393/11052/ITEM/Metzeler-Karoo-Traveler-Dual-Sport-Rear-Tire.aspx sau ca si Enduro 3 sahara . Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) da . asa sunt dispusi....dar spre prostia mea nu am notat codurile. o sa trec pe la service poate au notat ei ce mi au adus. In sfarsit !!!!azi am reusit sa o inmatriculez.....RAR, Politie....numere, tot ce trebuie....doar soare sa mai fie de acum..... Daca intereseaza pe cineva documentatia ptr inmatriculare sa spuna! daca cineva mai doreste sa schimbe rulmentii la roata spate poate achizitiona de la magazin de rulmenti , urmatoarele Rulmenti roata spate rulementi 1x 6204-2RS 1x 6304- 2RS 1x 6305 - 2RS semering 1x 34mm /62,2mm / 7mm 1x 30mm / 52mm /7mm si poate sa iasa la 50-60% din pretul unui set de rulmenti de pe orice site de piese ( poate chiar mai jos de atat ) Rulmenti jug rulmeti conici cu role cotele : 1x 32005 si 1x32006 cand se mai lasa caldura revin cu cote/coduri pentru roata fata si la bascula spate Salut. am in vedere printre altele ,pe sfarsitul anului sa cumpar un varadero 1000cmc , dar m-am lovit de 2 bube, consumul si cauciucuri de teren. Tot am citit si am vazut ca sunt destui care scot un consum de 10 l chiar mai mult in oras si 8 afara la mers normal, nu sport, nu sunt un maniac cand e vorba de benzina, insa pe termen lung m-ar cam atinge la buzunar, problema asta oare e o problema tehnica ,din motor ? se poate remedia la un consum decent de 8 urban si un 6 afara? Si cu cauciucurile, chiar nu se gasesc cauciucuri de off sa se pupe cu ele ? cam ca astea http://www.motorcycle-superstore.com/2/29/393/11052/ITEM/Metzeler-Karoo-Traveler-Dual-Sport-Rear-Tire.aspx sau ca si Enduro 3 sahara . Mersi. eu pot sa zic doar un singur lucru si anume: si eu am fost speriat de acest mit al consumului, am achizitionat un vacutadero pe carburator( nu am avut bani de injectie ) iar acuma nu mai sunt speriat, sunt chiar multumit de raportul consum/performante, comparativ cu ce am avut inainte adica Transalp de 650( consum intre 6-7% putere comparativ cu vara ioc) . Daca vrei consum mai mikulut ia injectie , e drept alti bani alta distractie Consum de 10% nu am avut niciodata, in nici un fel de conditii , sincer!!! iar afara 8% la mers normal nu cred. Intradevar consumul ei poate ajunge si la 8% dar nu in ritm normal ( 120 - 140 km/h accelerari normal schimbat viteza normal nu pe rosu ) Da un clik pe pictograma din semnatura cu consumul ( pompita si cifra si ai sa vezi ) insa conteaza sa sti stilul tau de condus dar si starea tehnica a mobrei la condus ( filtru , carburatoare ) Editat Februarie 18, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 am inteles, o sa citesc topicul mai amanuntit sa vad cum sta treaba. Cu consumul chiar am nimerit-o pe un site, si m-am minunat si eu , si nu era singurul , inseamna ca totusi erau probleme tehnice. Din cate am vazut de pe site-ul ala , al tau consuma bine , ma asteptam la mai mult, cel putin la mers ,,Fast'' Foarte fain al tau, asa ceva as lua , pana in 2003. - proiectoarele sunt legate direct la baterie ? , poti sa le pornesti si sa le stingi cand/cum vrei ? Salut. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Cauciucuri găseşti destule modele, sunt Continental TKC80, Metzeler Karoo / Karoo T, Heidenau K60 / K60 Scout şi altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) am inteles, o sa citesc topicul mai amanuntit sa vad cum sta treaba. Cu consumul chiar am nimerit-o pe un site, si m-am minunat si eu , si nu era singurul , inseamna ca totusi erau probleme tehnice. Din cate am vazut de pe site-ul ala , al tau consuma bine , ma asteptam la mai mult, cel putin la mers ,,Fast'' Foarte fain al tau, asa ceva as lua , pana in 2003. - proiectoarele sunt legate direct la baterie ? , poti sa le pornesti si sa le stingi cand/cum vrei ? Salut. mersi. pot sa le pornesc cand vreau eu cu conditia sa am contactul pus, am circuit separat montat dupa contact cu siguranta , releu si intreupator , la fel la priza de bricheta circuit separat cu siguranta legat direct pe baterie ( fara contact ) luminile de avarii au circuit separat cu siguranta si intrerupator legate dupa contact , se pot pune si direct pe baterie dar risti sa le aprinda cineva din rea intentie cand este parcata Editat Februarie 19, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Acum referitor la chestia cu proiectoarele, clar trebuie prin releu nici gand nu merge pe "direct" ,consecinta este ca faci praf instalatia . apoi referitor la cauciucuri... chiar m am uitat pe siteul dat de tine insa nu inteleg ce sa caute pe un touring annvelope de enduro. acum serios asta nu e motor de enduro si pe site oficial honda daca ai sa intri ti l descrie ca fiind clar un touring. ca mai iesi tu de pe sosea pe un drum neasfaltat....asta e altceva si nu ti trebuiesc cauciucuri strict de enduro, insa mai mare endureala de atat nu prea merge. am mai discutat cu cineva problema cu asta cu enduro ca idee sa stii ca unde am mers noi cu enduro touring a mers si un amic cu cbr f3 pe drum forestier....asta nu inseamna ca are valente de enduro, dar s a tinut si el saracu` de noi ca doar nu era sa ramana pe acolo. si consumul cum a scris si vlady cam asa e...ce e drept daca vii dupa altceva ti se pare mare....insa cum a zis si el...vrei motor mare...putere la fel...trebuie sa iasa de undeva...si eu cand l`am cumparat pe al meu nu am fost incantat de consum daca faceam comparatie cu ce motorete am avut (transalp, f650,tdm ,etc) dar si performantele sunt net inferioare fata de varadero...si am inteles ca nu cresc performantele fara un "stimul". vlady imi pare rau dar nu am mai reusit sa fac rost de coduri....vad ca te `ai descurcat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 am mai scris si repet si eu...sustin ideea lui vlady... consum pe moto meu e de maxim 7 l in conditiile care merg cu partenera +sidecase+topcase+tankbag....si am moto pe carburator. daca vrei enduro ,iti sugerez sa te indrepti spre alt motor...citeste citeva pagini in urma sint ceva sugesti legate de acest subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) hai sa incep eu cu ce am pe mobra: -protectie transparenta far(se prinde cu velcro pt exterior in 6 puncte) daca ai chef sa pui niste poze -xenoane si led pe pozitie(net superioara lumina xenonului fata de bec si nu se mai incinge farul, la modelele pe injectie e cam pretentios plasticul de la far, cel transparent si se cam crapa) -parbriz givi(trebuie sa ai peste 1,80 ca sa te uiti peste el) -crashbaruri givi -proiectoare givi de 35 vati halogen normal -prelungire aripa fata(nu te mai stropeste de la genuchi in jos , te mai stropeste de pe la glezna)daca ai chef sa pui niste poze -mansoane incalzite oxford cu 4 reglaje -claxon nautilius 115 db la 2 metri -2 prize(una pe ghidon, una in torpedou-modelul 2007-> au un torpedou in partea dreapta a bordului) -bara pt intarire ghidon -indicator treapta viteza(cand mai te apuca visatul este foarte util, daca nu visezi niciodata la ghidon nu prea e util) -voltmetru waterproof daca ai chef sa pui niste poze sunt curios unde este pus -husa rezervor bagster si tankbag bagster -aripa spate(nu mai arunca mizerie pe amortizor) daca ai chef sa pui niste poze -genti laterale givi V35 cu genti interne textile -topcase givi maxia 3 cu spatar pt pasager, geanta interna textil si stopuri pe frana incorporate -ungator lant loobman -un fel de canbus manufacturat(ca sa nu incarc circuitele motocicletei am un circuit <master> separat direct de pe baterie protejat printr-o siguranta, trecut printr-un releu care are comanda luata de la pozitie.dupa releu mai am 3 sigurante deci 3 circuite la care mi-am legat acareturile electrice) av vazut pe youtube cutii pt fata, prinse pe crashbar sa va zic si eu cam ce am pe motor - cric central OEM - gIVI v46 cu spatar si lumina pe franare + rack metalic deasupra -2x genti laterale Kappa cred 43 L - bari cadere - kit inaltare ghidon - arcuri progresive fata - Hyperpro spate -priza 12 v -suplimente ceata - kit hazard lights -suportel GPS - led pozitie - leduri in bord ( momentan sunt in sertar la birou ) - doua leduri albe eagle eye montate sub faruri - bara pentru intarire ghidon - aparatoare lant din metal In plan - xenon - parbriz inalt -ungator de ant - auxiliare ceta cu led sau xenon Editat Februarie 20, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Crivascu - Hondan - eu am precizat ca sunt interesat de varadero,,printre altele'' - mai am in vedere r1150gs/ chiar si R si daca scade bugetul r1100gs,triumph.., sunt interesat de varadero, pentru ca imi place ca e o motocicleta mare (ai unde sa pui pe ea) , putere si cuplu suficient , si am intrebat de cauciucuri pentru ca sunt destule trasee pe unde as vrea sa ajung si pe unde pur si simplu nu cred te descurci cu ,,tourance'' sa zic daca ploua..., si nu vad nimic rau in a pune ceva mai inspre off pe ea daca nu imi afecteaza conditiile de mers, ca peste o viteza anume as avea probleme aia stiu.... si legat de consum, nu mi se pare mult 7 l , insa cum am spus mai sus, 10-11 in oras mi se pare destul de mult , dupaia am aflat ca probabil sunt probleme tehnice la consumul asta si se pot rezolva. Cu endureala.... asta e difertit de la unu' la altu' , fiecare ce e dispus sa faca cu mobra si in ce conditii, dar totusi cred ca se pot face ceva mai mult decat o plimbare pe drum forestier , fiind el chiar destul de inaccesibil... parerea mea... repet , varadero e o varianta (vis-a-vis de pret) , sunt si alte prioritati, insa...sa vad cu banii... mersi de raspunsuri,informatii . Crivascu- mie pur si simplu imi plac mai mult touring-enduro cu cauciucuri inspre off, e o chestie poate de gust pana la urma si apoi de intrebuintare, ca daca as vrea un enduro cu performantele lu' varadero... as avea de ales din putine modele si fff piperate . Editat Februarie 20, 2013 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kampur Motors Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Edu, pentru Varadero eu iti recomand Michelin Anakee2 sau Metzeler Tourance. Eu le-am cam incercat pe toate,...si Sahara3...si Heidenau..etc... pe diverse motociclete, oricum ....tot din acest segment. Despre Anakee3 inca nu stiu sa-ti spun nimic, probabil le vom avea in stoc la urmatorul transport. Depinde mult de ce anume vrei tu de la motocicleta respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Edu, pentru Varadero eu iti recomand Michelin Anakee2 sau Metzeler Tourance. Eu le-am cam incercat pe toate,...si Sahara3...si Heidenau..etc... pe diverse motociclete, oricum ....tot din acest segment. Despre Anakee3 inca nu stiu sa-ti spun nimic, probabil le vom avea in stoc la urmatorul transport. Depinde mult de ce anume vrei tu de la motocicleta respectiva. oricum din istoria celeor de la Michelin nu cred ca vor fi rele Anakee 3 , @ Edu , eu unul personal nu il vad pe Varadero in noroaie si cu crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pozele cerute: in postul 1066 este voltmetrul si indicatorul de treapta post 1070 bloc releu+sigurante post 989 aripa spate acum mai atasez poze cu prelungirea aripii fata si protectia pt far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Vlady_80 - deja ...ma orientez spre altceva, in functie de buget - triumph tiger 955i , AT 750, r1150gs .... caut, caut si iarasi caut, mersi ca m-ati ajutat sa o ,,cam'' scot de pe lista, oricum era bagata cam fortat, de aceea am avut nevoie de informatii si parerile voastre, pentru ce vreau eu, trebuie una mai subtirica, si mai usoara ... Kampur Motors - am vrut doar sa stiu daca s-ar potrivi cauciucuri de off pe varadero , si se pare ca da . mersi baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Vlady_80 - deja ...ma orientez spre altceva, in functie de buget - triumph tiger 955i , AT 750, r1150gs .... caut, caut si iarasi caut, mersi ca m-ati ajutat sa o ,,cam'' scot de pe lista, oricum era bagata cam fortat, de aceea am avut nevoie de informatii si parerile voastre, pentru ce vreau eu, trebuie una mai subtirica, si mai usoara ... Kampur Motors - am vrut doar sa stiu daca s-ar potrivi cauciucuri de off pe varadero , si se pare ca da . mersi baieti alegerea mea ar fi KTM 990 ADV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 sunt persoane care au facut offroad cu varadero. unul este chiar initiatorul topicului @rul mai demult am citit pe un forum de prin belgia de niste baieti care faceau asa ceva cu varadero. probleme aveau pe asfalt cu cramponate, mai ales in viraje, facusera chiar si un indicator: un cauciuc cramponat vopsit rosu iar in interior 60. ca semn aditional avertizarea de curba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 edu pina la urma mai inteles...ideea e ca e cam grea pt enduro...nu ma refer la cauciuc ci faptul ca la viteze mici se manevreaza reletiv mai greu. enduro soft merge, am fost anul trecut la intrinirea dft enduro din sureanu organizata de achimoto-se face si anul asta- si sa descurcat,asa mai incet,dar a fost chiar ok plus ca am fost si cu partenera-vlady 80 poate confirma- dar pt ce vrei tu ar fi ktm,transalp,kawasaki klr,yamaha supertenere750 si chiar suzuki dr 800 big...ultimile 3 modele precizate ar fi preferatele mele tinind cel mai mult cont de buget. zic asta pt ca puterea care o are varadero nu prea te ajuta cu ceva la viteze mici. o alta optiune ar fi dinclasa lui varadero,suzuki v-strom de 650 pt ce vrei tu. sper ca info tia facut mai multa claritate...cel putin cit de cit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) eeeeee n-am banii aia ... ca 990 ar fi fost prima varianta, chiar si 950-ul e scump, asa pana in 3000-3500 as fi vrut , 3500 ar fi apogeul , la indemana ar fi undeva sub 3000 ) . de aia am spus de triumph si r1100/1150 gs ca sunt mai ieftine .... insa la triumph nu stiu daca o sa am unde sa-l servisez daca o sa am nevoie... @Hondan- in afara de Klr care nu-mi place, pe toate le-am luat in considerare , dr800 probleme pe asfalt cu viteza .. papa ulei , ktm scump , transalp ceva cam micut ,ar mai ramane doar Xtz-ul alaturi de celelalte spuse de mine... insa decat Xtz mai bine fac un efort considerabil si iau Africana, sau ceva bmw , dar au niste preturi accesorile la bmw de sa le ia dracu' ... de v-strom trebuie sa ma mai documentez. sigur ca mi-a fost de folos mesajul . inca nu e scoasa de tot de pe lista, ca printre altele la ce putere/cuplu are si ce pret (nu foarte mare, <2002) chiar ma atragea. Editat Februarie 21, 2013 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.