foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 salut, buna intrebare raspund eu 1, notiunea de enduro nu are treaba cu vacile, oricine le-ar face ( bmw, honda, suzuki ) deci asta s a lamurit 2, vtr-ul are parti comune in sensul de "mostenire" sau " trasplant "De anumite parti mecanice- in rest sunt mobre din filme diferite. eu as prefera sa am in garaj un vara si un vtr, nu " all in one ":) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Buna i__alex, raspund si eu....... parerea mea 1. Varadero este mare si grea, ea nu este de off da sa laum ex. drumul din imagine: nu este cine stie ce mare scofala, insa am ajuns la destinatie cu Varadero mult mai pepede( cam cu vreo 3-4 poze si o tigara) si mult mai usor decat doua sport touring un Zzr 1100 si Yamaha Fzr 600 ( ambele in categoria VTR-ului , daca nu este asa, mea culpa ) 2. fa un drum Cluj - Bucuresti aprox 500 km si sigur vei simti diferenta la confort 3.un motor pentru touring ( distante mari ) trebuie sa i-ti ofere o oarecare protectie la vant ploaie etc, dpmdv Varadero o face mai bine ca VTR-ul 4. capacitatea de a pune gadgeturi, bagaje, genti si alte acareturi necesare pt. touring mai mare la Varadero si arata si bine cu ele 5. fa ce am zis la pct.2 cu o domnisoara ( pasagera) cu ambele motoare si apoi cere-i si ei parere sa vezi 6. este strict opinia mea: ador clasa asta, ador vacile mari si impunatoare nu pre ma impac cu motoarele care duc spre sport, Varadero se face vazut/remarcat e ditai animalul mare si frumos Va salut pe toti. Fara legatura neaparat cu ce se discuta mai devreme, Varadero este un VTR transformat intr-un touring adevarat , multe elemente sunt comune, cel putin pana la versiunile cu injectie. Cum de enduro nu prea putem vorbi la Varadero din motivele binecunoscute, ma intreb si eu fara sa fiu deloc tendentios, de ce mi-as cumpara o motocicleta care cantareste 240-250 de Kg cu toate fluidele si care in plus costa si de doua ori mai mult, in locul uneia mult mai usoare si agile precum VTR-ul.Poate ca Varadero-ti rupe fundul mai putin, dar e o chestie relativa.... Aceeasi problema cu Suzuki V-Storm 1000 - derivata din SV 1000 - care e construita pe aceeasi filosofie si se vrea replica lui Suzuki la Honda Varadero, sau invers, nu stiu......E doar o parere, no offence, o seara buna 7. ti-ai raspuns singur Editat Decembrie 17, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Salutare domnilor, Fara indoiala, pareri foarte pertinente, eu m-am exprimat poate prea mult prin prisma inclinatiei mele spre putin mai multa sportivitate si a modului in care eu folosesc motocicleta, adica mai mult pe distante relativ scurte si mai mult solo O zi buna va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 eu merg mai mult solo , aici am exagerat un pic plecam la intrunirea de la Cluj in 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 craciun fericit la toti varadero-isti...un prieten ce are hayabusa ...si sta la casa sia bagat moto in casa si la impodobit pe post de brad... ... ...iam propus un burnout.... ...dar zicea,in gluma ca nu vrea sai sperie pe ai lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 craciun fericit la toti varadero-isti...un prieten ce are hayabusa ...si sta la casa sia bagat moto in casa si la impodobit pe post de brad... ... ...iam propus un burnout.... ...dar zicea,in gluma ca nu vrea sai sperie pe ai lui... cratima, 'tu-i mama masii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 vai...asa-i ...am papato de sarbatori...am scapato intre sarmale...iertare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani si kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 La multi ani !! I-mi poate cineva spune ce alternative sunt pentru NGK IJR8B9, folosite de voi cu succes. Multumesc Eu am gasit asta momentan Denso ix24b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 La multi ani !! I-mi poate cineva spune ce alternative sunt pentru NGK IJR8B9, folosite de voi cu succes. Multumesc Eu am gasit asta momentan Denso ix24b IX24B de la Denso. Si mai ieftine...si mai bune, in opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 IX24B de la Denso. Si mai ieftine...si mai bune, in opinia mea. Duminica -mi spunea un cunoscut din Cluj care are si el service ca el considera Denso tata lor, clar sunt mai ieftine si sigur voi incerca sunt la jumate de pret fata de NGK. Multumesc MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Sincer, pana acum n-am avut surprize neplacute cu Denso. In schimb cu NGK am avut cateva "rateuri" ... si sunt ceva ani de cand vand bujii(si nu numai). Ori NGK-urile care se aduc la noi sunt de calitate mai slaba, ori....dracu stie Cert e ca mie imi par lucrate mai atent Denso, mai de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Sincer, pana acum n-am avut surprize neplacute cu Denso. In schimb cu NGK am avut cateva "rateuri" ... si sunt ceva ani de cand vand bujii(si nu numai). Ori NGK-urile care se aduc la noi sunt de calitate mai slaba, ori....dracu stie Cert e ca mie imi par lucrate mai atent Denso, mai de calitate. Se spune ca sunt foarte multe NK-uri contrafacute pe piata, poate asta este explicatia. Si eu am avut ceva probleme cu un set nou de DPR8EA-9. Probabil ca voi incerca si Denso, pretul mult mai mic si plus si ei sunt consacrati in acest segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Off topic: De unde se pot cumpara bujii Denso? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Off topic: De unde se pot cumpara bujii Denso? Merci! userul MotoMax cred ca te ajuta bucuros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 vine primavara si trebuie sa ma ocup iar de pierderea de ulei pe la telescopul din dreapta. pe scurt: am cumparat motocicleta cu niste pierderi de ulei la jamba dreapta, am schimbat de doua ori semeringurile si uleiul - la mesteri diferiti...si problema persista. bineinteles ca de fiecare data am rugat meseriasul sa studieze bine daca sunt stricati cuzinetii sau daca e zgariata jamba, macar sa stiu care e problema...si mi s-a comunicat ca nu e nimic zgariat/uzat, totul e perfect. am folosit semeringuri "de-alea bune", le-am schimbat in tandem (praf+presiune). oare de la ce cacao o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 A fost refacut "fibrajul" jambei cromate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 vine primavara si trebuie sa ma ocup iar de pierderea de ulei pe la telescopul din dreapta. pe scurt: am cumparat motocicleta cu niste pierderi de ulei la jamba dreapta, am schimbat de doua ori semeringurile si uleiul - la mesteri diferiti...si problema persista. bineinteles ca de fiecare data am rugat meseriasul sa studieze bine daca sunt stricati cuzinetii sau daca e zgariata jamba, macar sa stiu care e problema...si mi s-a comunicat ca nu e nimic zgariat/uzat, totul e perfect. am folosit semeringuri "de-alea bune", le-am schimbat in tandem (praf+presiune). oare de la ce cacao o fi? iarta ma daca te confund. ti am raspuns de 2 - 3 ori, te am sunat dar erai plecat, ai zis ca ma suni cand te intorci. ti am vazut mobra parcata de cateva ori si am recunoscut-o dupa " ulei" . si atunci ti am dat pm. astepti sa se rezolve telepatic ? ce nu a fost clar in toate discutiile noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Ceva detalii legate de aspect, venite de la cunoscatori sau patiti, ar fi bune. Ma refer la furci bune, cu simeringuri noi care de-al dracu se incapatataneaza sa curga. Editat Februarie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 bogdan, daac vorbim de furicile " normale", ( nu stiu la upside down ca la tine) - uzura - ( ciupituri de la pietre. etc) - jambe indoite - ( unoeri nu se vede " la ochi" ci doar la demontare - pe suprafata plana ) - cuzinetii + paharele " de jos" - degeba ai simeringuri noi daca alea-s uzate. Astea sunt, din umila mea experienta cu varadero ( experienta directa ) punctele de " curgere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 bogdan, daac vorbim de furicile " normale", ( nu stiu la upside down ca la tine) - uzura - ( ciupituri de la pietre. etc) - jambe indoite - ( unoeri nu se vede " la ochi" ci doar la demontare - pe suprafata plana ) - cuzinetii + paharele " de jos" - degeba ai simeringuri noi daca alea-s uzate. Astea sunt, din umila mea experienta cu varadero ( experienta directa ) punctele de " curgere". Asta e stiut. Treaba e, cand totul nou si curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 pai chestia e ca ...poate "doar pare" nou ai desfacut sa vezi ? adica , de ex, daca la montaj nu se uita mecanicul ca lumea, cuzinetii aia de jos pot fi montati gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Povestea e veche. 2 motoare in garantie, practic noi. Au curs amandoua, la primul drum in primavera, la mine pe stanga, la un prieten pe dreapta. Eu mai agitat le-am schimbat in scurt,in garantie, el nici acum . La mine s-a rezolvat, la fel si la el. Simeringurile analizate cu lupa nu difereau in buza de contact de cele noi. Mister total. Tot felul de teorii. In anii care au urmat am uns toamna jambele cu ceva ulei si am frecat-o pe loc putin inainte de pauza. Nu s-a mai repetat. Editat Februarie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 stai ca tu ai furci " inversate":) noi nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Vlady-80:eu am incercat sa pun Givi de la 2004 la 2009 si nu am reusit.Difera foarte mult la punctele de prindere.In final am cumparat Givi de 2009. Eu am reusit sa montez crash barul GIVI model 2009 pe motocicleta mea 2004, toate prinderile sunt identice merg la fix, mai putin jos la scut . Alt aspect (putin negativ) este faptul ca acest crash bar are talpa de prindere pe cadru ceva mai mare si nu mai ai un acces asa de bun la surubul de relatiu (modelul 2009 nu are asa ceva) . Pe mine personal nu ma deranjeaza, nu reglez relantiul toata ziua, doar o data si bine ! Acum analizez treaba cu cricul central, sa vad dac il pot face sa potriveasca Editat Februarie 25, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.