Jump to content

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Recommended Posts

Cumparati nok sau oem si nu o sa mai aveti scurgeri.

Eu le spun asta cunoscutilor de nspeani de zile. Simeringurile originale de pe furcile Kayaba rezista lejer si 8 ani de zile, 30-40 000km. Eu la ultima revizie a furcilor de la R1, nu am schimbat nici un simering.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 727
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JAGI, in cazul meu cand am mai dat jos telescoapele pt rezivie nu ma gandeam inainte cu ceva zile sa imi pre-comand, asa ca ajungeam la magazin si gaseam numai allballs si athena care sunt mai ieftine si merg mai bine la vanzare, la unele am avut noroc la altele chiar deloc(tin minte am schimbat 2 seturi in cateva zile,primele au curs chiar imediat dupa montare).Avand in vedere ca le fac singur acasa si sa nu ma mai chinui ca prostu de 2x comand inainte.Semeringurile le schimb de fiercare data cu uleiul la 2-3ani nu conta mobra ,pt ca nu fac mai mult de 5mii pe sezon.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Radu daca te intereseaza am montat eu pe gsxr si este dementiala treaba ,mult simtitor in bine

e complicata modificarea? ca am inteles ca ar fi cea mai ieftina varianta. plus ca trebuie sa am grija la codul tubului, trebuie sa fie 2C0-26240-00-00, nu?

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am citit pentru kawa de ce cod de tub de r6 ai nevoie ,pt gsxr am pus mansonul cu acel cod scris de tine ,am modificat "casa acceleratiei" putin ,acum cateva zile am uns cablurile si am vazut ca sunt ok fara urme de uzura ,nu am depus efort prea mare pt modificare 1h maxim daca ai tot ce-ti trebuie,cineva mai priceput poate face treaba asta pentru gsxr si mai rpd,citeste forumurile din afara,cu siguranta o sa te descurci,ai 2 variante bune de acceleratie rapida de la ACTIVE sau Motion Pro Rev 2 .

Parerea mea personala este sa incerci prima data masonul de R6 ,cu siguranta o sa-ti placa si o sa-ti ajunga .


» Post actualizat in 15 Apr 2016 08:38

daca ajungi la Adancata in weekend poti sa vezi cum e pe gsxr,cat este cursa ...

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am citit pentru kawa de ce cod de tub de r6 ai nevoie ,pt gsxr am pus mansonul cu acel cod scris de tine ,am modificat "casa acceleratiei" putin ,acum cateva zile am uns cablurile si am vazut ca sunt ok fara urme de uzura ,nu am depus efort prea mare pt modificare 1h maxim daca ai tot ce-ti trebuie,cineva mai priceput poate face treaba asta pentru gsxr si mai rpd,citeste forumurile din afara,cu siguranta o sa te descurci,ai 2 variante bune de acceleratie rapida de la ACTIVE sau Motion Pro Rev 2 .

Parerea mea personala este sa incerci prima data masonul de R6 ,cu siguranta o sa-ti placa si o sa-ti ajunga .

» Post actualizat in 15 Apr 2016 08:38

daca ajungi la Adancata in weekend poti sa vezi cum e pe gsxr,cat este cursa ...

Ms de info. Asta si vroiam sa fac, pana sa investesc intro acceleratie rapida, sa incerc vestitul tub de r6. Nu cred ca ajung in weekend la Adancata. Multumesc oricum.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti !!

 

Stiti unde as putea gasi sau aveti careva dintre voi un senzor de la subthrottle la un kawasaki ninja zx6r din 2005 ?

 

 

Va rog mult , ajutati`ma!!

Nu stiu la ce-i spui subthrottle?

Sunt 2 senzori TPS si STV. Tu pe care il vrei?

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Pai am eroarea 32 , adica " Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short". Cel de la care am luat motocicleta a scos servomotorul , butterfly`ul si clapetii aia secundari de deasupra de la servomotor dandu`mi si eroarea 34. ( Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short) . Am rezolvat cu 34 si a mai ramas eroarea 32. Deci as avea nevoie de acel senzor..despre care nu stiu daca se numeste TPS sau STV. Dar sper ca acum , dupa ce ti`am dat un pic mai multe detalii , stii la ce senzor ma refer.

 

Multumesc mult pentru raspunsu` rapid!

Link to comment
Share on other sites

Da,este vorba de senzorul de la STV.

Din pacate nu trebuia scos motorul de acolo cu tot cu senzor,pentru ca nu o sa poti scapa de acea eroare pana nu o sa-l pui la loc.

Acum daca tot vorbim, nu trebuia scoase toate piesele de acolo pentru ca si STV-ul este bun,doar trebuia rescris in soft valoare de 100% deschis.chiar daca nu mai merge motorul,ECU vedea valoarea deschisa prin acel senzor si nu mai aveai afisata eroare.

Acum ca deja este tarziu, singurul mod este sa montezi motorul cu senzor la loc.Partea proasta este ca nu prea se gaseste SH,iar nou nu se poate cumpara pentru ca vine cu corpul de injectie,care costa..mult

Partea buna este ca acel motor se regaseste si la alte modele si marci.

ZX10,ER6,GSXR 600 k5 GSR..

Am sa ma uit sa vad daca mai am eu unul..dar nu cred

Link to comment
Share on other sites

Daca este ceva doritor pe aici am pentru zx10 model 2004-2005 urmatoarele :

 

Set jante fata + spate

Amortizor voblaj WP (din cate stiu merge si pe 2006-2007 si posibil si alte modele)

 

Detalii la tel 0744183658 sau pe PM. Stima

 

post-36250-0-91567900-1461826925_thumb.jpg

post-36250-0-55286900-1461826933_thumb.jpg

post-36250-0-01352200-1461826942_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Daca este ceva doritor pe aici am pentru zx10 model 2004-2005 urmatoarele :

 

Set jante fata + spate

Amortizor voblaj WP (din cate stiu merge si pe 2006-2007 si posibil si alte modele)

 

Detalii la tel 0744183658 sau pe PM. Stima

 

cat ceri pe amortizor?ms

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Intrebare: daca pun -1 pe fata, o sa arate eronat bordul?

 

ERONAT?

Este un termen larg. De ce spun asta?

La majoritatea moto ECU face calculul de viteza dupa ce impulsuri trimite speed senzor.La unele moto speed senzor "citeste" laturile piulitei de la pinionul de lant, la cutie,la fel si in cazurile in care speed sensor citeste un pinion din cutia de viteza.

Deci indiferent de ce pinioane vei pune fata sau spate, viteza calculata si afisata pe bord va fi aceeasi conform relatiei de calcul din ecu,pentru ca impulsurile nu se vor modifica.

Acum daca vorbim de viteza reala de deplasare...DA ! aceea este cea care se modifica, si care normal nu va fi egala cu cea interpretata si afisata de sistem. Din fabrica aproape toate masinile si mototcicletele sunt 'defazate" cu 5 pana la 10 km/h mai mult.Adica bordul arata cu 5/10 km/h mai mult de cat viteza reala de deplasare. De aici, cu aceast decalaj si cu ce mai modifici tu in transmisia finala,viteza reala de deplasare poate sa scada sau sa creasca fata de cea afisata.

 

Exista o exceptie, si este vorba de motoarele de generatie noua care au incorporate controlul tractiuni si ABS,asta presupune 'citirea" vitezei de rotatie a rotilor,iar ECU calculeaza viteza de deplasare in functie de aceste informatii.

 

Sper ca am explicat corect,si s-a inteles.

 

Cu respect TNG!

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

ERONAT?

Este un termen larg. De ce spun asta?

La majoritatea moto ECU face calculul de viteza dupa ce impulsuri trimite speed senzor.La unele moto speed senzor "citeste" laturile piulitei de la pinionul de lant, la cutie,la fel si in cazurile in care speed sensor citeste un pinion din cutia de viteza.

Deci indiferent de ce pinioane vei pune fata sau spate, viteza calculata si afisata pe bord va fi aceeasi conform relatiei de calcul din ecu,pentru ca impulsurile nu se vor modifica.

Acum daca vorbim de viteza reala de deplasare...DA ! aceea este cea care se modifica, si care normal nu va fi egala cu cea interpretata si afisata de sistem. Din fabrica aproape toate masinile si mototcicletele sunt 'defazate" cu 5 pana la 10 km/h mai mult.Adica bordul arata cu 5/10 km/h mai mult de cat viteza reala de deplasare. De aici, cu aceast decalaj si cu ce mai modifici tu in transmisia finala,viteza reala de deplasare poate sa scada sau sa creasca fata de cea afisata.

 

Exista o exceptie, si este vorba de motoarele de generatie noua care au incorporate controlul tractiuni si ABS,asta presupune 'citirea" vitezei de rotatie a rotilor,iar ECU calculeaza viteza de deplasare in functie de aceste informatii.

 

Sper ca am explicat corect,si s-a inteles.

 

Cu respect TNG!

Am inteles perfect, urmeaza sa pun -1 pe fata, intrebarea mea e daca se poate modifica usor si relativ ieftin, sau mai bine las bordul asa si nu mai imi bat capul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...