Jump to content
IceCube

Detinatori de Kawasaki Zx10

Recommended Posts

cei cu modelul 2006-2007, nu aveti probleme cu frana fata? cum ati rezolvat-o cel mai ieftin posibil? ma enerveaza maxim cursa manetei foarte mare pana la forta maxima de franare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kit de reparatie pompa de frana sau o pompa de frana aftermarket (recomand noua)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cei cu modelul 2006-2007, nu aveti probleme cu frana fata? cum ati rezolvat-o cel mai ieftin posibil? ma enerveaza maxim cursa manetei foarte mare pana la forta maxima de franare...

Te duci la Cesar, iti curata bine-bine pistonasele, apoi lichid de frana nou d-ala cel mai scump (greutatea lui in aur,sa te pregatesti!), apoi aerisit tot sistemul si isi revine.

Eu abia ce am facut operatiunea, o fac in fiecare an sau chiar mai des daca bag sesiuni de circuit mai intense.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci la Cesar, iti curata bine-bine pistonasele, apoi lichid de frana nou d-ala cel mai scump (greutatea lui in aur,sa te pregatesti!), apoi aerisit tot sistemul si isi revine.

Eu abia ce am facut operatiunea, o fac in fiecare an sau chiar mai des daca bag sesiuni de circuit mai intense.

am facut asta acu 1500 de km, la inceput a fost beton, acu iar mai am un pic si imi dau cu maneta in degete ca sa franez mai naprasnic.

» Post actualizat in 15 Apr 2015 12:15

kit de reparatie pompa de frana sau o pompa de frana aftermarket (recomand noua)

chestia e ca am citit si eu pe net, si unii ziceau ca schimb pompa degeaba, ca de vina ar fi etrierii. plus ca o pompa noua e un sac mai mic de bani.

Edited by stRADu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu schimbasem pompa, aveam o pompa Nissin radiala dar tot aveam frana cam moale. Tot de la etrieri auzisem si eu ca e buba, anyway, o pompa radiala mai mare poate aduce imbunatatiri pe franare.

 

 

LE: Nu ma baga in seama, acum am vazut ca te referi la 2006-2007, eu am avut modelul 2004-2005 :)

Edited by IceCube

Share this post


Link to post
Share on other sites

stradu , fa ce zice nico ,o sa simti o imbunatatire imediat ,maneta o sa fie tare , mai ferma ,cursa poate mai mica... sigur mai scurta , daca nu sunt planetele cu tine si daca e sa se lase imediat , o sa constati ca trebuia schimbat kitul de reparatie de unde => ce ai facut inainte au fost bani aruncati pe fereastra,nu cumpara pompa sh pt ca ai sansa sa patesti si cu aceea tot ce ai patit cu pompa ta care tot sh e .Depisteaza intai problema dupa aceea te apuci de mesterit.

Poti sa o aerisesti de 1000 de ori si sa schimbi n lichide de frana ca daca e sa fie de la kitul de reparatie tot ce faci pana`l schimbi sunt bani aruncati.

Pt siguranta ta cred ca merita sa arunci "pungulita aceea mica de bani" pt pompa/kit.

scz daca am gresit cv

Share this post


Link to post
Share on other sites

stradu , fa ce zice nico ,o sa simti o imbunatatire imediat ,maneta o sa fie tare , mai ferma ,cursa poate mai mica... sigur mai scurta , daca nu sunt planetele cu tine si daca e sa se lase imediat , o sa constati ca trebuia schimbat kitul de reparatie de unde => ce ai facut inainte au fost bani aruncati pe fereastra,nu cumpara pompa sh pt ca ai sansa sa patesti si cu aceea tot ce ai patit cu pompa ta care tot sh e .Depisteaza intai problema dupa aceea te apuci de mesterit.

Poti sa o aerisesti de 1000 de ori si sa schimbi n lichide de frana ca daca e sa fie de la kitul de reparatie tot ce faci pana`l schimbi sunt bani aruncati.

Pt siguranta ta cred ca merita sa arunci "pungulita aceea mica de bani" pt pompa/kit.

scz daca am gresit cv

ok. o sa ma duc la baietii de la grg sa vad ce fac. chestia e ca am facut acum 1500 de km aerisirea aia si deja a inceput sa se lase. daca o fac asa mereu, cred ca tre sa invat cum sa fac singur acasa operatiunea :D.

la pompa sh ma refeream la o pompa de pe r1 2007 sau un brembo sh, nu la pompa sh tot modelul asta.

Edited by stRADu

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai maneta si nu pune frana, "sa zicem" ca este si de la etrieri ,daca maneta se lasa cum este cazul tau ,aceea nu cred ca este de la etrieri dar merita sa incerci ,pe banii tai poti face orice ... bafta ,a fost ultimul post in leg cu asta

te salut si spor la mesterit

Share this post


Link to post
Share on other sites

stRADu, are dreptate ce spune colegul cmd. Eu ajunsesem sa fac aerisire in fiecare sfarsit de saptamana cand ieseam cu motorul. Am schimbat apoi kitul de reparatie pompa frana si a mai tinut ~ 1.5 ani. Acum fac pregatirele pentru o pompa noua Accossato sau Brembo, ce gasesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stRADu, are dreptate ce spune colegul cmd. Eu ajunsesem sa fac aerisire in fiecare sfarsit de saptamana cand ieseam cu motorul. Am schimbat apoi kitul de reparatie pompa frana si a mai tinut ~ 1.5 ani. Acum fac pregatirele pentru o pompa noua Accossato sau Brembo, ce gasesc.

aha. sunt mai rau in dubii, daca zici ca nu ai rezolvat mai nimic cu kit-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai noroc si rezolvi cu kitul. La mine se pare ca nu a fost sa fie, probabil a fost mai uzat pe interior sau tolerantele au fost gresite, nu stiu.

Kitul l-am cumparat ca piesa de schimb originala, cel cu update.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut modelul respectiv si aceeasi problema. E o discutie lunga legata de pompa de frana si etrieri.

Eu am schimbat tot ansamblul etrieri-furtune-pompa si n-am mai avut nici o bataie de cap.

Recomand etrierii de pe Honda CBR 1000 2008-...., pompa de pe Yamaha R1 2007-.... si furtene de frana metalice.

E testat in conditii de pista-strada si functioneaza impecabil. ;)

Edited by kyp-76

Share this post


Link to post
Share on other sites

cumpara o pompa de noua accossato 19x20 este la reducere 160E NOUA cu tot cu levier si ai scapat de problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

cumpara o pompa de noua accossato 19x20 este la reducere 160E NOUA cu tot cu levier si ai scapat de problema

iau in considerare si asta, insa poate gasesc la smaeb alte oferte (desi nu prea cred). unde ai gasit-o la banii aia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde man?

 

 

vreu si eu , mi-am gasit levierul moale peste iarna...

Edited by superbec

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde man?

 

 

vreu si eu , mi-am gasit levierul moale peste iarna...

de la o varsta toate sa inmoaie :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la o varsta toate sa inmoaie :))

iti dai seama ce tragedie e la motoveteranusi ???:)

 

 

merci, mie imi serveste gogu alte rezultate

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe xgearshop ,am comandat ceva de la ei si mi-am mai aruncat un ochi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! ma poate ajuta un coleg cu lista codurilor de eroare pentru zx10r 2004-5?

 

Am un amic cu asa ceva si ii afiseaza cod 43 si 63

Edited by Fatal Fury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exhaust butterfly valve actuator - Code 63

Fuel injector #3 - Code 43

 

Manualul de reparatie - pagina 3-2 (cuprins)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Cesar !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata dragostea ? :(

» Post actualizat in 09 Jun 2015 19:53

de ce o vinzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer nu cred ca se va vinde.imi aduc aminte ce a patit nosaint cu moto pachet. am fost in weekend la euroring si s au adaugat mai multe motive

1. nu stiu daca sunt de moto de 1000. cred ca ar trebui totusi sa trec pe 600 prima oara. abia am reusit sa mi fac timpii de anul trecut si planul era sa scad cu 3 sec

2. vine prietena in tara si trebuie bani (vrem sa ne mutam la casa noastra)

3. m a suparat... nu i place cu ecu original si evacuare full akrapovic. a inceput sa mi dea niste mici socuri la gaz constant. am dus o la dyno(ago motors) in ungaria si a zis ca ori ii cumpar power commander(sa ii dea benzina mai multa) ori ii pun galeriile originale si exup ul. (probabil cu ecu race merge perfect dar eu vreau si moto de strada)

4 trecerea de la carene de strada la carene de circuit e mult mai complicata decat mi am imaginat.

cam asta ar fi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

R4 . Nu cred ca ai ales carenele care trebuie,noi vindem carene pe care le montezi in maxim 20 minute Plug&Play fara bataie de cap,vin cu prinderile deja puse,suruburi cu imbus rapide,sha de burete gros tot cu prinderi etc..

R3 . Mergi cu ea la George(TNG) 0722537975 sau trimite ecu pentru resoftare si rezolvi problema.

R1 . Te inteleg perfect,dupa ce am mers acum de cateva ori cu 750`ul mi-am dat seama ca nici eu nu sunt de moto de 1000cmc,nu pot pune jos atata putere cat are miarul ,ma simt mult mult mai in largul meu cu 600 sau 750,am mers si-mi plac foarte mult chiar am scazut timpul considerabil.De anul trecut scoteam timpul pe circuit cu un R6 2008 cat scoteam cu k5`ul 1000.Daca nu castig/scot timp bun cu k5`1000 este numai vina mea!!!!!!!!


» Post actualizat in 10 Jun 2015 06:35

Nu cumpara pc3,pc5 fa resoftarea si scapi de problema + faci multe alte lucruri bune !


» Post actualizat in 10 Jun 2015 06:36

powercommanderul este o amarata harta de benzina ,prin resoftare poti face multe lucruri,vorbeste cu George inainte.

Edited by cmd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...