Skrillex Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 poate ca erea prea devreme si nu m-am putut face inteles, eu am o problema cu masinile straine (cu numar de anglia, italia) care au detectoare de radar, indivizi astia si-au creat un obicei sa mearga dea-n pulea, cu viteza, fara sa acorde prioritate findca au antiradar si stiu unde se afla politia insa in momentul in care antiradarul lor incepe sa "urle" merg ca niste oameni civilizati.de aici si nevoia mea de a avea un anti-antiradar pentru retarzi astia, stiu sigur ca antiradarul incepe sa "urle" cand trece pe langa sisteme antiefractie cu sursa de "laser" de aici si idea de a avea asa ceva pe mine nu ma deranjeaza politia cu radar, dpmdv sa le inzeceasca, insa pe mine ma enerveaza cei cu antiradar pentru ca atat timp cat nu le "urla" antiradaru isi baga p#)@ in ea de circulatie Nu era devreme dar inca mai faci confuzia intre detector de radar si antiradar. Sunt doua lucruri total diferite. Iar ca emitator de unde radar pentru a "bloca" detectoarele, cred ca poti folosi ori pistolul din link ori un senzor d'ala de usa daca e in banda K. De adaptat pe motor nu e greu, pistolul merge cu doua baterii C iar detectoarele de miscare merg in general la 12V. Dar nu stiu cat de sanatos e sa mergi calare pe asa ceva. Iar daca se prinde vreun jmecheras d'ala colorat cu numere de FR, UK, ES sau BG ca tu ii scoti detectorul din uz, s-ar putea sa dea peste tine intentionat. Sau niste frane puternice in fata ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Senzorul de usa (sau modulul de microunde 24 GHz) este cu dus si intors. Trebuie sa fie foarte puternic, obligatoriu sa-l orientezi inspre spate, in caz contrar vitezomanului ii tzipa detectorul tarziu, cand e in dreptul tau si poate frana brusc inghesuindu-te pe banda cand se repliaza. N-ar strica nici un modul orientat spre inainte pentru cei care vin din fata si depasesc aiurea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Senzorul de usa (sau modulul de microunde 24 GHz) este cu dus si intors. Trebuie sa fie foarte puternic, obligatoriu sa-l orientezi inspre spate, in caz contrar vitezomanului ii tzipa detectorul tarziu, cand e in dreptul tau si poate frana brusc inghesuindu-te pe banda cand se repliaza.N-ar strica nici un modul orientat spre inainte pentru cei care vin din fata si depasesc aiurea ... eu nu stiu ce fel de senzori sa folosesc, de acea ma interesa parerea unui electronist, dar din moment ce senzorul de usa activeaza antiradarul banuiesc ca pot gasi astfel de senzori de cumparat (ex. pe str. maica domnului) insa mai puternici cat despre implementare, eu vad situatia asa: in fata unu, care sa mearga nonstop iar in spate unu care sa se activeze doar cand actionez frana sau nonstop, ambele sa pot sa le activez/dezactive de la buton separat cel din spate intradevar este mai periculos de pus in caz ca se prinde unu te poate sicana, cea ce nu e bine cel din fata chiar daca se prine e prea tarziu omul a redus viteza si merge regulamentar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Omule...! Tu continui sa-ncurci denumirile!!! Detectorul de radar,e "inamicul' pe care vrei tu sa-l combati. Asta,doar receptioneaza.Anti-radarul,e altceva,ilegal si la noi,si care emite,in momentul in care receptioneaza frecventele pe care functioneaza radarul.Si asa,il bruiaza. Tie-ti trebuie un emitzator,care sa imite radarul.Sau,chiar un radar mai simplu,gen radar-gun.Chit ca defapt,pr tine te intereseaza sa emiti frecventza aia,nu sa stii cu cat merg aia,spre care-i indrepti tu,radarul asta.Problema n-ar fi cum sa-l alimentezi,ci unde dracu' sa-l montezi...Ca totusi,pe-o motocicleta,de-abia ai loc sa ascunzi o alarma,dara-mite chestia aia,care are vreo 30 cm lungime,cel putzin...!Poate,cu senzori din astia,sa tzina figura ta,cu "pacalitul" DETECTOARELOR DE RADAR Editat Octombrie 7, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 offtopic ce oameni! numai la semantica va sta gandul nu am un astfel de aparat, nu ii stiu denumirea, nu stiu prea multe despre el, stiu doar ca denumirea populara este antiradar si punct, ca sa exemplific si mai mult este vorba despre cea ce gasiti aici ontopic @darian nu stiu de unde ai scos 30 cm, senzorul de usa are 5 cm cu tot cu plastic - daca lucrezi in domeniu inseamna ca sti despre ce vorbesti, altfel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Cand iti piuie detectoru incetinesti automat asta vrea colegu sa faca !! PS:tu cu DR-ul mergi incet nu esti un pericol sa ma fi prins colegu pe mine cand aveam SS-ul .....ii sarea radaru de pe motor Prietene ... presupun ca ai mai citit post-arile mai recente pe tema asta..... Ideea mea este ca trebuie sa stii clar ce vrei inainte sa ii rogi pe altii sa te ajute sa cauti..... Editat Octombrie 7, 2009 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Prietene ... presupun ca ai mai citit post-arile mai recente pe tema asta..... Ideea mea este ca trebuie sa stii clar ce vrei inainte sa ii rogi pe altii sa te ajute sa cauti..... Am citit si am inteles ce vrea colegul,nu neaparat un radar ci un emitator care sa faca detectoarele sa piuie !! Tu ziceai la ce ii trebuie sa vada viteza altuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Health effectsMain article: Electromagnetic radiation and health Microwaves contain insufficient energy to directly chemically change substances by ionization, and so are an example of nonionizing radiation. The word "radiation" refers to the fact that energy can radiate. The term in this context is not to be confused with radioactivity. It has not been shown conclusively that microwaves (or other nonionizing electromagnetic radiation) have significant adverse biological effects at low levels. Some but not all studies suggest that long-term exposure may have a carcinogenic effect.[4] This is separate from the risks associated with very high intensity exposure, which can cause heating and burns like any heat source, and not a unique property of microwaves specifically. During World War II, it was observed that individuals in the radiation path of radar installations experienced clicks and buzzing sounds in response to the microwaves radiation. This microwave auditory effect was thought to be caused by the microwaves inducing an electric current in the hearing centers of the brain.[5] Research by NASA in the 1970s has shown this to be caused by thermal expansion in parts of the inner ear. When injury from exposure to microwaves occurs, it usually results from dielectric heating induced in the body. Exposure to microwave radiation can produce cataracts by this mechanism, because the microwave heating denatures proteins in the crystalline lens of the eye (in the same way that heat turns egg whites white and opaque) faster than the lens can be cooled by surrounding structures. The lens and cornea of the eye are especially vulnerable because they contain no blood vessels that can carry away heat. Exposure to heavy doses of microwave radiation (as from an oven that has been tampered with to allow operation even with the door open) can produce heat damage in other tissues as well, up to and including serious burns which may not be immediately evident because of the tendency for microwaves to heat deeper tissues with higher moisture content. http://en.wikipedia.org/wiki/Microwave#Health_effects Four types of effects were originally reported in multiple studies: increased spontaneous abortion, shifts in red and white blood cell counts, increased somatic mutation rates in lymphocytes, and increased childhood, testicular, and other cancers. In addition, there is evidence of generalized increased disability rates from a variety of causes in one study and symptoms of sensitivity reactions and lenticular opacity in at least one other. These findings suggest that RF exposures are potentially carcinogenic and have other health effects. Therefore, prudent avoidance of unneeded exposures is recommended as a precautionary measure. http://www.pubmedcentral.nih.gov/picrender...mp;blobtype=pdf Repet, eu n-as călări asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Ce te faci daca ala pe care vrei sa-l "cumintesti" nu are detector de radar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Ce te faci daca ala pe care vrei sa-l "cumintesti" nu are detector de radar? Exact...daca e pericol public da peste tine cu sau fara detector de radar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 sincer nu mi se pare o idee buna sa ii sperii pe aia care gonesc si au detect. de radar...50% reactioneaza cu frane violente daca au viteza mult mai mare peste cea legala si exista mari riscuri sa creeze accidente cu oameni care merg regulamentar printre care te-ai putea numara si tu.... stie careva de unde as putea cumpara un anti radar? (nu detector)...daca stie pls PM stiu ca e ilegal dar daca aproba aia de sus idiotenia aia de lege (cu confiscatul autovehiculului daca ai peste 50km peste viteza legala) o sa avem toti nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 mi-am pus detectorrrr pe motor. revin cu poze. Toata lumea baga poze,dar eu nu vad nimic .Acum ca se aude o inasprire a in ceea ce priveste amenzile ptr viteza trebuie sa ne blindam.Noutati,ceva ieftin si bun,recomandari...postati pe aici cei ce au antiradare montate cateva impresii,sfaturi.caci cele citite de mine sunt vechi...Astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Camerele de pe dn1 iti iau nr chiar daca e murdar, pt ca nr are nu stiu ce fel de vopsea ,daia dai 50 de ron pe o buc de tabla.).Solutia cea mai k pt "poza instant" este un spray de nr si tupeu sa fugi de politie daca e nevoie,dar de camere nu ai cum sa scapi din pacate.Asfalt uscat si nu uitati sa NU RIDICATI RECOMANDATELE DE LA POSTA..... Ei pe naiba..am trecut de zeci de ori pe langa camerele de pe Dn1 cu viteze mult mai mari decat cele legale si u am primit nici o recomandata P.S. Numarul cu noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Asta pentru ca sistemul e blocat de ceva vreme. Mai trimit din cand in cand cate o felicitare dar numarul celor arsi este insignifiat comparativ cu al celor care trec pe acolo de capul lor. Oricum, se pare ca am luat ceva, undeva, pe ruta Bucuresti-Cheia-Siriu-Buzau-Bucuresti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 ASTA arata excelent, si pare foarte bun...dar e foarte scump. Oricum e proiectat special pentru moto. Dar, daca stai sa te gandesti, e la fel de scump ca o amenda pe care ti-o iei daca te prinde cu 50+ fata de limita legala, doar ca in cazul amenzii mai ramai si pieton 3 luni... Acu' depinde cat o fi de performant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Am pe conserva unul pe nume "early warning" sau ceva de genul, nu mai retin. Am dat pe al aprox 180 de ron acum 2 ani, are si "detectie laser" si toate balariile. Prinde semnalul de la distanta ff mare, este destul de mic (cam in jumatate fata de Cobra la lungime si ceva mai subtire) si tipa si tare. In + ledurile sunt foarte luminoase. Nu are mufa pentru casca. Are un mod pentru oras; cand e pornit acest mod nu mai urla la toate semnalelor antenelor. Cand apesi pe "Dim" modifci luminozitatea. Are si buton de volum. E bun si 'eftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracula#25 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 incercati SPORTVUE pt ca am asa ceva si e perfect pt ca este afisat digital pe vizorul de pe casca!! www.sportvue.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Am un Belltronics Passport X50 care m'a salvat de la multe si chiar m'a ajutat sa castig 2 procese in instanta (unul la recurs). Jucaria este cam scumpa insa, lucrand in domeniu, am considerat ca merita toti banii datorita caracteristicilor sale superioare si mai ales datorita DSP (digital signal processing) in zona mixarii, a frecventelor intermediare. O alta facilitate pe care am gasit'o extrem de folositoare este capabilitatea acestui model de a afisa pe display frecventa exacta in banda in care receptioneaza semnale. Problema este ca, oricat de bun ar fi detectorul de radar, nu reprezinta o metoda infailibila pentru evitarea lor. Este notorie metoda politailor tip ambuscada, cand masina cu radar nu are insemnele politiei si este ascunsa hoteste, iar aparatul radar este pornit brusc, desi aceasta manevra este nu numai ilegala, dar teoretic chiar imposibila dpvd tehnic, aparatul radar avand nevoie de o perioada de autotestare la fiecare oprire-pornire. Totusi, romanul este inventiv asftel ca politaii au gasit metoda sa evite acest neajuns prin decuplarea si cuplarea manuala a antenei. Motocicletele sunt oarecum favorizate de "tactica ambuscadei" deoarece, neavand numar in fata, PV poate fi contestat cu usurinta in instanta. A doua chestiune pe care am observat'o este ca, de foarte multe ori, radarul este plasat in zone in are exista senzori de miscare de la usile automate. Aici facilitatea afisarii pe display'ul detectorului radar a frecventei exacte a semnalului te ajuta sa mirosi o capcana, macar in zonele pe care le frecventezi mai des si stii deja frecventele "normale" ale senzorilor de miscare. O alta metoda folosita de operatorii de radar, mult mai periculoasa, este cea a patrularii, cand masina cu radar merge cu nesimtire pe ultima banda, cu viteza maxima permisa pe acea portiune de drum si asteapta ca vre'un grabit din coloana formata in spate sa se enerveze si sa depaseasca (daca este si linie continua, cu atat mai "bine", camera video surprinzand doua contraventii) sau pur si simplu sa surprinda un vitezoman din sens invers. Situatia este periculoasa si pentru motociclete daca sensul de deplasare este acelasi cu cel al masinii radar. Aici calitatile unui detector de radar de calitate superioara pot face diferenta deoarece, in situatia deplasarii in acealasi sens, detectorul va trebui sa receptioneze semnalele indirecte, reflectate, mult mai mici in intensitate decat cele directe (in speranta ca operatorul radar va cupla antena macar odata inainte ca noi sa'l ajungem din urma). In acest caz, avertizarea este relativ scurta si conteaza experienta noastra in interpretarea semnalului receptionat cat si dibuirea masinii radarului (un semn distinct este antena GPS'ului cuplat obligatoriu la aparatul radar, montata de obicei in partea spate/dreapta). Foarte importanta este pozitionarea detectorului, acesta trebuind montat cat mai sus cu putinta, cu ghidul de unda cat mai degajat de obiecte metalice. Oricat de performant ar fi un detector de radar, fara experienta si de ce nu, inteligenta soferului in interpretarea alarmelor receptionate, nu face doi bani. In incheiere vreau sa mentionez si un aspect negativ, datorita (falsului) sentiment de siguranta, posesorii de detectoare de radar fiind tentati sa nu mai adapteze viteza la conditii de trafic... Ride Safe! P.S. O alta metoda de evitare a radarelor, nu neaparat mai buna insa complementara detectorului, este un scaner radio setat pe frecventele politiei (deocamdata maharii din politie folosesc banii pentru orice altceva decat pentru securizarea digitala a comunicatiilor radio). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 povesteste-ne cum i-ai dat in judecata.pe ce motive? daca poti sa stim si noi in anumite cazuri daca putem sa facem ceva. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 povesteste-ne cum i-ai dat in judecata.pe ce motive? daca poti sa stim si noi in anumite cazuri daca putem sa facem ceva. numai bine In primul rand "nu i'am dat in judecata" ci am contestat PV Prima mare conditie este sa fii sigur ca nu ai fost inregistrat de camera video complementara aparatului de radar din spate, cu numarul vizibil. In ambele situatii m'au luat dupa curba, din fata, pornind radarul instant cand eram la cateva zeci de metri de ei. Avand detectorul de radar, am reusit sa identific imediat masina cu radar (ce se deplasa in sens invers) asa ca atunci cand au intors dupa mine... deja aveam viteza legala . Totusi, au dat prin statie si m'a oprit alt echipaj de politie. Degeaba am incercat eu sa'i conving sa nu mai pierdem timpul deoarece stiam sigur ca nu au filmare cu mine decat din fatza (fara numar) si ca in instanta castig sigur... mi'au suspendat permisul 3 luni, amenda... etc. Asa ca n'am avut de ales, am semnat PV (nu inainte de a scrie la mentiuni "nu recunosc fapta, consider ca nu am rulat cu viteza mentionata in PV") pe care l'am contestat a doua zi la judecatoria pe raza caruia s'a produs evenimentul (in cazul meu Constanta), am revenit ziua urmatoare dupa certificatul de grefa cu care mi'am recuperat permisul de la Politie. La infatisarile de la judecatorie, dupa ce au venit pozele (cateva din fata cu viteza foarte mare si cateva din spate, cu numarul vizibil, insa cu viteza legala sau stationar), am invocat NML... nu mai stiu acum numarul, articolul ce stipuleaza ce trebuie sa cuprinda probele radar de la IJP. Sentinta favorabila, PV anulat, amenda recuperata de la sectia financiara. Al doilea caz a fost absolut identic cu primul, doar ca neputandu'ma prezenta personal la judecatorie, l'au facut din vorbe pe "procuristul" delegat de mine sa ma reprezinte asa ca initial am pierdut. Am facut recurs, intre timp am revenit in tara si am putut sa ma prezint personal, de data asta insa la tribunal, nu la judecatorie, unde procesul a fost prezidat de 3 judecatori. Aceeasi poezie, NML... articolul... si din nou, sentinta favorabila, PV anulat, amenda recuperata... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) e ceva ce eu nu inteleg totusi.... sa zicem ca nu ai detector de radar, si te prinde din fata. politistul iti face semn sa opresti. poza radar e din fata, deci numarul nu se vede. daca opresti si semnezi procesul verbal, chair daca scrii "nu recunosc fapta", nu e logic ca pana la urma, tu esti cel care a avut viteza? poti sa sustii in instanta ca dom'le, ei au filmat pe unul care nu a oprit, si apoi treceai tu, cu motocicleta la fel, la cateva min distanta? (ora e consemnata in PV, si parca si in poza radar) sau cum naiba faci ca sa poti ataca un astfel de PV in instanta? nu am patit-o, dar consider ca e bine de stiut. Editat Noiembrie 12, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) sau cum naiba faci ca sa poti ataca un astfel de PV in instanta? nu am patit-o, dar consider ca e bine de stiut. A patit-o Trotinel. Raspunsul e clasic: "Nu stiu, dom'le, eu mergeam regulamentar cand un dement, avand o motocicleta asemanatoarea cu a mea si echipat cam in aceleasi culori, a trecut racheta pe langa mine." Deja suntem offtopic. Editat Noiembrie 12, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) e ceva ce eu nu inteleg totusi.... sa zicem ca nu ai detector de radar, si te prinde din fata. politistul iti face semn sa opresti. poza radar e din fata, deci numarul nu se vede. daca opresti si semnezi procesul verbal, chair daca scrii "nu recunosc fapta", nu e logic ca pana la urma, tu esti cel care a avut viteza? poti sa sustii in instanta ca dom'le, ei au filmat pe unul care nu a oprit, si apoi treceai tu, cu motocicleta la fel, la cateva min distanta? (ora e consemnata in PV, si parca si in poza radar) sau cum naiba faci ca sa poti ataca un astfel de PV in instanta? nu am patit-o, dar consider ca e bine de stiut. Nu trebuie sa sustii nimic altceva decat sa fie aplicata LEGEA, asa cum e ea! Ori LEGEA care reglementeaza aceste situatii este NML021-05, si la Art. 3.5.1. prevede: Inregistrările efectuate trebuie să cuprindă cel puțin următoarele: - data Âşi ora la care a fost efectuată măsurarea; - valoarea vitezei măsurate; - sensul de deplasare a autovehiculului; - faptul că a fost efectuată autotestarea (conform. 3.2.6); - imaginea autovehiculului, din care să poată fi pus în evidență numărul de înmatriculare al acestuia. Restul discutiilor, cum, cand, de ce, cine... etc, era in poza fara numar nu numai ca sunt inutile dar e bine chiar sa fie evitate in instanta. Scurt, concis si la obiect, ceri aplicarea LEGII!!! Ride Safe! Editat Noiembrie 12, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) ma gandeam doar ca judecatorul face urmatorul rationament: motorul din poza are viteza peste limita. politistul opreste motociclistul, acel motociclist semneaza PV, semnatura PV indica acuzatul, implicit, acel motor a fost condus de acuzat. ei, sper sa nu fie cazul vre-odata. tnx eu am o cobra care cred ca si-a scos banii pe masina, si ma batea un gand s-o pun pe motor. singura problema e ca inca nu am reusit sa gasesc o metoda de a-mi pune casca in cap fara sa deranjez castile din urechi (cu cagula, fara cagula, still sport (suport pe dupa pavilion), tot se duc naibii). fara casti nu vreau, prefer sa ma uit la trafic decat la cate liniute are detectorul. Editat Noiembrie 13, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma vad silit sa scriu aici. Impartasesc 'grija' lui Cosmo. Dupa o curba, pe un tronson de drum cu 2 benzi pe sens, parcat pe sensul meu de mers, dar cu fata spre mine. I-am vazut imediat ce-am iesit din curba dar dintr-un motiv care nu mi-l voi putea explica vreodata, NU am franat. A tasnit ca iepurele politaiul din masina si m-a tras pe dreapta. Am oprit, actele la control, bla bla. S-a dus si a intocmit procesu verbal, care stipuleaza ca in data de X, am condus motocicleta cu nr de inmatriculare Y, pe raza localitatii Z cu viteza de 109 km/h (era sector de drum cu viteza de 50 km/h). am semnat pv dar am scris la mentiuni : "nu am avut viteza de 109 km/h, solicit poza si celelalte verificari". yo4hgx, ai cuvantul: cum ma sfatuiesti sa combat chestia asta? Patania a avut loc acu 2 zile, le 14. Mi-a dat 540 amenda si 3 luni suspendare (Am dovada pt 15 zile). sincer, nu ma coafeaza suspendarea, sau amenda. ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.