kato_arad Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 mi-am pus detectorrrr pe motor. revin cu poze. Toata lumea baga poze,dar eu nu vad nimic .Acum ca se aude o inasprire a in ceea ce priveste amenzile ptr viteza trebuie sa ne blindam.Noutati,ceva ieftin si bun,recomandari...postati pe aici cei ce au antiradare montate cateva impresii,sfaturi.caci cele citite de mine sunt vechi...Astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Camerele de pe dn1 iti iau nr chiar daca e murdar, pt ca nr are nu stiu ce fel de vopsea ,daia dai 50 de ron pe o buc de tabla.).Solutia cea mai k pt "poza instant" este un spray de nr si tupeu sa fugi de politie daca e nevoie,dar de camere nu ai cum sa scapi din pacate.Asfalt uscat si nu uitati sa NU RIDICATI RECOMANDATELE DE LA POSTA..... Ei pe naiba..am trecut de zeci de ori pe langa camerele de pe Dn1 cu viteze mult mai mari decat cele legale si u am primit nici o recomandata P.S. Numarul cu noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Asta pentru ca sistemul e blocat de ceva vreme. Mai trimit din cand in cand cate o felicitare dar numarul celor arsi este insignifiat comparativ cu al celor care trec pe acolo de capul lor. Oricum, se pare ca am luat ceva, undeva, pe ruta Bucuresti-Cheia-Siriu-Buzau-Bucuresti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 ASTA arata excelent, si pare foarte bun...dar e foarte scump. Oricum e proiectat special pentru moto. Dar, daca stai sa te gandesti, e la fel de scump ca o amenda pe care ti-o iei daca te prinde cu 50+ fata de limita legala, doar ca in cazul amenzii mai ramai si pieton 3 luni... Acu' depinde cat o fi de performant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Am pe conserva unul pe nume "early warning" sau ceva de genul, nu mai retin. Am dat pe al aprox 180 de ron acum 2 ani, are si "detectie laser" si toate balariile. Prinde semnalul de la distanta ff mare, este destul de mic (cam in jumatate fata de Cobra la lungime si ceva mai subtire) si tipa si tare. In + ledurile sunt foarte luminoase. Nu are mufa pentru casca. Are un mod pentru oras; cand e pornit acest mod nu mai urla la toate semnalelor antenelor. Cand apesi pe "Dim" modifci luminozitatea. Are si buton de volum. E bun si 'eftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracula#25 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 incercati SPORTVUE pt ca am asa ceva si e perfect pt ca este afisat digital pe vizorul de pe casca!! www.sportvue.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Am un Belltronics Passport X50 care m'a salvat de la multe si chiar m'a ajutat sa castig 2 procese in instanta (unul la recurs). Jucaria este cam scumpa insa, lucrand in domeniu, am considerat ca merita toti banii datorita caracteristicilor sale superioare si mai ales datorita DSP (digital signal processing) in zona mixarii, a frecventelor intermediare. O alta facilitate pe care am gasit'o extrem de folositoare este capabilitatea acestui model de a afisa pe display frecventa exacta in banda in care receptioneaza semnale. Problema este ca, oricat de bun ar fi detectorul de radar, nu reprezinta o metoda infailibila pentru evitarea lor. Este notorie metoda politailor tip ambuscada, cand masina cu radar nu are insemnele politiei si este ascunsa hoteste, iar aparatul radar este pornit brusc, desi aceasta manevra este nu numai ilegala, dar teoretic chiar imposibila dpvd tehnic, aparatul radar avand nevoie de o perioada de autotestare la fiecare oprire-pornire. Totusi, romanul este inventiv asftel ca politaii au gasit metoda sa evite acest neajuns prin decuplarea si cuplarea manuala a antenei. Motocicletele sunt oarecum favorizate de "tactica ambuscadei" deoarece, neavand numar in fata, PV poate fi contestat cu usurinta in instanta. A doua chestiune pe care am observat'o este ca, de foarte multe ori, radarul este plasat in zone in are exista senzori de miscare de la usile automate. Aici facilitatea afisarii pe display'ul detectorului radar a frecventei exacte a semnalului te ajuta sa mirosi o capcana, macar in zonele pe care le frecventezi mai des si stii deja frecventele "normale" ale senzorilor de miscare. O alta metoda folosita de operatorii de radar, mult mai periculoasa, este cea a patrularii, cand masina cu radar merge cu nesimtire pe ultima banda, cu viteza maxima permisa pe acea portiune de drum si asteapta ca vre'un grabit din coloana formata in spate sa se enerveze si sa depaseasca (daca este si linie continua, cu atat mai "bine", camera video surprinzand doua contraventii) sau pur si simplu sa surprinda un vitezoman din sens invers. Situatia este periculoasa si pentru motociclete daca sensul de deplasare este acelasi cu cel al masinii radar. Aici calitatile unui detector de radar de calitate superioara pot face diferenta deoarece, in situatia deplasarii in acealasi sens, detectorul va trebui sa receptioneze semnalele indirecte, reflectate, mult mai mici in intensitate decat cele directe (in speranta ca operatorul radar va cupla antena macar odata inainte ca noi sa'l ajungem din urma). In acest caz, avertizarea este relativ scurta si conteaza experienta noastra in interpretarea semnalului receptionat cat si dibuirea masinii radarului (un semn distinct este antena GPS'ului cuplat obligatoriu la aparatul radar, montata de obicei in partea spate/dreapta). Foarte importanta este pozitionarea detectorului, acesta trebuind montat cat mai sus cu putinta, cu ghidul de unda cat mai degajat de obiecte metalice. Oricat de performant ar fi un detector de radar, fara experienta si de ce nu, inteligenta soferului in interpretarea alarmelor receptionate, nu face doi bani. In incheiere vreau sa mentionez si un aspect negativ, datorita (falsului) sentiment de siguranta, posesorii de detectoare de radar fiind tentati sa nu mai adapteze viteza la conditii de trafic... Ride Safe! P.S. O alta metoda de evitare a radarelor, nu neaparat mai buna insa complementara detectorului, este un scaner radio setat pe frecventele politiei (deocamdata maharii din politie folosesc banii pentru orice altceva decat pentru securizarea digitala a comunicatiilor radio). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 povesteste-ne cum i-ai dat in judecata.pe ce motive? daca poti sa stim si noi in anumite cazuri daca putem sa facem ceva. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 povesteste-ne cum i-ai dat in judecata.pe ce motive? daca poti sa stim si noi in anumite cazuri daca putem sa facem ceva. numai bine In primul rand "nu i'am dat in judecata" ci am contestat PV Prima mare conditie este sa fii sigur ca nu ai fost inregistrat de camera video complementara aparatului de radar din spate, cu numarul vizibil. In ambele situatii m'au luat dupa curba, din fata, pornind radarul instant cand eram la cateva zeci de metri de ei. Avand detectorul de radar, am reusit sa identific imediat masina cu radar (ce se deplasa in sens invers) asa ca atunci cand au intors dupa mine... deja aveam viteza legala . Totusi, au dat prin statie si m'a oprit alt echipaj de politie. Degeaba am incercat eu sa'i conving sa nu mai pierdem timpul deoarece stiam sigur ca nu au filmare cu mine decat din fatza (fara numar) si ca in instanta castig sigur... mi'au suspendat permisul 3 luni, amenda... etc. Asa ca n'am avut de ales, am semnat PV (nu inainte de a scrie la mentiuni "nu recunosc fapta, consider ca nu am rulat cu viteza mentionata in PV") pe care l'am contestat a doua zi la judecatoria pe raza caruia s'a produs evenimentul (in cazul meu Constanta), am revenit ziua urmatoare dupa certificatul de grefa cu care mi'am recuperat permisul de la Politie. La infatisarile de la judecatorie, dupa ce au venit pozele (cateva din fata cu viteza foarte mare si cateva din spate, cu numarul vizibil, insa cu viteza legala sau stationar), am invocat NML... nu mai stiu acum numarul, articolul ce stipuleaza ce trebuie sa cuprinda probele radar de la IJP. Sentinta favorabila, PV anulat, amenda recuperata de la sectia financiara. Al doilea caz a fost absolut identic cu primul, doar ca neputandu'ma prezenta personal la judecatorie, l'au facut din vorbe pe "procuristul" delegat de mine sa ma reprezinte asa ca initial am pierdut. Am facut recurs, intre timp am revenit in tara si am putut sa ma prezint personal, de data asta insa la tribunal, nu la judecatorie, unde procesul a fost prezidat de 3 judecatori. Aceeasi poezie, NML... articolul... si din nou, sentinta favorabila, PV anulat, amenda recuperata... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) e ceva ce eu nu inteleg totusi.... sa zicem ca nu ai detector de radar, si te prinde din fata. politistul iti face semn sa opresti. poza radar e din fata, deci numarul nu se vede. daca opresti si semnezi procesul verbal, chair daca scrii "nu recunosc fapta", nu e logic ca pana la urma, tu esti cel care a avut viteza? poti sa sustii in instanta ca dom'le, ei au filmat pe unul care nu a oprit, si apoi treceai tu, cu motocicleta la fel, la cateva min distanta? (ora e consemnata in PV, si parca si in poza radar) sau cum naiba faci ca sa poti ataca un astfel de PV in instanta? nu am patit-o, dar consider ca e bine de stiut. Editat Noiembrie 12, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) sau cum naiba faci ca sa poti ataca un astfel de PV in instanta? nu am patit-o, dar consider ca e bine de stiut. A patit-o Trotinel. Raspunsul e clasic: "Nu stiu, dom'le, eu mergeam regulamentar cand un dement, avand o motocicleta asemanatoarea cu a mea si echipat cam in aceleasi culori, a trecut racheta pe langa mine." Deja suntem offtopic. Editat Noiembrie 12, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) e ceva ce eu nu inteleg totusi.... sa zicem ca nu ai detector de radar, si te prinde din fata. politistul iti face semn sa opresti. poza radar e din fata, deci numarul nu se vede. daca opresti si semnezi procesul verbal, chair daca scrii "nu recunosc fapta", nu e logic ca pana la urma, tu esti cel care a avut viteza? poti sa sustii in instanta ca dom'le, ei au filmat pe unul care nu a oprit, si apoi treceai tu, cu motocicleta la fel, la cateva min distanta? (ora e consemnata in PV, si parca si in poza radar) sau cum naiba faci ca sa poti ataca un astfel de PV in instanta? nu am patit-o, dar consider ca e bine de stiut. Nu trebuie sa sustii nimic altceva decat sa fie aplicata LEGEA, asa cum e ea! Ori LEGEA care reglementeaza aceste situatii este NML021-05, si la Art. 3.5.1. prevede: Inregistrările efectuate trebuie să cuprindă cel puțin următoarele: - data Âşi ora la care a fost efectuată măsurarea; - valoarea vitezei măsurate; - sensul de deplasare a autovehiculului; - faptul că a fost efectuată autotestarea (conform. 3.2.6); - imaginea autovehiculului, din care să poată fi pus în evidență numărul de înmatriculare al acestuia. Restul discutiilor, cum, cand, de ce, cine... etc, era in poza fara numar nu numai ca sunt inutile dar e bine chiar sa fie evitate in instanta. Scurt, concis si la obiect, ceri aplicarea LEGII!!! Ride Safe! Editat Noiembrie 12, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) ma gandeam doar ca judecatorul face urmatorul rationament: motorul din poza are viteza peste limita. politistul opreste motociclistul, acel motociclist semneaza PV, semnatura PV indica acuzatul, implicit, acel motor a fost condus de acuzat. ei, sper sa nu fie cazul vre-odata. tnx eu am o cobra care cred ca si-a scos banii pe masina, si ma batea un gand s-o pun pe motor. singura problema e ca inca nu am reusit sa gasesc o metoda de a-mi pune casca in cap fara sa deranjez castile din urechi (cu cagula, fara cagula, still sport (suport pe dupa pavilion), tot se duc naibii). fara casti nu vreau, prefer sa ma uit la trafic decat la cate liniute are detectorul. Editat Noiembrie 13, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma vad silit sa scriu aici. Impartasesc 'grija' lui Cosmo. Dupa o curba, pe un tronson de drum cu 2 benzi pe sens, parcat pe sensul meu de mers, dar cu fata spre mine. I-am vazut imediat ce-am iesit din curba dar dintr-un motiv care nu mi-l voi putea explica vreodata, NU am franat. A tasnit ca iepurele politaiul din masina si m-a tras pe dreapta. Am oprit, actele la control, bla bla. S-a dus si a intocmit procesu verbal, care stipuleaza ca in data de X, am condus motocicleta cu nr de inmatriculare Y, pe raza localitatii Z cu viteza de 109 km/h (era sector de drum cu viteza de 50 km/h). am semnat pv dar am scris la mentiuni : "nu am avut viteza de 109 km/h, solicit poza si celelalte verificari". yo4hgx, ai cuvantul: cum ma sfatuiesti sa combat chestia asta? Patania a avut loc acu 2 zile, le 14. Mi-a dat 540 amenda si 3 luni suspendare (Am dovada pt 15 zile). sincer, nu ma coafeaza suspendarea, sau amenda. ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma vad silit sa scriu aici. Impartasesc 'grija' lui Cosmo. Dupa o curba, pe un tronson de drum cu 2 benzi pe sens, parcat pe sensul meu de mers, dar cu fata spre mine. I-am vazut imediat ce-am iesit din curba dar dintr-un motiv care nu mi-l voi putea explica vreodata, NU am franat. A tasnit ca iepurele politaiul din masina si m-a tras pe dreapta. Am oprit, actele la control, bla bla. S-a dus si a intocmit procesu verbal, care stipuleaza ca in data de X, am condus motocicleta cu nr de inmatriculare Y, pe raza localitatii Z cu viteza de 109 km/h (era sector de drum cu viteza de 50 km/h). am semnat pv dar am scris la mentiuni : "nu am avut viteza de 109 km/h, solicit poza si celelalte verificari". yo4hgx, ai cuvantul: cum ma sfatuiesti sa combat chestia asta? Patania a avut loc acu 2 zile, le 14. Mi-a dat 540 amenda si 3 luni suspendare (Am dovada pt 15 zile). sincer, nu ma coafeaza suspendarea, sau amenda. ce e de facut? daca vrei pot sa te ajut la intocmirea contestatie, am luat si eu un radar in primavara pe copou, am facut contestatie si am castigat. dupa cum descrii situatia ai sanse mari sa castigi, iti las id-ul daca te intereseaza: alex_gsxr P.S. verifica atent daca datele din procesul verbal sunt corecte, daca agentul constatator a facut vreo greseala aceasta duce la nulitatea procesului verbal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 yo4hgx, ai cuvantul: cum ma sfatuiesti sa combat chestia asta? Intra pe mess (ID'ul din profil). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Toata lumea baga poze,dar eu nu vad nimic .Acum ca se aude o inasprire a in ceea ce priveste amenzile ptr viteza trebuie sa ne blindam.Noutati,ceva ieftin si bun,recomandari...postati pe aici cei ce au antiradare montate cateva impresii,sfaturi.caci cele citite de mine sunt vechi...Astept! sal. eu am pus pe moto un bytrex, alimentat de la o priza de 12 v luata din louis. . ca impresie generala e super ok. ( deja si-a scos banii) . singura problema a fosct cu sistemul de prindere , la care a trebuit sa mai dau o gaura pentru o ventuza in plus.( la suportul de parbriz are 2 ventuze si un motonel de cauciuc. am scos motonelul, am marit gaura si am pus acolo inca o ventuza, pentru a mari suprafata de contact cu parbrizul.) in rest numai de bine . urla minunea aia de o aud din casca http://www.bytrex.ro/detector_radar_bytrex_lrd_1010.html asta e jucaria.. doritorilor le trimit poze cu sistemul de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Mama frate , exact chestia asta o cloceam in minte , dar nu legat de radar , ci alti senzori de pe motor , conectati la leduri in casca. Vroiam , de fapt , sa desfiintez bordul si ma gindeam ca martorii aia tre' sa ramina undeva. Asteptam caldura , sa merg in tirg , la baietii aia care comercializeaza montaje cu leduri , sa le dau o comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 cea mai simpla, comoda, ieftina si cu minim de improvizatii metoda care-mi trece prin cap. iei un emitator FM pentru mp3 playere, din asta ca sa asculti pe radioul din masina muzica de pe playerul portabil si-l adaptezi la difuzorul detectorului. intr-un buzunar la geaca porti un radio portabil, acordat pe frecventa emitatorului, si stai cu o casca-n ureche. nu se incadreaza in caietul de sarcini dar e ieftin, usor de realizat si n-are de ce sa nu functioneze. sper sa nu ma urasti ca ti-am dat ideea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 daca vrei neaparat, poti sa adaptezi varianta cu led la ceea ce am descris eu, dar e destul de munca si experimentat/testat. ma indoiesc ca poti sa gasesti ceva de-a gata care sa fie si ieftin, si miniaturizat, si fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 si varianta cu masina telecomandata e buna, un receptor radio dintr-o masinuta din asta e cit un mp3 player si ar fi mai usor de facut sa aprinda un LED. restul is detalii, te descurci tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 daca ajungeti la o solutie finala...cumpar si eu una bucata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 parerea mea e ca in locul emitatorului/receptorului ai putea folosi un cablu tras de la ledul detectorului pana la casca... o mufa pe cablu pentru conectare/deconectare si aia e... Mi-ai dat o idee buna zilele astea imi desfac detectorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Daca este cineva electronist , rog niste indicatii despre adaptarea unui led la 12 volti. Am inteles ca nu merge pus direct , ca orice bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 adaptarea se numeste rezistenta in serie. un led poate fi alimentat la orice tensiune, nici 100V n-o sa-l deranjeze. ceea ce-l distruge e curentul prea mare. in principiu valoarea rezistentei depinde de tipul led-ului dar la 12V o rezistenta de 1K ar trebui sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.