Lutzifer Postat Februarie 22, 2009 Autor Share Postat Februarie 22, 2009 Iarta-l Kato ca nu stie cum si ce sa scrie..dar totusi la ce sa referit, ca eu am citit de cateva ori si nu-mi iese pasenta! si eu is de acord cu ce spui ... am citit azi de cateva ori si tot am incercat sa imi dau seama ce vrea sa spuna... dar pana in momemtul de fatza inca nu mi-am dat seama ! Sper sa ne explice ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 si eu is de acord cu ce spui ... am citit azi de cateva ori si tot am incercat sa imi dau seama ce vrea sa spuna... dar pana in momemtul de fatza inca nu mi-am dat seama ! Sper sa ne explice ! Cred ca a gresit Judetul sau poate site-ul,in loc de H5 a intrat aci.Ma uitai si eu pe paginile anterioare si nu vazui legatura.Nici la profilul lui nu vazui de unde e.Vre-un extraterestru,un limbaj codat...hai,care va pricepeti la criptograme.Oricum a lipsit baiatul de la orele de romana puternic.Agramat total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Huston, WE HAVE A PROBLEM! The boy it`s crazy ) NU vorbesc doar sa ma aflu in treaba, dar chiar nu inteleg nici eu la ce se refera cu Anyway..Asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Cred ca a gresit Judetul sau poate site-ul,in loc de H5 a intrat aci.Ma uitai si eu pe paginile anterioare si nu vazui legatura.Nici la profilul lui nu vazui de unde e.Vre-un extraterestru,un limbaj codat...hai,care va pricepeti la criptograme.Oricum a lipsit baiatul de la orele de romana puternic.Agramat total. S-a mai rupt un burlan , io am crezut ca vorbeste singur, acuma nu stiu, poate vine el cu o explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 poate vine el cu o explicatie. Au trecut cateva zile si " omu nostru " nu ne-a mai dat nici o explicatie ! Poate ii mai bine asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 .... ...pfuaii, da ce s-a suparat kato pe el!...cred ca au inceput tot mai multi sa se enerveze cind apar topicuri aiurea!.. ..nu demult eram considerat un bau-bau pe aici cind "saream" la gitul unora care faceau varza sectiunea arad, dar acum cind vad ca mai sunt si altii pe care-i deranjeaza acest lucru parca sunt mai linistit!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Au trecut cateva zile si " omu nostru " nu ne-a mai dat nici o explicatie ! Poate ii mai bine asa ... Evident ca e mai bine asa, poate si-a dat seama de greseala si a tacut, daca incerca sa se scuze si sa bage un motiv mai mult sau mai putin plauzubil incepeau iara pagini intregi de discutii pe tema asta si scandal probabil dintr-un nimic ( stiu din proprie experienta ). Deci probabil ca totusi a gandit omul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Februarie 28, 2009 Autor Share Postat Februarie 28, 2009 Pentru ca azi este ziua unui MARE MOTOCICLIST , Kato ... vreau sa ii spun LA MULTI ANI si sa ne vedem cu bine in cat mai multe iesiri impreuna si anu acesta ... cel putin cat anul precedent! Am vazut ca s-a deschis un topic special pt Kato de ziua lui, dar avand in vedere ca a fost in multe excursii organizate in acest topic merita sa fie felicitat si aici !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Pentru ca azi este ziua unui MARE MOTOCICLIST , Kato ... vreau sa ii spun LA MULTI ANI si sa ne vedem cu bine in cat mai multe iesiri impreuna si anu acesta ... cel putin cat anul precedent!Am vazut ca s-a deschis un topic special pt Kato de ziua lui, dar avand in vedere ca a fost in multe excursii organizate in acest topic merita sa fie felicitat si aici !!! Multumesc pentru urari...am mai pus un an in spinare.Sper sa fie cat mai multi,sa ajungeti si voi sanatosi la anii mei si la fel sa va bucurati pe doua roti cat mai mult.Numai bine sanatate(mai ales tie Berty) si sa ne putem bucura ca si anul trecut de cat mai multe iesiri impreuna...daca as avea Transalp bine ar fi.Voi vedea cum iesim din criza asta si poate reusesc sa ma aleg cu unul.Salutare la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Multumesc pentru urari...am mai pus un an in spinare.Sper sa fie cat mai multi,sa ajungeti si voi sanatosi la anii mei si la fel sa va bucurati pe doua roti cat mai mult.Numai bine sanatate(mai ales tie Berty) si sa ne putem bucura ca si anul trecut de cat mai multe iesiri impreuna...daca as avea Transalp bine ar fi.Voi vedea cum iesim din criza asta si poate reusesc sa ma aleg cu unul.Salutare la toata lumea! la multi ani......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Neata, Cineva interesat ? Iesire Sambata Weekend fain, Gheza Editat Martie 27, 2009 de fade2black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 Neata, Cineva interesat ? Iesire Sambata Weekend fain, Gheza Fain de voi , suna tentant dar nici sa vreau nu pot! ( cine stie cunoaste ) Las` ca recuperez incepand mai din vara Sper sa faca fatza TransALP`u pe acolo ! Tu cum ai gume bune si mai pui langa putin curaj si indemanare .... o fi cumva ! Astept poze ! Ceau si sa aveti "drum" si vreme buna! Slide-u tot din zona aia Valea Soimosului - Casoaia ! Peste deal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Mersi Berty, Las ca recuperezi tu, mai putina rabdare, pana atunci pune mobra la punct. Io am gume ca n-am indemanare, sper sa fie bine. Deci, nimeni? Numai bine, Gheza Fain de voi , suna tentant dar nici sa vreau nu pot! ( cine stie cunoaste ) Las` ca recuperez incepand mai din vara Sper sa faca fatza TransALP`u pe acolo ! Tu cum ai gume bune si mai pui langa putin curaj si indemanare .... o fi cumva ! Astept poze ! Ceau si sa aveti "drum" si vreme buna! Slide-u tot din zona aia Valea Soimosului - Casoaia ! Peste deal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Martie 29, 2009 Autor Share Postat Martie 29, 2009 Geza , numai vi cu niste poze ? sa vedem si noi ce am pierdut ! Vremea a fost faina ... sunt sigur ca si pozele sunt pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Care stie din ce sportiva a fost modificat motocicleta asta...dau 1 bere la primul postat Mie mi se pare lucratura buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Care stie din ce sportiva a fost modificat motocicleta asta...dau 1 bere la primul postat Mie mi se pare lucratura buna! Honda VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Honda VFR Gresit raspuns,stai jos! Hondele sportive nu au cadrul facut din teava in partea din fata! Editat Martie 30, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Care stie din ce sportiva a fost modificat motocicleta asta...dau 1 bere la primul postat Mie mi se pare lucratura buna! Â DUCATI ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 asa zic si eu ducati sau mv agusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) asa zic si eu ducati sau mv agusta Gresit si la Danut si la Rolly...stati jos amandoi ,altul?... Daca se vede este motor 4 cilindrii in linie...face Ducati mai nou asa motoare,ha? Editat Martie 30, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Pot sa raspund eu, chiar daca nu-s din Arad? Suzuki GSX-R 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Gresit si la Danut si la Rolly...stati jos amandoi ,altul?... Daca se vede este motor 4 cilindrii in linie...face Ducati mai nou asa motoare,ha? Mda ... ai dreptate , m-am uitat doar la cadru si rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Martie 30, 2009 Autor Share Postat Martie 30, 2009 Nu ne pricepem Kato la vitezane , daca nu-i o enduroaica Ai gresit Topicu Pana la urma tot iti gasesti si tu raspuns la intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Gresit raspuns,stai jos! Hondele sportive nu au cadrul facut din teava in partea din fata! E cadru facut de Nico Bakker, cu motor de Suzuki Daca tu crezi ca esti jmeker, poftim raspuns: BAKKER – GRIZZLY All-Round Technical specifications; Engine: Engine : Suzuki, type GSX-R1000 Construction : 4 Cylinder four stroke engine with double top mounted camshafts Cooling system : liquid Valve operating : DOHC Valves per cylinder : 4 Cylinder capacity : 988 cc Compression : 12,0 : 1 Bore + stroke : 73 x 59 mm Lubrication system : Wet Sump Fuel system : fuel-injection with double valves, 42mm valve houses Exhaust system : Bakker / Akrapovic, 4-in-2-in-1 Max. Power : 118 kW (164 pk) at 10.800 tpm Max. Torque : 110 Nm (11,2 kgm) at 8.400 tpm Top speed : 260 km/hour Electric inst. : 12 Volt Ignitions : digital / transistorized Start system : electric Clutch : multiple wet plates Gears : 6 Transmission : primary gears, secondary O-ring chain Rolling chassis: Frame : Bakker, chrome molybdenum tube frame Rear fork : Bakker, aluminium, single sided swing arm Suspension front : hydraulic telescope fork, upside-down, Marzocchi-Suspension, 50mm rad. Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping Suspension rear : single damper, Ăhlins/HK-Suspension Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping Brakes front : 320mm, double perforated wave disk, met 4 piston hydraulic callipers, Brembo Brakes rear : 200mm, single perforated disk, with GP 2 piston calliper, Brembo Wheels : Ducati Tyres : 120/70-17 front, 190/50-17 rear Dimensions and weights: Wheelbase : -mm Angle ball head : -° Drag : -mm Dry weight : ca. 190 kg Height seat : 925 mm Tank : Bakker, Aluminium tank Tank volume : 30 litre, unleaded Consider subiectul inchis, pentru ca esti off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 E cadru facut de Nico Bakker, cu motor de SuzukiDaca tu crezi ca esti jmeker, poftim raspuns: BAKKER – GRIZZLY All-Round Technical specifications; Engine: Engine : Suzuki, type GSX-R1000 Construction : 4 Cylinder four stroke engine with double top mounted camshafts Cooling system : liquid Valve operating : DOHC Valves per cylinder : 4 Cylinder capacity : 988 cc Compression : 12,0 : 1 Bore + stroke : 73 x 59 mm Lubrication system : Wet Sump Fuel system : fuel-injection with double valves, 42mm valve houses Exhaust system : Bakker / Akrapovic, 4-in-2-in-1 Max. Power : 118 kW (164 pk) at 10.800 tpm Max. Torque : 110 Nm (11,2 kgm) at 8.400 tpm Top speed : 260 km/hour Electric inst. : 12 Volt Ignitions : digital / transistorized Start system : electric Clutch : multiple wet plates Gears : 6 Transmission : primary gears, secondary O-ring chain Rolling chassis: Frame : Bakker, chrome molybdenum tube frame Rear fork : Bakker, aluminium, single sided swing arm Suspension front : hydraulic telescope fork, upside-down, Marzocchi-Suspension, 50mm rad. Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping Suspension rear : single damper, Ăhlins/HK-Suspension Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping Brakes front : 320mm, double perforated wave disk, met 4 piston hydraulic callipers, Brembo Brakes rear : 200mm, single perforated disk, with GP 2 piston calliper, Brembo Wheels : Ducati Tyres : 120/70-17 front, 190/50-17 rear Dimensions and weights: Wheelbase : -mm Angle ball head : -° Drag : -mm Dry weight : ca. 190 kg Height seat : 925 mm Tank : Bakker, Aluminium tank Tank volume : 30 litre, unleaded Consider subiectul inchis, pentru ca esti off topic frate tu ai zis prima data k e vfr si el era 4 in linie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.