Sari la conținut

Honda Transalp & On-off`road Lovers !


Lutzifer
 Share

Postări Recomandate

Iarta-l Kato ca nu stie cum si ce sa scrie..dar totusi la ce sa referit, ca eu am citit de cateva ori si nu-mi iese pasenta!

si eu is de acord cu ce spui ... am citit azi de cateva ori si tot am incercat sa imi dau seama ce vrea sa spuna... dar pana in momemtul de fatza inca nu mi-am dat seama ! Sper sa ne explice ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu is de acord cu ce spui ... am citit azi de cateva ori si tot am incercat sa imi dau seama ce vrea sa spuna... dar pana in momemtul de fatza inca nu mi-am dat seama ! Sper sa ne explice ! :)

 

:D Cred ca a gresit Judetul sau poate site-ul,in loc de H5 a intrat aci.Ma uitai si eu pe paginile anterioare si nu vazui legatura.Nici la profilul lui nu vazui de unde e.Vre-un extraterestru,un limbaj codat...hai,care va pricepeti la criptograme.Oricum a lipsit baiatul de la orele de romana puternic.Agramat total. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Cred ca a gresit Judetul sau poate site-ul,in loc de H5 a intrat aci.Ma uitai si eu pe paginile anterioare si nu vazui legatura.Nici la profilul lui nu vazui de unde e.Vre-un extraterestru,un limbaj codat...hai,care va pricepeti la criptograme.Oricum a lipsit baiatul de la orele de romana puternic.Agramat total. :D

S-a mai rupt un burlan :D , io am crezut ca vorbeste singur, acuma nu stiu, poate vine el cu o explicatie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate vine el cu o explicatie. :bounce:

Au trecut cateva zile si " omu nostru " nu ne-a mai dat nici o explicatie ! Poate ii mai bine asa :friends: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... :bounce: ...pfuaii, da ce s-a suparat kato pe el!...cred ca au inceput tot mai multi sa se enerveze cind apar topicuri aiurea!.. :friends: ..nu demult eram considerat un bau-bau pe aici cind "saream" la gitul unora care faceau varza sectiunea arad, dar acum cind vad ca mai sunt si altii pe care-i deranjeaza acest lucru parca sunt mai linistit!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au trecut cateva zile si " omu nostru " nu ne-a mai dat nici o explicatie ! Poate ii mai bine asa :friends: ...

Evident ca e mai bine asa, poate si-a dat seama de greseala si a tacut, daca incerca sa se scuze si sa bage un motiv mai mult sau mai putin plauzubil incepeau iara pagini intregi de discutii pe tema asta si scandal probabil dintr-un nimic ( stiu din proprie experienta ). Deci probabil ca totusi a gandit omul nostru :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca azi este ziua unui MARE MOTOCICLIST , Kato ... vreau sa ii spun LA MULTI ANI si sa ne vedem cu bine in cat mai multe iesiri impreuna si anu acesta ... cel putin cat anul precedent!

Am vazut ca s-a deschis un topic special pt Kato de ziua lui, dar avand in vedere ca a fost in multe excursii organizate in acest topic merita sa fie felicitat si aici !!! :friends:

 

post-26086-1235828835_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca azi este ziua unui MARE MOTOCICLIST , Kato ... vreau sa ii spun LA MULTI ANI si sa ne vedem cu bine in cat mai multe iesiri impreuna si anu acesta ... cel putin cat anul precedent!

Am vazut ca s-a deschis un topic special pt Kato de ziua lui, dar avand in vedere ca a fost in multe excursii organizate in acest topic merita sa fie felicitat si aici !!! :friends:

 

post-26086-1235828835_thumb.jpg

 

Multumesc pentru urari...am mai pus un an in spinare.Sper sa fie cat mai multi,sa ajungeti si voi sanatosi la anii mei si la fel sa va bucurati pe doua roti cat mai mult.Numai bine sanatate(mai ales tie Berty) si sa ne putem bucura ca si anul trecut de cat mai multe iesiri impreuna...daca as avea Transalp bine ar fi.Voi vedea cum iesim din criza asta si poate reusesc sa ma aleg cu unul.Salutare la toata lumea! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari...am mai pus un an in spinare.Sper sa fie cat mai multi,sa ajungeti si voi sanatosi la anii mei si la fel sa va bucurati pe doua roti cat mai mult.Numai bine sanatate(mai ales tie Berty) si sa ne putem bucura ca si anul trecut de cat mai multe iesiri impreuna...daca as avea Transalp bine ar fi.Voi vedea cum iesim din criza asta si poate reusesc sa ma aleg cu unul.Salutare la toata lumea! :friends:

la multi ani.........:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Neata,

 

Cineva interesat ?

 

Iesire Sambata

 

Weekend fain,

 

Gheza

Fain de voi , suna tentant dar nici sa vreau nu pot! ( cine stie cunoaste ) Las` ca recuperez incepand mai din vara :scratch:

Sper sa faca fatza TransALP`u pe acolo ! Tu cum ai gume bune si mai pui langa putin curaj si indemanare .... o fi cumva ! Astept poze !

Ceau si sa aveti "drum" si vreme buna!

 

Slide-u tot din zona aia Valea Soimosului - Casoaia ! Peste deal ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Berty,

 

Las ca recuperezi tu, mai putina rabdare, pana atunci pune mobra la punct.

Io am gume ca n-am indemanare, sper sa fie bine.

Deci, nimeni?

 

Numai bine,

Gheza

Fain de voi , suna tentant dar nici sa vreau nu pot! ( cine stie cunoaste ) Las` ca recuperez incepand mai din vara :scratch:

Sper sa faca fatza TransALP`u pe acolo ! Tu cum ai gume bune si mai pui langa putin curaj si indemanare .... o fi cumva ! Astept poze !

Ceau si sa aveti "drum" si vreme buna!

 

Slide-u tot din zona aia Valea Soimosului - Casoaia ! Peste deal ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geza , numai vi cu niste poze ? sa vedem si noi ce am pierdut ! :bounce:

Vremea a fost faina ... sunt sigur ca si pozele sunt pe masura :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda VFR

 

Gresit raspuns,stai jos! Hondele sportive nu au cadrul facut din teava in partea din fata!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa zic si eu :)

ducati sau mv agusta

 

Gresit si la Danut si la Rolly...stati jos amandoi :D ,altul?... :bounce: Daca se vede este motor 4 cilindrii in linie...face Ducati mai nou asa motoare,ha? :cheers:

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit si la Danut si la Rolly...stati jos amandoi :) ,altul?... :D Daca se vede este motor 4 cilindrii in linie...face Ducati mai nou asa motoare,ha? :bounce:

Mda ... ai dreptate , m-am uitat doar la cadru si rezervor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne pricepem Kato la vitezane , daca nu-i o enduroaica :bounce:

Ai gresit Topicu :D

Pana la urma tot iti gasesti si tu raspuns la intrebare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit raspuns,stai jos! Hondele sportive nu au cadrul facut din teava in partea din fata!

E cadru facut de Nico Bakker, cu motor de Suzuki

Daca tu crezi ca esti jmeker, poftim raspuns:

 

BAKKER – GRIZZLY All-Round

Technical specifications;

Engine:

Engine : Suzuki, type GSX-R1000

Construction : 4 Cylinder four stroke engine with double top mounted camshafts

Cooling system : liquid

Valve operating : DOHC

Valves per cylinder : 4

Cylinder capacity : 988 cc

Compression : 12,0 : 1

Bore + stroke : 73 x 59 mm

Lubrication system : Wet Sump

Fuel system : fuel-injection with double valves, 42mm valve houses

Exhaust system : Bakker / Akrapovic, 4-in-2-in-1

Max. Power : 118 kW (164 pk) at 10.800 tpm

Max. Torque : 110 Nm (11,2 kgm) at 8.400 tpm

Top speed : 260 km/hour

Electric inst. : 12 Volt

Ignitions : digital / transistorized

Start system : electric

Clutch : multiple wet plates

Gears : 6

Transmission : primary gears, secondary O-ring chain

Rolling chassis:

Frame : Bakker, chrome molybdenum tube frame

Rear fork : Bakker, aluminium, single sided swing arm

Suspension front : hydraulic telescope fork, upside-down,

Marzocchi-Suspension, 50mm rad.

Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping

Suspension rear : single damper, Ăhlins/HK-Suspension

Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping

Brakes front : 320mm, double perforated wave disk, met 4 piston hydraulic callipers, Brembo

Brakes rear : 200mm, single perforated disk, with GP 2 piston calliper, Brembo

Wheels : Ducati

Tyres : 120/70-17 front, 190/50-17 rear

Dimensions and weights:

Wheelbase : -mm

Angle ball head : -°

Drag : -mm

Dry weight : ca. 190 kg

Height seat : 925 mm

Tank : Bakker, Aluminium tank

Tank volume : 30 litre, unleaded

 

Consider subiectul inchis, pentru ca esti off topic :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cadru facut de Nico Bakker, cu motor de Suzuki

Daca tu crezi ca esti jmeker, poftim raspuns:

 

BAKKER – GRIZZLY All-Round

Technical specifications;

Engine:

Engine : Suzuki, type GSX-R1000

Construction : 4 Cylinder four stroke engine with double top mounted camshafts

Cooling system : liquid

Valve operating : DOHC

Valves per cylinder : 4

Cylinder capacity : 988 cc

Compression : 12,0 : 1

Bore + stroke : 73 x 59 mm

Lubrication system : Wet Sump

Fuel system : fuel-injection with double valves, 42mm valve houses

Exhaust system : Bakker / Akrapovic, 4-in-2-in-1

Max. Power : 118 kW (164 pk) at 10.800 tpm

Max. Torque : 110 Nm (11,2 kgm) at 8.400 tpm

Top speed : 260 km/hour

Electric inst. : 12 Volt

Ignitions : digital / transistorized

Start system : electric

Clutch : multiple wet plates

Gears : 6

Transmission : primary gears, secondary O-ring chain

Rolling chassis:

Frame : Bakker, chrome molybdenum tube frame

Rear fork : Bakker, aluminium, single sided swing arm

Suspension front : hydraulic telescope fork, upside-down,

Marzocchi-Suspension, 50mm rad.

Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping

Suspension rear : single damper, Ăhlins/HK-Suspension

Adjustment : fully adjustable spring preload, compression- and rebound- damping

Brakes front : 320mm, double perforated wave disk, met 4 piston hydraulic callipers, Brembo

Brakes rear : 200mm, single perforated disk, with GP 2 piston calliper, Brembo

Wheels : Ducati

Tyres : 120/70-17 front, 190/50-17 rear

Dimensions and weights:

Wheelbase : -mm

Angle ball head : -°

Drag : -mm

Dry weight : ca. 190 kg

Height seat : 925 mm

Tank : Bakker, Aluminium tank

Tank volume : 30 litre, unleaded

 

Consider subiectul inchis, pentru ca esti off topic :cheers:

 

 

frate tu ai zis prima data k e vfr si el era 4 in linie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...